Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MerZi sanoi:
Mikä nyt on niin pahasti? :eek:

Tarpeeksi vastoinkäymisiä ja lopulta alkaa loppua voimat. Kyllähän tämä taas tästä, kun tämän iltaa vuodattelen kyyneleitä. Sitten kai se taas helpottaa. Avokin taas ties missä.. Sekään voi olla kotona, vaikka meillä molemmilla olis vapaata..

Eleonoora sanoi:
Tarpeeksi vastoinkäymisiä ja lopulta alkaa loppua voimat. Kyllähän tämä taas tästä, kun tämän iltaa vuodattelen kyyneleitä. Sitten kai se taas helpottaa.

Tuttu tunne.. Viime aikoina kai jotenkin kovettunut itse, mutta yleensä olen ihan mahdoton itkemään - jos se alkaa, loppua ei tule.. Mulla tahtoo olla se, että kun riittävän pitkään tulee vain paskaa niskaan, yrittää sinnitellä mutta lopulta ei enää jaksa eikä kiinnosta, sitten paha olo purkautuu itkemällä. Ja yleensä sitten helpottaakin kun antaa vaan kyynelten tulla. :) Kyllä se sun mies sais oikeestaan olla nyt kotona, pitämässä sua kainalossa ja lohduttamassa. :haart:

MerZi sanoi:
Tuttu tunne.. Viime aikoina kai jotenkin kovettunut itse, mutta yleensä olen ihan mahdoton itkemään - jos se alkaa, loppua ei tule.. Mulla tahtoo olla se, että kun riittävän pitkään tulee vain paskaa niskaan, yrittää sinnitellä mutta lopulta ei enää jaksa eikä kiinnosta, sitten paha olo purkautuu itkemällä. Ja yleensä sitten helpottaakin kun antaa vaan kyynelten tulla. :) Kyllä se sun mies sais oikeestaan olla nyt kotona, pitämässä sua kainalossa ja lohduttamassa. :haart:

Mä olen aina ollut jonkin sortin yksinäinen taistelija. Vaikka itsellä on ollut hankalaa, niin silti olen kuunnellut toisten murheet ja lohduttanut, enkä ole alkanut valittaa, että onhan mullakin vaikeaa. Mut jossain vaiheessa sit vaan tulee joku raja täyteen ja ei enää jaksa. Aina olen itselleni toitottanut, että kyllä mä pärjään, mut sit jossain vaiheessa tulee olo, että en pärjääkään.
Mut kai tämä taas tästä. Illalla kavereiden kanssa kolmen tunnin treenit ja alkaa mielikin parantua. :)

Eleonoora sanoi:
Illalla kavereiden kanssa kolmen tunnin treenit ja alkaa mielikin parantua. :)

Huh, mikähän laji mahtaa olla kyseessä? :eek: Älähän nyt itseäsi ihan piippuun aja. Kokemusta on, kun menee huonosti ja turruttaa sitä huonoa oloa treenaamalla, treenaamalla ja treenaamalla. Itselle kävi niin, että menin ylikuntoon, josta seurasi "kiva" sairastelukierre. Sit vitsitti kun ei päässyt kunnolla treenille ollenkaan. Sen jälkeen oma treenaaminen järkeistyikin sikäli, että saliohjelma vaihdettiin nelijakoiseen ja punttitreenit vähentyi yhdellä kerralla viikossa. Ja sitä aerobista ei joka päivä.. :nolo: Mutta nyt menee taas pahasti OT:ksi, pahoittelut siitä.

MerZi sanoi:
Huh, mikähän laji mahtaa olla kyseessä? :eek:

No siis toi nyt on sellainen perjantai-illan vietto juttu.. Yleensä homma menee niin, et aluksi käydään lämmittelemässä esim. pienen lenkkeilyn muodossa ja sitten pelataan sählyä, jalkapalloa tai sulkapalloa puolisentoista tuntia, jonka jälkeen loppuaika sitten venytellään ja rupatellaan. Aina on hauskaa ja hiki irtoaa. :whip: Helvetin hyvä tapa viettää perjantai-iltaa. :thumbs:
Ja ylikuntoon mä tuskin pääsen koskaan. :rolleyes: Äsken kävin kevyellä lenkilläkin, kun ulkona näytti niin mukavan sykysyiseltä tuo sää. :) Ja kyllä kannatti lähteä, sillä lenkin jälkiseurauksena tapahtui mukavia. :D Vielä kun sitä avoakin näkis jossain vaiheessa iltaa..

