Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eleonoora sanoi:Pinnallinen mies. :wall: Jossain vaiheessa tuo lähtee vielä kiertoon. Kunhan ensin vastaan kävelisi se unelmien prinssi.![]()
"Olen tämän miehen kanssa niin kauan, kunnes löydän paremman". Etkö uskalla olla yksin????Helga sanoi:Säälittävää!"Olen tämän miehen kanssa niin kauan, kunnes löydän paremman". Etkö uskalla olla yksin????

Eleonoora sanoi:Ja tyhmä ei ole tainnut vielä tajuta, että se treenaaminen ei edelleenkään kasvata mun tissejä. Vaikka se miten sitä toivois.

tähän on sulle pakko sanoa että henkilö joka panostaa rautaan kannattaa jättää kaikki muu urheilu mahdollisimman vähälle koska joka hommassa on loukkaantumisriski...tietty tarttee aerobista tehdä jotta jaksaa treenata ,mutta kävely,uinti,pyöräily ei kovin loukkaantumis alttiita juttuja ole ja niillä saa hapenottoa hyvin lisää jos tarvis.tommih sanoi:Nilkka vääntyy koriksessa aika mukavasti eikä huomisen vedoista taida tulla oikeen mitää.:mad2:
![]()
Pane niitä. :evil:PikkuEero sanoi:Kieltämättä alkaa vituttamaan kun kaveripiirissä jokainen panee ristiin. Ja sitten on kaikilla moraalinen krapula, jonka jälkeen tullaan minulle itkemään.
:whip: Oikeesti vois lakata pitämästä sitä rimaa niin korkeella. Tähän asti olen mennyt periaatteella että "omasta kuormasta ei syödä". Mutta jos ne kaikki muutkin syö, niin miksen minäkin..grimJester sanoi:Pane niitä. :evil:
PikkuEero sanoi::whip: Oikeesti vois lakata pitämästä sitä rimaa niin korkeella. Tähän asti olen mennyt periaatteella että "omasta kuormasta ei syödä". Mutta jos ne kaikki muutkin syö, niin miksen minäkin..
lipsauta vahingossa muutama salaisuus julki :evil: oho :lol2: loppuu avautumiset takuulla ;) . tai sit voit ihan suoraan sanoa että ei v***u vois vähempää kiinnostaa teidän ristiin panemisetPikkuEero sanoi:Kieltämättä alkaa vituttamaan kun kaveripiirissä jokainen panee ristiin. Ja sitten on kaikilla moraalinen krapula, jonka jälkeen tullaan minulle itkemään. Vituttaa olla niin monessa muiden ihmisten parisuhteissa se likaämpäri jonne kaikki paska laitetaan. "Ethän Eero kerro sille ja sille..." ja "Ethän Eero nähnyt mitään". Jos ei voi olla pettämättä, niin minkä vitun takia pitää olla siinä suhteessa? Perkelettäkö sitä joka baari-reissun jälkeen pitää tulla mulle tilittämään että "kun en vaan voinu pitää käsiäni siit erossa, ymmärräthän".
Mut tällästä tämä elämä kai on. Hitto kun pääsis äkkiä valmistumaan ja ulkomaille töihin!