Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hyi saatana, ostin Rainbow Cokis lightia ku normaali (mikä maistuu siedettävältä) oli loppu. Puoltoista litraa solahti just viemäristä alas, älkää ikinä koskeko siihen. HYI V**TU!

sattui eilen, olin tekemässä peilin edessä haukkaa, ja viereen istuu semmonen 40-50 vuotias mies tekemään vinopenkkiä, radiossa soi se Danzel - Pump it up,
biisin lopussa se äijä pomppaa ylös, heittää parit sanat biisistä ja lantioliikkeitä, hajosin ihan täysin :D :D melkein putos painot ku se rupes bilettää siinä :D :D

kodari76 sanoi:
:lol2: Siis miettikää mitä tuo mies voisi antaa Suomen urheiluvalmennukselle! Aina puhutaan mielikuvaharjoittelun tärkeydestä, mutta tuossa on sitä jotain.

Sitä vois kotona treenata vaikka 2x6:ta tuolla tavalla. Ja sitten välillä tekisi vaikka 3x3:n. Täytyy vaan muistaa ne hammassuojat, ettei majavat jää parkettiin törröttämään.
Tässähän on vaihtoehto näille kotona treenaaville, ei tarvitse investoida mihinkään laitteisiin :D

Kun piti lähteä keskipäivän tietämissä reenaamaan, huomasin, että polkupyöräni oli varastettu. :curs: Olen varma, että jos joskus näen polkupyörävarkaan itse teossa (vaikka ei olisikaan mun pyörä kyseessä), hiivin kimppuun ja satutan stanan vittupäänarkkivarasta pahasti. Jep, täysin varoittamatta ja takaapäin, se on sille mulkulle ihan oikein!

Eipä siinä, marssin noin 100m päässä olevaan pyöräliikkeeseen ja ostaa pärräätin pienen harkinnan jälkeen (puntaroin erään 100€ ja ton 130€ pyörän välillä hieman) 130€ uuden veroisen käytetyn pyörän, jolla ajelin ensin Ouluhallille (oli oikein lenkkarit mukana, että pääsisi tartanilla vähän pyrähtämään reenin yhteydessä). Tänä uikendinä vain sattuu Oulusa olemaan Tervahiihto ja koko Ouluhalli oli ko tapahtuman käytössä. Siinä vaiheessa rupesi olemaan kiire, kun töihinkin piti keritä joskus. Kaahasin vitutuksen multihuipennuksen vallassa keskustan läpi Urheilutalolle, jossa sain olosuhteisiin nähden ihan kohtalaisen reenin aikaiseksi. Adrenaliinista ei ollut puutetta, joten sarjapausseja en pahemmin (kiirenkään takia) pitänyt.

Tänään stokkalla tapahtunutta:

Kattelin remmejä urheiluosastolla ja siinä vieressä on jos jonkinmoista lisäravinnepurnukkaa. Siihen tulee sitten sellanen ehkä parikymppinen jätkä tyttökaverinsa kanssa. Kaveri kattelee purnukoita ja sanoo tytölleen, että pitäis ostaa jotain proteiinia. Tähän tyttö: " etsä mitään hormooneja tarvi"

Repesin aika huolella.

Venäytin vasemman olkapääni eilen, ja nyt se on todella kipeä. Eipä taida tämän päivän olkapäätreenistä tulla yhtään mitään. :wall:

Voi vittujen vittu.
Ei saatana.
Luin eilen ylppäreihin himassa, ja mutsi otti mun auton kun lähti tsadissa käymään.
Meninpä tuossa syömään aamiasta kymmenen aikoihin ja mutsi huutelee jotain: "Joku ajo eilen mun perään ja puskuri on paskana," ja hekotteli. No luulin että se jotain vitsiä vääntää.
Syötyäni olin sitten menossa huoneeseen taas lukemaan niin sitten äippä tulee ja sanoo, että se takapuskin on oikeesti paskana.
No juoksinpa salamana kattomaan pihalle ja huutelemaan vittua (naapurin skidit vähän katto pitkään.)
Koko vasen puoli takapuskurista on täynnä semmosia mukavia viiden sentin skraaduja ja puskin on tullut alas- ja ulospäin pyöräkotelon kohdalta. Onneksi ei mitään pahempaa, mutta ei vittu että tommonen vituttaa. Pitää vielä jossain välissä kattoa, ettei takapöntölle käynyt mitenkään, kun juuri sen yläpuolella on puskurissa eniten damagea.
Stnan idiootit.

golgamech sanoi:
Voi vittujen vittu.
Ei saatana.
Luin eilen ylppäreihin himassa, ja mutsi otti mun auton kun lähti tsadissa käymään.
Meninpä tuossa syömään aamiasta kymmenen aikoihin ja mutsi huutelee jotain: "Joku ajo eilen mun perään ja puskuri on paskana," ja hekotteli. No luulin että se jotain vitsiä vääntää.
Syötyäni olin sitten menossa huoneeseen taas lukemaan niin sitten äippä tulee ja sanoo, että se takapuskin on oikeesti paskana.
No juoksinpa salamana kattomaan pihalle ja huutelemaan vittua (naapurin skidit vähän katto pitkään.)
Koko vasen puoli takapuskurista on täynnä semmosia mukavia viiden sentin skraaduja ja puskin on tullut alas- ja ulospäin pyöräkotelon kohdalta. Onneksi ei mitään pahempaa, mutta ei vittu että tommonen vituttaa. Pitää vielä jossain välissä kattoa, ettei takapöntölle käynyt mitenkään, kun juuri sen yläpuolella on puskurissa eniten damagea.
Stnan idiootit.

No mutta kai auton ostajakin saa sillä välillä ajella... :nolo:

Jerko sanoi:
No mutta kai auton ostajakin saa sillä välillä ajella... :nolo:

Mikähän tämänkin kommentin pointti oli?

Auton ostajalla tarkoittanet äitiäni? Äitini ajamisia vastaan minulla ei ole mitään antipatioita. Vittuuntuneisuuteni on täysin suunnattu kurjalle sattumalle ja peräänajajalle.

PS. Auton olen minä lähes kokonaisuudessaan maksanut itse. :rolleyes:

Vituttaa kun ei saa mitään aikaseks. Tuntuu oikeesti että olis syntynyt maailmankaikkeuden laiskimmaks ihmiseks. Ainoo asia mihin motivaatio kunnolla riittää on treenaaminen(koputtaa puuta) josta toki olen onnellinen, muttakun pitäs opiskellakkin tässä nykysessä opinahjossa ja hommata kesäduuni ja lukea pääsykokeisiin ja lukea yo-kirjotuksiin(kirjotan näin 2v viiveellä reaalin uusiks) ja siivota ja pitää syömisiä paremmin silmällä ja jaksaa käydä koulussa tunneillakin ja tehä uus vuokrasopimus ja ilmottaa kelalle muuttuneesta elämäntilanteesta....

noh tuli tos 4 päivää dokailtuu laivalla..no olo oli mikä oli..mut eniten täs vituttaa tämä paluu arkeen taas sama paska alkaa ja olihan siel laival toki aivan vitun ihqu ruotsalainen typy jota ei enään koskaan tuu näkemään..no jospa se tästä :rolleyes:

1. Venähti niska jotenkin ihmeellisesti treenissä eikä pää käänny oikealle laisinkaan :curs: noh, onneks en asu Englannissa, auton allehan sitä jäis heti :(
2. Pitäisi vääntää lopputyötä sisällä, kun ulkona paistaa jatkuvasti kevätaurinko TÄYSILLÄ :)

Kuulin tuossa että mummoni kuoli viimeyönä ja nyt vituttaa oikeesti.. Tai en tiiä että onko tamä vitutusta vai jotakin muuta, mutta pahalta tuntuu... En ole kokenut aikasemmin läheisen menetystä ja nyt tiedän miltä se tuntuu.

No mummoo ei ainakaan enää pahemmin vituta.

Helvetin krapula vaivaa jo toisto päivää :curs: Ei ole rahaa! Tupakkalakko päällä joka kiristää vielä hermoja mukavasti lisää.

Naiset vituttaa... pitkäaikainen tyttöystäväni(2,5v+) lähti tossa 5kk sitten vaihtoon Aasian ja tarkotus oli että minä hommaan täältä kämpän nii muutetaan sitten yhteen kun se tulee takasin tuolta. Nyt kuukausi sitten sain ilmoituksen ekan kerran, että hän ei enää olekaan varma tunteistaan minua kohtaan ja ei pysty muuttamaan yhteen. Tässä vaiheessa oli kämppä kaottuna ja muuttovalmiina, osa kamoista jo siellä. Onneks kämppä oli tuttujen, eli ei tullu iso ongelmaa tuosta.

Nyt hän sitten ilmoitti, että ei tulekaan tällä viikolla suunnitelmien mukaisesti Suomeen vaan jääkin Aasiaa kiertelemään pariksi kuukaudeksi, sen sijaan että voitais selvittää asia. Ei minun kuulemma kannata kuitenkaan hirveästi odottaa enää suhteelta...

Ite olen ihan rikki, olen vieläkin varma että rakastan tyttöystävääni, mutta ei oo paljon auttanu. Minulta ei tosiaan ole kysytty mitään eikä kerrottu asiasta muuten kuin ilmoitusluontoisesti... :itku:

Ketuttaa kaikki avuttomat tumpelot kumipäät, joita palkataan atk-tukihenkilöiksi ja ylläpitäjiksi. Ois hyvä työpaikka hakusessa. Hakemus ja CV hiottu hyviksi, mutta tulostin puuttuu. Loistoidea lähteä työvoimatoimiston työnhakuklubille tulostamaan! Tiedostot varalta kolmessa formaatissa mukaan ceedeelle että onnaa, siellä kun on yhessä koneessa winukka ja nuissa linukselit. OpenOffice versiolla ajattelin varmistaa että rivit ei vaihda paikkaa. Todistuksen skannasin ja tallensin PDF-muodossa. Acrobat Reader kun löytyy useimmilta koneilta ja linuxiin on saatavilla useita PDF-lukijoita. Laitoin varalta hakemukset myös nettiin.
Eka yritys klubin winukkakoneella. Eipäs luekkaan RW-levyjä. Unohdin että täällä eletään kivikautta. Nettiä ei koneessa ole, joten uusi yritys linux koneella. Eihän ne kumipäätumpeloavuttomatapinat ole asentaneet edes linuxin matkassa tulevia kunnnon ohjelmia. PDF-lukijakin oli niin perseestä että todistustakaan ei voinu tulostaa. Hakemuksesta ja ceeveestä tulostin lateli kirjaimet päällekkäin ja asettelu oli miten sattuu.
Paikka jota hain oli ATK-tukihenkilön/ylläpitäjän jopi, eikä edes ensimmäinen. Minkä ihmeen takia kaikki avuttomat kumipääurvelot ovat töissä mutta minä en?

Pistin kirjapainon ja kopiofaksiskanneritulostimen tilaukseen, niin pärjään tulevaisuudessa ilman työkkärin apua.

WastingTime sanoi:
Naiset vituttaa... pitkäaikainen tyttöystäväni(2,5v+) lähti tossa 5kk sitten vaihtoon Aasian ja tarkotus oli että minä hommaan täältä kämpän nii muutetaan sitten yhteen kun se tulee takasin tuolta. Nyt kuukausi sitten sain ilmoituksen ekan kerran, että hän ei enää olekaan varma tunteistaan minua kohtaan ja ei pysty muuttamaan yhteen. Tässä vaiheessa oli kämppä kaottuna ja muuttovalmiina, osa kamoista jo siellä. Onneks kämppä oli tuttujen, eli ei tullu iso ongelmaa tuosta.

Nyt hän sitten ilmoitti, että ei tulekaan tällä viikolla suunnitelmien mukaisesti Suomeen vaan jääkin Aasiaa kiertelemään pariksi kuukaudeksi, sen sijaan että voitais selvittää asia. Ei minun kuulemma kannata kuitenkaan hirveästi odottaa enää suhteelta...

Ite olen ihan rikki, olen vieläkin varma että rakastan tyttöystävääni, mutta ei oo paljon auttanu. Minulta ei tosiaan ole kysytty mitään eikä kerrottu asiasta muuten kuin ilmoitusluontoisesti... :itku:

No ei helvetti mikä "temppu", voin vain kuvitella miltä tuo tuntuis. Neiti lähti maailmalle eikä oikein tiennyt mitä haluaa, päätti sitte ainaski yhen ihmisen mielen kunnolla pahottaa. (puhun tietenkin asiasta josta en tiedä loppujenlopuksi mitään eli teidän suhteesta mutta haluttipa avautua)
noh koitahan jaksella...kyllä tämä yksinäisen ihmisen elämä tuntuu loppujen lopuksi hyvältä vaihtoehdolta :rolleyes:

milkboy sanoi:
No ei helvetti mikä "temppu", voin vain kuvitella miltä tuo tuntuis. Neiti lähti maailmalle eikä oikein tiennyt mitä haluaa, päätti sitte ainaski yhen ihmisen mielen kunnolla pahottaa. (puhun tietenkin asiasta josta en tiedä loppujenlopuksi mitään eli teidän suhteesta mutta haluttipa avautua)
noh koitahan jaksella...kyllä tämä yksinäisen ihmisen elämä tuntuu loppujen lopuksi hyvältä vaihtoehdolta :rolleyes:

Parin viikon takaiselta kokemukselta, kun jätettiin, niin voin sanoa, että elämä tuntuu helvetin hyvältä taas. Viikko oli mieletön vitutus, jonka jälkeen alkoi päivä päivältä tuntua taas paremmalta ja nyt on uusi nainenkin taas kiikarissa. :D

Back
Ylös Bottom