Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MerZi sanoi:
On mulla useampi hakemus vetämässä... Tosin muut mahdolliset paikat ei ole lähellekään yhtä mieleisiä kuin tuo olisi.

Mutta tuosta hampaasta. PAKKOhan sinun on mennä hammaslääkäriin jos siitä pala on irronnut! Mulla lohkesi muutama kesä taaksepäin hampaasta pala ja :curs: että se oli kipeä. Älä jätä hoidattamatta sitä vaikka miten pelkäisit sinne lekuriin menoa!
Mulla oli kans hampaasta pala lohjennu paikkaaminen ei sattunu yhtään, ja lekuri osas asiansa :) onneksi. Olin kyllä kertonu etukäöteen mikä hammas jne.. toimenpide oli nopea ja kivuton.. mitä pikemmin sen korjaa sitä parempi muuten saattaa koko hammas tuhoutua .. tai tulee juurihoito joka on varmaan paljon kivuliaampaa.. et sillee.. :jahas:

lieska sanoi:
Voi paska, nyt tää leikkiurheiljan ura on lopullisesti loppu, pitemmän aikaa ollut selkäkipuja. Pari viikkoa sitten magneettikuvassa. Nyt tänään sitten selvisi , että lanneragan alimpien nikamien väleissä on 2 välilevynpullistumaa. Edessä on 3 vuoden kuntoutus tai leikkaus ja 3 vuoden paranemis suunnitelma. prkl.

Nyt menee treeni-ohjelma uusiks, pitää kai ruveta uimaan, kunnei oikein muutakaan voi enää tehdä. prkl.

Toi on kyllä oikeasti helvetin ikävä juttu! Tsemppiä ja jaksamista, ei varmasti tule olemaan mukavaa/helppoa.

Katoin just BBC Worldiltä dokkaria entisistä Neuvostoliiton maista. Voi jeesus tota hylättyjen tukikohtien, kalashnikovien, ammusten, rakettien, ilmatorjuntaohjusten ym. aseistuksen määärää. Kuinka monta vartijaa? Ei yhtäkään, ei kameroita, ei aitoja ei mitään. Sitten ihmetellään mistä terroristit saavat aseensa...

Hammas ei ole enää kipeä, joten tuskin menen hammaslääkärille.. :rolleyes: Ja palanen oli aivan sairaan pieni ja olematon ja huomaamaton.

Mistä helvetin napista sitä voi muokata OMAA viestiään jos sihen tulee esim virhe?!!
Joissain omissa viesteissä mulla on Edit-nappula josta voi poistaa/muokata mutta suurimmassa osassa mulla ei sitä Edit-laatikkoa oo... MIKSI VITUSSA?!Mitä mää teen väärin voi hel..että ärsyttää...! :itku:

edit. no tässä taas on..... :(

mölliskö sanoi:
Mistä helvetin napista sitä voi muokata OMAA viestiään jos sihen tulee esim virhe?!!
Joissain omissa viesteissä mulla on Edit-nappula josta voi poistaa/muokata mutta suurimmassa osassa mulla ei sitä Edit-laatikkoa oo... MIKSI VITUSSA?!Mitä mää teen väärin voi hel..että ärsyttää...! :itku:

edit. no tässä taas on..... :(

Editissä on aikaraja. Muistaakseni 15min postaamisesta niin tuo edit onnistuu.

WastingTime sanoi:
Editissä on aikaraja. Muistaakseni 15min postaamisesta niin tuo edit onnistuu.
Niinhän se taitaa olla mutta ketä se aikaraja hyödyttää. Aika turhaa IMO.
Joissain foorumeissa ei ole viestien editointi aikarajaa ollenkaan. Miksi siis täällä? :(

steven_seagal sanoi:
Joissain foorumeissa ei ole viestien editointi aikarajaa ollenkaan. Miksi siis täällä? :(

Tästähän on vissiin väännetty parikin kertaa. Voipi olla että menee keskustelut ja väittelyt vituiks jos on mahdollista editoida vaikka viikon vanhoja viestejä... ja mitäpä se oikeestaan edes hyödyttää? Nyt tossa vartissa kyllä huomaa jos on paljon kirjotusvirheitä tai jotain ajatus häröjä... ja onnistuuhan toi viestien editointi sitten ylläpidon kautta jos on niin kriittinen tarve... kai

steven_seagal sanoi:

Moderointi käy käytännössä mahdottomaksi, kun kuka vaan voisi muuttaa mitä tahansa aikaisempaa viestiään. Esim. roinapuolelle voisi lisätä myynti-ilmoituksen keskelle jotain ketjua ilman että kukaan asiaa huomaisi kovin nopeasti...jos ollenkaan. Eli ihan käytännön syistäkin jo tuo aikaraja pitää olla.

Toinen tärkeä pointti on tuo väittelyiden myöhempi editointi ja sitäkautta täyden kaaoksen aikaansaaminen. Eli mietitään ennekuin painetaan sitä lähetänäppäintä, jokainen on vastuussa omista postauksistaan.

Mutta ei tätä tämän enempää, asiasta on oma ketju jossakin ja jos asia niin kovasti kaivelee jotakuta, niin kyseinen henkilö voi tämän ketjun kaivaa esiin ja jatkaa siinä.

Itse ihmettelin tuota 15min rajaa pitkään mutta nyt kun luin Timban viestin niin oikeastaan vihdoin hiffasin että se onkin ihan hyvä juttu. Esim. mitä jos joku ilkeä kakkakasa menee jonkun pitkän viestiketjun keskelle editoimaan omaa viestiään ja laittaa sinne julmettoman putken jotain goatse-kuvia tai muuta vastaavaa. Tai vaikka myynti-ilmoituksen. Siihen varmaan normikäyttäjä törmää useasti mutta kestää ikuisuus ennen kuin jokin mode osuu siihen ja tuhoaa kyseisen viestin.

Ja eihän tuollainen yhteen jäisi.

Voi vitun Makuuni. Tuli taas kerran vuokratussa leffassa parit 5 minuutin hyppäykset, jonka ansiosta juoneen tuli melkoisia aukkoja.

Nyt minulla on sitten nielutulehdus taas ja eilen oli kuumettakin. Tämän takia jää varmaan muutamat treenit väliin. :curs:

Meille tulee yleensä posti noin 10.30. Niinpä päätin äsken käydä postilaatikolla, mutta se oli sitten tyhjä. Palasin takaisin ja just, kun vedin oven kiinni perässäni, niin kuulin, kun postiauto meni ohi. :jahas: Ei iso vaiva, mutta jouduin käymään postilaatikolla kahdesti. :jahas:

Nyt lievästi sanottunaa vituttaa aivan sairaan paljon. :wall: :wall: :wall:
Puhelin soi ja mulle tarjottiin puolen vuoden loistotyötä. :hyper: MUTTA jouduin kieltäytymään, koska mulla on tämä nykyinenkin työ, josta en voi irtisanoutua ihan noin vaan. Uusi työ alkaisi jo maanantaina, mutta kun olisi irtisanomisaika jne.. :wall:
Sen työn kautta mä olisin päässyt helpommin opiskelemaan mieleiseen paikkaan. Kyllä nyt vituttaa. :wall: :itku:

Edit: tietysti tuossa työssä olisi ollut se huono puoli, että olisi kestänyt vain puoli vuotta. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Meille tulee yleensä posti noin 10.30. Niinpä päätin äsken käydä postilaatikolla, mutta se oli sitten tyhjä. Palasin takaisin ja just, kun vedin oven kiinni perässäni, niin kuulin, kun postiauto meni ohi. :jahas: Ei iso vaiva, mutta jouduin käymään postilaatikolla kahdesti. :jahas:

On ne joillakin "isot" murheet! :david:

Mahdollisesta duunipaikasta ei ole soitettu vieläkään.

Koko kaupungista ei saa pattereilla toimivia vahvistimia, että voisi mennä kadulle soittamaan.

Jäin kiinni sporassa liputta matkustamisesta.

Vuokraisäntä valittaa, ettei solun yhteisiä tiloja (joita en koskaan käytä kylppäriä lukuunottamatta, ei pidetä riittävän siistinä.) Varmaan minä nyt muiden jälkiä siivoan.

Paska päivä.

En tiiä sitten, että miten paljon tällä on tekemistä mun joka-aamuisen vitutuksen kanssa, mutta tuntuu aika paljon siltä, että nykyisin jokseenkin joka hetki, jonka vietän eukon kanssa tuntuu siltä, että se haluais mun olevan jossain muualla. No, mä nostin kissan pöydälle, katotaan mitä se sanoo.

Back
Ylös Bottom