wippe sanoi:Miehet vituttaa :wall: ei voi tajuta!
Samaa voisin välillä sanoa naisistakin, mutta kyllä niitä poikkeuksia löytyy molemmista sukupuolista! Pitää vaan löytää ne "oikeat" yksilöt... :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wippe sanoi:Miehet vituttaa :wall: ei voi tajuta!
Tupla-J sanoi:Kiitti, tuntuu hyvältä saada tukea.
---Kummasti se vitutuskin laantuu kun keksii muuta tekemistä.

Eleonoora sanoi:Masu on ihan sekaisin ja koko ajan saa juosta vessassa. Yritin käydä lenkilläkin, mutta oli niin vaikeaa, että piti puolessa välissä kääntyä takas. :wall: Hitto jos mulle vielä joku mahatauti tulee. :wall:
MerZi sanoi:mutta vatsa on sekaisin muutaman päivän.
Eleonoora sanoi:Eih. :itku: Mun masu ei saa olla sekaisin muutamaa päivää. Menee muuten moni asia mönkään.
Tähtityttö sanoi:Voiko huutavasta vauvasta tehdä valituksen? Rakastan lapsia, mutta yöunet ennen kaikkea. Olin JUURI nukahtamassa.. ja se kersa huus siis valehtelematta tunnin putkeen, en tiedä missä sen vanhemmat oli, kun ei mitään sille tehneet. Tai sitten sille ei vaan voinut tehdä mitään.
Tähtityttö sanoi:Voiko huutavasta vauvasta tehdä valituksen? Rakastan lapsia, mutta yöunet ennen kaikkea. Olin JUURI nukahtamassa.. ja se kersa huus siis valehtelematta tunnin putkeen, en tiedä missä sen vanhemmat oli, kun ei mitään sille tehneet. Tai sitten sille ei vaan voinut tehdä mitään.
MerZi sanoi:No toivottavasti menee ohi nopeammin. Helpottaako, jos sanon, että mulla vatsa oli sekaisin pari päivää ja sen jälkeen alkoi helpottamaan.. ;)

Eleonoora sanoi:Helpottaa, kiitos tuosta. Ja yön aikana tapahtui ihmeitä ja mä olen taas TERVE. :D Ainakin fyysisesti.. Psyykkisestä puolesta kai turha edes puhua..![]()

MerZi sanoi:Se mikä minua vituttaa, silloin kun minulla on vapaata niin jonkun herra X:n pitää tässä asunnossa herätä ties milloin kahdeksan aikaan ja soittaa sitä prkleen herätyskelloa puoli tuntia... :curs: Sitten käy kuikuilemassa ovelta "milloin sinä heräät", "MerZi nouse ylös"... Myönnän olevani todella aamuäreä ihminen jos en saa nousta omia aikojani tai oman kelloni soittoon..
Gillyanne sanoi:Asiallisesti ottaen, aika asiatonta käytöstä mieheltäsi tuollainen. Silloin pitää saada nukkua, kun nukuttaa, ja jos toista ei nukuta, niin varmaan hän pärjää yksinäänkin hereillä sen tunnin-pari...
Mikä nyt on niin pahasti?Eleonoora sanoi:Itkettää. :itku: