Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kostaja X sanoi:
Elämä masentaa. Päällä on naisjuttu, mutta ongelma on, että mä olen yksin ajatusteni kanssa, enkä saa ikäviä asioita pois mielestä.
.
.
Koko kevät on ollut uskomattoman yksinäistä. Koulussa olen lukenut sivuaineita ja näin ollen en ole ollut oman tiedekunnan, enkä kyllä muidenkaan tiedekuntien riennoissa mukana.
.
.
Elämä on siis ollut aika vitun kuivaa viimeiset neljä kuukautta.
.
.
lisävitutusedit: se naisjuttu: Toisaalta yritän unohtaa koko jutun (mikä tietenkään ei onnistu) ja samalla silti elättelen toiveita, että jotain tapahtuis. Sitten onkin vitun kiva lukea mailia, että se haluaa mua, mutta kun kaikki on niin monimutkaista...
Tohon on vaikea antaa mitään neuvoa, sen verran vahvasti noi ongelmat yleensä istuu takaraivossa (itellä ainakin näin). Pää pystyyn vaan, ei siinä muu auta. Ja lähde kaupungille zuumailemaan, se piristää aina. Missään tapauksessa ei saa jämähtää kotiin.

Ton "kaverit seurustelee - ite sinkku"- touhun olen myös kelannut läpi elämäni aikana todella useasti. Jostain syystä olen aina onnistunut ryssimään sellaiset naiset jotka mua todella kiinnostaa (suhde lopahtanut jostain syystä). Ei kuitenkaan ole mikään itsetarkoitus, että on joku kumppani vain sen takia, että muillakin on. Mä olen huomannut sen nyt viime aikoina käytännössä enkä todellakaan viitti jämähtää liian vakavaan suhteeseen sellaisen tytön kanssa joka ei tunnu oikealta. Kaverit sanoo useasti, että "eikös se ja se nyt olllu ihan mukava tyttö. kyllä sunkin olisi aika vakiintua. ei tossa ole mitään järkeä...", mutta silloin olisi just sellainen "kun muilla on niin mullakin pitää olla joku"- fiilis. Oma tilanne on tosin sikäli hyvä, että saan aina seuraa baariin, liiankin usein. Edelleen sama virsi... yksi nainen, jonka kaveri olen, saisi pikkuhiljaa lämmetä uudestaan jotta voisi vakiintua sen kanssa. Toi sun naistilanne on tavallaan sama kuin mun tilanne sillä erolla vain, että mä seukkasin mun tytön kanssa muinoin. Onneksi paistaa aurinko.

Kostaja X sanoi:
Koko kevät on ollut uskomattoman yksinäistä. Koulussa olen lukenut sivuaineita ja näin ollen en ole ollut oman tiedekunnan, enkä kyllä muidenkaan tiedekuntien riennoissa mukana. Helsingistä en tuntenut kuin etukäteen kuin pari ikäistäni ihmistä. Silloin tällöin on tullut käytyä Tampereella hauskaa pitämässä. *clip* Joskus meni monta päivää putkeen, että jos kukaan ei soittanut, niin ainoat päivän aikana sanomani sanat olivat ”moi” ja ”kiitos” kassalla. *clip*

Elämä on siis ollut aika vitun kuivaa viimeiset neljä kuukautta. Eihän se tylsyys mitään, mutta kun siihen heitetään jotain ongelmia, niin sit ollaan liemessä. Tässäkin threadissa esiintynyt sana ”ahdistaa”, kuvaa aika hyvin tunnetta. Jos kosketus ulkomaailmaan on olematon ja ei ole ketään, joka auttaisi ohjaamaan ajatukset muualle, silloin kun on suruja, niin sitten ollaan ihan paskana. Lukemisesta ei tule mitään. Viime yönä en nukkunut ollenkaan, tosin aamupäivällä torkahdin kolmeks tunniksi. Nyt ei nukuta. Ruokahalu on kadonnut. (sama vielä lyhyesti: kun elämässä ei ole mitään kiinnostavaa, niin ajatuksiaan ei saa pois ongelmista ja sit alkaa pääkoppa hajoileen.)

*clip* En ole mitenkään kateellinen kavereille naisystävistä. Ongelma vaan on se, että jokaikisen miespuolisen kaverin seurustellessa, sinkku jää aika yksin omaan seuraansa. Parit on parien kanssa ja seurustelevien on helppo ”ihan vaan jäädä” lauantai-iltana kotiin, sinkun miettiessä ”Mistähän saisin kaverin baariin?” *clip*

Voisko enempää olla kuin omasta kynästä. Kiva huomata et muillakin menee samoin...paitsi et mulla ei oo ees sitä pientä romanssintynkää tms pitämässä elossa...Eipä oo aikoihin ees kukaan kiinnostanu vaikkei tyypissä mitää vikaa oiskaan. Niin no, koskas oisin omanikäsiä ihmisiä viimeks ees nähny...

Suunnilleen joka sana quotatusta on ihan samoja mietteitä kun mulla nyt. Lisään vaan et mulla tätä on jatkunu jo mukavat 8kk eikä loppua näy.

Otan osaa. Ei tää elämä aina niin elämisen arvosta ole. :itku:
Vituttaa viel tää saatanan työpaikka: kuukaus "töitä" takana mutta ei yhtään TÖITÄ! Mut tuleehan se palkka istumallakin.

Yksi pienen pieni sana: flunssa :curs:! Korvissa humisee ja kurkussa tuntuu olevan piikkipallo. Kivaa... Juuri kun treenitkin rupesivat maistumaan.

protsku sanoi:
Sun pitää iskeä niitä päähän tieliikennelailla: jalankulkijoiden paikka on pyörätien vasemmassa tai oikeassa reunassa, pyöräilijät ohittavat jalankulkijat pyörätien keskeltä.

Teoriassa näin - käytännössä jalankulkijat valloittavat koko kevyen liikenteen väylän niin, ettei ole toivoakaan ohi pääsemisestä. Kellonsoittoon ei useinkaan reagoida kuin vasta kolmannella tai neljännellä kerralla, jonka jälkeen siirrytään mielenosoituksellisesti n. 20 cm ja jupistaan jotain "mahdottoman kiireisistä pyöräilijöistä". :curs:

Em. touhuun syyllistyvät kaikenikäiset, mutta kokemuksieni mukaan kaikkein pahimpia ovat vanhat ihmiset ja kouluikäiset lapset. Edelliset eivät meinaa antaa tietä ollenkaan, jälkimmäiset taas singahtelevat vähän turhankin vilkkaasti suuntaan jos toiseenkin ja välillä melkein suoraan pyörän alle...

Ugga sanoi:
Flea sanoi:
Yhtä paljon vituttaa se, että lähitienoon ainoalla lenkkipolulla on koiran kanssa lenkkeily kielletty, vaikka se olisi kiinnikin. Lenkkeilen siellä silti koiran kanssa ja vittu sitä onnetonta, joka siitä alkaa marisemaan.
QUOTE]

Mua vituttaa ihmiset jotka rikkovat sääntöjä tieten tahtoen ja sitten rupeavat vielä vänkäämään vastaan jos joku asiasta huomauttaa. Perkele. Saunantaakse.

Roger that.

Gillyanne sanoi:
TEm. touhuun syyllistyvät kaikenikäiset, mutta kokemuksieni mukaan kaikkein pahimpia ovat vanhat ihmiset ja kouluikäiset lapset.
Vanhat ihmiset taitavat elää edelleen siinä käsityksessä, että pyöräily on sallittua vain autokaistalla joten siksi ne kai huutelevat. Itse ajan läpi vuoden pyörällä töihin ja ehkä kahden kuukauden välein joku huutaa perään, että "autokaistalle siitä" tms.

Jalankulkijat todellakin valloittavat kevyen liikenteen väylät varsin tehokkaasti, mutta yleensä heistä pääsee varsin sopuisasti ohi. Poikkeuksen tekevät lähinnä sauvakävelyryhmät, jotka vievät täydellisesti kaiken ajotilan. Nykyään en edes jaksa soittaa kelloa, vaan koukkaan näistä suosiolla autokaistan kautta ohi. Joskus tekisi kyllä mieli ajaa ihan piruuttaan sen sivulle harottavan ja vain mukana raahatun ( :curs: ) sauvan yli, mutta voisi kyllä tulla murtuneita ranteita ja oikeusjuttuja.

Lapsia, koiria ja koiria taluttavia ihmisiä on myös todellakin syytä varoa.

Vituttaa tää työharjottelu, perkele. :curs: Onneks on enää vaa päivä tämän jälkee tätä uskomatonta paskaa kestettävänä. :hyper:

Aivan tajuttomasti on joutunu näiden kymmenen viikon aikana nielemään vitutustaan kun täällä nää hommat joita ne mulla teettää on pääosin niin vitun ala-arvosia, paskoja hommia. Turhautumista lisää tässä melkosesti se, että näistä hommista ei välttämättä oo hyötyy firmalle ollenkaan, eikä näitä ois välttämättä kukaan tehny ellen mä ois suostunu tähän. Niin, ja palkkaahan ei työharjoittelusta tule yhtään, ja töihin tänne firmaan ei varmasti työharjoittelun jälkeen mahdu.

Työharjoittelut on helvetistä. :wall:

Vituttaa, kun veroprosentti pomppas 48:aan!! Olin ollut saikulla uudesta vuodesta lähtien ja saanut sairaspäivärahaa mistä oli menny liian pieni prosentti. En ymärrä miten on mahdollista, mutta näin se on. Nyt sitten totutelemaan kesällä siihen miltä oikeesti isotuoloisilta tuntuu, kun palkkanauha napsahtaa...:/

Yötä myöten väännetty harjoitteluun liittyvää työtä.. nyt olen (kivan pikku flussan lisäksi) niin väsynyt, että on pakko jättää treeni tältä päivältä väliin. Lisäksi hirvittää huomenna oleva harjoittelun palaute, jos joudun korjaamaan sitä saatanan työtä...No, kohta on kesä.

susa sanoi:
:curs: Mätkyt! :itku: Kannatti tehä opiskelun ohella töitä :wall:

:curs:Sama:curs:
Vitun verokarhu kun ei saa itteään edes yrittää elättää opiskellessa, heti viedään se vähäinenkin pois.

Artemis sanoi:
Jos jotain tässä maailmassa vihaan ja inhoan enemmän kuin itseäni niin se on eläinrääkkääjät. Perkele. Olen myös saanut seurata vierestä kauan sitten kun eläintä kuritettiin oikein huolella. Varmaan vitun miehekäs olo rääkätä viatonta puolustuskyvytöntä olentoa. Jos vielä näen vastaavaa niin luultavasti korvieni välistä kuuluu *naps* ja sitten alkaa kiduttajalla itku ja hammasten kiristys.

edit. typo

http://www.pitbullproblem.tk/

Proteos sanoi:
Tohon on vaikea antaa mitään neuvoa, sen verran vahvasti noi ongelmat yleensä istuu takaraivossa (itellä ainakin näin). Pää pystyyn vaan, ei siinä muu auta. Ja lähde kaupungille zuumailemaan, se piristää aina. Missään tapauksessa ei saa jämähtää kotiin.

Ton "kaverit seurustelee - ite sinkku"- touhun olen myös kelannut läpi elämäni aikana todella useasti. Jostain syystä olen aina onnistunut ryssimään sellaiset naiset jotka mua todella kiinnostaa (suhde lopahtanut jostain syystä). Ei kuitenkaan ole mikään itsetarkoitus, että on joku kumppani vain sen takia, että muillakin on. Mä olen huomannut sen nyt viime aikoina käytännössä enkä todellakaan viitti jämähtää liian vakavaan suhteeseen sellaisen tytön kanssa joka ei tunnu oikealta. Kaverit sanoo useasti, että "eikös se ja se nyt olllu ihan mukava tyttö. kyllä sunkin olisi aika vakiintua. ei tossa ole mitään järkeä...", mutta silloin olisi just sellainen "kun muilla on niin mullakin pitää olla joku"- fiilis. Oma tilanne on tosin sikäli hyvä, että saan aina seuraa baariin, liiankin usein. Edelleen sama virsi... yksi nainen, jonka kaveri olen, saisi pikkuhiljaa lämmetä uudestaan jotta voisi vakiintua sen kanssa. Toi sun naistilanne on tavallaan sama kuin mun tilanne sillä erolla vain, että mä seukkasin mun tytön kanssa muinoin. Onneksi paistaa aurinko.

Eiköhän tää neljän seinän sisällä eläminen raukea parin viikon sisällä kun sairauskin jäi jo taakse. Sitä ei tosiaan aina usko, kuinka v-mäistä on, jos KAIKKI rumempaa sukupuolta olevat kaverit on VARATTUJA, sanan varsinaisessa merkityksessä. Itsellenikin ajatus seurustelemisesta ”jonkun” kanssa on yhtä kaukana kuin Saturnus. Olishan se mukavaa jos joku mukava tyttö sattuis elämään. (”olis mukavaa, jos olis mukavaa”) Ajatus parin etsiminen väkisin ei kiinnosta ja sellaisella asenteella mahdollisuudetkin tulee helposti pilattua. Sinkkuna ollessa on muuten todella ärsyttävää kuunnella toisten ihmisten kehotuksia seurustelukumppanin hankkimisesta. –Luuleko joku vittu, että niitä kasvaa puissa tai että kaikki edes haluaa seurustella?

Siitä mun naissäädöstä vielä sen verran, että se siis on ystävä, eikä kummallakaan ole kiinnostusta mihinkän vakavaan toistemme kanssa. Sen verran eri planeetoilta ollaan. Meidän suhde nyt on tosi outo ja oikeastaan alkoi, kun penskana mentiin sänkyyn ja molemille jäi paska maku. Myöhemmin ollaan lähennytty tosi paljon kavereina ja nyt molempien tekee mieli vain seksiä. Tilanteesta tekee pirun vaikean monikin asia mm. tunteiden ja seksin välisen tasapainon löytäminen. Kyllähän sitä jotain tuntematonta vois vaan ”panna”, mutta ainakaan mä en osaa riisua arvostusta ja kunnioitusta toista ihmistä kohtaan samalla kertaa kuin vaatteita. Toisaalta se toisesta välittäminen voi tehdä seksis tosi hienoa, toisaalta hyvä ystävyyssuhde saattaa mennä vituiks. Sitten soppaan voi vielä lisätä ison kasan muita ihmisiä, pääasiassa miehiä. Mulle on yks lysti kenen kanssa se harrastaa tunteetonta seksiä, eikä mua haittais vaikka se palais x-jätkäkaverin kanssa yhteen (hyvä tyyppi, mutta ei sillä o enää saumoja) Eilen oli supervitutus kun odottelin vastausta viikonlopun suunnitelmiin. (Muutan siis itse sunnuntaina pois.) Oli mennyt sopiin jotain muuta, mutta totesin, että mä en suostu jäämään kakkoseks tässä arvokysymyksessä. Oli kyllä vitun hyvä fiilis, kun se lupas tehdä yhdelle idiootille oharit ja olla mun kanssa. Huomenna siis ehkä saan loistavaa seksiä. :kippis1: Seksilläkään oikeastaan ei ole väliä ja en ole varma haluanko edes riskeerata ystävyyttä sillä. Mulle oli vaan todella tärkeää, että se arvosti mut tärkeemmäks kuin jonkun toisen. Todettakoon vielä, että ei välttämättä ole vika kerta kun sen tytön mainitsen tässä threadissa.

Sun naisjuttus vaikuttaa aika ikävältä. Mä voisin kaikessa suuressa ihmistuntemuksessani antaa yhden neuvon: (jos tunteista ja halusta palata yhteen ei voi suoraa sanoa) Kerro vaan, että pidät sitä tosi hienona ihmisena, jota arvostat ja kunnioitat ja olet iloinen siitä, että sulla on niin mahatava tyyppi lähelläs tjsp. Aika moni onnellinen suhde on alkanut ystävyydestä. :)

----------------------------------------------------------
Angelica-82 sanoi:
Voisko enempää olla kuin omasta kynästä. Kiva huomata et muillakin menee samoin...paitsi et mulla ei oo ees sitä pientä romanssintynkää tms pitämässä elossa...Eipä oo aikoihin ees kukaan kiinnostanu vaikkei tyypissä mitää vikaa oiskaan. Niin no, koskas oisin omanikäsiä ihmisiä viimeks ees nähny...

Suunnilleen joka sana quotatusta on ihan samoja mietteitä kun mulla nyt. Lisään vaan et mulla tätä on jatkunu jo mukavat 8kk eikä loppua näy.

Otan osaa. Ei tää elämä aina niin elämisen arvosta ole. :itku:
Vituttaa viel tää saatanan työpaikka: kuukaus "töitä" takana mutta ei yhtään TÖITÄ! Mut tuleehan se palkka istumallakin.

Otan osaa. Jotkut idiootit viel sanoo, että ”koettelemuksista voi ottaa opiks” tai ”se mikä ei tapa, vahvistaa”. –Mitäköhän yksin olemisesta tai tekemisen puutteesta voi oppia? Mä inhoan sanontoja. Mutta sun pitäis kyllä olla iloinen, että mikään romanssintynkä ei ole päällä. Tollaseen elämäntilanteeseen kun ei kannata hankkia sydänsuruja ja pettymyksiä. Varsinkaan jos ei saa hyviä ystäviä apuun tarvittaessa ja tarpeeksi paljon. Itsestänikin voin vielä sanoa, että oltuani yksin pidemmän aikaan vailla inspiraatiota ja elämänhalua, olen varsin kuiva ihminen. Sellaiset ihmiset ovat todella rasittavia ja esim. suhde ei välttämättä ole terveellä pohjalla, jos toisella ei ole muuta elämää kuin suhde ja tylsä työ/koulu. Yritä ensin hankkia jotain innostavaa elämään, (tosi helppoa -joo-o) Sen jälkeen olet itsekkin paljon kiinnostavampi persoona. Mutta kyllä se yksinolo on ikävää, vaikka sydänsuruja ei olisikaan. Mä olen itse halutessani hyvin sosiaalinen ihminen ja kaipaan sitä, että voisin olla seurassa, jossa mut tunnustetaan hyväksi tyypiksi. Mutta kuten Proteoskin kirjoitti, älä jää sisälle makaileen. Raahaa vaikka väkisin itses ulos, on se ainakin vaihtelua.

Eiköhän se mene niin, että mätkyjä tulee, jos ei itse huolehdi siitä tulorajasta. Mä saan reilu 800€ palautuksia, mutta tienasin tukiin nähden tonnin yli eli tappiota tulee. Otan selvää ja maksan mahdollisimman nopeasti liiat takaisin, ettei ne ala perimään parin vuoden päästä 15% korkoa lisäksi. Tiedot ne saa viiveellä.

Täältä löytyy kans yksi vihainen ikipyöräilijä. Ajan ympäri vuoden ja huomannut kaikki täällä luetellut seikat. Pahimpia on naispari sauvakävelijöitä, jotka huutelee perään, kun pitää väistää. Huikkasin kyseenalaisilla sanoilla takaisin, että tämä on kaksisuuntainen tie. Samoin välillä on ihmeellistä, ettei vastaantulevat väistä heti, vaikka aivan varmasti näkevät. Tarkkana saa myös olla, kun ylittää suojatietä suoraan ja auto kääntyy joko kolmion takaa tai vihreillä valoista eikä meinaa väistää. Luullaan, että isomman oikeus voittaa. En kyllä lähde kokeilemaan, miten siinä käy, kun itse on jääräpäisesti oikeassa. Ja tyhmältä tuntuu, että sitten kun auto väistää, kuten sen PITÄÄKIN, tulee joskus kiitettyä käden heilautuksella, vaikka sääntöjen mukaan väistäminen on itsestään selvää. Enemmän pitäisi rummuttaa sääntöjä jossain yleisönosastoilla, että jengi noteerais ja ehkä miettis vähän kevyen liikenteen kannalta.

Ratkaisin muuten alkuvuodesta tuon äänimerkin antamisen sillä, että kuten tiedetään, kello ärsyttää monia. Ostin torven, jonka kiinnitin nippusiteillä vaakaputkeen, josta pumppaan tietä auki. Kuuluu kauas ja saanut jopa iloisia ilmeitä aikaan. Persoonallinen ja toimii!!

Hiukkasen alkoi vituttamaan tämä että neljännen kerran puolentoista vuoden aikana kävin kuvauttamassa olkapäätäni sairaalassa, ja jälleen kerran vakuuttivat että siinä ei ole mitään vikaa vaikka pystyn liikuttamaan solisluutani ympäriinsä käsin. Seuraavana päivänä viimeisimpien tulosten saamisesta kävin fysioterapeutilla joka sanoi että se vaikuttaa olevan pahasti rustottunut ja että olisi erittäin suotavaa käydä magneettikuvauksissa. Miksi kukaan yksityislääkäreistä tai arvauskeskuksen "lääkäreistä" ehdottanut tätä? Koska nyt se saattaa olla jo myöhäistä..

haba sanoi:
Eiköhän se mene niin, että mätkyjä tulee, jos ei itse huolehdi siitä tulorajasta. Mä saan reilu 800€ palautuksia, mutta tienasin tukiin nähden tonnin yli eli tappiota tulee. Otan selvää ja maksan mahdollisimman nopeasti liiat takaisin, ettei ne ala perimään parin vuoden päästä 15% korkoa lisäksi. Tiedot ne saa viiveellä.

Tottahan tuo on, mut ekaa kertaa mätkyjä makselen :rolleyes:
Mulle piti tulla irtisanomispaketti tammikuussa -05, mutta sit maksoivatkin jo joulukuussa -04. Noh rahahan on luotu liikkumaan :D

Liikenteessä alkanut vituttamaan muutamat asiat erityisesti:
1.Eikö autokoulussa opeta enää, että jos käännyt risteävälle tielle, niin sinun tulee väistää suoraan jatkavaa liikennettä jalka/pyörätiellä? Tai varmasti opetaan, mutta miksi se oppi ei mene niihin visakalloihin? Näitä vaaratilanteita näkee ja kokee päivittäin, kun urpot ajavat autoillaan putkinäkö päällä.
2. Vastaava tilanne, kun autoilija tms. tulee pihalta/parkkipaikalta. Luulisi tajuavan, että siinä jalkakäytävällä saattaa olla myös liikennettä, eikä ajeta suoraan sinne jalkakäytävälle tai yli. Tähän liittyen myös tilanne, että miksi täytyy odottaa siinä suojatien päällä, että pääsee kääntymään liikenteen sekaan? Varsinkin paikoissa, joissa näkyvyys on hyvä myös sen suojatien takaa. Ja sitten ollaan naama väärinpäin, kun menee ohi ja kopauttaa kattoon tms., eikä ymmärretä, että itse tukitaan ajoväylää.
3.Kun lähdet ylittämään valoristeystä kaupungilla, niin kääntyviltä autoilijoilta saa välillä sellaisia mulkaisuja, että luulisi itse tekevän väärin, ellei tietäisi.
.
.

... nyt tulee sitten niin tyhmä avautuminen, asia voisi jo olla hoidossa mutta en nyt suoraan puntiltatulon jälkeen jaksa vielä mennä.

Anyways muutin tänne alankomaihin vuosi sitten. En ole koskaan jaksanut muiden ulkomaalaisten kanssa pahemmin asioida vaan suoraan aina samantien paikallisia härnäämään - ensimmäiseksi tietysti tutustutaan baarihenkilökuntiin ja ovimiehiin. Heistä on tullut mainioita ystäviäni. Olen kuitenkin muuttamassa ihanaan Suomeen kohtapuolin <3. Mutta nyt yksi ystäväni herra ovimies nimeltä Pascal on ruvennut lähettelemään ihmelepertelyviestejä. Ei mua nappaa kaverit muutenkaan ja olen lähdössä pois juuri. No kun ei näköjään mun passiivisuus hänelle kelvannut niin hän lähetti mulle auton. No jopas on perkele... mulla on nyt siis auto. Mutta oon lähdössä Suomeen. Auto pitää palauttaa samantien tai olen aika törkeä. Olen tainnut unohtaa mainita Paskalille että olen juuri lähdössä Suomeen enkä tule takasin.
No anyways soitin paskalille että tuon auton takas. olipa ovela temppu mistäs se tiesi ettei Suomalaiset ihan korstoja ole. Se sanoi että great sillä on joku romanttinen illallinen paikassa jossa on hieno näköala odottelemassa.
Okei hienoa siis. En voi palauttaa autoa koska joutuisin syömään paikassa jossa on hieno näköala.
Tahtoisin vaan oikeastaan jäädä kotiin nukkumaan, väsyttää. Pitää pakatakin ja pestä vaatteet uusiksi kun laitoin ne eilen väärään pesukoneeseen ja nyt kaikki haisee homepaskalle, pitää pestä uusiksi. Fuck.
Mutta en mä voi Suomeen lähteä niin että tohon pihalle jää joku randomi auto!!
Enkä edes tiedä minne auton ajaa. Tiedän kaupungin nimen mutten tiedä miten sinne pääsee/kuinka kaukana se on.
Ja jos nyt soitan paskalille että ei en jaksa niin uhkaako se lähettää kytät autovarkaudesta :D
ei vittu kun ei vaan jaksaisi. Miksei voi koskaan tapahtua mitään normaalia. Mä käyn nukkumaan hetkeksi ehkä sitten kaikki ravintelit on kiinni kun herään :P

Nyt rupes vituttaa! Miksei mulle kukaan Pascal tuu tyrkyttää autoa?! Ois käyttöä! ;)

Baarissa kiva tyttö -> hauskaa illan ajan -> puhelinnumero jäi pyytämättä (liian jurrissa?) -> Kyseisen etunimen omistavia kyseisellä paikkakunnalla löytyi finderilla 78 kappaletta :wall:

Toinen kerta jo perkele ku näin käy. Eikö sitä ihminen millään opi? :david:

Back
Ylös Bottom