Mika71 sanoi:Oikein white trash -meininkiä tuo koulutus tosiaan. Toivottavasti se koira luonnehäiriöisenä käy joskus omistajiensa kimppuun. Kyllä saatana pitäisi luvat olla lapsen- ja lemmikinhankkimisille.
Allekirjoitan! Just ystävän kanssa puhuin puhelimessa, jaoin traumojani ihmisen kanssa joka takuulla taitaa koiran kouluttamisen.. Hänellä on maailman ihanin ja lauhkein sakemanni, jota ei varmasti ole satuttamalla koulutettu. Sanoipa hänkin, ettei tuolla menolla saa kuin pahat traumat ja luonnehäiriöt koiralle aiheutettua, ei tarvii ainakaan koiran luottamusta kaipailla. Ja vielä ihmettelee, miksi vanhempi koira murisee hänelle? Voi luoja... Ja kun sama puppe on mulla hoidossa niin on ihan eri koira. Mä olen sitä paljon hoitanut ja ulkoiluttanut ja tuntuukin, että se nauttii eri tavalla mun ja avon luona kuin kotonaan olemisesta. Kun lenkilläkin saa kävellä ja haistella ilman että sitä revitään ja vittuperkelettä hoetaan joka pissin luikautuksen jälkeen...
Nyyh... Ei vois MerZiä paljon surullisemmaksi saada, suututtaa ja on surullinen mieli... :itku: :itku:
Maailma on epäjohdonmukainen ja sadistinen. :whip: Sitten minä idiootti menen vielä ehdottamaan seksiä vaikka tiedän mahdollisuudet surkeiksi.
Eihän siinä mitään jos joku tuntematon olis, mutkun läheiseksi käynyt ystävä. :haart: Naisten ja miesten pitäis kulkea hunnutettuina ja seksistä puhuminen toisen sukupuolen edustajan kanssa pitäisi kieltää, niin halujakaan ei olis. Jos ei olis haluja, ei olis turhia toiveita. Jos ei olis turhia toiveita, ei olis pettymyksiä. Jos ei olis pettymyksiä, niin ei olis vitutus-threadia. :curs: