Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ace-oo- sanoi:
Niin no siinä tapauksessa on ymmärrettävää jos se ei itse asu siinä kämpässä. Tietenkin pientä rahallista hjelppiä itse ainakin antaisin, mutta en alkaisi täysimääräisesti sitä maksamaan.

Jos jonkun kanssa asuisin, niin kyllä minä voisin työssäkäyvänä koko vuokran maksella, jos toisella on tiukkaa.

Tämä nyt on taas niitä juttuja, joissa kaikki toimii omalla tavallaan. Mutta jos MerZin mies käy MerZin luona v-loppuisin, niin väittäisin, ettei hän siellä asu. Saatan olla väärässäkin. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Tämä nyt on taas niitä juttuja, joissa kaikki toimii omalla tavallaan. Mutta jos MerZin mies käy MerZin luona v-loppuisin, niin väittäisin, ettei hän siellä asu. Saatan olla väärässäkin. :rolleyes:
Yep yep.

Intissä jätettiin juurihoito tekemättä, iskettiin vaan paikka päälle, joten 2kk myöhemmin hampaan juuri pääsi tulehtumaan. Sen takia 2 viikkoa teholla, josta 10vrk narkoosissa, hengityslaitteessa. Nyt normaalilla osastolla, tulee kohta 3 viikkoa täyteen sairaalaa. Paino pudonnut monta kiloa, ja voimat sillä tasolla että hyvä kun jaksaa puhelimen nostaa korvalle. Uudessa koulussa ehdin olla 2 päivää, ja työt jäi kesken kanssa. Treenit tietty keskeytyy moneksi kuukaudeksi.....

zii sanoi:
Intissä jätettiin juurihoito tekemättä, iskettiin vaan paikka päälle, joten 2kk myöhemmin hampaan juuri pääsi tulehtumaan. Sen takia 2 viikkoa teholla, josta 10vrk narkoosissa, hengityslaitteessa. Nyt normaalilla osastolla, tulee kohta 3 viikkoa täyteen sairaalaa. Paino pudonnut monta kiloa, ja voimat sillä tasolla että hyvä kun jaksaa puhelimen nostaa korvalle. Uudessa koulussa ehdin olla 2 päivää, ja työt jäi kesken kanssa. Treenit tietty keskeytyy moneksi kuukaudeksi.....

W000000T?? Aika karhea tuuri sattui. Siis juuri tulehtui ja siitä teholle? WTF? Leviskö se tulehdus vai kuinka tuo onnistui? :eek:

Joo kuulemma 1/10 000 sattuu noin paska tsägä, ei ollu ees hengenlähtö kaukana kun joutu hengityslaitteessa olee ihan turvoksissa. Ei se tulehdus siitä levinny mutta 3 eri bakteeria oli poskessa ja kuutta eri antibioottia tuli parhaillaan samaan aikaan suoneen. Kai ne teholle laittoi siksi etten pystyny enää nielee/hengittää kunnolla kun oli niin kipee/turvonnu toi poski, ja sitten oli se leikkaus.

Tulehdusarvot oli parhaillaan jotain 315, maksa-arvoista en tiiä muuta ku että toissapäivänä oli vielä reilusti päälle 500. Oli poski aika turvoksissa, desin verran mätää poistivat sieltä. Siitäkin jää kivat arvet kaulaan mitä kautta ne sitä poisti.

Aarne sanoi:
Onko nykysairaalassa tietokoneet missä käydä? Läppäreitähän, eikä puhelimia saa pahemmin käyttää osastolla.. Tai ainaki täälläpäin oli kyltti, ettei sais.

En tiiä, mulla on ainakin läppäri tässä sängyllä ja kännykän kautta netissä, ei nuo ole mitään sanoneet.

zii sanoi:

Onko nykysairaalassa tietokoneet missä käydä? Läppäreitähän, eikä puhelimia saa pahemmin käyttää osastolla.. Tai ainaki täälläpäin oli kyltti, ettei sais.

mave reeni meni vituille ku tuntu et pää poksahti sarjassa ja alko pistää päähä + tuntuu et kipeeks tulos :( vaikka kaiken maailman vitamiineja,magnesiumia,glutamiinia ynm. syödää jatkuval syötöl nii perkeleesti

Alec sanoi:
lisäksi tää ikääntyminen ottaa päähän ihan kympillä
vittusaatana sitä ollaan kolmekymppisiä muumioita ennen kuin huomaakaan...
Mutsis on muumio.

Kyllä 19-vuotiaana kannattaakin olla huolissaan tuosta ikääntymisestä. Laadihan testamentti ajoissa ettei jää tekemättä.

Hellion sanoi:
Kyllä 19-vuotiaana kannattaakin olla huolissaan tuosta ikääntymisestä. Laadihan testamentti ajoissa ettei jää tekemättä.

älä muuta sano,mä oon stressanu tästä kahden kympin täyttymisestä jo hyvän aikaan.muilla alkaa kriisit yleensä 30 jälkeen,mulla on jo kahdenkympin kriisi.
yhtenä päivänä sitä tajuaa eläneensä kolmanneksen elämästään

ace-oo- sanoi:
Jos jonkun kanssa asuisin, niin kyllä minä voisin työssäkäyvänä koko vuokran maksella, jos toisella on tiukkaa.
Kylläpä se mies jelppailee kiitettävästi, itse en vain aine helpolla myöntyisi sitä apua vastaanottamaan. Esimerkiksi silloin kun olin vielä lukiossa ja asuimme yhdessä, ystävämme Kela yllättäen ilmoitti lopettavansa opinto- yms. tuet multa. Mies todellakin maksoi liki kaiken, rahallinen panos minkä talouteen pystyin tuomaan, oli minimaalisen pieni. Mut hyvin selvittiin, kun pian pääsinkin jo aloittamaan kokopäivätyöt - sain melko hyvää palkkaa, joten halusin puolestani hoitaa suurimman osan yhteisistä menoista.

Jotenkin se tuntuu, että pitäisi oma osuutensa yhteisistä asioista pystyä hoitamaan. Mutta kyllä se tästä, nyt on vielä sen verta rahaa jemmassa että seuraavaan tiliin selviytyy vain pienellä avustuksella... Sitten kun taas on itselläni rahaa reilusti, mielelläni makselen myös jotain sellaista mikä ei "minulle kuuluisi", mutta makseleehan mieskin minun vaateostoslaskujani jos pakko on... :nolo: Mut semmosta se on, ylä- ja alamäkeä, yhdessä kun ollaan niin toista autetaan tarpeen mukaan. :)

Selvennykseksi vielä sen verran, että yhteinenhän toi asunto on, kirjoilla ollaan molemmat siellä, mutta tehtiin kieltämättä virhearviointi muuton suhteen, olis eka pitänyt järjestellä käytännön asiat kuntoon. Oma moka, mulla oli nin kiire vaihtaa maisemaa ja äkkiä. Miehellä on yritys jonka asiakkaat on ympäri maata ja tottakai melko suuri asiakaskunta myös siellä, missä sitä pyöritti jo aiemmin. Eikä reilun sadan kilometrin työmatkaa noin vain ajella aamua iltaa. Mut kyllä tässä jotain keksitään! Offtopicia valitettavasti mutta täytyi selventää asioita ihmettelijöille. :)

Taas kerran vituttaa x. Voiko joku olla niin vitun vaikea.

Alec sanoi:
älä muuta sano,mä oon stressanu tästä kahden kympin täyttymisestä jo hyvän aikaan.muilla alkaa kriisit yleensä 30 jälkeen,mulla on jo kahdenkympin kriisi.
yhtenä päivänä sitä tajuaa eläneensä kolmanneksen elämästään

Odotas kymmenen vuotta... :hyper:

Mulla ei 20v tuntunu missään, armeijassahan sitä sillon oltiin ja elämä edessä. Mutta 30v-kriisi alkokin sitten jo kolme vuotta ennen ko. päivää, mutta nyt sitä naureskelee menneelle - saas vaan nähdä, millon alkaa 40v painamaan harteita :lol2:

kopsis sanoi:
...Yöllä iski kipu, vedin 6x400mg buranaa ekaks parin tunnin aikana, mutta ei auttanu...
:offtopic:

Olen kuullut, että buranoissa olisi joku puskuri-systeemi ton määrän suhteen. Eli joku väitti, että 2*burana 400mg ei vastaa yhtä burana 800mg? Kertokaa joku miten asia on... kiinnostaisi tietää.

kopsis sanoi:
Odotas kymmenen vuotta... :hyper:

Mulla ei 20v tuntunu missään, armeijassahan sitä sillon oltiin ja elämä edessä. Mutta 30v-kriisi alkokin sitten jo kolme vuotta ennen ko. päivää, mutta nyt sitä naureskelee menneelle - saas vaan nähdä, millon alkaa 40v painamaan harteita :lol2:

Mulla ei vielä ole kolmenkympin kriisiä. Pitäisiköhän pikkuhiljaa alkaa kehittämään sellaista, kun tammikuussa tulee kuitenkin JO 29v täyteen :)

training_day sanoi:
Mulla ei vielä ole kolmenkympin kriisiä. Pitäisiköhän pikkuhiljaa alkaa kehittämään sellaista, kun tammikuussa tulee kuitenkin JO 29v täyteen :)

Eiköhän olisi jo korkea aika. Voit aloittaa vaikka siitä, että hyvin todennäköisesti kolmasosa elinajasta on jo käytetty ja sitten miettiä mitä olet saanut elämässäsi aikaiseksi. Noilla mä ainakin saan kehiteltyä välillä kunnon ahdistus-vitutuksen :D

training_day sanoi:

Sä oot hyvä mies hippasen myöhässä jo :)

Mutta itse asiaan, vittu että voi ihmisellä olla KIIRE töissä...pari päivää menny niin, ettei edes lounasta ehdi syömään...no, huomenna sinne haastatteluun, jos vaikka tuottais tulosta !!! :whip:

Back
Ylös Bottom