Juu, järjellä ajateltunahan se meneekin juuri näin.naksu sanoi:Oikeesti älä oo sen exän kanssa missään tekemisissä...
Varmasti sulle löytyy parempaa tekemistä, kuin baareissa juoksentelu, koska veikkaisin, että sulle ainoa syy miksi baareissa lopulta juokset on naiset...
Ongelmaksi muodostuukin se, että jos mulla ajatukset pyörii vieläkin melkein 24/7 siinä, niin vaikeata on kelkkailla viikosta toiseen (ilman viikonlopun nollausta vielä). Tähän asti olen "selvinnyt" jollain tasolla juomalla kohtuu reilusti, toivomalla edes näkeväni sen ja pyörimällä muiden naisten kanssa. Sitähän se yleensä on, että kun löytyy parempi tilalle niin viimeistään siinä vaiheessa vanhat unohtuu... Ongelma on vaan siinä, että exä oli sen verran hyvä mun makuun ettei meinaa parempaa löytyä kirvelläkään, huolimatta siitä ettei olla enää oltu niin järkevissä väleissä.
Miten siis pystyn todella olemaan ajattelematta kyseistä henkilöä... Pitääkö vain vältellä sitä kaikin keinoin ja luottaa että aika tekee tehtävänsä? Hitto, että tuntuu pahalta vaihtoehdolta.. mutta on kenties ainoa.
Mä haluan todella tavata sellaisen ihmisen jonka kanssa asettua aloilleen. Edellä mainittu tapaus vaan vaikutti muhun aika pahasti ja siitä lähtien elo ei ole ollut ruusuilla tanssimista. Ja niille moralisteille jotka haluavat teilata mut "pelimieheksi" tai muuten vaan paskaksi, niin lukekaa edes aikasemmilta sivuilta mun moraalitarina viimeaikaisten naisten suhteen.

sille vain omaa juttua ehdotettiin :jahas: mut miten vain.