Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin tekemässä pohkeita yksi päivä, kun salilla treenaili jotain näitä salibrändy-miehiä. Yksi jannu, ( n. 165/50) teki hauiskääntöjä 30 kilon tangolla, teki sarjan loppuun ja ihmetteli touhuani:

"Miks sä pohkeita treenaat? Se on ihan turhaa, ei niillä mitään tee."

Minä tietysti ekana vähän hämmennyin ja sain sitten sanottua, että näyttäähän ne hienoilta isoina... Hieman mietittyäni tosin kysäisin samalta äijältä:

"Mitäs järkeä on treenata hauiksia? Mitä hyötyä siitä on?"

Ukko katsahti minuun ja taisi änkyttää jotain takaisinkin... :D

Jännä juttu, että pohkeista ei ole salibändyssä hyötyä, mutta hauiksista kyllä...

MEV sanoi:
"räjähtääks toi auto jos kuu tippuu sen päälle, pystyyks kivestä tehty polkupyröä ajaa kovaa".

:lol2: :lol2: :lol2:

Lapsilta tulee ehdottomasti parhaat kysymykset. Kannattaa joskus esim bussissa keskittyä 5-v lapsen ja äidin/isän väliseen keskusteluun. Itse oon joskus saanut vedet silmissä nauraa takapenkillä kun vanhempi on yrittänyt antaa järkevää vastausta ipanan pohdintoihin.

Firman toimitusjohtaja istuu vastapaata kaytavaa. 2 minuuttia sitten ukko tuli ulos toimistostansa golf-mailat kainalossa, paiskasi oven kiinni ja huusi mulle, etta "See you Finnish fucker, I'm goin' golfin' ", nauro paskasesti peraan ja meni menojaan... Huumorimiehia... No, meitsi jai tanne toimistoon :jahas:-ilmeella viela kolmeksi tunniksi duuniin. Pakko kirjottaa vaikka ilman aeaekkoesiae kun vituttaa niin vitusti! :D

Pulla sanoi:
Firman toimitusjohtaja istuu vastapaata kaytavaa. 2 minuuttia sitten ukko tuli ulos toimistostansa golf-mailat kainalossa, paiskasi oven kiinni ja huusi mulle, etta "See you Finnish fucker, I'm goin' golfin' ", nauro paskasesti peraan ja meni menojaan... Huumorimiehia... No, meitsi jai tanne toimistoon :jahas:-ilmeella viela kolmeksi tunniksi duuniin. Pakko kirjottaa vaikka ilman aeaekkoesiae kun vituttaa niin vitusti! :D
Oisit lähteny mukaan mailalaukuksi :kuola:

-Marchi- sanoi:
Olin tekemässä pohkeita yksi päivä, kun...

Meikäläinenkin sai aina katseita ku väänsi pohkeita intohimoisesti. On se näköjään niin kummaa jos käyttää energiaa niiden treenaamiseen.
Nyt sitten, kun vaihdoin salia, niin saa rauhassa pommittaa pohkeet kuntoon shortsit hulmuten.
On tää kesä pohkeiden unelma-aikaa, kun nää kaks kaveria saa ulkoilla. :D

-Marchi- sanoi:
Jännä juttu, että pohkeista ei ole salibändyssä hyötyä, mutta hauiksista kyllä...
Ohan se bändymaila nyt aika painava. Pitää treenata, jotta jaksaa heilutella sitä.

-Marchi- sanoi:
Olin tekemässä pohkeita yksi päivä, kun salilla treenaili jotain näitä salibrändy-miehiä. Yksi jannu, ( n. 165/50) teki hauiskääntöjä 30 kilon tangolla, teki sarjan loppuun ja ihmetteli touhuani:

Minä tietysti ekana vähän hämmennyin ja sain sitten sanottua, että näyttäähän ne hienoilta isoina... Hieman mietittyäni tosin kysäisin samalta äijältä:

Mitä v..tua?? reenaako joku pohkeita?? :thumbs:

-Marchi- sanoi:

No, onneksi kaikki saban pelaajat eivät ole tuollaisia :) Itse salibandyä(kin) harrastavana olen sitä mieltä, että niiden pohkeiden treenaamisesta on ko. lajiin aika paljon enemmän hyötyä kuin "haukasta" :)

Roskapussilla on taipumusta rikkoutua pohjasta, josta muutamat käyttämättömät
munankeltuaiset valuvat roskiksen pohjalle. Haisee :curs:

Voi vittu nyt vituttaa...ei oo vituttanu näin paljon sitte 10 jouluun....eli aiheeseen: Oli pitkästä aikaa joku kunnon tyttö tiedos, ei siis enää mitään yhden illan säätöjä...kaikki meni ihan hyvin, kunnes hän meni täällä seinäjoella vauhtiajoihin kaverini kans... ajattelin aluksi että ei se mitään antaa niiden kattella bändejä kun ei mulla ollu rannekettakaan...no sitten soitettiiin tälle kaverille myöhemmin niin sehän oli sen mun tytön kans tytön kotona.... en siis tiedä onko mitään tapahtunut ja kaikki pikkuasiatkin pistää vihaks tällä hetkellä...saatana....auttakaa mua ja sanokaa mitä pitäisi tehdä (ja älkääkä sanoko et anna olla, koska en pysty siihen)

Kaveri "oman" muijan kimpussa. Been there and got the scars to prove it.. Suosittelen kertomaan kaverille että mitä mieltä olet ja mitä olit suunnitellut tytön kanssa. Tosin, nopeat syövät. hitaat eivät.

Itteäni ärsyttää kaikki baarissa haastavat vitun juntit. Vaikka olisinkin joitakin(niin, ne pari tyyppiä) isompi tai pienempi, niin mikä vitun into siinä on haastaa riitaa juuri minun kanssa. Siinä kun ei voita yhtään mitään. En varmasti ala tekemään mitään tyhmää ennenkuin äijä tulee minun päälleni. Perkele, melkein meni hyvä baari-ilta perseelleen niiden saatanan junttien takia. Mut onneksi sain nähdä Kotiteollisuuden ja Velcran livenä, oliat aika hiton hyviä. Ja huomenna uudestaan bilettämään, vapaapäivät hyötykäyttöön :kippis1:

Kaikki sosiaalipummit, töhertelijät, ilkivallan tekijät ja edellämainittujen hyysääminen ottavat päähän.

Henkilökohtaista postia työvoimatoimistoltasi: "Arvon Pummi, olemme hankkineet Teitä varten uusia parkkipaikkoja aivan toimistomme edestä. Olemme iloisia, että teillä ensimmäisenä suomalaisena on ollut varaa hankkia kauniisti kiiltelevä Ford Mustang vuosimallia 05'. Pidämme Teille paikkaa vapaana, kun Te saavutte jälleen kerran kertomaan, että ette ole voineet ottaa vastaan teille tarjottuja töitä johtuen epäinhimillisistä työoloista.

Varmistamme jatkossa, että Teille tarjotuissa työpaikoissa lounas tarjoillaan lepohuoneeseen ja krapulamaanantaisin lounaslistalla on toivomianne hirvenselyksiä suppilovahverokastikkeella ja jälkiruokana toivomustenne mukaisesti vadelmilla täytettyjä tuulihatturenkaita karhunvadelmakastikkeella."

http://www.albaani.org/~syndicated/mustang/PICT0028.JPG

Kävin juuri Valtiokonttorin sivulla katsomassa ja näyttäisi olevan totta, että sieltä maksellaan autojakin ihmisille. (Tässä threadissä lisää asiasta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=36457)

Siis minä maksan vakuutusmaksuja, jotka ovat korkeita sen vuoksi, että epärehelliset ja välinpitämättömät kansalaiset tekevät vakuutuspetoksia ja lisäksi jättävät omaisuuttaan lojumaan rikollisten ulottuville. (Vakuutuspetosten arvo on muistaakseni kymmeniä prosentteja kaikkien rikosten arvosta.)

Niille, jotka jättävät vakuutukset ottamatta, maksaa Valtiokonttori varastetusta autosta rahat takaisin minun maksamillani veroeuroilla.

Tällainen rehellinen kansalainen ei ollut koskaan kuullutkaan mitään moisesta. Varmaankin Valtiokonttori jakaa oikein mainoslehtisiäkin asiasta jossain KELA:n luukulla. "Arvon Pummi, jos et saa täältä nyhdettyä tarpeeksi, tule meille! Meillä lukee oikein nettisivuillakin, että ohjeet eivät ole niin pilkun päälle.

Annamme vähän mukavan kaverin lisää, kun tulet meille ongelminesi. Mitä paremman tarinan kerrot siitä, miten välttämätön varastettu autosi oli Sinulle ja miten varaton olet, sitä enemmän silmäkulmamme kostuu ja sitä muhkeamman jättipotin saat."

TV:ssä on dokumentteja, joissa näytetään miten "rankkaa" sakkovangeilla on vankilassa ja päivitellään, miten näpistyksistä voi joutua vankilaan. "On tämä niin väärin. Näpistin päivittäin tupakkaa ja olutta, koska minulle ei jää korvauksista käteen kuin muutama sata euroa kuussa rellestämiseen. En ehtinyt olla kuin kaksi vuotta putkeen kännissä ja nyt ne fasistit laittoivat minut puoleksitoista kuukaudeksi tänne selliin katsomaan videoita selvin päin. Vatsakaan ei oikein toimi, kun täällä on oikein kiinteää ruokaa ja minä olen tottunut vetämään vain viinaa. Koko ajan saa juosta ruikulipaskalla."

Toimikunnat ja työryhmät suunnittelevat, että velat pitäisi saada anteeksi jo viiden vuoden kuluttua tai mieluummin kai heti ensi viikolla. "Niin monet eivät pysty maksamaan velkojaan, että ne on pakko antaa anteeksi. Muuten meillä on vankilat täynnä sakkovankeja ja se tulee kalliiksi. Nykyajan kulutuskulttuuriin kuuluu velaksi osto. Ihmiset eivät ymmärrä, että maksuajan saaminen tarkoittaa sitä, että maksu on maksettava myöhemmin. Korkeat osamaksukorot ovat suorastaan huijausta. Kyllä Suomen taloutta kulutushysteriallaan kannattaneiden pitää saada velkansa anteeksi. Onhan se niin väärin, että jätät kuivaus-, tiski- ja pesukoneesi, videosi, autosi, pöytäliinasi, kellosi, ilmakihartimesi, luxuskelohonkamökkisi, kymmenen lapsesi elatusmaksut, sata parkkisakkoa ja muutaman muun pikkuasian maksamatta ja joudut moneksi viikoksi vankilaan vain siksi, että olet varaton. Työryhmän yksimielisenä kantana esitämme, että henkilökohtaiset velat on saatava anteeksi viidessä vuodessa."

:wall:

No perkele...Flikkakaveri anto kengän kuvan persiille yli kahden vuoden seurustelun jälkeen. Käytännössä vielä aivan varoittamatta.
Vaan enpä lähtenyt ryyppäämään joka on positiivista. Nyt saa loppua muutenkin viinan kanssa läträys niin jos minäkin sitten tajuan että mikä meni vikaan.
Todellisuudessa ihan vitun paha olla.

Pehvanssi sanoi:
No perkele...Flikkakaveri anto kengän kuvan persiille yli kahden vuoden seurustelun jälkeen. Käytännössä vielä aivan varoittamatta.
Vaan enpä lähtenyt ryyppäämään joka on positiivista. Nyt saa loppua muutenkin viinan kanssa läträys niin jos minäkin sitten tajuan että mikä meni vikaan.

Toi on kyllä inhottavaa kun noin käy ilman mitään varsinaista syytä. Yritä jaksaa.
Nimim. Kokemusta on

Itseäni vituttaa tällä hetkellä "lievästi" eilinen Helsingin Kauppakorkeakoulun pääsykoetulos. Jäin 0,5 pisteen päähän valinnasta. :wall:
Ja vaimoke kaiken lisäks lähti tänään viikoks reissuun.

Tänään täytyy kyllä pitkästä aikaa ottaa muutama ohrapirtelö... :kippis1:

Pehvanssi sanoi:

Paska juttu. Vilpittömät pahoittelut.
Tuo on sellainen asia, että ei se tosiaan sillä ryyppäämisellä parane, ainakaan kuin hetkellisesti. Kannattaa käydä asiat mielessään läpi, ihan kunnolla. Sen jälkeen sitten pää pystyyn ja eteenpäin. Vaikka nyt tuntuu varmasti käsittämättömän pahalta niin usko pois, kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.

training_day sanoi:
Paska juttu. Vilpittömät pahoittelut.
Tuo on sellainen asia, että ei se tosiaan sillä ryyppäämisellä parane, ainakaan kuin hetkellisesti. Kannattaa käydä asiat mielessään läpi, ihan kunnolla. Sen jälkeen sitten pää pystyyn ja eteenpäin. Vaikka nyt tuntuu varmasti käsittämättömän pahalta niin usko pois, kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.
Jos jotain hyvää meinaa hakea, niin parempi, että "vasta" 2 vuoden seurustelun jälkeen kuin neljän. Kyllähän tuommoinen tilanne syö miestä. Maailma on täynnä kaloja, ei muutakuin selvitä pää, ja heitä verkot vesille.

Saatana vittu. Kun yrittää tässä viettää rauhallista lauantai iltaa niin vittu mikään ei toimi. Asensin Windowsin ja yritin asentaa ajureita digikameralle. No eihän se windows enää toiminut sen jälkeen. Asensin uudestaan, no nyt vittu tähän paskaan ei voi asentaa mitäään, ei päivityksiä, ei ajureita ei mitään. Voihan windows.

Ajattelin ottaa oluen että rauhottuisi. No tietenkin täysi pullo tippui lattialle ja hajosi. Vaistomaisesti tietenkin vedin jalan alta pois. Pullosta lensi sirpaleita lattialle, jalka takaisin alas suoraan niiden päälle, tuloksena oikeassa kantapäässä sirpaleita syvällä pystyssä.
No verta ei tullut yhtään..ennen kuin otin sirpaleet pois..verta tuli aika isosti ja lattia aivan veressä. Hemoglobiinikin sen verran kohillaan että toi veri ei lähde helpolla pois lattiasta jne. Täällä nyt sitten saatana nilkutan yhdellä jalalla ja yritän siivota jälkiä. Piti kuitenkin juosta vessaan asti että sai tuon verenvuodon tyrehtymään joten kuukautiset on ympäri kämpää. Tikkien paikka taitaisi olla mutta millä vitulla tästä nyt lähtee tervariin, ei voi kävellä, ei ajaa autoa.
Saatana. Yritin ottaa toisen oluen rauhottamaan tilannetta, no vittu taas sama homma. Onneksi en haavoittunut lisää. Taitaa olla parempi jättää oluet tältä päivältä juomatta.

Back
Ylös Bottom