Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Delmonte sanoi:
:offtopic:
Mä suosittelisin lämpimästi kokeeseen valmistautumismetodiksi kunnon yöunia. Toimii ihan pirullisen hyvin, ainakin mulla.

Juu se olisikin paras vaihtoehto jos olisi käynyt alueen läpi, mutta kun ei ole niin se onkin ensisijaista ainakin itselleni. Kyllä mä pikkutirsat tuossa vähän myöhemmin otan...

Naene sanoi:
Nyt vituttaa kyllä... Älyttömät bileet on kaupungilla, kaikki ryyppää naapurit mölisee musa pauhaa koko ajan joku häiritsemässä tarjoamassa viinaksia "lähde nyt..." ja jääkaapista jopa löytyisi olutta ja kivaa olisi, tosi kivaa olisi lähteä... en vaan osaa kieltäytyä bileistä mutta nyt on sitten PAKKO olla kotona kiltisti.
Mitäs kutun bileitä eilen (tiistaina!) on oikein yliopistomaailmassa ollut kun esim. mullekin tuli yöllä joskus klo: 3:n aikaan vastaus aiemmin lähettämääni viestiin tutulta yliopisto-opiskelijalta.

sporteme sanoi:
Meidän salilla yksi neitonen teki jalkaprässiä TechnoGym:n pohjelaitteessa. :)
No olen itsekin joskus aloittelevana nuorena miehenä yrittänyt tehdä vatsoja selänojennus -laitteessa, kunnes avulias vanha herra tuli kertomaan oikean tavan. :nolo:

sporteme sanoi:
No olen itsekin joskus aloittelevana nuorena miehenä yrittänyt tehdä vatsoja selänojennus -laitteessa, kunnes avulias vanha herra tuli kertomaan oikean tavan. :nolo:

Ihan hyvä liikehän tuo on, varsinkin lisäpainojen kanssa. Riippuen tietysti telineen kulmasta...

p*rkeleen p*rkele. tänää oli C-kortin teoria koe ja hylätty tuli, oli peräti yks väärin. Ja vie kaiken lisäks 2 iha tyhmää virhettä. ja sen lisäks rahatki on loppu, tili näyttää 14 euroo ja se menee siihen uusintaan mutta bussikorttiki menee tänää umpeen ja huomiseks pitäis jostain 33 euroo kaivaa. ellen sit ala pyöräileen kouluun joka aamu 12km. p*rkele

Proteos sanoi:
Mitäs kutun bileitä eilen (tiistaina!) on oikein yliopistomaailmassa ollut kun esim. mullekin tuli yöllä joskus klo: 3:n aikaan vastaus aiemmin lähettämääni viestiin tutulta yliopisto-opiskelijalta.

Täällä lähinnä läksiäisiä vaan, ja tiistai yleinen ryyppypäivä muutenkin. Huono homma kun tänään voisi lähteä nyt kun meni tenttikin läpi mutta eijei kaikki on krapulassa. heh. säästyy raha.

sporteme sanoi:
Meidän salilla yksi neitonen teki jalkaprässiä TechnoGym:n pohjelaitteessa. :)
Tää on tuttu juttu joka salilla ja kaikissa pohjelaitteissa. Kerrankin 2 vanhempaa setää treenasi kaikkea "järjestelmällisesti" ja neuvoivat toisiaan. Katsoivat ohjekuvaa ja sanoivat: "tämä menee pohkeisiin!" Tekivät pohjelaitteessa prässiä, isoilla painoilla ja ylpeänä.

Ilmeisesti aika yleistä on myös alaselän treenaaminen ylätaljassa? Nimimerkillä "teki pahaa katsoa"

Karoliina100 sanoi:
Eilen olin tekemässä soutuliikettä istuen Davidin laitteessa. Tapojeni mukaisesti treenasin aika isoilla painoilla naama punaisena. Viereeni tuli vanhempi herrasmies, joka katseli sarjojani ja ajatteli kai, kun tuo nainen tekee noilla painoilla, niin kyllä minäkin varmasti voin noilla tehdä. Kun sain toisen sarjan tehtyä ja nousin jaloittelemaan, niin tämä mies istui heti laitteeseen ja yritti kahdesti vetää kahvoista. Molemmilla yrityksillä mies sai kahvoja vedettyä itseensä päin ehkä 1-2 cm. Tämän jälkeen mies nousi laittesta ja kysyi, "paljonko tässä on painoja?" ;)

:thumbs: :worship:

Samantapasia kokemuksia mullakin. Kun ylipainoinen ja ylimielinen kaverini tuli melonit kainalossa mun jälkeen laitteelle näyttääkseen kuinka kevyesti käyttämäni rautamäärä nousee hänen käsissään. Taisi huomata, ettei läski ei ole lihasta. :D

Hehee, hauskoja juttuja palautuu mieleen näitä lukiessa. Kerran tehtiin kaverin kanssa hauiskääntöjä käsipainoilla, kaveri tekee vielä isommilla kun mä. No mä siinä jonkun kundin vieressä reenailin, kun mun kaveri tuli, ja otti isommat kpt kun tällä kundilla, ja alko vääntämään sarjaa. Kundi vilkas kaverin hauista ja painoja, ja lähti äkkiä pois. Nykyään ei pysty tekemään enää tän kyseisen kaverin kanssa yhtäaikaa tätä liikettä, kun alkaa aina naurattamaan niin pirusti tää tapaus.. :D :D

Sattu hauska tilanne eilen salilla, kesken kyykkyä kuului helvetin ilkeä rasahdus käydessäni pohjassa. Helpotukseni huomasin ettei paikat hajonnut vaan boxerini räjähtivät tuhannen päreiksi. Oli ihmisillä naurussa pidättelemistä :lol2:

Voi kitun vettu sentää! Palkka ei oo tullu tilille. Mua rupee just nyt vituttaa se toiminta tossa firmassa!! :curs:

Vittu, sain tossa just tietää, että kusee yks muutaman nopan opintojakso, kun pitää käydä lääkärintarkastuksessa yhden lähiopetustunnin aikana, yhen vitun lääkärintarkastuksen takia,just olin pitäny ihan sairaan hyvän esityksen sillä kurssilla vielä, ja sitten kehtaavat vittu kusta niskaan kyrvät. vituttaa saatana tommoset. onneks oon intin jälkeen lopettamassa tuossa vitun paskalaitoksessa niin voin sanoo suorat sanat niiden systeemistä.

Kyllä ärsyttää.

käyn aamuisin 7.15-8.15 salilla. melkeen 300 neliöö tilaa vaan itselle ja kaverille. siellä on 4 normaalia penkkiä ja 1 invapenkki, kaikki silti käytännössä samanlaisia ja samat tangot, levyt jne.
no, tosiaan mä ja mun kaveri oltiin ainoot salilla. tein keskitettyä hauiskääntöä käsipainolla istuen yhdellä niistä penkeistä.
sisään pölähtää viiksekäs, hoikka n.40v tyyppi. ei sano mitään, tulee siihen penkille missä mä istun ja pumppaan, heittää kassin mun viereen ja alkaa lastaamaan painoja siihen tankoon.
tein sarjan loppuun ja kysyin, että "ootko niinkun tulossa tähän penkille vai?", niin se kattoo mua kuin tyhmää ja sanoo:
"joo. se on hyvä penkki."
ja siis koko sali tyhjä.
tein loput sarjat sitten viereisellä penkillä. ajattelin, että parempi niin.

Pakkotoisto on täynnä jotain vitun ihmissuhdeitkuhempeilyketjuja. Eikö niistä vois kerätä yhden suuren ketjun tai perustaa oman osion? Vastaavaa luettavaa löytyy lisää tuolta: www.demi.fi

Onhan noita ihmissuhdetilitysketjuja jo aika paljon. Joku oma osio vois ehkä niillekin olla poikaa. Alkaa näyttää jo joltain Vauva-lehti-forumilta.

Back
Ylös Bottom