Eleonoora sanoi:
Yleensä homma menee niin, et aluksi käydään lämmittelemässä esim. pienen lenkkeilyn muodossa ja sitten pelataan sählyä, jalkapalloa tai sulkapalloa puolisentoista tuntia, jonka jälkeen loppuaika sitten venytellään ja rupatellaan. Aina on hauskaa ja hiki irtoaa. :whip: Helvetin hyvä tapa viettää perjantai-iltaa. :thumbs:
--- Äsken kävin kevyellä lenkilläkin, kun ulkona näytti niin mukavan sykysyiseltä tuo sää. :)

Juu, vai tuommonen juttu, kuulostaa mukavalta. :) Mä kun ajattelin että nyt se on lähdössä jonnekin kolmen tunnin maratonille.. :nolo: Tuosta syyssäästä, on kyllä raikas keli mutta tuulee niin vietävästi että ei meinaa pyörällä eteenpäin päästä. Nyt saa kirjaimellisesti taistella tuulia vastaan.. :lol2:

Mutta siihen varsinaiseen vitutukseen. :curs: Tuskinpa saan sitä työtä mihin hain ja minkä kyllä kovasti olisin halunnut. Juttelin työnantajan kanssa ja kuulosti kovasti vaivautuneelta ja lue rivien välistä seuraavaa: "olet ihan kiva tyttö mutta ei oteta sinua koska pätevämpiäkin hakijoita on". Joo, sanoi alkuviikosta soittavansa. Tosin mä en tuota puhelua enää venaile vaan alan laittamaan uusia hakemuksia menemään. Onhan noita töitä muitakin!

Edit: Yksi lisäsyy vitutukselle, jos ei ole töitä, ei ole rahaa = Lahden Expo reissu jää välistä. Meillä kun on jo liput kisoihin ja hotellihuonekin varattuna. :itku: No kyllä ne asiat aina jotenkin lutviutuu.

MerZi sanoi:
... :curs:..
Asioilla on tapana järjestyä. Ei muutakuin uutta työpaikkaa kiikariin, mikäli tuolta ei mitään kuulu. Olisit mennyt Pakkispaita päällä sinne, niin paikka olisi jo sinun ;)

Voi paska, nyt tää leikkiurheiljan ura on lopullisesti loppu, pitemmän aikaa ollut selkäkipuja. Pari viikkoa sitten magneettikuvassa. Nyt tänään sitten selvisi , että lanneragan alimpien nikamien väleissä on 2 välilevynpullistumaa. Edessä on 3 vuoden kuntoutus tai leikkaus ja 3 vuoden paranemis suunnitelma. prkl.

Nyt menee treeni-ohjelma uusiks, pitää kai ruveta uimaan, kunnei oikein muutakaan voi enää tehdä. prkl.

ace-oo- sanoi:
Asioilla on tapana järjestyä. Ei muutakuin uutta työpaikkaa kiikariin, mikäli tuolta ei mitään kuulu. Olisit mennyt Pakkispaita päällä sinne, niin paikka olisi jo sinun ;)
Niinpä. Mut tokko tuo pakkispaita olisi tässä tapauksessa mitään auttanut.. :) No mut tosiaan ei saa heittää kirvestä kaivoon, uutta paikkaa metsästämään. Onneksi huomenna on mukavaa tekemistä, mieli kirkastuu. :)

Väsymys. Tänään 10h koulupäivä ja ruokailut meni ihan miten sattuu. Huomennakin pitäis mennä koko päiväksi koululle, ei helvetti kun voikin olla kooma olo.

Viisauden hampaat leikattiin keskiviikkona, poski on vieläkin aika turvoksissa ja kipeä. Veren makukin on ajoittain edelleen suussa. Ei viittisi koko ajan syödä nappeja kun niistä tulee niin hölmö olo.

En voi/jaksa lähteä baariinkaan kun eukko ja kaverit on menossa. Käskin eukon mennä että se nyt edes joskus pääsee baariin... turha molempien kärsiä kun mulla menee varmaan nukkumiseksi tämä päivä. Lauantaina olisi ollut rapujuhlat kaverin mökillä, mutta enpäs pääse sitten sinnekään kun on lääkekuurit ja kolmiolliset kipulääkkeet.

