Waltteri sanoi:oikohan joku hurahtanut kahvakuuliin ;)
Ote sivulta: "Huomaat sen suorastaan lentävän ilmaan kuin höyhen."
Vähän sama ku pyöräilijä ottaisi fillarista ketjut pois, että jaksaa polkea enemmän...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Waltteri sanoi:oikohan joku hurahtanut kahvakuuliin ;)
MEV sanoi:"räjähtääks toi auto jos kuu tippuu sen päälle, pystyyks kivestä tehty polkupyröä ajaa kovaa".
Oisit lähteny mukaan mailalaukuksiPulla sanoi:Firman toimitusjohtaja istuu vastapaata kaytavaa. 2 minuuttia sitten ukko tuli ulos toimistostansa golf-mailat kainalossa, paiskasi oven kiinni ja huusi mulle, etta "See you Finnish fucker, I'm goin' golfin' ", nauro paskasesti peraan ja meni menojaan... Huumorimiehia... No, meitsi jai tanne toimistoon :jahas:-ilmeella viela kolmeksi tunniksi duuniin. Pakko kirjottaa vaikka ilman aeaekkoesiae kun vituttaa niin vitusti! :D

-Marchi- sanoi:Olin tekemässä pohkeita yksi päivä, kun...
Ohan se bändymaila nyt aika painava. Pitää treenata, jotta jaksaa heilutella sitä.-Marchi- sanoi:Jännä juttu, että pohkeista ei ole salibändyssä hyötyä, mutta hauiksista kyllä...
-Marchi- sanoi:Olin tekemässä pohkeita yksi päivä, kun salilla treenaili jotain näitä salibrändy-miehiä. Yksi jannu, ( n. 165/50) teki hauiskääntöjä 30 kilon tangolla, teki sarjan loppuun ja ihmetteli touhuani:
"Miks sä pohkeita treenaat? Se on ihan turhaa, ei niillä mitään tee."
Minä tietysti ekana vähän hämmennyin ja sain sitten sanottua, että näyttäähän ne hienoilta isoina... Hieman mietittyäni tosin kysäisin samalta äijältä:
"Mitäs järkeä on treenata hauiksia? Mitä hyötyä siitä on?"
Ukko katsahti minuun ja taisi änkyttää jotain takaisinkin... :D
Jännä juttu, että pohkeista ei ole salibändyssä hyötyä, mutta hauiksista kyllä...
-Marchi- sanoi:Olin tekemässä pohkeita yksi päivä, kun salilla treenaili jotain näitä salibrändy-miehiä. Yksi jannu, ( n. 165/50) teki hauiskääntöjä 30 kilon tangolla, teki sarjan loppuun ja ihmetteli touhuani:
"Miks sä pohkeita treenaat? Se on ihan turhaa, ei niillä mitään tee."
Minä tietysti ekana vähän hämmennyin ja sain sitten sanottua, että näyttäähän ne hienoilta isoina... Hieman mietittyäni tosin kysäisin samalta äijältä:
"Mitäs järkeä on treenata hauiksia? Mitä hyötyä siitä on?"
Ukko katsahti minuun ja taisi änkyttää jotain takaisinkin... :D
Jännä juttu, että pohkeista ei ole salibändyssä hyötyä, mutta hauiksista kyllä...
Itse salibandyä(kin) harrastavana olen sitä mieltä, että niiden pohkeiden treenaamisesta on ko. lajiin aika paljon enemmän hyötyä kuin "haukasta" 
Pehvanssi sanoi:No perkele...Flikkakaveri anto kengän kuvan persiille yli kahden vuoden seurustelun jälkeen. Käytännössä vielä aivan varoittamatta.
Vaan enpä lähtenyt ryyppäämään joka on positiivista. Nyt saa loppua muutenkin viinan kanssa läträys niin jos minäkin sitten tajuan että mikä meni vikaan.
Todellisuudessa ihan vitun paha olla.
Pehvanssi sanoi:No perkele...Flikkakaveri anto kengän kuvan persiille yli kahden vuoden seurustelun jälkeen. Käytännössä vielä aivan varoittamatta.
Vaan enpä lähtenyt ryyppäämään joka on positiivista. Nyt saa loppua muutenkin viinan kanssa läträys niin jos minäkin sitten tajuan että mikä meni vikaan.
Todellisuudessa ihan vitun paha olla.
Jos jotain hyvää meinaa hakea, niin parempi, että "vasta" 2 vuoden seurustelun jälkeen kuin neljän. Kyllähän tuommoinen tilanne syö miestä. Maailma on täynnä kaloja, ei muutakuin selvitä pää, ja heitä verkot vesille.training_day sanoi:Paska juttu. Vilpittömät pahoittelut.
Tuo on sellainen asia, että ei se tosiaan sillä ryyppäämisellä parane, ainakaan kuin hetkellisesti. Kannattaa käydä asiat mielessään läpi, ihan kunnolla. Sen jälkeen sitten pää pystyyn ja eteenpäin. Vaikka nyt tuntuu varmasti käsittämättömän pahalta niin usko pois, kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.