Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi helvetin perkele. Viime yönä tapahtui hiukan vittuja kaupungilla. Voi ny perseensuti... Täytyypä kattoa miten tästä eteenpäin. Vittu. :wall:

edit. Nyt olen muuten tasoissa kärjessä ja tämä oli ihan aiheellinen vitutus.

jes. Vanhemmat osti sitten irtokarkkeja oikeen tukkupussillisen :curs:

Siellä keittiön kaapissa ne nyt on, odottaen jotakuta :curs:

JUUUUUUUUUURI kun snaoin niille, että älkää ostako niitä makuhermojen kullia härnääviä karkkeja eikä mitään hyvää :curs: . Ne sitten vaan sanoivat; "no kyllä sä nyt joskus voit vähän nauttia, otat ton kehonrakennusken aivan liian vakavasti!"

NIIII-IN, NYT sitten hikoilen kylmää hikeä, voin melkein maistaa ne karkit suussani vaikka en ottanutkaan yhtään niistä. MMMMH, yksi karkki vaan.. YKSI karkki vaan :itku: :hyper: . eieieieieiei sitten menee kaksi kourallista karkkeja kerralla, kauheata insuliiniryöppyä, en halu en halu...

PRKL!!!!!!!!! :kuola: :hyper: :curs: :wall:

ampukaa vaan päähän, pliis!

lfdkmhgklfdgddghd

edit: kyllä, omaa asuntoa haen :(

Mikä helvetin vitun pjerkele siinä on ettei keplaa naisille, kyllä kaikki kaverit vaan saavat, muttei meikäläisen seura kelpaa. Välillä mietityttää mitä huhuja saattaa minustakin liikkua, blaah etin kunnon palan köyttä.

tiny_tinman sanoi:
Mikä helvetin vitun pjerkele siinä on ettei keplaa naisille, kyllä kaikki kaverit vaan saavat, muttei meikäläisen seura kelpaa. Välillä mietityttää mitä huhuja saattaa minustakin liikkua, blaah etin kunnon palan köyttä.

Juttuhan on näin.

Jos bodaa, niin on tylsä ja tyhmä.

Mutta jos olisit sanonut alusta asti harjoittelevan jotain muuta sporttia, kuten pikajuoksemista ja uintia, niin tyttöjen pöksyt kostuisivat.

Lähdin tänään ottamaan kuvia lähistöllä olevalle kallio/ranta alueelle,hienon
päivän kunniaksi.Mitä silmani näkivätkään.Roskia,pulloja,poltettuja puita ja
lisää roskia.Mutta kaikista eniten maahan oli laskeutunut lasinsiruja.Ei ollut
jalansijaa missä ei olisi ollut lasinsiruja.Niitä oli KAIKKIALLA.Paikkahan on
kuolemantuomio koirille ja pikkulapsille.Autooni päästyäni oli vitutus suuri.

Vitun kakarat

john rambo sanoi:
Lähdin tänään ottamaan kuvia lähistöllä olevalle kallio/ranta alueelle,hienon
päivän kunniaksi.Mitä silmani näkivätkään.Roskia,pulloja,poltettuja puita ja
lisää roskia.Mutta kaikista eniten maahan oli laskeutunut lasinsiruja.Ei ollut
jalansijaa missä ei olisi ollut lasinsiruja.Niitä oli KAIKKIALLA.Paikkahan on
kuolemantuomio koirille ja pikkulapsille.Autooni päästyäni oli vitutus suuri.

Vitun kakarat

Luuletko tosissas, että lapset niitä pulloja rikkoo? Kyllä ne on ne känniääliöt, jotka sitä tekee, iästä riippumatta.

vittujen vittu kun ihmiset ei osaa käyttää niitä vilkkuja ajaessaan!

1) linja-auto (paikallisliikenteen) lähtee pysäkiltä. ei käytä sitä vitun vilkkua, vaikka ammatikseen ajaa autoa. paniikkijarrutus ettei tule vääntynyttä peltiä. ei ollut kaukana että oisin soittanut tuolle jyväskylän liikenteelle.

2) valo-ohjatussa risteyksessä. jamppa vilkuttaa vasempaan, itse tulen vastakkaisesta suunnasta käännyn vasempaan. tilanteessa pitäisi molempien mahtua ajamaan yhtäaikaa. tämä nuija vilkuttaa monta minuuttia sinne vasempaan. valot vaihtuu, renkaat ulahtaa.. ei käännytäkkään vasempaan vaan ajetaan suoraan! taas paniikkijarrutus.. ukko kattoo nyrpeänä että mikäs on kun ei sääntöjä noudateta. vittu ite vilkutti. ikkunaa auki ja "vittuako vilikuttelet!"...

muutenkin tiellä on nyt semmosia kamikazeja että oksat pois. joka helvetin taunuksella pitää yrittää keltasella viivalla sen rekan ohi, vaikka kyydissä olisi koko suku. vastaantulevat väistelevät sitten penkalle.. mikä ihmisiä vaivaa? eikö sen verran ole tajua odottaa kunnollista ohitustilannetta jos pakko on ohi päästä? :curs: X 5 !

Vois myös avautua.
Eilen oli yhet isommat synttärit ja ilmaset juotavat. Paikalla sukulaisia ja paljon tuntemattomia. Pitkään aikaan ollut juonut ja booli oli kuulemma tehty 80%:stä.
Loput voi jo arvata. Ylöshän se tuli ja muisti meni. Hävettää/nolottaa ihan perkeleesti.

Proteos sanoi:
Voi helvetin perkele. Viime yönä tapahtui hiukan vittuja kaupungilla. Voi ny perseensuti... Täytyypä kattoa miten tästä eteenpäin. Vittu. :wall:

edit. Nyt olen muuten tasoissa kärjessä ja tämä oli ihan aiheellinen vitutus.
mitä ihmettä oikein on tapahtunut? vaikkei asia minulle kuulu..

Mikä vittu siinä on, että ku yrittää rannetta suojella ja varjella pelissä, niin paskaks se menee väkisinki. Jos se on murtunu ni ei vittu et hajottaa.

Aylah sanoi:
mitä ihmettä oikein on tapahtunut? vaikkei asia minulle kuulu..
Vanha tyttö koijaa hiukan... ei muuta. Kirjotin siitä jotain tonne toiseen threadiin kun en viite vitutus-threadiin enää niitä tarinoita heitellä. Tosin siitä nyt ei saa kokonaiskuvaa selville, koska tähän liittyy niin paljon muutakin. Laitoin vahingossa tänne aluksi juttua, mutta muistin sitten että niille on omakin threadi.

Kiteytettynä ja kärjistettynä: antaa ymmärtää, mutta haluaa kuitenkin vielä olla itekseen.

Viikonloppuna joka hakkas keravalla maassa makaavaa heppua, vituttaa kun ei kerenny ajoissa väliin. kova jätkä tää hakkaaja, käveli coolisti kulman taakse ja ampas juoksuun :)

Asensin perjantaina lisää muistia koneeseen. Muistit tunnistu ok, kaikki meni hyvin kunnes...Samantien kun pääsin windowsiin, kone boottasi itsekseen, kadotti jonkun järjestelmätiedoston, ja nyt kone ei sitten käynnisty. Korjaus ei onnistu. Saatana! Töissä kokeilin sitten aamulla imutella MSDNAA:lta uutta käyttistä, niin eiköhän yhteydenotto epäonnistunut joka vitun kerralla ja latausraja tuli vastaan. Nyt ei siis ole käyttistä, ei voi ladata uutta ennenkuin mikkisoftan dorkat antaa mulle lisää latausyrityksiä. Jos antaa. Perkele!

Latauskin on toteutettu erillisellä softalla, joka on tietysti varmaan bugisin väsäys sitten W95 ekan version. Kun vois edes ladata selaimella, mutta ei...Kiva kun palomuuritkaan plus tietoturvaohjelmat ei varmaan päästä sitä ohjelmaa läpi. Jos nyt sais sen käyttiksen ladattua, niin puolet vitutuksesta menis pois. Ekana saa päivän rassata atk-romua töissä, ja sitten pääseekin kotiin rassaamaan omaa konetta pystyyn. On se niin väärin.

Mikä vittu siinä on, kun vitun ihmiset ei osaa pitää kapisia koiriaan kiinni lenkkipoluilla? HÄH! Vittu!

Ei siinä mitään, jos koirat olisi sen verran kurissa ja nuhteessa, että tottelisivat omistajaansa, mutta nää saatanan tädit piipittää, että "Nella, ei saa mennä sinne". Ja ne rakit on jossain 500 metrin päässä vielä yksinään. Nytkin joka saatana hurtta juoksi ties kuinka pitkän matkan mun perässä ja yritti näykkiä sormia. En tiedä olisko pitänyt potkaista sitä koiraa vai omistajaa. Se saatanan ämmäkin vaan piipitti ja koiraahan kiinnosti niin vitusti mitä se sano.

Ja iahn sama pysähdyinkö vai en, koska sitten se tyhmä elukka jäi siihen mun eteen haukkumaan ja se ämmä pysyhty kanssa piipittämään taas sinne matkan päähän. Ehkä ihan hyvä, ettei tullut hakemaan sitä hurttaa pois, koska olisin varmaan haukkunu sen saatanan akan.

Kouluttakaa ne koiranne perkele!

Sanoppa muuta lej, itseäni vituttaa ajoittain sama asia. Tässä lähistöllä asuu eläkeläinen pappa jolla on pienen pieni kiinanpalatsikoira. -luonne on koiralla tosin raivohullun dobermannin tasolla. Jos kävelee vastaan kyseistä parivaljakkoa, koira yrittää väistämättä päästä puremaan kiinni, eikä pappa tee muuta kuin yrittää pitää koiran parin sentin päästä jalastani. Tunnen monta ihmistä, mm. entinen paras kaveri, jota koira puri monen tikin arvoisesti. Silti poliisi ei tee mitään, johtuuko sitten siitä kun tämä papparainen on entinen poliisi vai siitä kun "eihän noin pieni koira voi mitään pahaa tehdä"..Raivostuttavaa! Lisäksi koira saattaa flexin päässä juosta vaikka toisella puolella tietä kuin omistajansa, saisi kyllä molemmat jäädä auton alle. (eikä sitten tarvitse ihan tosissaan ottaa)

Koiralinjalla jos jatketaan.. Vituttaa suunnattomasti sellaiset ihmiset jotka ottavat itselleen koiranpentuja vaikkei voimavarat riitä niiden kasvatukseen. Tuttavat ottivat entistä (jättimäistä) koiraansa suuremmaksi kasvavan penuun, jotta saisivat leukailla kavereilleen joilla on ylisuuri sakemanni. Vaan kun ei se koiranhoito olekaan niin helppoa.. Ainainen jumalaton valitus kuinka rankkaa on kun täytyy pentua kusettaa yöllä ja kun se puree ja ja ja.. Kyllä sen valituksen vielä kestää kun antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, mutta äsken kyllä omin silmin todistin jotain, mitä en olis koskaan halunnut nähdä. Avo kyllä aina kertoo, kuinka kovaotteisesti koiranomistajanainen kohtelee eläimiään, mutta sanokaas te, koiraihmiset, onko seuraava normaalia koulutusta n. 4kk vanhalle pennulle?

Omistaja päästää koiran pihalle tarpeilleen. Koira touhuaa pihalla muuta, eikä muista kakkimis/pissimishommia ollenkaan. Omistaja menee koiran viereen huutamaan vittusaatanaperkelettä, että "tee nyt se paska perkele!" Koira yrittää saada omistajaa mukaan leikkiin, omistaja lyö koiraa kuonolle ja koira naukkaa hampailla naisen kädestä. Tästäkös nainen hermostuu, ottaa koiraa nahkoista, nostaa suunnilleen metrin korkeuteen ja junttaa rajusti nurmikolle. Painaa koiran maata vasten, kuristaa ja nyrkittää kuonoon. Hirvee huuto ja kiroilu, "joko uskot kuka on pomo, vittu, saatana, perkele, saatanan rakki!" Tämän minun silmien edessä noin vaan käydyn näytelmän jälkeen normaali kommentti, "jokohan uskoo kuka on pomo?" en mä voinut kattoa enempää, en sanonut mitään ja lähdin vaan kävelemään pois. Eipä ilkeä mennä sanomaankaan tolle koiranomistajalle mitään, sen kanssa kun pitäis tulla toimeen tässä elämässä jatkossakin = mahdollinen kälyni, ihanaa. Onpa tuota koirankohtelua moni muukin ihmetellyt kuin minä.

Oonkohan mä ymmärtänyt ihan väärin, noinko koiranpentuja oikeesti koulutetaankin? Siis tottakai kun on kyseessä suuri koira, silloin etenkin on vedettävä selkeät rajat ja näytettävä ketä uskotaan. Mutta ei helvetti tuo voi olla enää normaalia, opettavaa alistamista omistajalta.

Mä sain kyllä traumoja, en saa mielestä sitä pentua :itku:

MerZi sanoi:
...mutta sanokaas te, koiraihmiset, onko seuraava normaalia koulutusta n. 4kk vanhalle pennulle?
...
Kuvailemasi tapaus on ilmiselvää eläinrääkkäystä, joka on paitsi todella sairasta, myös rikos. Tuommoista ihmistä joka puolustuskyvytöntä eläintä pieksää, pitäisi oikeasti vetää lättyyn, oli kyseessä sitten mies tai nainen :curs:

Oikein white trash -meininkiä tuo koulutus tosiaan. Toivottavasti se koira luonnehäiriöisenä käy joskus omistajiensa kimppuun. Kyllä saatana pitäisi luvat olla lapsen- ja lemmikinhankkimisille.

Siitepölyallergia!

Räkää valunut koko päivän valtoimenaan, nenää saa niistää puolen minuutin välein. Saatanan vittu, ennen tätä päivää olin päässyt tosi helpolla (ja sen takia en ollutkaan varautunut lääkkeillä) mutta tänään pääsi sitten helvetti irti. Kait tää rutikuiva keli saa siitinpölyn lentämään.

Back
Ylös Bottom