Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

wippe sanoi:
Miehet vituttaa :wall: ei voi tajuta!

Samaa voisin välillä sanoa naisistakin, mutta kyllä niitä poikkeuksia löytyy molemmista sukupuolista! Pitää vaan löytää ne "oikeat" yksilöt... :jahas:

Tupla-J sanoi:
Kiitti, tuntuu hyvältä saada tukea. :)
---Kummasti se vitutuskin laantuu kun keksii muuta tekemistä.

Eipä kestä kiitellä, noin se vaan yleensä on että ei kukaan yksin ole syypää, ainakaan jos kyse on parisuhdejutuista. Ja tuosta tekemisestä, eipä ole itseäkään ehtinyt vituttamaan viime viikkoina (ainakaan pahemmalti), kun olen pitänyt itseni kiireisenä. :)

Edit: Ja niinhän sitä sanotaan, että vahingosta viisastuu.. Näin se vain on, voin allekirjoittaa täysin - vaikka minun kyllä pitää aina aiheuttaa sitä vahinkoa useampaan otteeseen ennenkun tulee se viisastumisvaihe... :lol2:

Vituttaa kun noita uusia tosiTV ohjelmia tulee liukuhihnalta.Joka kerta kun avaan telkkarin,niin siellä mainostetaa jotain uutta tosiTV ohjelmaa.

Tää diettaaminen vituttaaaaaaaa... Hitto kun tekisi mieli hypätä vaan bulkille ja syödä taas niin perkeleesti ja KASVAA!!

Masu on ihan sekaisin ja koko ajan saa juosta vessassa. Yritin käydä lenkilläkin, mutta oli niin vaikeaa, että piti puolessa välissä kääntyä takas. :wall: Hitto jos mulle vielä joku mahatauti tulee. :wall:

Eleonoora sanoi:
Masu on ihan sekaisin ja koko ajan saa juosta vessassa. Yritin käydä lenkilläkin, mutta oli niin vaikeaa, että piti puolessa välissä kääntyä takas. :wall: Hitto jos mulle vielä joku mahatauti tulee. :wall:

Mä en tiedä mikä tuo vatsapöpö oikein nyt on, mutta viime viikolla oli itselläni vatsa sekaisin, sai juosta vessassa vähän väliä ja mahaa väänsi, sama miehellä. Lisäksi tiedän monta muuta tuttua jolla on ollut tuo sama, ei okseta tai mitään, mutta vatsa on sekaisin muutaman päivän.

Eleonoora sanoi:
Eih. :itku: Mun masu ei saa olla sekaisin muutamaa päivää. Menee muuten moni asia mönkään.

No toivottavasti menee ohi nopeammin. Helpottaako, jos sanon, että mulla vatsa oli sekaisin pari päivää ja sen jälkeen alkoi helpottamaan.. ;)

No voi kyynel... Kävin ostamassa oikein uuden rullaverhon reippaana poikana ku vanha meni paskaks. No ei tullu pieneen mieleenkään, että niitä vois olla eri pitusia... mittasin siis ikkunasta vaan leveyden. Ny sitten kun asensin ton niin sehän jää parikymmentä senttiä vajaaks......
Tästä lähtien en osta kaupasta kun keskikaljaa ja salmiakkia. Niitä ainakin osaan ostaa..... Saa hameväki hoitaa nuo touhut..

Perse. Just aukasin työkkäristä tulleen kirjeen minkä luulin sisältävän sen perussetin että on pari paskaduunia mihin saa hakea jos haluaa. Vitut. Tiistaiksi pitää raahata itsensä johonki helvetin infotilaisuuteen ja sitten pitää vielä väkisin hakea paskaduunia johonkin Nokialle.

Sais edes noista pakollisista tilaisuuksista infota vähän aikasemmin kuin pari päivää etukäteen. Tässähän ois jo paskalla mäihällä ollut vaikka viikon poissa kotoa niin ois tuet katkennut.

voihan hevon peppu. Naapurin kersa itki yöllä niin ettei saanu nukuttua. Kun sitten kahen aikaan nukahdin, ja heräsin äsken kun ei saanut happea, kun on niin tukossa, eli sellaset neljä tuntia tuli nukuttua. Pitäs varmaan yrittää vielä torkkua.
Anteeksi sekavuus.
Voiko huutavasta vauvasta tehdä valituksen? Rakastan lapsia, mutta yöunet ennen kaikkea. Olin JUURI nukahtamassa.. ja se kersa huus siis valehtelematta tunnin putkeen, en tiedä missä sen vanhemmat oli, kun ei mitään sille tehneet. Tai sitten sille ei vaan voinut tehdä mitään.

Tähtityttö sanoi:
Voiko huutavasta vauvasta tehdä valituksen? Rakastan lapsia, mutta yöunet ennen kaikkea. Olin JUURI nukahtamassa.. ja se kersa huus siis valehtelematta tunnin putkeen, en tiedä missä sen vanhemmat oli, kun ei mitään sille tehneet. Tai sitten sille ei vaan voinut tehdä mitään.

Ei ehkä kannata. Varmastihan ne vanhemmat on jotain tehnyt, mutta tietänet itsekkin että joskus lapset vain huutaa ihan ilman mitään sen ilmeisempää syytä. Vähän joustoa...

Tähtityttö sanoi:

Et kai tosissasi luule, että se lapsi siellä yksin itki? Ja sitten taas nukahti kun ei apuakaan mistään tullut.... Ja valitus pitäisi vauvan hiljaa..? Arvaa muuten vituttaako semmosta lasta kantaa ympäri kämppää, ja hössöttää ja mössöttää keskellä yötä. Korvat meinaa haljeta ja varpaat kolisee tuolin jalkoihin. Ja herätys olisi kahden tunnin päästä. Ja nälkä on hirveä ja kuset melkein housussa. Ei vituta. Tosin tuskin se lapsikaan siitä tilanteesta nauttii.

Amen to that ja AAMEN -avaukset viesteissä vituttaa. Tuntuu olevan muotia.

edit: hymiöt vituttaa, asia on vaivannut minua jo pitkään. Hymiöt vittuun.

MerZi sanoi:
No toivottavasti menee ohi nopeammin. Helpottaako, jos sanon, että mulla vatsa oli sekaisin pari päivää ja sen jälkeen alkoi helpottamaan.. ;)

Helpottaa, kiitos tuosta. Ja yön aikana tapahtui ihmeitä ja mä olen taas TERVE. :D Ainakin fyysisesti.. Psyykkisestä puolesta kai turha edes puhua.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Helpottaa, kiitos tuosta. Ja yön aikana tapahtui ihmeitä ja mä olen taas TERVE. :D Ainakin fyysisesti.. Psyykkisestä puolesta kai turha edes puhua.. :rolleyes:

No hyvä juttu. :)

Se mikä minua vituttaa, silloin kun minulla on vapaata niin jonkun herra X:n pitää tässä asunnossa herätä ties milloin kahdeksan aikaan ja soittaa sitä prkleen herätyskelloa puoli tuntia... :curs: Sitten käy kuikuilemassa ovelta "milloin sinä heräät", "MerZi nouse ylös"... Myönnän olevani todella aamuäreä ihminen jos en saa nousta omia aikojani tai oman kelloni soittoon..

MerZi sanoi:
Se mikä minua vituttaa, silloin kun minulla on vapaata niin jonkun herra X:n pitää tässä asunnossa herätä ties milloin kahdeksan aikaan ja soittaa sitä prkleen herätyskelloa puoli tuntia... :curs: Sitten käy kuikuilemassa ovelta "milloin sinä heräät", "MerZi nouse ylös"... Myönnän olevani todella aamuäreä ihminen jos en saa nousta omia aikojani tai oman kelloni soittoon..

Vituttaisi muuten minuakin tuollainen käytös, ja pian vituttaisi avokkiakin, sen verran kovan saarnan meinaan hänelle pitäisin, jos en saisi nukkua :D

Asiallisesti ottaen, aika asiatonta käytöstä mieheltäsi tuollainen. Silloin pitää saada nukkua, kun nukuttaa, ja jos toista ei nukuta, niin varmaan hän pärjää yksinäänkin hereillä sen tunnin-pari...

Gillyanne sanoi:
Asiallisesti ottaen, aika asiatonta käytöstä mieheltäsi tuollainen. Silloin pitää saada nukkua, kun nukuttaa, ja jos toista ei nukuta, niin varmaan hän pärjää yksinäänkin hereillä sen tunnin-pari...

Kyllä hän nyt joutui pärjäämään hereillä keskenään.. Mut tosiaan, viimeiset puoli vuotta tein vuorotyötä, heräsin joko 04.45 tai 06.00 lähtemään vuoroon aamuisin, vaihtoehtoisesti olin töissä iltakymmeneen. Nyt on tullut otettua aamut vähän pidemmän kaavan kautta kun on ollut vapaata. Ei siinä minusta mitään pahaa, mutta toinen kun on aamuihminen ja toinen ei, niin näiltä ei varmaan voi välttyä. Oma vuorokausirytmi on kylläkin ihan sekaisin ja sen korjaamiseksi täytyisi nousta aiemmin, että menisi nukkumaankin aiemmin.. Mutta en ajatellut aloittaa vielä tästä aamusta.. ;) Mä en ymmärrä, miten toinen pärjää kuuden-seitsemän tunnin yöunilla, kun itse olen täysi kaaos jos minut herätetään ennen kuin olen vetänyt sikeitä VÄHINTÄÄN kahdeksan tuntia, mielellään enemmänkin..

Back
Ylös Bottom