JN
.
No perkele, toivotan sulle tsemppiä kovasti!Tantor sanoi:No niin......
:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No perkele, toivotan sulle tsemppiä kovasti!Tantor sanoi:No niin......
:itku:

Parempi laittaa Vituttaa-osastolle kun tässä ei vain ole tippaakaan komediaa.MEV sanoi:Se tyypi mistä puhuin muutama viesti ylös tuli kerran mun seläntakaa ja sanoi; "Tänään treenaan selän, enää 3 sarjaa alaselkää ja sit teen vatsat". Mä olin et "aha..."
Sitten se tuli jo alle minuutissa takaisin salin toiseen päähän ja alkoi tekemään vatsoja seinää vasten jalan nostoja, se ei pitänyt jalkoja suorassa, mutta se ei edes nostanut niitä ylös, heilutti niitä vähän muutaman toiston röhkien.
Tämän jälkeen se sano mulle; "ei jaksa tänään tehdä vatsoja kummä tein ne viime viikolla".![]()
Vähänkin ajattelen tätä puskajussia niin teksisi mieli halvaannuttaa se, on se niin ärsyttävä. Se puhuu kaikille salilla, jopa uusille asiakkaille (ihan sama onko aikuinen vai lapsi) se menee syöttämään paskapuhetta; "kantsi treenaa rintapäivänä aina päin vittua tätä, päin vittua tätä ja päin vittua tätä". Suututtaa tollanen.
Salilla porukka puhuu sen selän takana miten ärsyttävä se on. Mullekki eräs mies tuli kysymään; "mitäs mieltä oot *nimi tähän* äijästä?" ja siinähän me vähän haukuttiin sitä, mutta ei niin, että olisi treenit mennyt pilalle, kyllä me osataan puhua niin, että tauko ei kasva yli mitä sen pitää, sellanen "aistimus" millon pitää pään kii ja millon heittää pari sanaa.
XXL sanoi:Parempi laittaa Vituttaa-osastolle kun tässä ei vain ole tippaakaan komediaa.
Se tyypi mistä puhuin muutama viesti ylös tuli kerran mun seläntakaa ja sanoi; "Tänään treenaan selän, enää 3 sarjaa alaselkää ja sit teen vatsat". Mä olin et "aha..."
Sitten se tuli jo alle minuutissa takaisin salin toiseen päähän ja alkoi tekemään vatsoja seinää vasten jalan nostoja, se ei pitänyt jalkoja suorassa, mutta se ei edes nostanut niitä ylös, heilutti niitä vähän muutaman toiston röhkien.
Tämän jälkeen se sano mulle; "ei jaksa tänään tehdä vatsoja kummä tein ne viime viikolla".
MEV sanoi:Se puhuu kaikille salilla, jopa uusille asiakkaille (ihan sama onko aikuinen vai lapsi)

Sepi80 sanoi:Vanhaan postiin kommentoin, mutta olikohan tämä vuorotahti-äijä Joensuussa? Pakko olla sama äijä josta kerroin joitakin posteja aikaisemmin..![]()
On kyllä niin erikoiset treenitekniikat.![]()
x :wall: ^ 10vol sanoi:9 ristin kenossa 8 oikein , 1200€ tuli mutta näin lähelle 50000€ en varmaan enää koskaan pääse.
saatana parempi kun ei ois tullu mitään :curs: :curs:
vol sanoi:9 ristin kenossa 8 oikein , 1200€ tuli mutta näin lähelle 50000€ en varmaan enää koskaan pääse.
vol sanoi:9 ristin kenossa 8 oikein , 1200€ tuli mutta näin lähelle 50000€ en varmaan enää koskaan pääse.
no onhan se ihan kiva raha , mutta se on vaaan käyttörahaa.Relg sanoi:Jep kyllä minuakin vituttais mennä edes lunastamaan noin pientä voittoa..
vol sanoi:no onhan se ihan kiva raha , mutta se on vaaan käyttörahaa.
50000€ ois voinu laittaa vaikka uuden auton ta jotain isompaa hankkia.
ehkä oon sen verran pessimisti että en näe asioden hyviä puolia.

Mikäs siinä nyt niin vituttaa? Viimeksi joku 35 v. herra tuli juttusille ja kyseli kovasti salijutuista ja kisaamisesta. Kertoi mun ikäisenä pukanneensa 145 kg. Kysyi myös, että olenko käyttänyt jotain suoritustehoa lisääviä kiellettyjä lääkeaineita, johon sanoin asiallisesti, että se on tällä hetkellä välttämätön paha, koska kisadieetillä lähtee muuten liikaa lihaa kävelemään. Ei ne ihmiset välttämättä noilla asioilla pahaa tarkoita. Jotkut ovat vaan luonnostaan erittäin uteliaita, eivätkä pienessä Kossu-pöhössä välttämättä tajua, että pienessä Susta-pöhössä mehusteleva bodari ei välttämättä halua huudella kaikille salaisuuksiaan.Natural Joe sanoi:Mua vituttaa suunnattomasti kun baareissa ihmiset tulee aina heittämään roinajuttua. Se on joka illan aikana vähintään 5 ihmistä, joilta tulee tuota vitun "voisilmä-läppää".

Tomi sanoi:Mikäs siinä nyt niin vituttaa? Viimeksi joku 35 v. herra tuli juttusille ja kyseli kovasti salijutuista ja kisaamisesta. Kertoi mun ikäisenä pukanneensa 145 kg. Kysyi myös, että olenko käyttänyt jotain suoritustehoa lisääviä kiellettyjä lääkeaineita, johon sanoin asiallisesti, että se on tällä hetkellä välttämätön paha, koska kisadieetillä lähtee muuten liikaa lihaa kävelemään. Ei ne ihmiset välttämättä noilla asioilla pahaa tarkoita. Jotkut ovat vaan luonnostaan erittäin uteliaita, eivätkä pienessä Kossu-pöhössä välttämättä tajua, että pienessä Susta-pöhössä mehusteleva bodari ei välttämättä halua huudella kaikille salaisuuksiaan.
edit: ja jos vastaaja sattuu oikeasti olemaan natu - ota se kohteliaisuutena, sillä näytät ainakin jonkun mielestä roinaajalta ;)