Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huppe sanoi:EI SAAKELI!
2min ja joutuu perumaan puheensa!!! ihkuu tekstarii pukkaa ja vitutus on enää vain irkin puolella... vielä kun uninstalloin sen niin elämä alkaa hymyillä!!! :D :D :D :D
Helsingin sanomat sanoi:Ainakin kolme ihmistä on kuollut ja useita kymmeniä loukkaantunut lukuisissa ketjukolareissa Helsingin sisääntuloväylillä torstaiaamuna.
Vakavasti loukkaantuneista kahdeksan on viety Töölön sairaalan, viisi Hyvinkäälle ja joitakin Porvooseen.
Useita kymmeniä lievemmin loukkaantuneita on viety lähisairaaloihin tai -terveyskeskuksiin.
Vantaan poliisin arvion mukaan torstaiaamun onnettomuuksissa on ollut mukana 400–500 autoa.
Rufus sanoi:Lasten hankkimisen aika?
blackie sanoi:Vituttaa autoilijoiden 'minä minä minä' asenne.
Nämä on aina ikäviä hetkiä, mutta ei auta muu kuin koittaa kestää.Aylah sanoi:eilen se sit tapahtui. nimittäin ero. ilmoitti mesengerin kautta, ettei ole oikein tunteita mua kohtaan...
Aylah sanoi:eilen se sit tapahtui. nimittäin ero. ilmoitti mesengerin kautta, ettei ole oikein tunteita mua kohtaan, kun aloitettiin niin varovaisesti ettei ehtinyt ihastumaan ja odotti sitä turhaan. ja taida olla myös ensimmäinen nainen, joka jätettiin sen takia kun en saanut orgasmia joka kerta. ei voinut edes kasvotusten sanoa asiaa. kun sanoin että kiva kun tän mesen kautta vaivauduit ilmoittamaan, totesi vain että olisiko pitänyt sitten kasvotusten asia sanoa. siis what the fuck?! juuri kun tästä asiasta oltiin puhuttu seurustelun alussa, että asioista puhutaan kasvotusten eikä sitten tehdä noin juuri kuin hän teki! hän on muka niin teini vielä, ja mä kun olen niin rauhallinen ja vakavamielisempi.. no, onhan sekin syy eroon tietty. on lievästi sanottuna paska fiilis ja itkettää koko ajan, ja tänään pitäisi sitten vielä palauttaa avain, pari muuta tavaraa ja leikkiä reipasta opiskelijaa työharjoittelussa. no, olisihan se pitänyt arvata ettei tääkään juttu kestä. :( :itku: :itku: :curs:
Aylah sanoi:eilen se sit tapahtui. nimittäin ero.
Integrandi sanoi:Pitää maksaa kelalle yhden kuukauden opintotuki takaisin korkoineen
10 000 x :itku:

Aylah sanoi:erosta vielä. en sit tiedä pitäisikö laittaa viestiä, että jos puhuttaisiin ihan kunnolla eikä mesen kautta erota. musta aivan hirveää ettei voida suoraan kasvotusten sanoa toiselle asioita. vituttaa niin paljon ja itkettääkin ettei silmät pysy päällä. toisaalta en halua pakottaa toista kohtaamaan mua, mut mä en haluaisi erota, sillä hänen kanssaan olen ollut onnellinen pitkään aikaan. seksikin on tuntunut parhaalta hänen kanssaan, vaikken ole saanut joka kerta. mua se ei haittaa, mutta hänelle se on kunnia-asia. ilmeisesti hänen exät ovat saaneet joka kerta.. mut miten vain. vitutus on kova jos ei voida edes puhua. uskaltaisiko ehdottaa jatkamista? kun mä sitä haluaisin eikä tunnu oikealta erota näin! :itku: