Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Big Evil sanoi:
Ok, sitten tämä, että minkäkuntoiselta kaverilta olette itse valmiit ottamaan neuvoja vastaan?
Yleensä isommalta, tai sellaiselta josta näkee että tietää mitä tekee. On nimittäin usein liikkeellä näitä kaikkitietäviä keski-ikäisiä joista eräskään ei sitten loppujen lopuksi tienny miten päin siihen selänojennuslaitteeseen mennään :D

Big Evil sanoi:
Tuli tästä mieleen, että paljonko siellä salilla saa teidän mielestä oikeasti neuvoa?
Riippuu mistä se roikkuu; itse jakelen neuvoja kokemuksen syvällä rintaäänellä jotakuin vain silloin kun kysytään, sillä silloin se mahdollisesti menee jopa perille. Jos taas joku tulee neuvomaan, niin mennään helposti takaisin sinne saliokomedian puolelle...esimerkki tosielämästä:
Olin tekemässä kulmasoutua levytangolla ja vastaotteella, kun siihen pöllähti joku juippi tietävänä selittämään, että "excuseme, mutta teet tuo ihan väärin". Siinä vaiheessa kun sain hengityksen tasaantumaan niin paljon, että pystyin vastaamaan, kysyin että:" TÄ?" Niin juippi jatkoi että joo, sulla on ihan väärä ote, ja sä olet ihan liian kumarassa, että toi toimis mitenkään...minä:"Että tä?"...niin kato tuo menee parhaiten tuonne latismukselle jos vedät kato tälläisellä myötäotteella ja vartalo 45° kulmassa...mä:"Aha." Joo anna kun mä näytän...tarttuu tankoon jossa on edellisen sarjan 120 kiloa, ja rupeaa vetämään, mutta liike menee enemmänkin maastavedon ja olankohautuksen yhdistelmää muistuttavaksi nytkytykseksi...parin toiston jälkeen kaveri romahtaa...ja läähättää että "jotenkin noin se menee". Tässä vaiheessa oli mitta sen verran täynnä, että sanoin sille jotta "katsoppa nyt poika kun setä näyttää": "Tangosta otetaan vähän hartioita kapeampi vastaote, näin...työnnetään jalat melkein suoraksi, niin että tanko lepää säärtä vasten, näin...sitten imaistaan alaselkä levyksi, ja kohottaudutaan sen verran että painot nousee lattiasta, näin...ja sitten tehdään 12 toistoa niin että alaselkä ei köyristy, työ tehdään pelkällä selkälihaksella, ja joka toistolla jännitetään tanko alavatsaa vasten ja vedetään hartiat taakse...näin..." jossain kutosen kohdalla kaveri oli häipynyt takavasemmalle...hetkeä myöhemmin yhytin sen ylätaljaa vetämästä, ja selitin sille ihan ystävällisessä hengessä muutamia valittuja totuuksia siitä, että ennen kun voi opettaa, olisi suotavaa osata itse edes jotain...näytin sille mm. miten ihmeen paljon voimista katoaa jos eliminoidaan vartaloheijaus ylätaljavedossa, ja kuinka paljon paremman väsytyksen sillä tavoin saa selkälihakseen ;)

Tämä vituttaa... aika paljon:
http://apareena.arvopaperi.fi/forum/msg/id=kiinteistoklubi/msg=2986838/

Kärjistetty, kyllä, mutta "oikeammin" meni mun mielestä homma, kun näytettiin kuvia juoppoputkista.

Joo, eihän se vankila mikään kurituslaitos periaatteessa ole, ja yhteiskuntaan niitä pitäisi sopeuttaa, mutta eikös se onnistuisi paremmin jos oltavat siellä olis niin helvetin karmeet ettei sinne kukaan halua takaisin. Vrt. esim. juoppoputka.

Eipä tainnut auttaa tytsylle totuuden kertominen. Valhe tuskin olisi auttanut sekään, vaikka olisi läpi mennytkin. Ei kai vaan muija ollut kiinnostunut musta. No, ainakin on hyvät vitutukset huomisessa treenissä.

Halffi- sanoi:
Eipä tainnut auttaa tytsylle totuuden kertominen. Valhe tuskin olisi auttanut sekään, vaikka olisi läpi mennytkin. Ei kai vaan muija ollut kiinnostunut musta. No, ainakin on hyvät vitutukset huomisessa treenissä.

Noh noh, ole iloinen edes siitä, että herui sen yhden kerran. :love:

ace-oo- sanoi:
Lueppa uudelleen se minun viesti, mistä sinä aloit taas räyhäämään suu vaahdossa. Ei siinäkään viestissä ollut sanaa "MEV".
Ei, en käsitä.
Pärjäätkö hyvin siviilielämässä?
Edit:pistetään takaisin, kun kerran quotettiinin :D

Pistän tämän pähkinäkuoressa.

ORIGINAALISTI, puhuin training day'n kanssa, jonka kanssa pääsin yhteisymmärykseen Malzin bänättämisen suhteen. Sen jälkeen, kun päästiin yhteisymmärykseen, niin joku alkaa tuomaan uudelleen Malzin bänättämistä esille kertoen samoja ideoita, mitkä käsittelin jo Training day'n kanssa.
Ei tarvitse ottaa sitä asiaa esille uudestaan, varsinkaan quottaamalla minua.
Siitä asiasta voi puhua sivussa toisen henkilön kanssa.

Kyllä, pärjään siviilissä erinomaisesti. Netissä on huono puoli se, että väärinkäsityksiä sattuu huomattavasti helpommin kuin puhumalla kasvotusten.

Ja haukifile, olenko mä v'm'inen? No sä olet v'mäinen+ :lol2:

jüzz sanoi:
Noh noh, ole iloinen edes siitä, että herui sen yhden kerran. :love:
Toivon mukaan herui... "olin yötä"... tai sitten siitä löytyy yksi syy vitutukseen. Vakavasti puhuen jos oli yhden yön juttu ja ei herunut/ ollut touhuja niin sattoi muija kattoa että onpas saamaton jätkä. Noh, kaippa se herus. :thumbs:

Halffi- sanoi:
Olin sunnuntaina upean muijan luona yötä. Haluaisin enemmän kuin sen yhden yön. Mutta minä saatanan idiootti menin maanantai aamuna ns. Paniikkiin ja lähdin ennen kuin muija heräsi. Tuli vielä perään viestiä että unohdin paidan sinne. Uskaltaisikohan sitä lähteä paitaa hakemaan ja pyytämään anteeksi. Vituttaa! :wall:

Proteos sanoi:
Toivon mukaan herui... "olin yötä"... tai sitten siitä löytyy yksi syy vitutukseen. Vakavasti puhuen jos ei herunut/ ollut touhuja niin sattoi muija kattoa että onpas saamaton jätkä. Noh, kaippa se herus. :thumbs:

Sen verran muistan että namia tuli nuoltua. Sitten taas katoaa muistikuvat.

Edit. Typo

No niin......

Morkkista pukkaa ja syystäkin.... 25 vuotta piti mennä sen asian ymmärtämiseen, ettei viina sovi mulle ollenkaan ja olen käyttänyt sitä turruttamaan kaikki ongelmat, niin omassa henk.koht elämässä kuin parisuhteessani. :wall: Nyt tuli aika tehdä päätös lopettaa se kokonaan, sillä en osaa ottaa vaan sitä yhtä tai kahta, aina on oltava aivan naamat. Olen tässä viimeisen 1,5 vuotta aina luvannut itselleni ja tyttöystävälleni, etten enää perseile ja juo liikaa = päivien putkia, tosin pettämistä ei koskaan ole tapahtunut, eikä siihen koskaan ole ollut tarvettakaan. Tuossa viikonloppuna tuli sitten taas vaihteeksi riita siippani kanssa ja minäpä taas fiksuna :david: päätin vetää lisää viinaa tähän vitutukseen, tuloksena: Työpaikka meni alta ja muijan kanssa ollaan nyt viimeistä kertaa jäähyllä, ellen muutu, voin sitten juoda itseni vaikka hautaan. Rakastan todella paljon tyttöystävääni ja en todellakaan halua että hän joutuu enää kärsimään minun takiani. Kyllä hänkin harrastaa tuota juomapuolta vähän liikaa ja toivon, että saan hänetkin hieman muuttumaan, kun huomaa positiivisen muutoksen minussa. Olen siitä todella iloinen, että heräsin oikeasti itsekin huomaamaan, ettei tässä mun toiminnassa ole ollut mitään järkeä enää aikoihin... en ole pitänyt huolta oikeastaan mistään (koulu, kroppa, työt, parisuhde, ystävät, perhe, kaikki ). Aikuinen mies ottaa tässä nyt itseään niskasta kiinni ja lopettaa kaiken tuollaisen pelleilyn. Tällä kertaa ei vain puhuta vaan tehdään asiat oikein! Nyt on nimittäin se viimeinen näytön paikka. Kiitos että sain vuodattaa tänne tätä henkistä krapulaani. :(

:itku:

Tantor sanoi:
Nyt on nimittäin se viimeinen näytön paikka. Kiitos että sain vuodattaa tänne tätä henkistä krapulaani. :(
Julmetusti lykkyä tykö, teit miehen päätöksen. Ja jos olutta tekee tästälähin mieli, niin ota ykköstä, sillä on aika vaikea vetää naamoja ja makuun tottuu varsin äkkiä.

Toinen huvittava tapaus salilla jossa käyn on eräs noin kolme-nelikymppinen reenari...
Muistan nähneeni ko.kaverin jo kun kävin ekoja kertoja "salilla",eli noin viitisen vuotta sitten...Jolloin itsellä reeni-intoa riitti peräti kuukauden verran...Mutta sentään reenasin kroppaa tasapuolisesti...

Tällä tyypillä on ihme tapa vihellellä yksinään koko ajan, sekä näkyvääkin näkyvämpi pakkomielle tuijotella muijia,vaikka muijan oma jätkä olisikin vieressä...
Tällä kaverilla on oma spesiaalinsa jota tekee JOKA kerta kun käy salilla...Tää on aika mielenkiintonen kombo:
Eka otetaan käsipainot, ja ladataan levyjä sellaseen vipuvarsi hässäkkään millä tehdään etuolkapäitä...
Ensimmäiseksi tehdään olkapäitä vuorotahtiin, jonka jälkeen otetaan käsipainot käteen.
Tämän jälkeen käännetään kädet 90 asteen kulmaan vartalosta,eli sivulle...(yritä itse tehdä perässä...)ja tehdään(taas) vuorokäsin hauista...Kukin voi omalla tahollaan yrittää tehdä kyseisestä asennosta hauista, ei onnistu ihan joka pojalta...
Ja kierto alusta...

Voi varmaan laskea yhden käden sormilla muut liikkeet joita hän reenaa...:itku: :lol2:

Vanhaan postiin kommentoin, mutta olikohan tämä vuorotahti-äijä Joensuussa? Pakko olla sama äijä josta kerroin joitakin posteja aikaisemmin.. :rolleyes:
On kyllä niin erikoiset treenitekniikat. :rock:

Tantor sanoi:
No niin......

Morkkista pukkaa ja syystäkin.... 25 vuotta piti mennä sen asian ymmärtämiseen, ettei viina sovi mulle ollenkaan ja olen käyttänyt sitä turruttamaan kaikki ongelmat, niin omassa henk.koht elämässä kuin parisuhteessani. :wall: Nyt tuli aika tehdä päätös lopettaa se kokonaan, sillä en osaa ottaa vaan sitä yhtä tai kahta, aina on oltava aivan naamat. Olen tässä viimeisen 1,5 vuotta aina luvannut itselleni ja tyttöystävälleni, etten enää perseile ja juo liikaa = päivien putkia, tosin pettämistä ei koskaan ole tapahtunut, eikä siihen koskaan ole ollut tarvettakaan. Tuossa viikonloppuna tuli sitten taas vaihteeksi riita siippani kanssa ja minäpä taas fiksuna :david: päätin vetää lisää viinaa tähän vitutukseen, tuloksena: Työpaikka meni alta ja muijan kanssa ollaan nyt viimeistä kertaa jäähyllä, ellen muutu, voin sitten juoda itseni vaikka hautaan. Rakastan todella paljon tyttöystävääni ja en todellakaan halua että hän joutuu enää kärsimään minun takiani. Kyllä hänkin harrastaa tuota juomapuolta vähän liikaa ja toivon, että saan hänetkin hieman muuttumaan, kun huomaa positiivisen muutoksen minussa. Olen siitä todella iloinen, että heräsin oikeasti itsekin huomaamaan, ettei tässä mun toiminnassa ole ollut mitään järkeä enää aikoihin... en ole pitänyt huolta oikeastaan mistään (koulu, kroppa, työt, parisuhde, ystävät, perhe, kaikki ). Aikuinen mies ottaa tässä nyt itseään niskasta kiinni ja lopettaa kaiken tuollaisen pelleilyn. Tällä kertaa ei vain puhuta vaan tehdään asiat oikein! Nyt on nimittäin se viimeinen näytön paikka. Kiitos että sain vuodattaa tänne tätä henkistä krapulaani. :(

:itku:

Helvetisti vaan tsemppiä. Toivottavasti onnistut ja pidät tuon päätöksen ja sitä kautta saat muun elämäsi kuntoon. Tuoppiin on helppo tarttua, sen tietää kaikki. Tee miehen työ ja näytä kaikille että sun ei tartte siihen enää tarttua.

vituttaa niin ankarasti kun työkaverit tuolla vetää pullakahveja....
noh kohta isken raejuuston kimppuun...

Eilissäpäivänä näin salilla kun eräs laihaakin laihempi kaveri teki VIPUNOSTOJA ETEEN 30kg KÄSIPAINOILLA sillein että koko kroppa taipui komialle kaarelle ja heilui eestaas suunnassa varmaan metrin navan kohdalta. Ja painot ei siis noussu mihinkään, tietenkään kun ne oli vitun isot. Aaargh että oli repeäminen lähellä. Pelotti että kaverin selkä menee mutta en uskaltanu mennä neuvomaan kun oli niin paha ilme päällä :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Eilissäpäivänä näin salilla kun eräs laihaakin laihempi kaveri teki VIPUNOSTOJA ETEEN 30kg KÄSIPAINOILLA sillein että koko kroppa taipui komialle kaarelle ja heilui eestaas suunnassa varmaan metrin navan kohdalta. Ja painot ei siis noussu mihinkään, tietenkään kun ne oli vitun isot. Aaargh että oli repeäminen lähellä. Pelotti että kaverin selkä menee mutta en uskaltanu mennä neuvomaan kun oli niin paha ilme päällä :D
oikohan joku hurahtanut kahvakuuliin ;)

MEV sanoi:
Ei taida kovin etusijalla olla jos dokaus on puntille haitaks.

PFH! Siinäkin kehonrakentaja :david:

:D + :piis:

Juot nyt vettä ja maitoo ja sitten salille :hyper:

---

hei, =) kaikilla voi joskus lähteä ns. käsistä löträäminen. viina ei kuulu joka viikkoiseen elämään varsinkaan neljästi viikossa. :david:

Back
Ylös Bottom