Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Myth sanoi:
Yks kaks vakaa perhe-elämä vituillaan. Yli neljä vuotta kestänyt yhteisen katon alla asuminen ja yli viiden vuoden yhdessäolo päättyy ja erilleen muuttaminen on faktaa. Virallisesti ei vielä erota, mutta vaikee on varmaan ynnäillä mitä seurauksia tällä "mietintä-ajalla" on...

Ihan epätodellista, mutta totta. Kai se sitten vituttaa ankarasti.

Been there, done that.. 6v yhdessä, 3v avoliitossa ja ykskaks kaikki ohi.

Vaikea tuohon on mitään lohdullisia sanoja sanoa. Yritä keskittyä itseesi nyt ihan täysillä, treenaa jne.

lIhaa sanoi:
Vituttaa se, etten koskaan kiinnostu niistä naisista, jotka osoittavat kiinnostusta minuun.

Kohtalontoveri :kippis1: Tosin mun kohdalla puhutaan miehistä.
Asiassa vituttaa eniten se, että kaverit ei pysty ymmärtään, etten ala seurustella tms jonkun jätkän kans joka mua ulos pyytää, vaikka tyyppi olis "ihan kiva". Ja sit hirveetä paritusta aina sellasille, jotka on jotain kiinnostusta muhun osottanu. Mukava sitten ite korjailla tilannetta ja selittää, että mua ei kiinnosta...

Mut sen oon huomannu et miehiä on tarjolla sitä enemmän, mitä vähemmän niistä on kiinnostunut! Päätin tos joku aika sit unohtaa koko vastakkaisen sukupuolen ja keskittyä omaan elämään, mut siitäkös riemu repes: yhtäkkiä niitä miehiä ois tarjolla vaik kuinka. Niin, ja kukaan ei mua innosta... :(

Vituttaa myös se, että monien kaverien mielestä on säälittävä ja jotenkin viallinen, jos ei seurustele... Mä kai sit vaan oon vähän liian omituinen :rolleyes:

Avaudun itsekkin naisista. :wall: On se vittu kumma kun ei voi vastata siihen puhelimeen enää eron jälkeen. Mä haluaisin käydä hakemassa mun nojatuolin, imurin ja kaikki saatanan työkalut ennenkuin joku nussii mun nojatuolissa/nussii mun imuria/nussii sitä imuria mun nojatuolissa ja lainaa mun työkaluja. Onko toi normaalia vai olenko mä itse niin epänormaali kun en muutu täysin eri ihmiseksi eron jälkeen.

:offtopic: Vitutusta parinmuodostuksesta.

Angelica-82 sanoi:
Kohtalontoveri :kippis1: Tosin mun kohdalla puhutaan miehistä.
En mäkään oo tähän mennessä ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat mulle jotain ehdottaneet. Pitänee harkita suuntautumistani uudelleen. :jahas:

Angelica-82 sanoi:
Asiassa vituttaa eniten se, että kaverit ei pysty ymmärtään, etten ala seurustella tms jonkun jätkän kans joka mua ulos pyytää, vaikka tyyppi olis "ihan kiva". Ja sit hirveetä paritusta aina sellasille, jotka on jotain kiinnostusta muhun osottanu. Mukava sitten ite korjailla tilannetta ja selittää, että mua ei kiinnosta...
Ihan kivat tyypit on pahimpia. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään lähteä ulos ihan kivan naisen kanssa. Mä en ainakaan ole koskaan ollut treffien jälkeen yhtään enempää ihastunut naiseen, josta ensivaikutelma on ihan kiva. Miksi ihmeessä viettää aikaa tai seurustella henkilön, johon ei tunne mitään vetoa, kanssa?

Toi paritus vituttaa vielä enemmän. Miehet on keskimäärin tottuneempia kuulemaan, ettei toista kiinnosta. Naisille saman sanominen ja kuuleminen on yleensä vaikeampaa. Itse en ainakaan halua pahoittaa ihan kivan tyypin mieltä.

Angelica-82 sanoi:
Mut sen oon huomannu et miehiä on tarjolla sitä enemmän, mitä vähemmän niistä on kiinnostunut! Päätin tos joku aika sit unohtaa koko vastakkaisen sukupuolen ja keskittyä omaan elämään, mut siitäkös riemu repes: yhtäkkiä niitä miehiä ois tarjolla vaik kuinka. Niin, ja kukaan ei mua innosta... :(
Tää tuntuu toimivan myös naisiin samoin tuloksin.

Angelica-82 sanoi:
Vituttaa myös se, että monien kaverien mielestä on säälittävä ja jotenkin viallinen, jos ei seurustele... Mä kai sit vaan oon vähän liian omituinen :rolleyes:
Ootko nyt ihan varma, että he pitävät sinua säälittävänä? Voisiko olla peräti niin, että he näkisivät sinut mielellään onnellisena jonkun könsikkään kainalossa? Mulla on juurikin sama tilanne, tosin kavereita enemmän tyttöystävän hankkimiseen kannustavat mulla vanhemmat.

lIhaa sanoi:
Ihan kivat tyypit on pahimpia. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään lähteä ulos ihan kivan naisen kanssa. Mä en ainakaan ole koskaan ollut treffien jälkeen yhtään enempää ihastunut naiseen, josta ensivaikutelma on ihan kiva. Miksi ihmeessä viettää aikaa tai seurustella henkilön, johon ei tunne mitään vetoa, kanssa?

Juuri näin!!!

lIhaa sanoi:
Ootko nyt ihan varma, että he pitävät sinua säälittävänä? Voisiko olla peräti niin, että he näkisivät sinut mielellään onnellisena jonkun könsikkään kainalossa? Mulla on juurikin sama tilanne, tosin kavereita enemmän tyttöystävän hankkimiseen kannustavat mulla vanhemmat.

Ei välttämättä juuri mua, mutta yleisellä tasolla kaikki ei-seurustelevat "haukutaan" ja säälitellään. Ja kai se sinkkuus jotenkin ongelmana nähdään, kun se paritus usein on niin sairaalloista! Mulla isä ei edes pidä mahdollisuutena että mulla olis mies. Isä ajattelee mun uraa (niin siis mitä uraa???). Äiti taas ei hoputa mutta kuitenkin odottelee häitä ja lapsenlapsia. Niitä ei kyllä tule. Siis kumpiakaan :curs:

Jännä homma kyl, sisko on mun kans ihan samanlainen :eek: Joku vika geeneissä vissiin...tai kasvatuksessa...???!!!

metalman sanoi:
Been there, done that.. 6v yhdessä, 3v avoliitossa ja ykskaks kaikki ohi.

Vaikea tuohon on mitään lohdullisia sanoja sanoa. Yritä keskittyä itseesi nyt ihan täysillä, treenaa jne.

Kyllä mä uskoisin, että helpottaa sen jälkeen kun saa hoidettua nää käytännön järjestelyt alta pois. Oli maanantainkin treeni hyvä kokemus kun sai päästellä paineita ulos ihan urakalla. Ainahanan sitä selviää ja luovii asioista ne hyvät puolet esiin mitä tämäkin tapahtuma aiheuttaa.

Ei mitään vitutusta kummempaa. Paha fiilis kun entinen suhde pyörinyt päässä koko aamupäivän. Vituttaa muistaa ko. suhde yksityiskohtineen ja vituttaa ettei se poistu mun päästä ja anna mun olla.

Kun on tässä muutakin elämää kun se vitutuksen märehtiminen niin kyrpii kun kaikki energia menee siihen, että on vihainen jostain jutusta, jolle ei voi mitään.

Mikä se on kun jotkut ei vielä amk:ssakaan osaa pitää tunneilla turpaansa pienemmällä :wall: huh... helpottipa...

ja jottei tämäkään viesti poikkea edellisistä niin :wall: naiset :wall: naiset :wall: naiset :wall: ;)

ei kyl te oikeesti ootte ihania :haart:

:rock:
Inska sanoi:
Avaudun itsekkin naisista. :wall: On se vittu kumma kun ei voi vastata siihen puhelimeen enää eron jälkeen. Mä haluaisin käydä hakemassa mun nojatuolin, imurin ja kaikki saatanan työkalut ennenkuin joku nussii mun nojatuolissa/nussii mun imuria/nussii sitä imuria mun nojatuolissa ja lainaa mun työkaluja. Onko toi normaalia vai olenko mä itse niin epänormaali kun en muutu täysin eri ihmiseksi eron jälkeen.

On se normaalia, se on jopa tavallista. Jos haluat ne kamasi, niin soita ja sano että sulla on uusi kissa kierroksessa, tosi kiva ja vaimo-kandidaatiksi sopiva, että lupasit sille lainata imuria ja että haluaisit keskustella ex:si kanssa siitä, että minne sen kissan veisit sen synttäripäiväni.

Voit olla varma, että se ex soittaa sulle alle puolen tunnin, ehdottaa tapaamista ja haluaa tietää kaiken tästä leidistä... SINUN TEHTÄVÄSI on huolehtia että tapaatte siellä missä nojatuolisi, imurisi ja työkalusi ovat, jos huvittaa niin voit hoidella ex:n ja marssit selkä suorana kämpästä pihalle kamojesi kanssa saaneena.

Minä tiedän tämän, olen nainen. :rock:
Jos olin oikeassa, laita mailia. :D

Olin just saanu auton salin parkkiruutuun kun yks idiootti peruutti kylkeen :curs:
Vituttaa kaikki välilliset puhelin ym. kulut ja ylimääränen vaiva asiaan liittyen.
No treeni ainakin kulki tänään :evil:

Tikkari sanoi:
Kaikki mahollinen ja mahoton!!!!!! Perkele! :curs: :itku: :wall:

Noita päiviä on kai meillä kaikilla joskus.. :( Mut kyllä se siitä, usko peliä! ;)

kokoajan jotain prkleen loukkaantumisia. Ensiks polvesta eturistiside revähdys n. 5viikkoa sitten, 3 viikkoa sitten nilkasta nivelside venähtäny, lanneragassa välilevyn pullistuma (pitempiaikanen vika, mutta vihottelee niin prkleesti toinen takareisi kokoajan särkee, ilman buranaa ei saa kämmeniä maahan), 2 viikkoa sitten pikkuvarvas murtunu ja viikkolla rintalihas revähti.

No vittu, ei enää tarvi vituttaa eksän puolesta kun ottaa kupoliin nykynenki. Saatanan paskan vittu. Mahdan olla vitun huono mies.

Ostin osakkeita noin 2 vuotta sitten. Tiukan analyysin perusteella päädyin arvioon, että huomattavaan kurssinousuun on hyvät mahdollisuudet. Olin oikeassa. Osakkeen arvo on noussut noin kolminkertaiseksi. Sijoitettu summa oli 18 000 euroa, joten ihan kivasti voittoa. Kaikki olisi tämän asian suhteen vallan mainiosti, mutta sattui käymään sillä tavalla, että juoduin myymään osakkeet jo 1.5 vuotta sitten(eikä todellakaan ollut tarkoitus) pienellä voitolla. Köyhälle ihmiselle tämä on aiheuttanut suunnatonta vitutusta. Siis menetetty noin 35 000-verot. Kyllä vituttaa.

Miehet vituttaa :wall: ei voi tajuta!

Opiskelusysteemitkin mättää: kaikki (no vähän liioteltuna) kurssit on päällekkäin ja varsinkin silloin kun olisi jotain läsnäolopakollista... Yritä tässä sitten valmistua perkele. :wall: :curs:

MerZi sanoi:
No et varmasti ole.. On siinä yleensä toisessakin osapuolessa vikaa.
Kiitti, tuntuu hyvältä saada tukea. :)

Ja siitä vikajutusta sen verran, että sitä lienee kaikissa. Välillä vaan tuntuu siltä kuin tekisi samaa mokaa ties kuinka monetta kertaa peräjälkeen. Tykkäisin viisastua vähän. Josko oppisin tästä pikkuhiljaa jotain. Ensimmäistä kertaa se mulle tänään rautalangasta väännettiin.

...ja sitte lukemaan The Rats in the Walls. Kummasti se vitutuskin laantuu kun keksii muuta tekemistä.

Back
Ylös Bottom