No niin......
Morkkista pukkaa ja syystäkin.... 25 vuotta piti mennä sen asian ymmärtämiseen, ettei viina sovi mulle ollenkaan ja olen käyttänyt sitä turruttamaan kaikki ongelmat, niin omassa henk.koht elämässä kuin parisuhteessani. :wall: Nyt tuli aika tehdä päätös lopettaa se kokonaan, sillä en osaa ottaa vaan sitä yhtä tai kahta, aina on oltava aivan naamat. Olen tässä viimeisen 1,5 vuotta aina luvannut itselleni ja tyttöystävälleni, etten enää perseile ja juo liikaa = päivien putkia, tosin pettämistä ei koskaan ole tapahtunut, eikä siihen koskaan ole ollut tarvettakaan. Tuossa viikonloppuna tuli sitten taas vaihteeksi riita siippani kanssa ja minäpä taas fiksuna

päätin vetää lisää viinaa tähän vitutukseen, tuloksena: Työpaikka meni alta ja muijan kanssa ollaan nyt viimeistä kertaa jäähyllä, ellen muutu, voin sitten juoda itseni vaikka hautaan. Rakastan todella paljon tyttöystävääni ja en todellakaan halua että hän joutuu enää kärsimään minun takiani. Kyllä hänkin harrastaa tuota juomapuolta vähän liikaa ja toivon, että saan hänetkin hieman muuttumaan, kun huomaa positiivisen muutoksen minussa. Olen siitä todella iloinen, että heräsin oikeasti itsekin huomaamaan, ettei tässä mun toiminnassa ole ollut mitään järkeä enää aikoihin... en ole pitänyt huolta oikeastaan mistään (koulu, kroppa, työt, parisuhde, ystävät, perhe, kaikki ). Aikuinen mies ottaa tässä nyt itseään niskasta kiinni ja lopettaa kaiken tuollaisen pelleilyn. Tällä kertaa ei vain puhuta vaan tehdään asiat oikein! Nyt on nimittäin se viimeinen näytön paikka. Kiitos että sain vuodattaa tänne tätä henkistä krapulaani. :(
:itku: