Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Ollaan tunnettu reilu vuosi jonka aikana onkin sitten ehtiny tapahtua jo kaikki mahdollinen. Virallisesti ei oo päivääkään seurusteltu vaikka käytännössä se välillä sitä ollutkin. Nyt tämä tyttökin on ollut sinkku keväästä asti (ei siis aina ole ollut). Tiedetään, enkä ole ylpeä siitä..
Vituttaa kun toisaalta tästä jutusta ei taida kehittyä mitään mutta toisaalta ei osaa oikein ajatella elämää ilman sitä. Tyttö ei todellakaan ole kilteimmästä päästä, enkä tiedä voisinko siihen enää luottaakaan. Meillä on ollut välit katkolla monta kertaa.."ehkä parempi ettei nähtäis.." kummankin aloitteesta. Se on sanonut ettei halua nyt seurustella minun eikä kenenkään muunkaan kanssa. Tiedän että mun pitäis mennä eteenpäin mutta se on vaan niin saatanan vaikeaa kun ei kiinnostais olla kenenkään muun vieressä. Tää tyttö sotkee ajatukset, sekoittaa mielen, myrkyttää sielun ja särkee sydämmen... :wall:Yleensä, kun nainen sanoo, että "en halua nyt johonkin aikaan seurustella sinun tai kenenkään muunkaan kanssa", niin noin kuukauden kuluessa hän seurustelee jonkun muun kanssa.Mika1979 sanoi:vuodatus
Mixu sanoi:Yleensä
Joka päivä toivon et itekin oisin joskus tajunnu unohtaa yhen tyypin jo ennen ku kunnolla ees tutustuttiin. Siihen tyyppiin tutustuminen vituttaa mua joka saatanan päivä (vaikken haluis ees ajatella) :curs: :wall:Allekirjoitan ensimmäisen kappaleen täysin. Mulla oli viime vuoden lopulla monen kuukauden vitutus yhden aikaisemman seurustelutouhun takia ja se päättyi juuri edellä mainittuun lauseeseen, "en halua nyt seurustella sun enkä kenenkään muun kanssa just nyt". Kuulemma oli nuoresta asti aina seurustellut jne (sama kommentti tuli uudestaan kun kysyin alkuvuodesta pienessä kännissä, joku 3kk oli menny aikaa, että voiko meidän välillä olla mitään. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa koko akka ja hauska juttu on, että nyt sieltä suunnalta (se ja sen kaverit) olisi kiinnostusta tänne päin. Mulle se ihminen on ilmaa. En vaan jaksa tommosia leikkejä ja toiseksi nykyään on paremmat kuviot.Angelica-82 sanoi:Nimenomaan yleensä, tai ei ehkä niinkään usein. Joskus voi katsos olla elämäntilanne sellanen, ettei ihan oikeesti kiinnosta seurustella kenenkään kanssa. Monelle tekiskin hyvää välillä olla yksin ja miettiä asioita eikä hypätä heti uuteen suhteeseen. Tosin en väitä et tästä ois kyse em. tytön kohdalla.
:wall: Olisi niin saatanan helppoa kun vois vaan walk away..Ehkä jonain päivänä olen tarpeeks vahva..ace-oo- sanoi:Ei kai nyt asiat noin pahasti ole? Eikö sulla tosiaan ole yhtään kaveria?
Miten naisasiat? Ala vaikka järjestelmällisesti pyytämään kiinnostavan näköisiä naisia kahville yms, ja ota se asenne, että ei ole mitään menetettävää, jos/kun tulee pakit, niin AIVAN VARMASTI joku ennenpitkää suostuu, ja ken tietää mitä sitten tapahtuu ;)
viitala sanoi:Kyl ne alkaa pikkuhiljaa oleen niin huonosti.
Ja ei tosiaan oikeesti ole ketään joka pitäisi yhteyksiä.
viitala sanoi:Kyl ne alkaa pikkuhiljaa oleen niin huonosti.
Ja ei tosiaan oikeesti ole ketään joka pitäisi yhteyksiä. Ja naisasioista nyt ei viitti puhuakkaan, niistä ei tuu kuiteskaan mitään, joten mitä sitä turhaan panna itteään peliin.
Särkee vaan sydämmensä.
Eikä ne kuule meikäläisen kahvittelu pyyntöjä ota ees kuuleviin korviinsa. Jos nyt jaksaa vielä vähän aikaa hengailla, niin musta tulee täys erakko.
Oon jo kerran aikasemmin menettänyt kontaktit muihin ihmisiin ja erakoitunut maailmasta lähes täysin, eikä ne asiat ollu silloin läheskään näin pahasti.
Mul on vaan pelko persiis siitä että musta tulee täysin sisäänpäin kääntynyt ja sulkeutunut, ja muutun katkeraksi yksineläjäksi...meil on viel suvus taipumuksia sellaseen, enkä olis ensimmäinen jolle käy niin.
Ei ne niin nopeasti katoa, lepoa vain kehään nyt, ja sitten terveenä entistä tarmokkaammin tankoa taivuttamaan :thumbs:Mursu^ sanoi:Nousi sitten kuume juuri sopivasti lauantaille. Tuli taukoa salista ja ruoka ei maistu. Tuntuu, että kaikki "lihakset" katoaa :curs:
Ei muutakuin kontakteja vanhoihin kavereihin vain. Tuskinpa kellään on liikaa kavereita, eli ehdota jotain pizza&leffa& paskanjauhanta miittiä..viitala sanoi:.......