Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pehvanssi sanoi:Kyllähän se vituttaa juu, mutta aatteleppa asiaa sen tytön kannalta. Jos se on sulle oikeesti tärkeä niin kannattaa pitää vaan lujaa kiinni. Sitten se päivä on tosissaan pilalla kun se sulle sanoo et "Moro! mä lähen nyt!"
Et varmaan sinäkään oo tehny ihan niitä parhaimpia ratkaisuja teän suhteessa. Että ei se tyär varmaan omien sanojensa ja tekojensa takia suhdetta tauolle laita.
Delmonte sanoi:Ja mikään ei anna suurempaa varmuutta kuin täydellinen tietämättömyys tilanteesta...
Inska sanoi:Mä en anna muille neuvoja parisuhde asioissa, mutta omalla kohdalla elämä on liian lyhyt jos toisen pitää parisuhteessa ruveta 'miettimään asioita/tunteita', halutaan taukoa, tai vastausta kysymykseen 'rakastatko minua?/tykkäätkö musta?' joutuu miettimään tms.
Mä en jää odottelemaan noissa tilanteissa vaan se on morjens, ja näin kävi just pari päivää sitten.
Kenenkään ei pitäisi tarvita alentua mihinkään perkeleen taukoihin jos on omasta mielestään tehnyt suhteen eteen tarpeeksi. Ihminen ansaitsee parempaa. Eron jälkeen jos tapaa sitten uuden ihmisen, tai on hetken ollut omillaan niin huomaa että mitään taukoja suhteesta ei ole olemassa.
Timba79 sanoi:Meidän kissalla, tolle jonka kuva on mun avattaressa, todettiin viime torstaina munuaisten vajaatoiminta. Kissa oli aika heikkona kun se lopetti syömisen. Kissa sai nesteytystä ja sille annettiin toivoa jos saamme sen syömään. Eiliseen asti se vielä söikin pieniä annoksia useasti päivässä. Tänään en ole saanut sitä syömään käytännössä mitään. Kissa on paljon pirteämpi, mutta pelottaa nyt, että sille ei taas ruoka maistu. Ja jos ruoka ei maistu, niin se on menoa sitten. On tosi paha olla, kun eläin ensin lähteen paranemaan ja jos nyt yhtäkkiä tuleekin sitten täysi takapakki. Toivon kuitenkin, että se taas alkaisi syömään, haen paria sen herkkuruokaa kaupasta.
Timba79 sanoi:Surua tämä enemmän on, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa avautua.
:( Kyllä se varmasti syö miestä. Eläimiin kun tahtoo niin kovasti kiintyä.
Let's hope the best.
Sinttu sanoi:Ai niin, mukava rakastaa ihmistä joka kuuluu toiselle. No, onneksi kohta pääsee kokonaan uusiin ympyröihin, ei meidän suhteesta olisi mitään tullutkaan. Sydän vaan tuntuu rakastavan aina vääriä ihmisiä, voi kun voisi itse määrätä tunteidensa kohteen..
voi kun voisi itse määrätä tunteidensa kohteen..
Äläs nyt yksittäisiä lauseita mene noin quottaamaan. :lol2:Trifixion sanoi::jahas:
gold sanoi:1.vituttaa tää koulu niin perkeleesti!!(älkää hyvät ihmiset koskaan menkö kokki hommiin millään muotoa)