Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Juuri näin. Minullakin ennen eroa ero tuntui mahdottomalta ajatukselta, vaikka suhde ei toiminutkaan. Kun ero lopulta väistämättä tuli, niin tasan kahden päivän suremisen jälkeen iski suuri helpotus. Nyt helpotusvaiheen jälkeen on vitutusvaihe. Joka päivä vituttaa, että suhteessa tuli roikuttua aivan liian pitkään. Ja se, että joka päivä vituttaa, vituttaa.naksu sanoi:Suhteesta voi lähteä aina. Mikään ei vituta jälkeenpäin kuten tuollainen roikkuminen.
heh, jätkää kyllä vituttaa naiset 24/7 :DMika1979 sanoi:Täysin samaa mieltä..naiset :wall: :wall: Vittu että vituttaa. No, ainahan mä voin mennä salille..
Minä kans minä kans ! SAATANA !sd- sanoi:naiset :wall: :wall:
Sama. On se sitten niin vitun virallista ja suurta. Perkeleen perkele. Lisäksi hieman vitutusta aiheuttaa flunssa, joka on jo onneksi paranemaan päin. Kävin kertaamassa ja tottakai yhdellä meistä oli jo tullessa helevetillinen räkätauti. No luonnollisesti SA-olosuhteissa se on viikossa kaikilla. Saatanan vittu. Tänään pitää lähteä yrittään salille, vaikka olo on todella löysä. Kouluunkin piti raahautua kun tutorihommiin tuli lähettyä. Sekin vituttaa kun pitää ootella täällä että mun tunti alkais kun mun tutorointiluokalla on jotain infotunteja joita en todellakaan mene kuunteleen toista kertaa.jänkäkoira sanoi:Voi keijon märät kengät, minkä saatanan takia threadin otsikkoon pitää joka jeesuksen kerta laittaa VIRALLINEN??! tana ttu etti Vittu kun on virallista.
ace-oo- sanoi:Mitenköhän jotkut sen tekevät, että eivät ole moksiskaan kun naisasiat kusee ja pahasti? Taitaapi olla vain pelkkää ulkokuorta, ja sisällä vitutuksen määrä on valtava.

Opossumi sanoi:minulle tuli sellainen ajatusmalli näihin asioihin, että tulee jos (toivottavasti jos=kun) on tullakseen. Usean vuoden yrittämisen tuloksena totesin, ettei minulla vain ole pokkaa mennä juttelemaan tytölle ellei ole aivan pakko. Nyt elelen sillä periaatteella että mikäli joku tulee juttelemaan juttelen takaisin, mutta ellei tule niin pärjään ilmankin.
Voipi kuullostaa hassulta mutta näin täälläpäin. Eikä edes käy mahdottomasti omantuntoni päälle, hitusen kyllä toisinaan.![]()
Opossumi sanoi:Nyt elelen sillä periaatteella että mikäli joku tulee juttelemaan juttelen takaisin, mutta ellei tule niin pärjään ilmankin.
Tähtityttö sanoi: