Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se tyypi mistä puhuin muutama viesti ylös tuli kerran mun seläntakaa ja sanoi; "Tänään treenaan selän, enää 3 sarjaa alaselkää ja sit teen vatsat". Mä olin et "aha..."

Sitten se tuli jo alle minuutissa takaisin salin toiseen päähän ja alkoi tekemään vatsoja seinää vasten jalan nostoja, se ei pitänyt jalkoja suorassa, mutta se ei edes nostanut niitä ylös, heilutti niitä vähän muutaman toiston röhkien.
Tämän jälkeen se sano mulle; "ei jaksa tänään tehdä vatsoja kummä tein ne viime viikolla". :david:

MEV sanoi:
Se tyypi mistä puhuin muutama viesti ylös tuli kerran mun seläntakaa ja sanoi; "Tänään treenaan selän, enää 3 sarjaa alaselkää ja sit teen vatsat". Mä olin et "aha..."

Sitten se tuli jo alle minuutissa takaisin salin toiseen päähän ja alkoi tekemään vatsoja seinää vasten jalan nostoja, se ei pitänyt jalkoja suorassa, mutta se ei edes nostanut niitä ylös, heilutti niitä vähän muutaman toiston röhkien.
Tämän jälkeen se sano mulle; "ei jaksa tänään tehdä vatsoja kummä tein ne viime viikolla". :david:

Vähänkin ajattelen tätä puskajussia niin teksisi mieli halvaannuttaa se, on se niin ärsyttävä. Se puhuu kaikille salilla, jopa uusille asiakkaille (ihan sama onko aikuinen vai lapsi) se menee syöttämään paskapuhetta; "kantsi treenaa rintapäivänä aina päin vittua tätä, päin vittua tätä ja päin vittua tätä". Suututtaa tollanen.
Salilla porukka puhuu sen selän takana miten ärsyttävä se on. Mullekki eräs mies tuli kysymään; "mitäs mieltä oot *nimi tähän* äijästä?" ja siinähän me vähän haukuttiin sitä, mutta ei niin, että olisi treenit mennyt pilalle, kyllä me osataan puhua niin, että tauko ei kasva yli mitä sen pitää, sellanen "aistimus" millon pitää pään kii ja millon heittää pari sanaa.
Parempi laittaa Vituttaa-osastolle kun tässä ei vain ole tippaakaan komediaa.

XXL sanoi:
Parempi laittaa Vituttaa-osastolle kun tässä ei vain ole tippaakaan komediaa.

Oha toi komediaa

Tämän jälkeen se sano mulle; "ei jaksa tänään tehdä vatsoja kummä tein ne viime viikolla" :david: .

Nii ja mä editoin sen offtopicin siitä edellisestä

Sepi80 sanoi:
Vanhaan postiin kommentoin, mutta olikohan tämä vuorotahti-äijä Joensuussa? Pakko olla sama äijä josta kerroin joitakin posteja aikaisemmin.. :rolleyes:
On kyllä niin erikoiset treenitekniikat. :rock:
:hyper:
Just kirjoittelin tästä tyypistä tuolla treenipäiväkirjassani.

Vituttaaa niin ankarasti, kun jotkut alkavat veistellä ja vittuilla tässäkin threadissa. Sama suomeksi:

Jos se jatkuva provoaminen ja riidan haastaminen ei ota loppuakseen, niin sitten muutetaan tämäkin threadi niin, että kaikki muut paitsi "mua vituttaa"-postit poistetaan. Ja jos sekään ei aiheuta toivottua tulosta, niin laitetaan koko threadi kiinni. Turha tästä elämästä on tehdä vaikeampaa kuin se on.

MEV, erityisesti sinun on syytä miettiä postauksiasi. Vanha sanonta pitää edelleenkin paikkansa: Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, on parempi.... Varoituksia on jaettu jo siihen malliin, että alkaa liipasinsormi olla aika herkässä.

Ostin eilen Verkkokauppa.com:ista uuden koneen ja sain sen jo saman päivän aikana toimintakelvottomaksi. Aluksi kone jumittui helposti ja menin siinä sitten moneen vaiheen jälkeen laittamaan sen semmoseen kuntoon, että nyt valittaa "Missing operating system".

Ja mukana ei tietenkään tullut XP:n asennuslevyä

:david: x :wall: ^ 10

No kyllähän tuo toimimaan vielä saadaan, mutta vituttaa kuitenkin.

Vinkki kaikille uutta konetta harkitseville: älkää ostako pakettipaskaa, varsinkaan Acerin. Nojoo, voihan ne hyviäkin olla, tää on just tätä mun onneani.

9 ristin kenossa 8 oikein , 1200€ tuli mutta näin lähelle 50000€ en varmaan enää koskaan pääse.
saatana parempi kun ei ois tullu mitään :curs: :curs:

Kurkku on toista päivää niin pirun kipeä. Limaa tulisi kun yskisi, mutta kun alkaa jo sattumaan niin saatanasti... Ja alkoi vielä yövuoroputkikin. Siistiä

vol sanoi:
9 ristin kenossa 8 oikein , 1200€ tuli mutta näin lähelle 50000€ en varmaan enää koskaan pääse.

