Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. eieieieieiei sitten menee kaksi kourallista karkkeja kerralla, kauheata insuliiniryöppyä, en halu en halu...
:curs: :wall: tiny_tinman sanoi:Mikä helvetin vitun pjerkele siinä on ettei keplaa naisille, kyllä kaikki kaverit vaan saavat, muttei meikäläisen seura kelpaa. Välillä mietityttää mitä huhuja saattaa minustakin liikkua, blaah etin kunnon palan köyttä.
john rambo sanoi:Lähdin tänään ottamaan kuvia lähistöllä olevalle kallio/ranta alueelle,hienon
päivän kunniaksi.Mitä silmani näkivätkään.Roskia,pulloja,poltettuja puita ja
lisää roskia.Mutta kaikista eniten maahan oli laskeutunut lasinsiruja.Ei ollut
jalansijaa missä ei olisi ollut lasinsiruja.Niitä oli KAIKKIALLA.Paikkahan on
kuolemantuomio koirille ja pikkulapsille.Autooni päästyäni oli vitutus suuri.
Vitun kakarat
mitä ihmettä oikein on tapahtunut? vaikkei asia minulle kuulu..Proteos sanoi:Voi helvetin perkele. Viime yönä tapahtui hiukan vittuja kaupungilla. Voi ny perseensuti... Täytyypä kattoa miten tästä eteenpäin. Vittu. :wall:
edit. Nyt olen muuten tasoissa kärjessä ja tämä oli ihan aiheellinen vitutus.
Vanha tyttö koijaa hiukan... ei muuta. Kirjotin siitä jotain tonne toiseen threadiin kun en viite vitutus-threadiin enää niitä tarinoita heitellä. Tosin siitä nyt ei saa kokonaiskuvaa selville, koska tähän liittyy niin paljon muutakin. Laitoin vahingossa tänne aluksi juttua, mutta muistin sitten että niille on omakin threadi.Aylah sanoi:mitä ihmettä oikein on tapahtunut? vaikkei asia minulle kuulu..
Kuvailemasi tapaus on ilmiselvää eläinrääkkäystä, joka on paitsi todella sairasta, myös rikos. Tuommoista ihmistä joka puolustuskyvytöntä eläintä pieksää, pitäisi oikeasti vetää lättyyn, oli kyseessä sitten mies tai nainen :curs:MerZi sanoi:...mutta sanokaas te, koiraihmiset, onko seuraava normaalia koulutusta n. 4kk vanhalle pennulle?
...