Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Gillyanne sanoi:
Voi että, tosi ikävää :( Toivottavasti kisu siitä vielä virkistyisi! Yksi mahdollisuus on toki (pakko)syöttää ruiskulla jotain mössöä, mutta eri asia sitten, kannattaako se...

Täältä lähtee rapsutukset ja peukutukset kisulille! :haart:

Kiitokset sinullekin. :) Jos noilla kaikilla terkuilla, peukuilla, tassuilla, suukoilla, terkuilla yms. mitä kaikki ystävät ja tuttavat ovat lähettäneet, on oikeasti parantava vaikutus, niin kissa paranee takuulla. No jokatapauksessa, hyvältä tuntuu aina pienikin rohkaisu.

Ja itseasiassa me saatiin apteekista sellaista monivitamiini ja ravinneainegeeliä, jota annetaan n. 2 teelusikallista päivässä, väkisin syöttämiseksi se vähän menee, mutta apua siitä toki on. Kissa kun sai ientulehduksen tuon munuaishomman johdosta ja eilen saatiin siihen lääkekuuri. Raukalla tekee ruokaa mieli, mutta suu on niin kipeä, että ei tykkää purra. No jos ne lääkkeet nyt tehoaa, niin toivomme että kissa saadaan syömään. Jos ei, niin vaihtoehdot käy vähän vähiin... :(

metalman sanoi:
eikös yleinen käytäntö ole, että haastatteluun kutsuja maksaa matkat jne? Ainakin julkisella puolella olen monesti törmännyt tällaiseen käytäntöön..

Mä käsitin tuon niin, että jos olisin tullut valituksi niin sitten olisi nuo matkat maksettu. paska nakki, eipä siinä paljon muuta.

Vitutellaan nyt kun kerta alkuun päästiin. Mua vituttaa itessä ku oon tällanen ihme kontrollifriikki joka ei osaa purkaa itteensä mitenkään. Kaikki viha yms. tunteet täytyy sulkea nii ettei kukaan vaan huomaa et nyt on Maskotilla vähän paha olo! Joskus tekis mieli mennä ulos huutamaan ja karjumaan perkelettä mutta kun jokuhan voi kuulla/nähdä et kuka vittu siellä oikein huutelee! Tekis mieli heitellä tavaroita paskaks pitkin seiniä mutta eihän niitä passaa heittää kun ne voi mennä rikki! Olis edes sen verran asennetta et häätäis pahimmat pelimiehet vaimon ympäriltä vokottelemasta mutta kun siitähän voi tulla riita ja tappelu ja Maskotille pipi! Vielä kun kerään jokusen vuoden kiukkua/masennusta/vihaa yms. nii siinä on sellanen soppa valmis et Kambian paikallislehdetkin kirjottaa kun tää pääsee joskus purkautumaan! Tällainen on lopputulos kun koko peruskoulun joutuu kiusatuks ja ainoaks puolustautumiskeinoks jää sulkeutuminen. Tällane 'vitun isoks' kasvanu lapanen! MÄ HALUAN ASENNETTA!!!!!!!!

Juu no vituttaa mutta ei nyt hirveästi....
En ymmärrä miksi minun pitäisi olla tyttöystävän kavereden kaveri. Miksi minun täytyisi katsoa esim. Anorektikko poikaa joka paneskelee kaikkea mikä vastaan tulee, vittu ja se on niin varmaa että jos minun eukkoon koskee niin katkon ne helvetin ohuet kädet......?
Ja miksi minua pitäis kiinnostaa mitä hänen kaverinsa hölmöilevät kännissä, miksi minun pitäisi olla huolissaan siitä että hänen kaverinsa joutuu toista kertaa aborttiin? Vittu eikö nykyään käytetä kumia?
Olenko todellakin jollain tapaa syyllinen siihen että veljeni akka on päästään sekaisin, ei kai sitä tarvitse minuun vitutusta aina purkaa?

Onko todellakin niin että kerran kun sanoo olevansa masentunut sitä on aina, antakaa vittu ihmiset olla. Minulla on kaikki hyvin jos sanon niin.........

Ja kuka oli se mulkku joka heitti jöris-rockissa mokoman keikan aikana pullon lavalle, Vittu kuole ..........

Vituttaa se4llaset 1/4 osaa stondikset töissä ja se et jos ei oo runkuttanu esimerkisk 3 päivään ni ei pysty nukkuun ku vituttaa kaikki seemmonen lievästi sanottu vitutus, tekis mieli vaan raivota :rock: wuuhuu BAILA BAILAA!!!

edit: jäi näköjään teksti vähän kesken, eli stondailee silleen päiväähuomentapäivää suhteellisen kokoajan semmosta pientä jöpökkiä, no eipä se kauhian ikävää ole, tuntuu että heppi olis ihan pumpissa kun sinne lykkää sillai verta GRAAH!

Vilkas sanoi:
Vituttaa se4llaset 1/4 osaa stondikset töissä ja se et jos ei oo runkuttanu esimerkisk 3 päivään ni ei pysty nukkuun ku vituttaa kaikki seemmonen lievästi sanottu vitutus, tekis mieli vaan raivota :rock: wuuhuu BAILA BAILAA!!!

edit: jäi näköjään teksti vähän kesken, eli stondailee silleen päiväähuomentapäivää suhteellisen kokoajan semmosta pientä jöpökkiä, no eipä se kauhian ikävää ole, tuntuu että heppi olis ihan pumpissa kun sinne lykkää sillai verta GRAAH!
Jätkä on kyllä melko sekaisin.

Vilkas sanoi:

No kai sitä on jos ei kolmeen päivään runkkaile. Eli ongelmasi on ratkaistu, runkkaamalla lievität vitutusta.

Timba79 sanoi:
Surua tämä enemmän on, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa avautua.

Meidän kissalla, tolle jonka kuva on mun avattaressa, todettiin viime torstaina munuaisten vajaatoiminta. Kissa oli aika heikkona kun se lopetti syömisen. Kissa sai nesteytystä ja sille annettiin toivoa jos saamme sen syömään. Eiliseen asti se vielä söikin pieniä annoksia useasti päivässä. Tänään en ole saanut sitä syömään käytännössä mitään. Kissa on paljon pirteämpi, mutta pelottaa nyt, että sille ei taas ruoka maistu. Ja jos ruoka ei maistu, niin se on menoa sitten. On tosi paha olla, kun eläin ensin lähteen paranemaan ja jos nyt yhtäkkiä tuleekin sitten täysi takapakki. Toivon kuitenkin, että se taas alkaisi syömään, haen paria sen herkkuruokaa kaupasta.

Oi voi. Tiedän millasta tuo on. Mulla on paljon eläimiä. Mikään ei raasta sydäntä niin paljon kuin näkee oman lemmikin kärsivän eikä ole mitään tehtävissä. Epävarmuus kalvaa.

Mutta koita jaksaa.

vision sanoi:
Tänään petti sitten kissalta lopulta maksa ja jouduin käydä nukuttamassa sen pois.
Taas yksi kaveri vähemmän...
Otan osaa...itsellänikin kuoli juuri kissa...ei siihen menetykseen osaa asennoitua...sitä vain ajattelee"pyh vain eläin"mutta kun se hetki saapuu tuntuu kuin oma lapsi olisi kuollut.

Yksi asia mitä vihaan yli kaiken, on kassalla seisomista. Varsinkaan kun en osaa käyttäytyä mitenkään luontevasti kyseisissä tilanteissa. Varsinkaan jos vähäänkään joutuu puhumaan tms sosiaalista. Tänään kaikki tämä inho kyseistä asiaa kohtaan sai kliimaksinsa kun olin juuri menossatyömaalta(suolta) kädet ja vaatteet turpeesta likaisina, juuri heränneenä(nukahdin autoon) ja muutenkin anti-fiksun näköisenä jätkien kanssa kahville, kun halusivat vielä poiketa. Ja luonnollisesti kassan toisella puolella oli ihan kivan näköinen tyttö. Siis ei jumalauta että olisi tehnyt mieli vajota maanrakoon sillä hetkellä. Ei luistanut juttu, ja näin mielessäni miten apina sillä hetkellä olin.

Sitten toinen juttu mikä vituttaa, kun yritin äsken kirjoittaa tuohon poistettuun Eveliina Lappalaista koskevaan threadiin, niin en ehtinyt. No se on nyt katkeroituneena(:rolleyes:) tilitettävä tähän:

"Ihan asiallinen viesti, herättää keskustelua ja laittaa miettimään. Tuollainen tulee varmasti jatkumaankin suomessa jos ei noita kukaan noteeraa. Threadissa itsessä ei ole mitään vikaa, samanlaisia on vaan ollut niin monta(ei siis samasta aiheesta) että näihin on alkanut turtua. Vaikkei saisi."

