Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Paha riita avon kanssa ja nyt se sit lähti johonkin ovet paukkuen. :itku: Avo kännissä enkä mä nyt osaa mennä nukkumaan ennen ku se tulee takas kotiin. Vittu, että mun pitääkin olla tyhmä. Ja avon ärsyttävä. Se on humalassa niin ärsyttävä ihminen että mä en kestä sitä, jos itse olen selvänä ja sit mulla palaa hermo ja.. ARGH! Tulipahan pidetty ainakin meteliä, kun paiskoin ovia jne. :nolo: Koko rivari varmaan heräs muutamaan jysäykseen. Mut vituttaa ensin odotella kotona, kun toinen on juomassa ja sit vielä.. Eih. :itku: Ja mä olen väsynyt ja teksti varmaan sekavaa. Mut pakko oli tulla tilittämään.

Eleonoora sanoi:
Paha riita avon kanssa ja nyt se sit lähti johonkin ovet paukkuen. :itku: Avo kännissä enkä mä nyt osaa mennä nukkumaan ennen ku se tulee takas kotiin. Vittu, että mun pitääkin olla tyhmä. Ja avon ärsyttävä. Se on humalassa niin ärsyttävä ihminen että mä en kestä sitä, jos itse olen selvänä ja sit mulla palaa hermo ja.. ARGH! Tulipahan pidetty ainakin meteliä, kun paiskoin ovia jne. :nolo: Koko rivari varmaan heräs muutamaan jysäykseen. Mut vituttaa ensin odotella kotona, kun toinen on juomassa ja sit vielä.. Eih. :itku: Ja mä olen väsynyt ja teksti varmaan sekavaa. Mut pakko oli tulla tilittämään.

Voimia, kyllä se kohta tulee järkiinsä :)

Eleonoora sanoi:
Itelläni oli edellisessä suhteessa juuri tuollainen tilanne lopussa. Itse asiassa tätä "loppua" kesti noin 1.5 vuotta. IMO Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että jos sulla on n. 10 kertaa käynyt päässä ajatus, että "Nyt menee huonosti mutta kyllä tämä tästä...", niin voin kyllä sanoa, että ei se siitä. Pillit pussiin vaan ja homma pakettin. Lähtölaskenta on alkanut jo aikoja sitten. Turha tuhlata hyvää nuoruutta niin kuin minä tein...

Pulla sanoi:
Itelläni oli edellisessä suhteessa juuri tuollainen tilanne lopussa. Itse asiassa tätä "loppua" kesti noin 1.5 vuotta. IMO Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että jos sulla on n. 10 kertaa käynyt päässä ajatus, että "Nyt menee huonosti mutta kyllä tämä tästä...", niin voin kyllä sanoa, että ei se siitä. Pillit pussiin vaan ja homma pakettin. Lähtölaskenta on alkanut jo aikoja sitten. Turha tuhlata hyvää nuoruutta niin kuin minä tein...

Niin kai. Kun en tiedä mitä oikeastaan haluan.. Ja nyt on sellainen tilanne elämässä, että ei ero "onnistu". Tai siis.. noh, en ala sen tarkemmin selittelemään, mutta ero sekoittaisi niin montaa asiaa. Miksi tässä pitikin käydä näin. :itku: Mä joskus oikeasti luulin, että meistä voisi tulla vielä jotain. Kunnes sitten hiljalleen olen alkanut ymmärtämään, että nykyinen herra ei välttämättä olekaan se oikea. Ja kun luulen, että jossain odottaa jotain parempaa.. Tai lähinnä tietyltä osin parempaa. Välillä tuntuu, että mieli muuttuu joka päivä (osa pakkislaisista on sen kai huomannutkin :nolo: ) ja se on todella ärsyttävää. Päivälläkin kaikki oli vielä hyvin.. Onneksi avolla ei ole ollut tapana juoda hirveän usein.

Vittu että vituttaa!! :wall: Ei noita naisia pysty ikinä ymmärtämään. Ja nyt tuntuu että ei kyllä kiinnostakaan. Toivottavasti panee nytkin niin monen äijän kanssa kun vaan ehtii. Vittu ei kiinnosta. Antaa koko paskan olla.. :down: :wall: :wall: :wall:

Nyt vituttaa! Miks piti lähtee ottamaan kaljaa eilen? Homma riistäyty käsistä ja sitten oltiikin valomerkkiin asti.

Täks päiväks suunniteltu jalkatreeni meni vituiks ja dietti kusee PERKELE!!!

Ja sitten olo vielä :urjo:

kisskiss sanoi:
Nyt vituttaa! Miks piti lähtee ottamaan kaljaa eilen? Homma riistäyty käsistä ja sitten oltiikin valomerkkiin asti.

Täks päiväks suunniteltu jalkatreeni meni vituiks ja dietti kusee PERKELE!!!

Ja sitten olo vielä :urjo:
Ei se niin vakavaa ole. Ala kattelemaan vaikka leffoja.

