Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mika71 sanoi:
Oikein white trash -meininkiä tuo koulutus tosiaan. Toivottavasti se koira luonnehäiriöisenä käy joskus omistajiensa kimppuun. Kyllä saatana pitäisi luvat olla lapsen- ja lemmikinhankkimisille.

Allekirjoitan! Just ystävän kanssa puhuin puhelimessa, jaoin traumojani ihmisen kanssa joka takuulla taitaa koiran kouluttamisen.. Hänellä on maailman ihanin ja lauhkein sakemanni, jota ei varmasti ole satuttamalla koulutettu. Sanoipa hänkin, ettei tuolla menolla saa kuin pahat traumat ja luonnehäiriöt koiralle aiheutettua, ei tarvii ainakaan koiran luottamusta kaipailla. Ja vielä ihmettelee, miksi vanhempi koira murisee hänelle? Voi luoja... Ja kun sama puppe on mulla hoidossa niin on ihan eri koira. Mä olen sitä paljon hoitanut ja ulkoiluttanut ja tuntuukin, että se nauttii eri tavalla mun ja avon luona kuin kotonaan olemisesta. Kun lenkilläkin saa kävellä ja haistella ilman että sitä revitään ja vittuperkelettä hoetaan joka pissin luikautuksen jälkeen...

Nyyh... Ei vois MerZiä paljon surullisemmaksi saada, suututtaa ja on surullinen mieli... :itku: :itku:

Ilecules sanoi:
Siitepölyallergia!

Räkää valunut koko päivän valtoimenaan, nenää saa niistää puolen minuutin välein. Saatanan vittu, ennen tätä päivää olin päässyt tosi helpolla (ja sen takia en ollutkaan varautunut lääkkeillä) mutta tänään pääsi sitten helvetti irti. Kait tää rutikuiva keli saa siitinpölyn lentämään.

Sama täällä vaikka olin varautunut suht hyvällä lääkevarastolla niin silti räkää tulee nenästä ja silmät vuotavat. On se niin ihanaa kun on kesä... No onneksi kesän ensimmäinen kuukausi on pahin ja sit käy helpottamaan ja lääkkeetkin voi loppukesästä unohtaa.

MerZi sanoi:
Tästäkös nainen hermostuu, ottaa koiraa nahkoista, nostaa suunnilleen metrin korkeuteen ja junttaa rajusti nurmikolle. Painaa koiran maata vasten, kuristaa ja nyrkittää kuonoon. Hirvee huuto ja kiroilu, "joko uskot kuka on pomo, vittu, saatana, perkele, saatanan rakki!" Tämän minun silmien edessä noin vaan käydyn näytelmän jälkeen normaali kommentti, "jokohan uskoo kuka on pomo?"

Mä sain kyllä traumoja, en saa mielestä sitä pentua :itku:
Pitäisköhän sille naiselle tehdä sama mitä koiralle tehtiin. :curs:

MerZi sanoi:
Koiralinjalla jos jatketaan.. Vituttaa suunnattomasti sellaiset ihmiset jotka ottavat itselleen koiranpentuja vaikkei voimavarat riitä niiden kasvatukseen. Tuttavat ottivat entistä (jättimäistä) koiraansa suuremmaksi kasvavan penuun, jotta saisivat leukailla kavereilleen joilla on ylisuuri sakemanni. Vaan kun ei se koiranhoito olekaan niin helppoa.. Ainainen jumalaton valitus kuinka rankkaa on kun täytyy pentua kusettaa yöllä ja kun se puree ja ja ja.. Kyllä sen valituksen vielä kestää kun antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, mutta äsken kyllä omin silmin todistin jotain, mitä en olis koskaan halunnut nähdä. Avo kyllä aina kertoo, kuinka kovaotteisesti koiranomistajanainen kohtelee eläimiään, mutta sanokaas te, koiraihmiset, onko seuraava normaalia koulutusta n. 4kk vanhalle pennulle?

Omistaja päästää koiran pihalle tarpeilleen. Koira touhuaa pihalla muuta, eikä muista kakkimis/pissimishommia ollenkaan. Omistaja menee koiran viereen huutamaan vittusaatanaperkelettä, että "tee nyt se paska perkele!" Koira yrittää saada omistajaa mukaan leikkiin, omistaja lyö koiraa kuonolle ja koira naukkaa hampailla naisen kädestä. Tästäkös nainen hermostuu, ottaa koiraa nahkoista, nostaa suunnilleen metrin korkeuteen ja junttaa rajusti nurmikolle. Painaa koiran maata vasten, kuristaa ja nyrkittää kuonoon. Hirvee huuto ja kiroilu, "joko uskot kuka on pomo, vittu, saatana, perkele, saatanan rakki!" Tämän minun silmien edessä noin vaan käydyn näytelmän jälkeen normaali kommentti, "jokohan uskoo kuka on pomo?" en mä voinut kattoa enempää, en sanonut mitään ja lähdin vaan kävelemään pois. Eipä ilkeä mennä sanomaankaan tolle koiranomistajalle mitään, sen kanssa kun pitäis tulla toimeen tässä elämässä jatkossakin = mahdollinen kälyni, ihanaa. Onpa tuota koirankohtelua moni muukin ihmetellyt kuin minä.

Oonkohan mä ymmärtänyt ihan väärin, noinko koiranpentuja oikeesti koulutetaankin? Siis tottakai kun on kyseessä suuri koira, silloin etenkin on vedettävä selkeät rajat ja näytettävä ketä uskotaan. Mutta ei helvetti tuo voi olla enää normaalia, opettavaa alistamista omistajalta.

Mä sain kyllä traumoja, en saa mielestä sitä pentua :itku:

kannattais ehkä seurata tilannetta, ja jos homma jatkuu, ilmoittaa eläinsuojeluviranomaisille tai johonkin yhdistykseen, niin ne tulee hakemaan koiran pois tai ainakin huomattaa omistajaa. Ihan oikeesti. Toi on niin :curs:

Edittinä vielä että kenenkään ei tartte tietää että se olit sinä joka ne suojelijat hälytti..

Ennustus: tänään tulee meikäläiseltä tähän ketjuun tavaraa. ...Nainen... Ei ole paljoa yöllä tullut nukuttua, voi vittu kun kaiken pitää olla niin vaikeaa. :wall: Sydänsuruja-threadiin ei viitsi avautua, kun kyse on pelkästä seksistä. Kaikki haluaa sitä, maailma on täynnä sinkkuja mutkun asioiden kohdalleen loksahtaminen oikeassa paikssa oikeaan aikaan on niin epätodennäköistä. :rolleyes: Maailma on epäjohdonmukainen ja sadistinen. :whip: Sitten minä idiootti menen vielä ehdottamaan seksiä vaikka tiedän mahdollisuudet surkeiksi. :hyper: Eihän siinä mitään jos joku tuntematon olis, mutkun läheiseksi käynyt ystävä. :haart: Naisten ja miesten pitäis kulkea hunnutettuina ja seksistä puhuminen toisen sukupuolen edustajan kanssa pitäisi kieltää, niin halujakaan ei olis. Jos ei olis haluja, ei olis turhia toiveita. Jos ei olis turhia toiveita, ei olis pettymyksiä. Jos ei olis pettymyksiä, niin ei olis vitutus-threadia. :curs:

HEI TYTÖT TÄÄLLÄ ON ISOKYRPÄINEN JÄTKÄ. Haittaako, jos jättikyrpä on otsassa, eikä jalkojen välissä?

:curs: :wall:

Voi voi MerZi, täytyy myöntää että itse olen ollut todistamassa samaa.. Ei ole normaalia ei, mutta eipä paljoa viitsi mennä sanomaan asianomaiselle. Vai viitsiikö? Ei tuota kyllä pitkään enää kehtaa katsoa, saa nähdä mitä käy jos rupean päätäni aukomaan..-syystä kuitenkin, ikävä kyllä:(

Silloin kun taidot loppuu, jatketaan väkivallalla.

Sinttu sanoi:
Voi voi MerZi, täytyy myöntää että itse olen ollut todistamassa samaa.. Ei ole normaalia ei, mutta eipä paljoa viitsi mennä sanomaan asianomaiselle. Vai viitsiikö? Ei tuota kyllä pitkään enää kehtaa katsoa, saa nähdä mitä käy jos rupean päätäni aukomaan..-syystä kuitenkin, ikävä kyllä:(

Tottakai pitää mennä väliin sanomaan, vaikka olisi tuttukin. Jos ei väliin uskalla mennä, niin eläinsuojeluviranomaisille ilmoitus, tulee ainakin jonkinasteinen ilmoitus asianomaisille, että jotain on nyt tehty väärin...

Jos Suomessa haluttais tehdä oikeasti hyvä laki, olisi se tulevalle koiranomistajalle oleva PAKOLLINEN "Koiran pitäminen - Näin koulutan koirani oikein" -kurssi, joka pitäisi läpäistä saadakseen luvan koiran ottamiseen. Toista koiraa otettaessa kurssi voisi olla lähinnä kertaava ja enää koetta ei tarvitsisi tehdä. Samalla saataisiin analysoida edes hieman tulevia koiran omistajia ja karsittua myös tapauksia "Voi meidän 6v. pikku Pena, otetaan sulle nyt sitten se rotikka, kun sitä niin haluat" :curs:

Flea sanoi:
Tottakai pitää mennä väliin sanomaan, vaikka olisi tuttukin. Jos ei väliin uskalla mennä, niin eläinsuojeluviranomaisille ilmoitus, tulee ainakin jonkinasteinen ilmoitus asianomaisille, että jotain on nyt tehty väärin...

Jos Suomessa haluttais tehdä oikeasti hyvä laki, olisi se tulevalle koiranomistajalle oleva PAKOLLINEN "Koiran pitäminen - Näin koulutan koirani oikein" -kurssi, joka pitäisi läpäistä saadakseen luvan koiran ottamiseen. Toista koiraa otettaessa kurssi voisi olla lähinnä kertaava ja enää koetta ei tarvitsisi tehdä. Samalla saataisiin analysoida edes hieman tulevia koiran omistajia ja samalla saataisiin karsittua hieman myös tapauksia "Voi meidän 6v. pikku Pena, otetaan sulle nyt sitten se rotikka, kun sitä niin haluat" :curs:

Ei muuten yhtään huono idea tuollaisen kurssin järjestäminen, itse ainakin menisin. Tuollaisella saataisiin tuota typerää:"nyt nährään kuka on pomo perkele!" asennetta muokattua järkevämpään suuntaan.

Ahh... Rakas minua vituttaa osio... Minua vituttaa ankarasti kun painoa on kertynyt sen verran paljon, että paskalla istuessa pakkaa hikeä kroppaan. Salilla treenatessa, olen kuin uitettu koira. Puuskutan kuin höyryveturi ja olenkin ottanut pakolliset kolme aerobista treeniä viikkoon, saadakseni aerobisen kunnon edes kohtuulliselle tasolle. Vituttaa mennä rannalle, näytän suurinpiirtein ryhävalaalta.
Kävi vituttamaan keskustelu tuosta koiran kouluttamisesta. Menetetty tapaus tuo koira! Koira alkaa pitämään alistamista ja lyömistä osana leikkiä. Koiran rajat hämärtyy ja jos koira viedään lähelle viettipistettä (lue koira syttyy ), ennemin tai myöhemmin koira käy ihmiseen kiinni. Koira toimii viettiensä mukaan. Ihminen voi muuttaa käyttäytymistään mutta koira ei voi luonteelleen mitään.
Monet ottaa koiran ennen lapsen tuloa. Koiran ajatellaan olevan hyvää harjoitusta lasta silmällä pitäen. Meinaakohan se koiran omistaja alistaa lapsensakin samalla tavalla kuin koiraansa ja muksia kersaa kuonoon... VITTU

Vittu, että vituttaa niin vitun perkeleesti!

Perjantain kädenvääntökisoissa rikoin olkapääni ja nyt se on tajuttoman kipee. Särkylääkkeitä pitää popsia, kuin karkkia ja holvata kylmällä, jotta vois jotakin tehdä, tuntuu että forkkukin ois menny kappaleiksi ja nyt tulee salitouhuihin väistämättäkin pikkutauko.

Noh, jatkossa ei l0b0nen enään kättä paljon väännä. Jätän isoille pojille sen touhun kokonaan.

Flea sanoi:

Suosittelen samaa! Voin sanoa, että mikään ei tee itelle niin pahaa mieltä kuin eläinrääkkäys :curs:

En sais nukuttua tuommoisen näkemisen jälkeen, ennen kuin olisin asialle jotain tehnyt tai ainakin yrittänyt. Ei muuta kuin ilmoitusta eläinsuojeluviranomaiselle, heillä on käsittääkseni ihan velvollisuus puuttua asiaan, jos ilmoitus tuommoisesta tulee. Ja tottakai he asiaan puuttuvat ilman velvollisuuttakin, jos tapaus on selvää rääkkäystä.

lej sanoi:
Mikä vittu siinä on, kun vitun ihmiset ei osaa pitää kapisia koiriaan kiinni lenkkipoluilla? HÄH! Vittu!

Ei siinä mitään, jos koirat olisi sen verran kurissa ja nuhteessa, että tottelisivat omistajaansa, mutta nää saatanan tädit piipittää, että "Nella, ei saa mennä sinne". Ja ne rakit on jossain 500 metrin päässä vielä yksinään. Nytkin joka saatana hurtta juoksi ties kuinka pitkän matkan mun perässä ja yritti näykkiä sormia. En tiedä olisko pitänyt potkaista sitä koiraa vai omistajaa. Se saatanan ämmäkin vaan piipitti ja koiraahan kiinnosti niin vitusti mitä se sano.

Ja iahn sama pysähdyinkö vai en, koska sitten se tyhmä elukka jäi siihen mun eteen haukkumaan ja se ämmä pysyhty kanssa piipittämään taas sinne matkan päähän. Ehkä ihan hyvä, ettei tullut hakemaan sitä hurttaa pois, koska olisin varmaan haukkunu sen saatanan akan.

Kouluttakaa ne koiranne perkele!

Näin koiran omistajanahan mua vituttaa jo tollanen asennekin. Yhtä paljon vituttaa se, että lähitienoon ainoalla lenkkipolulla on koiran kanssa lenkkeily kielletty, vaikka se olisi kiinnikin. Lenkkeilen siellä silti koiran kanssa ja vittu sitä onnetonta, joka siitä alkaa marisemaan. Samalla tapaa ajattelen kuin Lej, voisin sitä marisijaa potkaista.

Ei tuo koiraparka vielä taida sentään ihan menetetty tapaus olla, kunhan vain saataisiin osaaviin käsiin. On kuitenkin sen verran nuori tapaus vielä, onneksi. Mutta tuolla menolla tulee vielä todella rumaa jälkeä aikaan. Jos ja kun tuo hauva sitten lopulta kilahtaa, niin toivottavasti se hyökkää sitten ton omistajansa kimppuun eikä raatele vaikka jotain lasta. Tuollaisella käsittelyllä se ei nimittäin ainakaan tajua kuka on pomo.

Ei käy kyllä Merziä yhtään kateeksi, todella v…umainen tilanne kun on sukulainen kyseessä, mutta suosittelisin edes nimettömänä tekemään sen ilmoituksen eläinsuojeluviranomaisille. Parempi olisi tietysti jos saisit ihan jotain konkreettisia todisteita, vaikka vähän videota digikameralla tai muuta. Epäilen vahvasti ettei tuosta henkilöstä kyllä saada koskaan kunnollista omistajaa vaikka millaiseen asennekoulutukseen pistettäisiin. :curs:

Flea sanoi:
Näin koiran omistajanahan mua vituttaa jo tollanen asennekin. Yhtä paljon vituttaa se, että lähitienoon ainoalla lenkkipolulla on koiran kanssa lenkkeily kielletty, vaikka se olisi kiinnikin. Lenkkeilen siellä silti koiran kanssa ja vittu sitä onnetonta, joka siitä alkaa marisemaan. Samalla tapaa ajattelen kuin Lej, voisin sitä marisijaa potkaista.

Olen Lej:in kanssa muuten samaa mieltä, mutta mun mielestä sitä koiraa on turha ruveta potkimaan tjsp, koska sehän vaan menee niin kuin koirat yleensä menee, se omistajahan siinä on se, ketä voisi vähän puhuttaa jne, koska on koiransa noin päästänyt vapaaksi.

Ja Flea, jos rupeat jokaista marisijaa potkimaan, joka sulle jotain koirasta siellä polulla sanoo, niin varaudu potkukkaaseen kesään ;) . Marisijoita riittää aina :)

Ja jaahas, sitten asiaan. Tänään vituttaa, että ulkona on noin hyvä ilma ja tässä pitäisi vielä 4 tuntia töissä olla, ennenkuin pääsisi taas muoviluodin kanssa liikenteeseen.

Lisäksi vituttaa HKL, koska niillä on ihan eri hinnat ulkopaikkakuntalaisille. Käytiin ostamassa tyttöystävälle matkakortti ja olisi ehkä ollut tarvetta ottaa se 30 päivän aika siihen, mutta sehän maksaa 20 euroa enemmän kuin mulla sama aika. Voi perkele, ei sitten oteta kuukautta. Ei ole reilua :curs:

Clayman sanoi:
Olen Lej:in kanssa muuten samaa mieltä, mutta mun mielestä sitä koiraa on turha ruveta potkimaan tjsp, koska sehän vaan menee niin kuin koirat yleensä menee, se omistajahan siinä on se, ketä voisi vähän puhuttaa jne, koska on koiransa noin päästänyt vapaaksi.

Ja Flea, jos rupeat jokaista marisijaa potkimaan, joka sulle jotain koirasta siellä polulla sanoo, niin varaudu potkukkaaseen kesään ;) . Marisijoita riittää aina :)

No tuskin sitä nyt oikeasti ketään kannattaa rueta potkimaan, muuten kuin kehässä. Vastasin vain samalla asenteella. :piis:

Töistä ei tietoakaan ja tulot tällä hetkellä 0e/kk. Pino laskuja pöydällä ja vuokra pitäis maksaa viikon päästä. Hyvin menee.. :(

Sinttu sanoi:
Voi voi MerZi, täytyy myöntää että itse olen ollut todistamassa samaa.. Ei ole normaalia ei, mutta eipä paljoa viitsi mennä sanomaan asianomaiselle. Vai viitsiikö? Ei tuota kyllä pitkään enää kehtaa katsoa, saa nähdä mitä käy jos rupean päätäni aukomaan..-syystä kuitenkin, ikävä kyllä.

Saisit varmaan turpaas niinkun minäkin... Sitten nostettais hiuksista metrin korkeuteen ja riepoteltais aikansa kunnes juntattais maahan.. Sit kuristettais jne, ihan niinkun koiraakin... Ei helv..

Enpä itse ainakaan kehtaa mennä paljon kommentoimaan, vaikka mieli tekisi. Olisi kyllä hyvä jos joku arvaisi suunsa aukaista ja puhua sen puhtaaksi, tiedän kuitenkin sanasodan joka siitä syntyisi jos meikäläinen kommentoisi.. "Sinä et tiedä kuinka isoja koiria kasvatetaan, nille täytyy pitää kuria.." No enpä mä koiria kasvattanut olekaan, yksin, mutta sentään jotain tiedän kun on tuttuja koiraihmisiä. Eilen teki kyllä mieli mennä ottamaan se koiraraukka pois siitä käsittelystä ja huutaa kurkku suorana omistajalle vähän kommenttia. Mut eipä se mitään tietty auttais, hän kun tietää ja osaa ja minä en.. Kurjinta tuossa on juuri se, kun apua viisaammilta ei oteta vastaan. Tuttava on monet kerrat luvannut auttaa pennun kouluttamisessa, aina sanotaan vaan naama irvessä että "joo, tuon sen ens viikolla" mutta koskaan sitä ei tapahdu... Kun ei osata myöntää omaa huonommuuttaan.

Sinttu sanoi:

Tähän tapaukseen pätee kuin nyrkki silmään...

Edit: Voiko koiria huostaanottaa? :) Mä tietäisin rakastavan mamman ainakin yhdelle ihanalle Berninpaimenkoiralle... :haart: Tuskinpa mä ainakaan voin mennä tosta vaan niitten kotiin ja ilmoittaa, että nyt mä kuule huostaanotan sun koirat.. :D

Kävinpä lauantaina uimassa, ja kiireesti saunaan, mutta matkalla tietysti potkaisin jalkani rappusiin ja pikkuvarpaasta luupoikki.

Vituttaa.

MerZi sanoi:
Edit: Voiko koiria huostaanottaa? :) Mä tietäisin rakastavan mamman ainakin yhdelle ihanalle Berninpaimenkoiralle... :haart: Tuskinpa mä ainakaan voin mennä tosta vaan niitten kotiin ja ilmoittaa, että nyt mä kuule huostaanotan sun koirat.. :D

Kyllä koiria ja kissoja on huostaanotettu, kun on nähtävissä selvä eläinrääkkäys tai laiminlyönti. Ilmotusta esim. poliisille tai eläinsuojeluyhdistykselle. Olen monesti työni puolesta nähnyt, että kun esim alkoperheen lapset on otettu huostaan, samalla on myös otettu ne lemmikitkin. Hyvä niin.

Back
Ylös Bottom