Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatana että vituttaa työharjoittelupaikan osasonhoitaja! Sillä huoralla ei pitäis olla vittu mitään tekemistä mun harjoitteluni kanssa, mulla on ihan erikseen ohjaajat harjoitteluun, mutta aina se on jotain vittuilemassa! En helvetti soikoon ole sille mitään poikkipuolista sanonut, mutta vittu sitä on sitten vain pakko nälviä vaikkapa siitä mitä mä syön tauoilla (hedelmiä ei missään nimessä saa syödä, pitää syödä kilo pullaa ja seitsemän suklaalevyä)!! Siis kuin sairas voi ihminen olla päästään? Mitä vittua se sille kuuluu vaikka söisin kalan sisälmyksiä ja joisin pullosta kalalnmaksaöljyä päälle? Miten vitussa jotain vooi kiiinnostaa mitä toinen syö? Tänään vaan hymyilin "saunantakana tavataan" -hymyäni sille kun alkoi se kuittailu siitä miten nirso olen kun syön omenoita tauolla enkä VOILEIPÄÄ. Huomenna kuittaan takas että joo, mun tavotteena on olla solakassa kunnossa vielä viiskymppisenäkin, pullalinjalla se ei näemmä onnistu... Antakaa minulle haulikko. Pyydän. Tahdon tappaa.

Tove sanoi:
Mitä vittua se sille kuuluu vaikka söisin kalan sisälmyksiä ja joisin pullosta kalalnmaksaöljyä päälle? Miten vitussa jotain vooi kiiinnostaa mitä toinen syö?

Syöt ens kerralla porsaan/koiran/kissan/hevosen(elävänä mielellään) tauolla ja juot verta päälle oikein röpläten rinnuksille niin eiköhän se siitä tokene.

Saatanan perkele nyt vituttaa! Piti tänään lähteä autolla salille, mutta kun ajoin autotallista ulos kuului kauhea ääni takarenkaasta. Menin katsomaan niin eiköhän oikea takarengas ollu rikki. Mitä helvettiä autolla tekee kun niistä ei ole kuin vaivaa. :curs:

Tove sanoi:
...Siis kuin sairas voi ihminen olla päästään? Mitä vittua se sille kuuluu vaikka söisin kalan sisälmyksiä ja joisin pullosta kalalnmaksaöljyä päälle? Miten vitussa jotain vooi kiiinnostaa mitä toinen syö? ...
Tämä on usein ihmetyttänyt minuakin.

Tove sanoi:
Saatana että vituttaa työharjoittelupaikan osasonhoitaja! Sillä huoralla ei pitäis olla vittu mitään tekemistä mun harjoitteluni kanssa, mulla on ihan erikseen ohjaajat harjoitteluun, mutta aina se on jotain vittuilemassa! En helvetti soikoon ole sille mitään poikkipuolista sanonut, mutta vittu sitä on sitten vain pakko nälviä vaikkapa siitä mitä mä syön tauoilla (hedelmiä ei missään nimessä saa syödä, pitää syödä kilo pullaa ja seitsemän suklaalevyä)!! Siis kuin sairas voi ihminen olla päästään? Mitä vittua se sille kuuluu vaikka söisin kalan sisälmyksiä ja joisin pullosta kalalnmaksaöljyä päälle? Miten vitussa jotain vooi kiiinnostaa mitä toinen syö? Tänään vaan hymyilin "saunantakana tavataan" -hymyäni sille kun alkoi se kuittailu siitä miten nirso olen kun syön omenoita tauolla enkä VOILEIPÄÄ. Huomenna kuittaan takas että joo, mun tavotteena on olla solakassa kunnossa vielä viiskymppisenäkin, pullalinjalla se ei näemmä onnistu... Antakaa minulle haulikko. Pyydän. Tahdon tappaa.
jep, mistä noita oikein sikiää?! mussun mussun mussun mussuuu... suklaata ja pullaa uppoaa nopeammin suuhun kuin veitsi uppoaa kuumaan voihin :urjo: . näky on järkyttävää, tiedän. ja sit kun pitää yrittää hymyillä, ettei sano vain suoraan mitä ajattelee. tulee väkisinkin sellainen irvistys, josta koomassa oleva potilaskin tajuaa mitä mieltä on.

ja vielä ottaa vähän päähän kun on tänään tentti, johon en tietenkään ole lukenut :wall: . alkaa nyppiä toi koulukin sen verran pahasti, ettei edes jaksa kerrata tenttiin. noh, ensi syksyllä uusintaan. täytyy illalla korvata paha mieli lähtemällä laivalla, party party!:D :hyper:

Viikonloppuisin käyn salilla aina aamuisin, ja nyt sinne on tullut sitten uusi tyyppi treenaamaan: Noin 5kymppinen, vatsakas mies. T-paita on nippa nappa napaan asti, verkkarit sen verran pienet että b-rappu vilkkuu oikein urakalla. Yritä siinä sitten treenata kun tyyppi tulee koko ajan eteen / peilin kautta näkökenttään ja yrittää vielä hieroa tuttavuutta.... :urjo:

Olin eilen yliopiston kirjastossa lukemassa pääsykokeisiin. Mielestäni sen paikan pitäisi olla sellainen, missä hiljaisuus on ihan ehdoton vaatimus. Mutta turha toivo.

Kahdella naisihmisellä oli jälkikasvua mukana. Siitä seurasi itkua ja melua!

Porukalla soi kännykät vähän väliä!

Loppuhuipennuksena lukusaliin tuli kaksi naisihmistä, jotka lukivat yhdessä samaa kirjaa. He istuutuivat paikalleen ja sen jälkeen alkoi ensiksi supina, sitten nauru ja sen jälkeen vähän väliä supinaa.

Mikähän helvetti siinä on, ettei porukka tajua, että tuollaisessa paikassa ollaan HILJAA ja kännykät kans.

ARGHG!!!

pevelius sanoi:
käyn aamuisin 7.15-8.15 salilla. melkeen 300 neliöö tilaa vaan itselle ja kaverille. siellä on 4 normaalia penkkiä ja 1 invapenkki, kaikki silti käytännössä samanlaisia ja samat tangot, levyt jne.
no, tosiaan mä ja mun kaveri oltiin ainoot salilla. tein keskitettyä hauiskääntöä käsipainolla istuen yhdellä niistä penkeistä.
sisään pölähtää viiksekäs, hoikka n.40v tyyppi. ei sano mitään, tulee siihen penkille missä mä istun ja pumppaan, heittää kassin mun viereen ja alkaa lastaamaan painoja siihen tankoon.
tein sarjan loppuun ja kysyin, että "ootko niinkun tulossa tähän penkille vai?", niin se kattoo mua kuin tyhmää ja sanoo:
"joo. se on hyvä penkki."
ja siis koko sali tyhjä.
tein loput sarjat sitten viereisellä penkillä. ajattelin, että parempi niin.

Ihmisillä (ei kaikilla :p) on kyllä tosiaan pinttyneitä tapoja joista ei tingitä missään tilanteessa. Kerrankin olin pukuhuoneessa vaihtamassa kuteita, ja tuossa pukkarissa oli naulakot ja penkit kolmella sivulla. Sillä penkillä jolla itse istuin, oli pari muutakin säälliä ja siten koko seinusta varattu. Kaksi muuta sivua olivat sitten tyhjiä. No, sisään laukkasi sälli joka hetken meitä muita töllisteltyään päätti väkisin ängetä siihen mun ja toisen kaverin väliin vaikka siis vapaita naulakoita oli metritolkulla muilla seinustoilla. Kyseinen sälli kun aina vaihtaa kamansa sillä kohdalla, joten mikään muu paikka ei tullut kyseenkään.

Kiitos sille karjulle joka rosvosi loput 5-7 Ehrmannin rahkapurkkia ja jätti meikäläiselle tyhjän hyllyn... Sulla oli pakkotoiston paita pääl ja hiukset ajeltu pois, ikää n.34-40

Jätä ens kerralla yksi sille takanas olevalla kynikselle...

Gascoigne sanoi:
Kiitos sille karjulle joka rosvosi loput 5-7 Ehrmannin rahkapurkkia ja jätti meikäläiselle tyhjän hyllyn... Sulla oli pakkotoiston paita pääl ja hiukset ajeltu pois, ikää n.34-40

Jätä ens kerralla yksi sille takanas olevalla kynikselle...

Ja sit se yks minkä saat on HOMEESSA :evil: mieti sitä...

Mua ärsyttää ku leppävaaran psimassa on ne perkeleen FASTin patukat aina loppu, mää tahron niitä :kuola: ollu varmaa viikon jo loppu :kuola: RÄYH !
Piti eilenki tyytyä hy-pron kalliiseen :kuola: patukkaan :itku: miksi mua kohrellaan näin :itku: 'sniis'

Nimimerkillä "koukussa uusiin FASTin patukoihin jotka ovat niin :kuola: hyviä että kieli tipahtaa kun sellasta purasee :kuola: "

JBoy sanoi:
Viikonloppuisin käyn salilla aina aamuisin, ja nyt sinne on tullut sitten uusi tyyppi treenaamaan: Noin 5kymppinen, vatsakas mies. T-paita on nippa nappa napaan asti, verkkarit sen verran pienet että b-rappu vilkkuu oikein urakalla. Yritä siinä sitten treenata kun tyyppi tulee koko ajan eteen / peilin kautta näkökenttään ja yrittää vielä hieroa tuttavuutta.... :urjo:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=25115&highlight=isku+homo :thumbs:

Hippa sanoi:
Olin eilen yliopiston kirjastossa lukemassa pääsykokeisiin. Mielestäni sen paikan pitäisi olla sellainen, missä hiljaisuus on ihan ehdoton vaatimus. Mutta turha toivo.

Loppuhuipennuksena lukusaliin tuli kaksi naisihmistä, jotka lukivat yhdessä samaa kirjaa. He istuutuivat paikalleen ja sen jälkeen alkoi ensiksi supina, sitten nauru ja sen jälkeen vähän väliä supinaa.

Mikähän helvetti siinä on, ettei porukka tajua, että tuollaisessa paikassa ollaan HILJAA ja kännykät kans.

ARGHG!!!
Tuo on kyllä niin perkeleen ärsyttävää. Itsekkin kerran jouduin kuuntelemaan, kun joku bimbo jutteli viikonlopun riennoista takanani juuri siellä missä porukka lukee kokeisiin yms. Alkoi niin vituttamaan, että jäi luvut siinä paikassa kesken ja laitoin a4:lle tussilla helevetin isolla jotain täällä ruukataan lukea, ei jauhaa paskaa puhelimessa ja häiritä muita. Tää perkeleen muija keskeytti puhelun sitten siinä ja alkoi jotain sitten mussuttaan mulle, että olisit voinut sanoa eikä jättää noin törkeää lappua plaa plaa... Mä siihen, että kai se nyt perkele pitäisi ittekki tajuta. On kyllä törkeää käytöstä, kommentoi vielä ja mä siihen sitten, että siitä asiasta me ollaan näköjään sittenkin samaa mieltä. Ton jälkeen kun olisi mennyt salille, niin olisi kyllä noussu enkat joka liikkeessä.

Nostaa vieläkin verenpaineen.

Hippa sanoi:

ARGHG!!!

Voihan vittu, sanos muuta. Itse en kykene keskittymään lainkaan jos joku kuiskii takana tms... Oma kirjasto on siitä hyvä ettei sinne saa viedä sisälle kasseja/kännyköitä/ruokaa/juomaa. Pelkästään materiaalit, muut kamat heitetään lokeroihin/naulakkoon. Toimisi muuten tuollainen jos idiootit ei kuiskisi keskenään. Olen harjoitellut peilin edessä kaikista murhaavinta katsetta minkä näyttää heille :lol2:

Kyllä menee helpommastakin hermot. mutta olen ottanut käyttöön korvatulpat. JOS ne eivät blokkaa melua, niin siinä tapauksessa saa jo mennä valittamaan melusta mielestäni :P

Täysin :offtopic: huomio:
Pakkotoiston 10 kovinta valittajaa:
attachment.php

Jos jokin asia voi vituttaa, me 10 pidämme huolen siitä että asia tulee julki. :thumbs:

.

Liitteet

• vituttaa.webp
    vituttaa.webp
    12,3 KB · Katsottu: 1 317
Hohhoijakkaa että syö pientä miestä kun ei uni tule simmuun. Paljon muuta iloa näistä päivistä saa irti kun sen että illalla pääsee nukkumaan, ja kun sekään ei tunnu tulevan.. :(

Mixu sanoi:
Täysin :offtopic: huomio:
Pakkotoiston 10 kovinta valittajaa:

Jos jokin asia voi vituttaa, me 10 pidämme huolen siitä että asia tulee julki. :thumbs:.

Väitteesi ei korreloi empiiristen todisteiden kanssa. Mun mielestä väite kuuluu: "Pakkotoiston 10 kovinta postaajaa "vituttaa" -threadissa"

Laitetaanpa oma kuittaus kanssa.
Se on toinen yövuoro ja pitäisi vielä valvoa 9 saakka, jonka jälkeen saa lähteä roudaamaan avaimia toisesta duunista toiseen duuniin ja siitä sitten saakin tulla jo takas nykyseen työpaikkaan ja täältä taas lähdetään illalla 3 duuniin... että on vartijana mukava olla kun ei nukkuakaan saa.. Kuitti ja lopetus.

Back
Ylös Bottom