Yhtä lähellä oli se, että ois ollut vaan 7 oikein. Ihme purnaamista, lähetä toi 1200 euroa mulle jos ei kelpaa :jahas:

vol sanoi:

Jep kyllä minuakin vituttais mennä edes lunastamaan noin pientä voittoa..

vol sanoi:

Toi on kyllä jo sen luokan katastrofi että palkkaa sillä koko rahalla itkijänaisia paikalle :itku:

Relg sanoi:
Jep kyllä minuakin vituttais mennä edes lunastamaan noin pientä voittoa..
no onhan se ihan kiva raha , mutta se on vaaan käyttörahaa.
50000€ ois voinu laittaa vaikka uuden auton ta jotain isompaa hankkia.
ehkä oon sen verran pessimisti että en näe asioden hyviä puolia.

vol sanoi:
no onhan se ihan kiva raha , mutta se on vaaan käyttörahaa.
50000€ ois voinu laittaa vaikka uuden auton ta jotain isompaa hankkia.
ehkä oon sen verran pessimisti että en näe asioden hyviä puolia.

Siltä vähän kuulostaa. Itken puolestasi kun voitit rahaa. Kamala kohtalo. :)

Mua vituttaa suunnattomasti kun baareissa ihmiset tulee aina heittämään roinajuttua. Se on joka illan aikana vähintään 5 ihmistä, joilta tulee tuota vitun "voisilmä-läppää".

Natural Joe sanoi:
Mua vituttaa suunnattomasti kun baareissa ihmiset tulee aina heittämään roinajuttua. Se on joka illan aikana vähintään 5 ihmistä, joilta tulee tuota vitun "voisilmä-läppää".
Mikäs siinä nyt niin vituttaa? Viimeksi joku 35 v. herra tuli juttusille ja kyseli kovasti salijutuista ja kisaamisesta. Kertoi mun ikäisenä pukanneensa 145 kg. Kysyi myös, että olenko käyttänyt jotain suoritustehoa lisääviä kiellettyjä lääkeaineita, johon sanoin asiallisesti, että se on tällä hetkellä välttämätön paha, koska kisadieetillä lähtee muuten liikaa lihaa kävelemään. Ei ne ihmiset välttämättä noilla asioilla pahaa tarkoita. Jotkut ovat vaan luonnostaan erittäin uteliaita, eivätkä pienessä Kossu-pöhössä välttämättä tajua, että pienessä Susta-pöhössä mehusteleva bodari ei välttämättä halua huudella kaikille salaisuuksiaan. :)

edit: ja jos vastaaja sattuu oikeasti olemaan natu - ota se kohteliaisuutena, sillä näytät ainakin jonkun mielestä roinaajalta ;)

Pomo sitte otti ja repas. Asustelen kesäsin Nokialla ja oon täälä ollu töissä, ni nyt ilmotettiin että meillä alkaa seuraava työkeikka Hyvinkäällä. En saa kilometrikorvausta ja joudun pirun aikasin herään että kerkeen ajoissa töihin ja viel menee vapaa-aikaa matkustellessa eestaas joka pvä. Ja kaiken kukkuraksi saan työkaveriksi tyypin jonka kans en meinaa tulla toimeen :wall:

Tomi sanoi:
Mikäs siinä nyt niin vituttaa? Viimeksi joku 35 v. herra tuli juttusille ja kyseli kovasti salijutuista ja kisaamisesta. Kertoi mun ikäisenä pukanneensa 145 kg. Kysyi myös, että olenko käyttänyt jotain suoritustehoa lisääviä kiellettyjä lääkeaineita, johon sanoin asiallisesti, että se on tällä hetkellä välttämätön paha, koska kisadieetillä lähtee muuten liikaa lihaa kävelemään. Ei ne ihmiset välttämättä noilla asioilla pahaa tarkoita. Jotkut ovat vaan luonnostaan erittäin uteliaita, eivätkä pienessä Kossu-pöhössä välttämättä tajua, että pienessä Susta-pöhössä mehusteleva bodari ei välttämättä halua huudella kaikille salaisuuksiaan. :)

edit: ja jos vastaaja sattuu oikeasti olemaan natu - ota se kohteliaisuutena, sillä näytät ainakin jonkun mielestä roinaajalta ;)

Nii, mä ainaski ottaisin kohteliaisuutena tollasen. Tiedä sitten teillä ÜBER kehonrakentajilla kun saatte koko ajan kommentteja :D

Lukion ekalla mut pistettiin näyttämään habaa, sit se äijä joka pyys näyttään sanoi mulle; "Sä käytät kyllä jotain aineita". Ja sillon mun haba oli paljon pienempi ja heikompi kuin nyt :D Treenasin satunnaisesti ja ylikuntomaisesti koko kropan kerralla :lol2: mut hyvä mieli tuli

Sori offtopic, joo mua vituttaa tää 5v poika joka kysyy multa kysymyksiä kysymyksen perään; "räjähtääks toi auto jos kuu tippuu sen päälle, pystyyks kivestä tehty polkupyröä ajaa kovaa". PRKL :curs:

Back
Ylös Bottom