Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Matti ja Mervi on taas lässyttämässä kohta kaikki lehdet täyteen. Mervi peruu avioerohakemuksen. Lemmenyön ovat viettäneet. Voi vittu eikö nuo voisi karkoittaa jonnekin helvetin kauas. Perkeleen saatana. Vittu. :curs:

on ollu säätöä vanhemman naisen kanssa tässä jonkinaikaa ja tietyistä syistä johtuen seurustelu hänen kanssaan ei välttämättä ole paras mahdollinen vaihtoehto. SILTI olen tapaillut sitä säännöllisesti ja aina on helvetin mukavaa yhdessä. Ja nyt tuntuu että jotain tunteitakin alkaa olla. Tunne on molemminpuolinen mutta seurustelusta ei luultavasti tulisi yhtään niin mitään..

Pitäisi vaan pistää loppu koko hommalle ennenkuin saa turpaansa muttakun sitä on niin HEIKKO:(

Pehvanssi sanoi:
Kyllähän se vituttaa juu, mutta aatteleppa asiaa sen tytön kannalta. Jos se on sulle oikeesti tärkeä niin kannattaa pitää vaan lujaa kiinni. Sitten se päivä on tosissaan pilalla kun se sulle sanoo et "Moro! mä lähen nyt!"
Et varmaan sinäkään oo tehny ihan niitä parhaimpia ratkaisuja teän suhteessa. Että ei se tyär varmaan omien sanojensa ja tekojensa takia suhdetta tauolle laita.

Ja mikään ei anna suurempaa varmuutta kuin täydellinen tietämättömyys tilanteesta...

Delmonte sanoi:
Ja mikään ei anna suurempaa varmuutta kuin täydellinen tietämättömyys tilanteesta...

Mä en anna muille neuvoja parisuhde asioissa, mutta omalla kohdalla elämä on liian lyhyt jos toisen pitää parisuhteessa ruveta 'miettimään asioita/tunteita', halutaan taukoa, tai vastausta kysymykseen 'rakastatko minua?/tykkäätkö musta?' joutuu miettimään tms.
Mä en jää odottelemaan noissa tilanteissa vaan se on morjens, ja näin kävi just pari päivää sitten.
Kenenkään ei pitäisi tarvita alentua mihinkään perkeleen taukoihin jos on omasta mielestään tehnyt suhteen eteen tarpeeksi. Ihminen ansaitsee parempaa. Eron jälkeen jos tapaa sitten uuden ihmisen, tai on hetken ollut omillaan niin huomaa että mitään taukoja suhteesta ei ole olemassa.

Minkä vitun takia Voyagerilla ei ole avaruusjalkaväkeä hoitamassa maatehtäviä?
Mitä järkeä on lähettää ensimmäistä upseeria ja turvapäällikköa ja ohjaajaa maahan taistelemaan tehtävissä joihin he eivät sovi.
Toisekseen missä ovat powerarmorit/suojakentät/suojaliivit/yms?
Miksi heillä on vain käsilaserit ja joskus jonkinlaiset laserkiväärit, missä on raskas aseistus?
Yllättävän monessa tehtävässä muukalaiset estävät heidän lasereidensa toiminnan. Perkele oisivat lainaneet Stargaten jengiltä pari P-90:stä.

Surua tämä enemmän on, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa avautua.

Meidän kissalla, tolle jonka kuva on mun avattaressa, todettiin viime torstaina munuaisten vajaatoiminta. Kissa oli aika heikkona kun se lopetti syömisen. Kissa sai nesteytystä ja sille annettiin toivoa jos saamme sen syömään. Eiliseen asti se vielä söikin pieniä annoksia useasti päivässä. Tänään en ole saanut sitä syömään käytännössä mitään. Kissa on paljon pirteämpi, mutta pelottaa nyt, että sille ei taas ruoka maistu. Ja jos ruoka ei maistu, niin se on menoa sitten. On tosi paha olla, kun eläin ensin lähteen paranemaan ja jos nyt yhtäkkiä tuleekin sitten täysi takapakki. Toivon kuitenkin, että se taas alkaisi syömään, haen paria sen herkkuruokaa kaupasta.

Sunnuntaina olin kaivamassa monttua exän isovanhempien ihanalle berninpaimenkoiralle. Vanhuus oli vaivannut jo pitkään, ja sunnuntaina eivät jalat enää kantaneet. Pressun päällä kannoin mummin kanssa koiran autoon, katsoi minua siihen malliin että nyt sitä sitten lähdettiin viimeiselle matkalle. No, Otolla on nyt hyvä olla.. Mummilla ja ukilla oli vaan vähän vaikeampaa, rakas koira kun oli heille:(

Ai niin, mukava rakastaa ihmistä joka kuuluu toiselle. No, onneksi kohta pääsee kokonaan uusiin ympyröihin, ei meidän suhteesta olisi mitään tullutkaan. Sydän vaan tuntuu rakastavan aina vääriä ihmisiä, voi kun voisi itse määrätä tunteidensa kohteen..

Inska sanoi:
Mä en anna muille neuvoja parisuhde asioissa, mutta omalla kohdalla elämä on liian lyhyt jos toisen pitää parisuhteessa ruveta 'miettimään asioita/tunteita', halutaan taukoa, tai vastausta kysymykseen 'rakastatko minua?/tykkäätkö musta?' joutuu miettimään tms.
Mä en jää odottelemaan noissa tilanteissa vaan se on morjens, ja näin kävi just pari päivää sitten.
Kenenkään ei pitäisi tarvita alentua mihinkään perkeleen taukoihin jos on omasta mielestään tehnyt suhteen eteen tarpeeksi. Ihminen ansaitsee parempaa. Eron jälkeen jos tapaa sitten uuden ihmisen, tai on hetken ollut omillaan niin huomaa että mitään taukoja suhteesta ei ole olemassa.

Noinhan se on.

Kahdesta suhteesta olen ite lähtenyt kävelemään, kun yöllä miettinyt, että "onko tämä sellainen ihminen, jonka kanssa voisin pitempäänkin/loppuelämän olla?Ja kahdesti on soinut "EI" päässä,siispä..."

Kyllä se täydellinen nainen minulle joskus vielä tulee vastaan.Siitä olen varma, ja silloin olen valmis :D

Timba79 sanoi:
Meidän kissalla, tolle jonka kuva on mun avattaressa, todettiin viime torstaina munuaisten vajaatoiminta. Kissa oli aika heikkona kun se lopetti syömisen. Kissa sai nesteytystä ja sille annettiin toivoa jos saamme sen syömään. Eiliseen asti se vielä söikin pieniä annoksia useasti päivässä. Tänään en ole saanut sitä syömään käytännössä mitään. Kissa on paljon pirteämpi, mutta pelottaa nyt, että sille ei taas ruoka maistu. Ja jos ruoka ei maistu, niin se on menoa sitten. On tosi paha olla, kun eläin ensin lähteen paranemaan ja jos nyt yhtäkkiä tuleekin sitten täysi takapakki. Toivon kuitenkin, että se taas alkaisi syömään, haen paria sen herkkuruokaa kaupasta.

Voi että, tosi ikävää :( Toivottavasti kisu siitä vielä virkistyisi! Yksi mahdollisuus on toki (pakko)syöttää ruiskulla jotain mössöä, mutta eri asia sitten, kannattaako se...

Täältä lähtee rapsutukset ja peukutukset kisulille! :haart:

Sinttu sanoi:
Ai niin, mukava rakastaa ihmistä joka kuuluu toiselle. No, onneksi kohta pääsee kokonaan uusiin ympyröihin, ei meidän suhteesta olisi mitään tullutkaan. Sydän vaan tuntuu rakastavan aina vääriä ihmisiä, voi kun voisi itse määrätä tunteidensa kohteen..

Niinpä...

Sain vihdoin aikaiseksi kokeilla mennä salille....huomasi kyllä heti, että voimat ei ole entisellään.. :( kaiken lisäksi lopussa rupesi heikottamaan niin paljon, että meinasin pyörtyä. Olen tässä syönyt kaiken maailman lääkkeitä ja nekin tekevät olon todella heikoksi ja sekavaksi. Kuulin myös pari päivää sitten surullisen uutisen: ex-poikaystävä ja hyvä ystävä kuoli hämärissä olosuhteissa, eli kuolinsyytä ei tiedetä vielä ... :itku:

gold sanoi:
1.vituttaa tää koulu niin perkeleesti!!(älkää hyvät ihmiset koskaan menkö kokki hommiin millään muotoa)

Ei kokkihommissa ole mitään vikaa... varsinkin koulu on niin perhanan helppoa amiksessa että ei ole tosikaan... jaksaa panostaa reeniinki paljon paremmin ku ei rasitu koulussa :D

Ei se tietty oo kivaa kun ei osaa ;)

Tänään nostin automaatilta 20 euroo (pankkikorttia ei vielä ole koska lompakko pöllittiin :curs: ) sitten menin kauppaan ja kassalla huomasin ettei mulla ookkaan sitä lompakossa. Saatana oon joko pudottanu sen tai jättäny automaattiin. No ei se mitään mutta kun sittenjouduin juoksemaan uudestaan automaatille ja taas jonottamaan kaupassa aivan helvetisti (miks kaikki eläkeläismummut änkee kauppaan neljältä vaik niillä ois koko päivä aikaa) ni myöhästyin töistä vielä kaiken lisäks :curs: :curs: :itku:

Voi vittu ku toi kämppis käy hermoille, saatanan italialainen lutka. Joka vitun aamu se varaa vessan klo 5.00-6.15, mitä se siellä oikein puuhaa. kiva heräillä kuudelta ja pidättää jalat ristissä kusta, jotta yksi ääliö saa laitettua meikit päin vittua naamalle. EI saatana. Nyt tekis mieli mennä laittamaan sapuskaa, mutta tämä sirkuksen parrakas nainen on valuttanut tuolla neliön kokoisessa keittiössä yli 30min vettä, en taaskaan tiedä mitä se siellä oikein puuhaa. voi saatanan saatana. Onneksi tuo ämmä muuttaa helvettiin täältä kuukauden päästä. saatana.

Back
Ylös Bottom