Olen niin täynnä vihaa ettei sitä pysty yksittäiset sanat tai lauseet kertomaan.
Pitääkö kaikki mulle rakkaat ja tärkeimmät ihmiset viedä pois.
Jos otan yhden askeleen niin kohta mennään kaksi askelta takaisin päin.
Usko siirtää muka vuoria mutta viha ja elämän vastoinkäymiset antavat mulle ainoastaan voimaa jatkaa eteenpäin. Viime aikoina olen oppinut olemaan todella onnellinen pienistä asioista jotka on monelle muulle vain tasaista arkea.
Välillä mä kuvittelen että on olemassa joku, joka vetelee naruja ja vittuilee mun elämälle. Saatana, turha luulla että mut saa lannistumaan. Niin kauan kun olen elossa vittuilen elämälle takaisin joten antaa tulla sitä paskaa lisää.

edit: vittu, saatana, perkele jne.

Eleonoora sanoi:
Niin kai. Kun en tiedä mitä oikeastaan haluan.. Ja nyt on sellainen tilanne elämässä, että ei ero "onnistu". Tai siis.. noh, en ala sen tarkemmin selittelemään, mutta ero sekoittaisi niin montaa asiaa. Miksi tässä pitikin käydä näin. :itku: Mä joskus oikeasti luulin, että meistä voisi tulla vielä jotain. Kunnes sitten hiljalleen olen alkanut ymmärtämään, että nykyinen herra ei välttämättä olekaan se oikea. Ja kun luulen, että jossain odottaa jotain parempaa.. Tai lähinnä tietyltä osin parempaa. Välillä tuntuu, että mieli muuttuu joka päivä (osa pakkislaisista on sen kai huomannutkin :nolo: ) ja se on todella ärsyttävää. Päivälläkin kaikki oli vielä hyvin.. Onneksi avolla ei ole ollut tapana juoda hirveän usein.

Suhteesta voi lähteä aina. Mikään ei vituta jälkeenpäin kuten tuollainen roikkuminen. Itse en aikanaan jättänyt yhtä naista, koska en ensin halunnut pilata sen ylppäreitä ja sen jälkeen en halunnut pilata sen pääsykokeisiin lukemista ja sen jälkeen sen ukki kuoli enkä halunnut sillä hetkellä rasittaa sitä millään... Lopulta roikuin siis suhteessa noin 8kk sen jälkeen kun olin miettinyt, että olisi fiksua varmaan pistää poikki, kun toinen ei oikeasti kiinnostanut.

Noi sanat mitä tossa kirjoitit on niin täsmälleen ne ajatukset mitkä mulla oli toisen osapuolen suhteen. Tajusin vain, että tuskin jaksan saman ihmisen kanssa olla enää parin vuoden ja aina useammin ja useammin, kun tapasin jonkun toisen sukupuolen edustajan, jonka kanssa sattui juttu luistamaan, niin heräsi ajatus, että oliskohan toi parempi tai löytyisköhän joku parempi.

Haha, toi kodarin kertoma juttu oli kyl hyvä :lol2:

Onhan näitä joitakin tapauksia tullut itsekkin nähtyä. Eräällä salilla tuli parikin kertaa nähtyä sama tyyppi, joka väänti hauiksia 20 kilon käsipainoilla. Ja tämä herra oli varmaan ensimmäisiä kertoja treenaamassa. Ensin painot käteen, pieni etukeno, hirmuinen heijausliike ja paino ylös. Sen jälkeen rivakka tiputus alas ja heti uudelleen. Liike muistutti enemmän jotain alaselkäliikettä kuin hauiskääntöä :D
Ja ko. treenaaja meni heti parin liikkeen jälkeen peilin eteen pullistelemaan. :jahas:

Voi keijon märät kengät, minkä saatanan takia threadin otsikkoon pitää joka jeesuksen kerta laittaa VIRALLINEN??! tana ttu etti Vittu kun on virallista.

Meillä kävi vähän hassusti kun olin tuossa kaverini kanssa salilla. Saatiin juuri parinkymmenen toiston pohjtetreenit läpi, kun päätettiin siinä ottaa hieman testohöyryissä hauiskääntöä lopuksi. Sali tyhjeni mukavasti juuri siinä vaiheessa ja ajateltiin kaverin kanssa sitten seurata hauiksen supistumista liikkeen aikana ja käärittiin t-paidan hihat ylös. Otin tangon käteen ja kävin veivaamaan, kun jo parin ekan toiston jälkeen ovi kävi ja joku pariskunta (tietenkin) astui sisään. Kaveri nopeasti laski hihansa, mutta minähän en sarjaani halunnut keskeyttää ja jatkoin ehkä hieman rhp-meiningillä sarjan loppuun.

Mitäköhän lie nuokin ihmiset ajattelivat meistä kuntosalin pikku rhp hinttareista, tiedä en... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom