Yleensä mä en homoja hauku. Mut meiän salilla on ain yks ihan umpihomon näkönen hemmo. Hihaton paita, kaulakoru, hiiri ääni ja kivikova rendi tukka.
Aina hemmo paukahtaa paikalle ja ottaa heti tietysti penkkiä. Ja loppuaika kuluu jutellessa ja pystypunnertamalla. Koskaan se ei ole varmaan muuta tehnyt. Tosin saattaa käydä muulloinkin salilla, mutta en ole itse törmännyt muulloin.
Ihme hemmoja. Eikö kaulakorutkin voi riisua homobaarin jälkeen pois?
Sitten pistää kohta jo hieman vihaksi tyypit, jotka botailee pipo päässä. Mikä vitun idea siinäkin on. Siinähän pää vain hautuu ja kaikenlisäksi vitun dorkan näköistä.
Eikä siinä mitään, mutta kun nyt toi villitys on levinnyt vielä jopa 30:iin ukkoihin.
Semmosista lumilautailija kynis heeboista sen vielä ymmärtää.
Aina hemmo paukahtaa paikalle ja ottaa heti tietysti penkkiä. Ja loppuaika kuluu jutellessa ja pystypunnertamalla. Koskaan se ei ole varmaan muuta tehnyt. Tosin saattaa käydä muulloinkin salilla, mutta en ole itse törmännyt muulloin.
Ihme hemmoja. Eikö kaulakorutkin voi riisua homobaarin jälkeen pois?
Sitten pistää kohta jo hieman vihaksi tyypit, jotka botailee pipo päässä. Mikä vitun idea siinäkin on. Siinähän pää vain hautuu ja kaikenlisäksi vitun dorkan näköistä.
Eikä siinä mitään, mutta kun nyt toi villitys on levinnyt vielä jopa 30:iin ukkoihin.
Semmosista lumilautailija kynis heeboista sen vielä ymmärtää.

(ainakin itselläni tuntuu että kelkka irtoaa jaloista vielä 75kg raudoilla kun teen kevyttä lämmittelyä)