Ei muuta tältäerää.

Mua vituttaa ku toi olkapää on todella huonossa kunnossa,nyt se leikattiin jo toisen kerran ku lähti taas potkunyrkkeilyssä sijoiltaan.Pakko se on vaan hyväksyä ettei musta enää nyrkkeilemään ole,tiedä mitä tapahtuu jos se vielä jouduttais saman vian takia leikkaamaan.Nytkään sieltä ei jotain vanhaa ankkuria pois saatu joten se lyötiin luun sisään.Toisaalta nyt on mahdollisuus muihin lajeihin,pakko tässä on jotain positiivistakin keksiä..Nyt sit noita "naisten jumppia",spinningia,crossingia ja ku paikat kestää niin eiku bodypump tunnille :) ..Aerobista liikuntaa haluan kuitenkin harrastaa puntin lisäks ja nyt löyty hyvä sali jossa on noihin kaikkiin mahdollisuus.

vision sanoi:
Tänään petti sitten kissalta lopulta maksa ja jouduin käydä nukuttamassa sen pois.

:itku: Ei näitä pysty kuivin silmin lukemaan, kun on noita karvaisia kavereita itselläkin... Siellä se nyt odottelee sua, sateenkaarisillalla. Jaksamista!

Hannele Lauri @ Iltalehti sanoi:
Hannele Lauri haluaa olla timmissä kunnossa. Intoa kunnon kohentamiseen antaa kauneusleikkaus, jonka tulokset ovat lopullisesti nähtävissä muutaman kuukauden kuluttua....

Hannele on tervehtynyt keväällä tehdystä operaatiosta hyvin siihen nähden, että Tiina Jylhän motkotuksesta huolimatta polttaa kuin korsteeni, elää iltaan aamulla juodulla kahvikupillisella ja arvioi liikunnaksi sen, kun kiipeää autoonsa...

Tulokset alkavat olla parhaimmillaan syksyllä, mutta jo nyt muutos antaa Hannelelle intoa rasvaimulla kaventuneen vyötärön säilyttämiseen.

- Aurinkoa en enää ota ja kuntosalille minua ei saa. Siellä leveillään trimmatulla kropalla, hän paljastaa ennakkoluulonsa...

Uittu että pitää uituttamaan kyseiset kommentit. Jos on patalaiska akka ja trimmaa itteensä veitsellä nin so be it, mutta miksi uitussa sitä pitää dissata ihmisiä joilla on selkärankaa enemmän kuin kastemadolla ja jotka haluavat pitää ulkonäöstään huolta treenaamalla? Saatari kun tekisi mieli mennä oikomaan tuolle kuminaamalle muutama fakta.

Ainoa mikä uitutusta lieventää on se tosiasia, että 10v eteenpäin tuon kotkan elämässä niin ei enää puukkokaan auta. Vuonna 2015 kun H. Lauri tilittää lehdessä miten alaleuka tippui lavuaariin hampaita pestessä niin otan ja soitan hänelle ja nauran paskaista naurua! :wall:

Voi kelju. Nätti loppukesän ilta, olisin voinut lähteä jonnekin pitämään hauskaa - sen sijaan olen vanhempien luona "kylässä" ja surffaan netissä. On NIIN tylsää kuin olla voi, yksinäistä. Tällä hetkellä koko mun elämä on laatikoissa odottamassa sunnuntain muuttoa uuteen kaupunkiin. En oikein tiedä mitä pitäisi mistäkin ajatella.

Annie Stark sanoi:
Uni ei tuu. eikä oo mitää tekemistä. Vois tehdä jotai ihan äärimmäisen sairasta :) Ei oikeestaan edes vituta, pakko vaan kirjottaa johki, että olis edes jotai tekemistä. Mulla taitaa mennä todella huonosti :)
Pahempi juttu ;)

Annie Stark sanoi:
Uni ei tuu. eikä oo mitää tekemistä. Vois tehdä jotai ihan äärimmäisen sairasta :) Ei oikeestaan edes vituta, pakko vaan kirjottaa johki, että olis edes jotai tekemistä. Mulla taitaa mennä todella huonosti :)
Voih. Niin tuttu tunne.
Lisäksi kun sitten alkaa tekemään sitä "jotain", niin kestää 2minuuttia kun huomaa makaavansa taas sängyllä, tai istuvansa koneen edessä.

Nyt sitten kun alkoi työt, niin jo keksii kaikkea tekemistä. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom