JN
.
Siis mitä vit..!?!Mika1979 sanoi:Naiset pääasiassa :wall: vaikka sainkin tänään.. :D
Aamulla kasiin kouluun, vituttaa..
ps. DivX? :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä vit..!?!Mika1979 sanoi:Naiset pääasiassa :wall: vaikka sainkin tänään.. :D
Aamulla kasiin kouluun, vituttaa..
Myth sanoi:Yks kaks vakaa perhe-elämä vituillaan. Yli neljä vuotta kestänyt yhteisen katon alla asuminen ja yli viiden vuoden yhdessäolo päättyy ja erilleen muuttaminen on faktaa. Virallisesti ei vielä erota, mutta vaikee on varmaan ynnäillä mitä seurauksia tällä "mietintä-ajalla" on...
Ihan epätodellista, mutta totta. Kai se sitten vituttaa ankarasti.
lIhaa sanoi:Vituttaa se, etten koskaan kiinnostu niistä naisista, jotka osoittavat kiinnostusta minuun.

Vitutusta parinmuodostuksesta.En mäkään oo tähän mennessä ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat mulle jotain ehdottaneet. Pitänee harkita suuntautumistani uudelleen. :jahas:Angelica-82 sanoi:Kohtalontoveri :kippis1: Tosin mun kohdalla puhutaan miehistä.
Ihan kivat tyypit on pahimpia. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään lähteä ulos ihan kivan naisen kanssa. Mä en ainakaan ole koskaan ollut treffien jälkeen yhtään enempää ihastunut naiseen, josta ensivaikutelma on ihan kiva. Miksi ihmeessä viettää aikaa tai seurustella henkilön, johon ei tunne mitään vetoa, kanssa?Angelica-82 sanoi:Asiassa vituttaa eniten se, että kaverit ei pysty ymmärtään, etten ala seurustella tms jonkun jätkän kans joka mua ulos pyytää, vaikka tyyppi olis "ihan kiva". Ja sit hirveetä paritusta aina sellasille, jotka on jotain kiinnostusta muhun osottanu. Mukava sitten ite korjailla tilannetta ja selittää, että mua ei kiinnosta...
Tää tuntuu toimivan myös naisiin samoin tuloksin.Angelica-82 sanoi:Mut sen oon huomannu et miehiä on tarjolla sitä enemmän, mitä vähemmän niistä on kiinnostunut! Päätin tos joku aika sit unohtaa koko vastakkaisen sukupuolen ja keskittyä omaan elämään, mut siitäkös riemu repes: yhtäkkiä niitä miehiä ois tarjolla vaik kuinka. Niin, ja kukaan ei mua innosta... :(
Ootko nyt ihan varma, että he pitävät sinua säälittävänä? Voisiko olla peräti niin, että he näkisivät sinut mielellään onnellisena jonkun könsikkään kainalossa? Mulla on juurikin sama tilanne, tosin kavereita enemmän tyttöystävän hankkimiseen kannustavat mulla vanhemmat.Angelica-82 sanoi:Vituttaa myös se, että monien kaverien mielestä on säälittävä ja jotenkin viallinen, jos ei seurustele... Mä kai sit vaan oon vähän liian omituinen![]()
lIhaa sanoi:Ihan kivat tyypit on pahimpia. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään lähteä ulos ihan kivan naisen kanssa. Mä en ainakaan ole koskaan ollut treffien jälkeen yhtään enempää ihastunut naiseen, josta ensivaikutelma on ihan kiva. Miksi ihmeessä viettää aikaa tai seurustella henkilön, johon ei tunne mitään vetoa, kanssa?
lIhaa sanoi:Ootko nyt ihan varma, että he pitävät sinua säälittävänä? Voisiko olla peräti niin, että he näkisivät sinut mielellään onnellisena jonkun könsikkään kainalossa? Mulla on juurikin sama tilanne, tosin kavereita enemmän tyttöystävän hankkimiseen kannustavat mulla vanhemmat.
Joku vika geeneissä vissiin...tai kasvatuksessa...???!!!metalman sanoi:Been there, done that.. 6v yhdessä, 3v avoliitossa ja ykskaks kaikki ohi.
Vaikea tuohon on mitään lohdullisia sanoja sanoa. Yritä keskittyä itseesi nyt ihan täysillä, treenaa jne.
Inska sanoi:Avaudun itsekkin naisista. :wall: On se vittu kumma kun ei voi vastata siihen puhelimeen enää eron jälkeen. Mä haluaisin käydä hakemassa mun nojatuolin, imurin ja kaikki saatanan työkalut ennenkuin joku nussii mun nojatuolissa/nussii mun imuria/nussii sitä imuria mun nojatuolissa ja lainaa mun työkaluja. Onko toi normaalia vai olenko mä itse niin epänormaali kun en muutu täysin eri ihmiseksi eron jälkeen.
Tikkari sanoi:Kaikki mahollinen ja mahoton!!!!!! Perkele! :curs: :itku: :wall:
Tupla-J sanoi:Mahdan olla vitun huono mies.
Kiitti, tuntuu hyvältä saada tukea.MerZi sanoi:No et varmasti ole.. On siinä yleensä toisessakin osapuolessa vikaa.