Noh... on sitä huonomminkin mennyt. Muuten vaan tässä jauhan. ;)

Originally Posted by MerZi
Niinpä. Mut tokko tuo pakkispaita olisi tässä tapauksessa mitään auttanut.. No mut tosiaan ei saa heittää kirvestä kaivoon, uutta paikkaa metsästämään. Onneksi huomenna on mukavaa tekemistä, mieli kirkastuu.

No voi saatana. Eipä äijä ymmärtäny hyvän päälle.. Mut ei tosiaan saa antaa periksi, löydät varmasti vielä unelmatyön. Uutta matoa koukkuun ja jos ei tärppää niin verkolla sitten..Asioilla on tapana järjestyä.. :thumbs:

lieska sanoi:
Voi paska, nyt tää leikkiurheiljan ura on lopullisesti loppu, pitemmän aikaa ollut selkäkipuja. Pari viikkoa sitten magneettikuvassa. Nyt tänään sitten selvisi , että lanneragan alimpien nikamien väleissä on 2 välilevynpullistumaa. Edessä on 3 vuoden kuntoutus tai leikkaus ja 3 vuoden paranemis suunnitelma. prkl.

Nyt menee treeni-ohjelma uusiks, pitää kai ruveta uimaan, kunnei oikein muutakaan voi enää tehdä. prkl.

No voi vittu! Tollanen syö varmasti miestä. Tsemppiä kuntoutumiseen.

Mika1979 sanoi:
No voi saatana. Eipä äijä ymmärtäny hyvän päälle.. Mut ei tosiaan saa antaa periksi, löydät varmasti vielä unelmatyön. Uutta matoa koukkuun ja jos ei tärppää niin verkolla sitten..Asioilla on tapana järjestyä.. :thumbs:

Kyllä se siitä.. Eikä sen työn tarviis niin unelmaakaan olla, kunhan sais taattua toimeentulon, kun tässä pitäis opiskellakin samalla. Aika ahtaalle joutuu, jos ei vähitellen ala saamaan tuloja jostain.

Itellä vähän sama juttu. Opiskella pitäis mutta opiskelijan tulothan ei riitä edes halvimpaan proteiiniin :) joten töitä pitäis tehdä. Mutta sittenpä pitäis löytää työ jota voi tehdä opiskelun ohessa..Joustavat työajat ym.. Ei ole aina niin helppoa.. Onneks on vähän sukanvarressa, mutta ei nekään loputtomiin riitä.. Sossusta voi aina kuulemma muutaman satasen hakea..

Sattui urheillessa haaveri ja yhdestä hampaasta irtosi pieni pala. Vihloo ikävästi. :( Mutta hammaslääkäriinkään en mene.
Ja Merzille tsemppiä, saat varmasti jonkun toisen työn. Tosin hieman ihmettelen, miksi luotit yhteen paikkaan, etkä laittanut heti alun alkaen useampaan paikkaan hakemusta.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Ja Merzille tsemppiä, saat varmasti jonkun toisen työn. Tosin hieman ihmettelen, miksi luotit yhteen paikkaan, etkä laittanut heti alun alkaen useampaan paikkaan hakemusta.. :rolleyes:

On mulla useampi hakemus vetämässä... Tosin muut mahdolliset paikat ei ole lähellekään yhtä mieleisiä kuin tuo olisi.

Mutta tuosta hampaasta. PAKKOhan sinun on mennä hammaslääkäriin jos siitä pala on irronnut! Mulla lohkesi muutama kesä taaksepäin hampaasta pala ja :curs: että se oli kipeä. Älä jätä hoidattamatta sitä vaikka miten pelkäisit sinne lekuriin menoa!

Halonen näyttäisi voittavan vaalit, ja Heinäluomasta tulee pahimmassa tapauksessa pääministeri. Suomalainen sosialismi elää ja voi hyvin, ja Suomi vajoaa yhä syvemmälle sosialismin paskakaivoon. "Huonompiosaisten" joukko kasvaa jatkuvasti sosialistisen, käytännössä täysin toteuttamiskelvottoman ideologian toteutuessa ja johtaessa yhä useamman työpaikan valumiseen maihin, joissa toimitaan realismissa. Suomi on sosialistisempi valtio kuin Venäjä.

Kehityksen loppu on nähtävissä, mutta se ei tule olemaan miellyttävää koettavaa. Ei taida auttaa muuta kuin yrittää opiskella nopeasti jotta ehtii romahduksen alta pois esim. keskieurooppaan.

Back
Ylös Bottom