Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yleensä mä en homoja hauku. Mut meiän salilla on ain yks ihan umpihomon näkönen hemmo. Hihaton paita, kaulakoru, hiiri ääni ja kivikova rendi tukka.
Aina hemmo paukahtaa paikalle ja ottaa heti tietysti penkkiä. Ja loppuaika kuluu jutellessa ja pystypunnertamalla. Koskaan se ei ole varmaan muuta tehnyt. Tosin saattaa käydä muulloinkin salilla, mutta en ole itse törmännyt muulloin.

Ihme hemmoja. Eikö kaulakorutkin voi riisua homobaarin jälkeen pois?

Sitten pistää kohta jo hieman vihaksi tyypit, jotka botailee pipo päässä. Mikä vitun idea siinäkin on. Siinähän pää vain hautuu ja kaikenlisäksi vitun dorkan näköistä.

Eikä siinä mitään, mutta kun nyt toi villitys on levinnyt vielä jopa 30:iin ukkoihin.
Semmosista lumilautailija kynis heeboista sen vielä ymmärtää.

Pari päivää sitten tuli nähtyä kyllä melkoinen :david:

En ollut ko. kaveria salilla ennen nähnyt, mutta väkisinkin kiinnitti huomion, että tyypillä oli "hieman" yksipuolinen treeni.
Tämä sankari nimittäin teki 6 eri liikettä hauiksille (3 sarjaa jokaista) ja sitten yhden 3xsetin ylätaljaa. Siinähän se treeni olikin. Sai ainakin suuret ja tärkeät hauislihakset riittävästi rasitusta...

-Marchi- sanoi:
Sitten pistää kohta jo hieman vihaksi tyypit, jotka botailee pipo päässä. Mikä vitun idea siinäkin on. Siinähän pää vain hautuu ja kaikenlisäksi vitun dorkan näköistä.

Eikä siinä mitään, mutta kun nyt toi villitys on levinnyt vielä jopa 30:iin ukkoihin.
Semmosista lumilautailija kynis heeboista sen vielä ymmärtää.

Siinä on sitä pro-meininkiä ;)

Itseäni ihmetyttää muijat jotka käy 3 steppi,aerobic etc. tuntia peräkkäin. Yksi hölmä veti kerran 2 bodypumpia putkeen :jahas:
Meidän salilla harva nainen osaa muutenkaan treenata, tai sitten he vain eivät halua tuloksia. Mun puolesta saavat kyllä tehdä sitä prässiä 40 kg:lla jos haluavat. Huvittaa vaan välillä.

Tupla-J sanoi:
Proteos, sen mitä mä noista teikäläisen teksteistä päättelisin on, että typsy vetää sua narussa. Vähän ironcheffin lausahdukseen viitaten, se pelaa peliä muttei kerro sulle sääntöjä. Tee itestäs sille haaste ja keksi ite lisää sääntöjä. Paskempi juttu tietty on, että sulla on fiiliksiä siihen suuntaan ja niiden vastavuorosuudesta olen jäävi sanomaan mitään. Mun mielestä on vaan aika sikaa pelata sun tunteilla.
tollaisia ihmisiä löytyy niin miehistä kuin naisistakin. oppisi vain itse ne kusipäisimmät välttämään, mut mun tuurin kun tietää. NOT!

Tupla-J sanoi:
Mun mielestä ois kyllä kätsä perustaa joku "Pakkis Love Guru Alliance"-threadi, muuten tää tavara täyttää koko vitutuskeskustelun, mikä tuskin on tarkoituksenmukaista.
jeps, sitä mäkin vähän ajattelin kun pistin parisuhdepaskaa pystyyn.. mut ilm. ei ole sen arvoista että vois pistää uutta juttua pystyyn. tänne sit saa valitella kun parisuhde menee päin helvettiä vaik vois tilitellä sit ihan omaan luukkuun. että vink vink vain :)

Tupla-J sanoi:
Proteos, sen mitä mä noista teikäläisen teksteistä päättelisin on, että typsy vetää sua narussa. Vähän ironcheffin lausahdukseen viitaten, se pelaa peliä muttei kerro sulle sääntöjä. Tee itestäs sille haaste ja keksi ite lisää sääntöjä. Paskempi juttu tietty on, että sulla on fiiliksiä siihen suuntaan ja niiden vastavuorosuudesta olen jäävi sanomaan mitään. Mun mielestä on vaan aika sikaa pelata sun tunteilla.
On tosiaan itellekin tullut välillä mieleen, että apinaa koijataan oikein kunnolla... mutta sikäli kun tunnen tyttöä niin hän ei ole luonteeltaan millään tavalla paha saatikka sitten että olisi jotain tarvetta pahoittaa mun mieltä. Ennemminkin uskon, että tytsy ei vain tiedä mitä hänen pitäisi tehdä mun suhteen. Voi olla, että silloisesta yhteiselosta tuli musta yhdenlainen vaikutelma ja nyt kun olen vaihtanut vapaalle baareissa onkin tullut toinen vaikutelma.

Niinpä tuo on juuri niitä ärsyttäviä/hauskoja asioita. Moni naisista ei halua treenata suurilla painoilla tai muutenkaan kovaa koska ei halua suuria lihaksia. Juuri eilen todistin kun eräs daami puhui samalla kännykkään kun teki sarjaansa pelkällä pakalla.

Trust me ne lihakset eivät kasva välittömästi häiritsevän suuriksi vaikka laittaisikin niin paljon tankoon rautaa että välillä irvistyttää ja hengästyttää :curs:

Olen vissiin aika negatiivinen kaveri:

16 viestiä tähän otsikkoon ja 1 viesti tohon "ilosanoma" otsakkeeseen :lol2:

Trust me ne lihakset eivät kasva välittömästi häiritsevän suuriksi vaikka laittaisikin niin paljon tankoon rautaa että välillä irvistyttää ja hengästyttää :curs:[/QUOTE]

No just näin. Itse en uskalla lukea hesarin taloussivuja, ettei musta vahingossa tule kauppatieteiden tohtoria.... :D

SEAGRAM sanoi:
Mun puolesta saavat kyllä tehdä sitä prässiä 40 kg:lla jos haluavat. Huvittaa vaan välillä.

Ne sentään käytti painoja. Meidän salilla olen liian usein nähnyt kuinka jotkut naiset eivät käytä painoja ollenkaan prässissä tai itseasiassa missään laitteessa. Onhan se suht huvittavaa katseltavaa...

Mielestäni parisuhde mahdollisine rakkauden tunteineen ansaitsisi yleisen keskustelun puolella oman threadin. Kaikessa kiinnostavuudessaan se ajaa lähes jyräämällä kaikkien näiden mukatärkeiden "keittiöfirmat","aurinkolasit netistä"-treadien ylitse. Tämä asia ei minua vituta ankarasti, mutta ihmetyttää lähes sitäkin enemmän.

Onhan kevät...rakkauden aikaa! :love:

Tidus sanoi:
Ne sentään käytti painoja. Meidän salilla olen liian usein nähnyt kuinka jotkut naiset eivät käytä painoja ollenkaan prässissä tai itseasiassa missään laitteessa. Onhan se suht huvittavaa katseltavaa...

Niille ehkä vois käydä vihjaisemassa miten vaarallista on nousta portaita, kun siinä tulee, vähän naisesta tietty riippuen, kuitenkin monien kymmenien kilojen nostot YHDELLÄ jalalla... Kattois sitte sitä ilmettä ky äly lähtee päästä...

Tidus sanoi:
luulis että se prässin kelkka jatkaa vielä matkaa kun sen tökkää ylös ja sit kuuluu karmee kolaus :hyper: (ainakin itselläni tuntuu että kelkka irtoaa jaloista vielä 75kg raudoilla kun teen kevyttä lämmittelyä)

BadTaste sanoi:
Useampi todella napakka isku siihen lukon kylkeen, niin aukeshan se!....

...Prismassa uusi rattilukko olisi maksanu yli 30 euroa ja Biltmassa ei ollu halutunlaista lukkoa..

Jotenkin tässä yhtälössä ei ihan kaikki pelaa? Jos se rattilukko aukeaa vasaralla, niin miksi edes hankkia uutta? Ja vielä halvimmasta päästä? Kai sulla auton ovissa lukot on? :eek:

vituttaako?no joo...
1) joku kolhi mun autoa koulun parkkipaikalla.sivupeili helvettiin...kiitos...
2)illalla olis bileet ja mulla on aamulla kahdeksalta tentti...

että näin...

Cockton sanoi:
Niille ehkä vois käydä vihjaisemassa miten vaarallista on nousta portaita, kun siinä tulee, vähän naisesta tietty riippuen, kuitenkin monien kymmenien kilojen nostot YHDELLÄ jalalla... Kattois sitte sitä ilmettä ky äly lähtee päästä...

:lol2: Tuosta voi tosin olla seurauksena se, että kohta huomaat joutuneesi kantohommiin, kun onnettomat naisparat eivät hirmulihasten pelossa uskalla enää nousta portaita omin jaloin :D

Näinpä muuten itsekin tässä päivänä eräänä naisihmisen tekevän hackia pelkällä kelkalla, ilman ainuttakaan painolevyä. Avokki totesikin, että mun olisi pitänyt kohteliaasti kysyä ko. mimmiltä lupa tehdä välissä, latoa masiinaan lähemmäs sata kiloa rautaa ja vääntää tiukka sarja naama punaisena ja puuskuttaen :D

Narutumppu sanoi:
Jotenkin tässä yhtälössä ei ihan kaikki pelaa? Jos se rattilukko aukeaa vasaralla, niin miksi edes hankkia uutta? Ja vielä halvimmasta päästä? Kai sulla auton ovissa lukot on? :eek:
Kirjoitin ehkäpä epäselvästi ensimmäisellä kerralla... Eli lukossa oli varmaan jokin jousi jumissa tai jotain muuta mekaanista vikaa. Ja kun annoin sille vasaraa niin se jotenkin kai loksahti taas paikoilleen ja avaimella sitten sain lukon auki. Eli ei menny vasaralla koko systeemi paskaksi.

Juu ja autossani on lukot ovissa ja on siinä ajonestolaitekin (mutta ei ole vilkkuvaa valoa, joka karkoittaa varkaita). Joten olen ajatellut että rattilukko pitäisi edes jotkut auton varastamista kokeilevat mulkut ulkona.

Voi kuullostaa hätävarjelun liioittelulta, mutta asuinalue sattuu nyt vaan olemaan Hervanta... :rolleyes:

BTW Löysin tänään ihan hyvän uuden rattilukon ja ei onneksi maksanut kuin 14,5 ecua.

BadTaste sanoi:
Voi kuullostaa hätävarjelun liioittelulta, mutta asuinalue sattuu nyt vaan olemaan Hervanta....

No sitten ei tarvii enää ihmetellä...

Itse käytin aikanaan sellaista rattilukkoa, jonka lukko ei toiminut. Eli sen sai auki ja kiinni ilman avainta. Luulen että suurin osa varkaista hylkää ajatuksen auton pöllimisestä jo pelkän lukon näkemisestä. Kannattaa myös laittaa jotain vilkkuvaa sinne autoon. Toimii hyvänä pelotteena. Kojelautaan vaikka joku ledi kiinni siten että on paristo piilossa.

kyllä vituttaa ku jonku pitää hankkia koira kerrostaloon, mikä räksyttää koko saatanan päivän ja siihen päälle omistaja huutaa täyttä kurkkua et ny turpa kiinni.. ei ymmärrä, ei mitn vitun järkeä, mitä ylipäätänsä ihmiset tekee kaupungissa koiralla? kais sitä lekille ilman sitä piskiäkin pääsee, ja jollei pääse niin sama ku ei käy ollenkaa mut mitä sillä koiralla tekee.. vai onko se sitä et pitää olla jotain mitä käskee ku ei muuten pääse pätemään.. toisaalta toiset käyttää niitä näyttelyissä ja metsästyksessä, harrastus kai sekin.. ostaahan jotku käsipainotkin kerrostaloon, koira on vähintäänkin yhtä hyödyllinen :jahas: PERSEESTÄ

niin ja asuinpaikkahan on edelleen hervanta..

Alec sanoi:
2)illalla olis bileet ja mulla on aamulla kahdeksalta tentti...

Luet tenttiin, bileitä tulee ja menee. Ei kai sitä keskellä viikkoa ole pakko lähteä viihteelle.

vittusaatana!! :curs: :curs: :curs: tarkoitus oli(si) muuttaa kaverin kanssa kesäksi töihin jyväskylään..hakemuksia on lähetelty ja soiteltu työpaikkoihin.luonnollisesti kesätyöpaikat täytetään vasta n. reilun kuukauden päästä jolloin ilmoittaavat mikäli saan paikan.nyt kuitenkin isä tarjosi kesäksi töitä omasta firmastaan..hauska juttu tässä on se, etten enää kerkee hommata töitä kotipaikaltani mikäli en jyväskylään töihin pääse.ja varsin selväksi porukat teki että kesää en kotona sitten jouten makaa..eli nyt jos jätän väliin ton faijan työtarjouksen eikä jkl:stä duunia irtoo..oon kusessa...PERKELE! :wall: Kokemuksena toi kesä jyväskyläs olisi tosi upea..mut jos se ei toteudu niin voi sitä pään aukomisen määrää mitä kotona saa kestää sitten jos ei töitä irtoo..oon iha neuvoton :wall:

Back
Ylös Bottom