Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Dbol sanoi:
Tapahtui erään savossa sijaitsevan salin pukkarissa. Olin itse vetäissyt juuri kinttutreenit ja poistuin tärisevin jaloin pukuhuoneen puolella. Samaa aikaa pukkariin saapui arviolta noin 18v. hieman ylipainoinen ja finninaamainen kundi. Kaveri vetäisi kassista Pakkotoiston hupparin päälle, jonka jälkeen valehtelematta puoli kouraa kofeiini tabletteja huiviin. Tämän satsin huuhteli alas sheikkerillä joka oli lähes täynnä jotain juomasekoitusta.
Kysäisin hieman hymyillen, että eikös palutusjuoma kannata ottaa treenin jälkeen? Kaveri totesi tylysti, että V**** sulle kuuluu:) Kiristi hieman Pakkishupparia ja poistui salin puolelle. Ihan pikkuisen hymyilytti tuon episodin jälkeen.
Ainakin Muscle+ ohjeissa lukee että vedä ennen reeniä ja reenin jälkeen. En sitte tiiä.

hamara sanoi:
Samaa mieltä! Kenkää vaan, ei kenekään tarvitse kuunnella tuollaisia loukkauksia!

Kommentti Aylah'lle vanhaan viestiin, jonka jälkeen on tapahtunut paljon, mutta olen samaa mieltä - hyvä että pääsit moisesta paskiaisesta eroon !! :urjo:

Tottakai kantsii vetää proteiinia ennen treeniä. Hiilaripitoinen palautusjuoma on asia erikseen.

Meikäläinenkin vetää proteiinia, kreatiinia ja hitusen dekstroosia ennen treeniä. Ehkäisee kataboliaa, lisää lihaskasvua ja nopeuttaa palautumista - kuulemma.

Taha sanoi:
Tottakai kantsii vetää proteiinia ennen treeniä. Hiilaripitoinen palautusjuoma on asia erikseen.

Meikäläinenkin vetää proteiinia, kreatiinia ja hitusen dekstroosia ennen treeniä. Ehkäisee kataboliaa, lisää lihaskasvua ja nopeuttaa palautumista - kuulemma.

Taisi olla joku jhulmin tutkimus, jossa todettiin että ennen treeniä otettu proteiini (hera?) vaikutti positiivisesti proteiinisynteesiin treeniin jälkeen. Hiilareiden suhteen suosin itse ainakin 3-4h syömättömyyttä ennen treeniä. Jaksaminen ja palautuminen treenin aikana täysin eri tasolla.

Kännithreadiin jo avautusin, mutta laitetaan tännekkin. Menin sitten ja sotkeentusin pikkusiskon parhaaseen kaveriin. Voi vittu sentään, että ihminen on ääliö. Oikein kaunis naikkonen, mutta joku roti tässä touhussa pitäs olla. Ei saatanan saatanan saatana. vittuivvittuvittu.perkele.

Jakob sanoi:
Kännithreadiin jo avautusin, mutta laitetaan tännekkin. Menin sitten ja sotkeentusin pikkusiskon parhaaseen kaveriin. Voi vittu sentään, että ihminen on ääliö. Oikein kaunis naikkonen, mutta joku roti tässä touhussa pitäs olla. Ei saatanan saatanan saatana. vittuivvittuvittu.perkele.

:offtopic: :offtopic: "avautusin" ja "sotkeutusin" :hyper: Iki-ihanaa varsinaissuomalaista murretta, josta mä saan aina kuulla vittuiluja :haart:

Jakooppi, tällasta se elämä on. Ehkä vuoden päästä jo naurat tapahtuneelle? Mulla ois lukuisia vastaavia mokia kerrottavana, mutta en mä niistä tänne kyllä avaudu.. Viinan juonnista ei ole ikinä seurannut mitään hyvää, ainakaan mun elämään.

Helga sanoi:
Viinan juonnista ei ole ikinä seurannut mitään hyvää, ainakaan mun elämään.

Eikä mun. Itsellä ei henk.koht ole mitään ongelmaa sen kanssa, kun en sitä käytäkään, mutta avokilla on. Olenpa sitten viikon taas ollut niin maassa kun olla voi, päivittäin itkee tihtrauttanut salaa peiton alla kun ahdistaa. Kirjotin äsken pitkät tarinat samasta aiheesta, mutta lopulta en sit laittanukaan niitä tänne.. Mitäpä mä täälläkään valittaisin. Itsehän mun on nämä asiat ratkaistava, tuntuu vaan helvetin pahalta nähdä mitä rakkaalle käy ton viinan kanssa läträtessä, ja mitä siitä minulle seuraa. Asiaan kun en kuitenkaan voi millään tavalla vaikuttaa, näköjään. Yrittänyt olen. Harmi, kun mies on selvinpäin kuin unelma, juuri se, kenen kanssa haluan elämäni jakaa.. Tiedän sen nuoresta iästäni huolimatta. Pienestä iästä huolimatta oon ehtinyt kokemaan jo ihan liian paljon... Tekee vaikeeta. Mut onhan mulla taas pitkä yksinäinen ilta aikaa miettiä, kun mies lähtee ryyppäämään...

Jakob sanoi:

Eihän tossa pitäisi ongelmaa olla...Mietit vaan vähän tavallista tarkemmin tekemisiäsi ;)

MerZi sanoi:
Eikä mun. Itsellä ei henk.koht ole mitään ongelmaa sen kanssa, kun en sitä käytäkään, mutta avokilla on. Olenpa sitten viikon taas ollut niin maassa kun olla voi, päivittäin itkee tihtrauttanut salaa peiton alla kun ahdistaa. Kirjotin äsken pitkät tarinat samasta aiheesta, mutta lopulta en sit laittanukaan niitä tänne.. Mitäpä mä täälläkään valittaisin. Itsehän mun on nämä asiat ratkaistava, tuntuu vaan helvetin pahalta nähdä mitä rakkaalle käy ton viinan kanssa läträtessä, ja mitä siitä minulle seuraa. Asiaan kun en kuitenkaan voi millään tavalla vaikuttaa, näköjään. Yrittänyt olen. Harmi, kun mies on selvinpäin kuin unelma, juuri se, kenen kanssa haluan elämäni jakaa.. Tiedän sen nuoresta iästäni huolimatta. Pienestä iästä huolimatta oon ehtinyt kokemaan jo ihan liian paljon... Tekee vaikeeta. Mut onhan mulla taas pitkä yksinäinen ilta aikaa miettiä, kun mies lähtee ryyppäämään...

Voi sua MerZi, lohduttava halaus sulle :)
Sanonpahan vaan, että ooppa tarkkana, ettei miehen sairaus (voipi olla, että liioittelen) sairastuta myös sua! Sehän se onkin niin vaikeaa, kun selvinpäin monet on niin ihania, ei tee ratkaisuja helpoksi. Sinuna pistäisin avokkisi "koville", joko sinä tai viina. Tai sitten vain lähdet lätkimään, saapahan miehesi miettiä, mikä elämässä on tärkeetä. Olen vaan joutunut näkemään monta tapausta, jossa toisen ongelma pilaa myös toisen elämän.

Enkä mä kyllä mistään mitään tiedä, joten älä ota liian tosissasi tuota yllä kirjoitettua. Mutta mieti tarkkaan mitä elämältäsi haluat. Vaikka kuinka haluaisit miehesi muuttuvan = lopettavan juomisen, hän ei sitä tee, ellei itse halua. Se on niin helppoa (?) jäädä roikkumaan ja toivomaan kuuta taivaalta..

Jakob sanoi:
Ei kai tuossa mitään. Jos omaan siskoon sekaantuisi niin sitten voisi olla vitutuksen paikka :)

MerZi sanoi:
Eikä mun. Itsellä ei henk.koht ole mitään ongelmaa sen kanssa, kun en sitä käytäkään, mutta avokilla on...

MerZi, vaihdetaan meidän avokkeja :)

Sun mies saa mun juopon tyttöystävän ja sä tuut sitten mun kumppaniksi! Annetaan niiden alkoholistien ryypätä ittensä hengiltä ja me mennään naimisiin :haart:

Taha sanoi:

Kuinka paljon otat proteiinia ja dextroosia?Entä kuinka kauan ennen treeniä?

Dreamer sanoi:
MerZi, vaihdetaan meidän avokkeja :)

Sun mies saa mun juopon tyttöystävän ja sä tuut sitten mun kumppaniksi! Annetaan niiden alkoholistien ryypätä ittensä hengiltä ja me mennään naimisiin :haart:

Okei, sopii mulle. Saisit musta hyvän vaimon. Oon kavereille aina puolileikilläni sanonu, et jos tämä suhde alkaa oikeesti kusemaan, otan seuraavaks vähintään kymmenen vuotta itteeni vanhemman miehen jolla on jo kokemusta elämästä ja osaa arvostaa nuorta, kaunista naista.. :)

Helga, sä kirjoitit kyllä ihan asiaa. On todellakin vaikea kommentoida toisten ongelmia tällaisilla palstoilla, kun ei tunne tapauksia, niin kuin mun on vaikea kirjoittaa asioista sillä tavalla, että antaisin mahdollisimman realistisen kuvan niistä. Tää on niin vaikeeta, ja nimenomaan just se tekee tästä kaikesta hankalaa, että mies olis muuten tosi ihana kumppani. Mut ei musta tollainen alkoholin käyttö ole mitenkään kevyesti ohitettava seikkakaan... Tästä on kisattu jo niin kauan, montakohan kertaa on molemmat olleet valmiita heittämään hanskat tiskiin. Vaikka eihän koskaan oo liian myöhäistä. Jotenkin vaan pelottaa, että miehelle kävis vielä huonommin jos jättäisin sen. Mä yleensäkin välitän lähimmäisistäni niin paljon, tunnen olevani vastuussa. Kun mies on kännissä, hän haluaisi erota siksi, etten "anna" hänen juoda tarpeeksi, tai en lähde viemään toiseen kaupunkiin kapakkaan.. Hän loukkaa minua monella tapaa, ja jo se satuttaa, että nään hänen olevan huonossa jamassa. Oikeastaan pahimpia on ne seuraavat aamut, kun herään mies itseeni kietoutuneena, anteeksi pyydellen ym, ym, muistaen samlla kaikki muutaman tunnin takaiset tapahtumat ja sanomiset. :itku: Perinteistä on se, että juuri näinä krapula-aamuina hän lupailee kuun ja tähdet taivaalta, "ostetaan sulle koiranpentu ja uudet kengät, tarviitko sä rahaa..." Ihan kun mut vois ostaa... Ymmärrän, että omatunto kolkuttaa, silloin harvoin kun jotain sattuu muistamaan. Olen yrittänyt saada häntä myöntämään itse ongelmansa, ja viime viikonloppuna hän sitten lupasi että on viimeinen kerta kun minä saan kärsiä hänen toilailuistaan. Mutta mitä hän mahtaa ajatella, ettäkö minä en kärsi jos en vain näe hänen juopotteluaan? Kyllä mun puolesta sais ottaa, mutta kun sille käytölle ei ole mitään kohtuutta. Ei oo koskaan ollut.. Joko perskännit tai sit ei mitään... Itsellä saattaa mennä kuukausiakin ilman alkoholia, kun ei mulla oo mitään syytä, miks pitäis juoda.

Eilen alkoi taas käyrä nousemaan, kun miestä "ahdisti". Selvisi sitten syy, olis pitänyt olla vetämässä kännit PÄÄSIÄISEN KUNNIAKSI. Voi vittu suoraan sanoen, tätä en ymmärrä: minkä takia pitää joka helvetin kissanristiäisistä tehdä joku kansallinen ryyppyjuhla. On se kumma ettei meidän taloudessa kuitenkaan muuten vietetä näitä kristillisiä juhlapyhiä.

Vittu että vituttaa kaikki ns.kotijuopot. Anopin nykyukko on kyllä alkoholisti pahimmasta päästä (kapteeni evp.). Ruoan kanssa ei voi juoda kun viiniä ja flussa parannetaan kolmenviikon rommi kuurilla. Yleensä päivä alkaa jo aamulla aamupalalla jollain alkomaholilla ja tissuttelu jatkuu iltaan asti. Säälittää vaan kun anoppia hävettää niin paljon että se ei kehtaa heittää ukkoo pellolle. VITTUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!

Dbol sanoi:
...Kaveri totesi tylysti, että V**** sulle kuuluu:) Kiristi hieman Pakkishupparia ja poistui salin puolelle. Ihan pikkuisen hymyilytti tuon episodin jälkeen.
:lol2: päässyt treenitunnelmaan. Täytyy ens kerralla ite kokeilla, kun joku tulee kysyy pääseekö tekee välissä. :rolleyes:

edit: yhdys sanat

MerZi sanoi:
Jotenkin vaan pelottaa, että miehelle kävis vielä huonommin jos jättäisin sen.

Tämä kertoo jo aika paljon.
Sinulla on todella vahva hoiva vietti, pelkäät jättää sen takia, että mies menisi pahempaan jamaan.
Antaa toi suhde sulle mitään? vai roikutko suhteessa? vai roikkuuko mies sinussa?

Ihminen hyvin harvoin muuttuu, jos ei sitä itse halua.
Se että yrität saada miestäsi takaisin "raiteille"...
ei useimmissa tapauksissa auta.
Aina kannattaa toki yrittää mutta jos suhde ei toimi, niin miksi siinä roikkua?

Tuntuu että olet lähinnä miehesi "huoltaja", etkä puoliso.
Jos toisen seura tuottaa pahan olon itselle, niin ei sellaista suhdetta pidä jatkaa.
Olen itsekkin luullut, että toisen voi muuttaa... mutta eipä kait tämä maailma ole mikään "liisan ihmemaa" ollutkaan.

Loppujen lopuksi voit perustaa alkoholisti parantolan tai jatkaa elämääsi jonkun toisen miehen kanssa.

edit: tosin tämän kuvan saan kirjoitustesi perusteella... kirjoittamaani kannattaa siis suhtautua varauksella.

makew sanoi:
Tämä kertoo jo aika paljon.
Sinulla on todella vahva hoiva vietti, pelkäät jättää sen takia, että mies menisi pahempaan jamaan.
Antaa toi suhde sulle mitään? vai roikutko suhteessa? vai roikkuuko mies sinussa?

Ihminen hyvin harvoin muuttuu, jos ei sitä itse halua.
Se että yrität saada miestäsi takaisin "raiteille"...
ei useimmissa tapauksissa auta.
Aina kannattaa toki yrittää mutta jos suhde ei toimi, niin miksi siinä roikkua?

Tuntuu että olet lähinnä miehesi "huoltaja", etkä puoliso.
Jos toisen seura tuottaa pahan olon itselle, niin ei sellaista suhdetta pidä jatkaa.
Olen itsekkin luullut, että toisen voi muuttaa... mutta eipä kait tämä maailma ole mikään "liisan ihmemaa" ollutkaan.

Loppujen lopuksi voit perustaa alkoholisti parantolan tai jatkaa elämääsi jonkun toisen miehen kanssa.

Siinäpä niitä olikin kysymyksiä mietittäväks. :) Mukavaa miten fiksuja kommentteja täällä saa. Tuntuu ihan hyvälle ikään kuin keskustella jonkun kanssa.. Mulla ei hirveesti oo sellasia ihmisiä kenelle edes kehtaisin tästä puhua. Paras ystävä löysi juuri itselleen poikakaverin, hänellä ei oikein tällä hetkellä tunnu riittävän ymmärrys siihen, ettei kaikilla ole yhtä ihanaa kuin hänellä..

Mä en oikein osaa muuta sanoa, kun että olisin onnellinen jos ton alkoholinkäytön sais loppumaan. Mut mä en sitä lopettaa voi toisen puolesta, enkä mitään muutakaan. Meillä on yhteinen koti ja hyvät lähtökohdat elämään. Kaikkea yhteistä on suunniteltu mut pitää hiljalleen, varovaisesti alkaa ottaa takapakkia ja yrittää keskustella miehen kanssa, mitä hän todella elämältään haluaa. Hänen jos kenen luulisi tietävän, mihin tuo pahimmillaan johtaa, ja sen, miksi minua pelottaa. Oma isänsä nimittäin joutui ihmeisiin alkoholin kanssa, tie kävi hoitolaitosten kautta, mutta tietääkseni käyttö jatkuu edelleen. Liekö alkoholismi tullut sitten verenperintönä? Hänellä on vanhempi veli, jolla ei taas puolestaan ole minkäänlaisia ongelmia viinan kanssa. Käyttö on säännösteltyä, eikä persoona muutu kuten avolla heti pienistäkin määristä.

Sen vähän jälkeen, mitä aina näistä asioista saadaan puhuttua, tullaan yhdessä siihen tulokseen että halutaan olla yhdessä ja yritetään vielä. On hän sen myöntänyt, ettei viina tee hyvää. Miks helvetissä sitä sitten täytyy ottaa, kun sen vaarat tietää itsekin!?

Back
Ylös Bottom