Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oon ollu jo ööh torstaista asti kipeä, maanantai ja tiistai oli tosi tuskaa... Mutta onpahan nytten intoa mennä salille...

Huppe sanoi:
EI SAAKELI!
2min ja joutuu perumaan puheensa!!! ihkuu tekstarii pukkaa ja vitutus on enää vain irkin puolella... vielä kun uninstalloin sen niin elämä alkaa hymyillä!!! :D :D :D :D

et oo sit vieläkään uninstalloinut irccii.. :jahas:

Vituttaa autoilijoiden 'minä minä minä' asenne.
Tänään se taas saatana nähtiin kun näin talvella olikin sattumalta hieman talvinen ajokeli.
Pitäähän se perkele ajaa aina rajoitusten mukaan ja viellä vähän päällekkin vaikka hyvä että eteensä näkee. Puhumattakaan miten liukkaat tiet olivat tänä aamuna.
Turvavälikin tuntuu olevan omituinen ajatus suurelle osalla autoilijoista.
Ne on varmaan sitä samaa porukkaa joiden mielestä hitaammin ajavat autoilijat aiheuttaa aina ne onnettomuudet.

Helsingin sanomat sanoi:
Ainakin kolme ihmistä on kuollut ja useita kymmeniä loukkaantunut lukuisissa ketjukolareissa Helsingin sisääntuloväylillä torstaiaamuna.
Vakavasti loukkaantuneista kahdeksan on viety Töölön sairaalan, viisi Hyvinkäälle ja joitakin Porvooseen.
Useita kymmeniä lievemmin loukkaantuneita on viety lähisairaaloihin tai -terveyskeskuksiin.
Vantaan poliisin arvion mukaan torstaiaamun onnettomuuksissa on ollut mukana 400–500 autoa.

VOI vittuettävituttaa! En onnistu millään vittuuntumaan sillä tavalla etteivät työt kiinnostaisi. On vähän tylsiä hommia justiinsa meneillään. Taidan tykätä niistä. Kiusaisko kavereita vaikka.

Rufus sanoi:
Lasten hankkimisen aika?

Vaan kun nekin on jo hankittu :)

No joo, oikeestaan mä odotan aikaa jolloin lapset on sen ikäsiä ettei niitä tarvitse koko ajan olla kaitsemassa. Täytyy miettiä joku juttu, mitä alkaa tekeen sitten kun sitä aikaa itselle todella löytyy.

VITUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Duunipaikan ilmastointi mättää taas ennen sai kärsiä hapenpuutteesta ja siitä johtuvasta migreenistä , nyt vetää niin että tukka hulmuu.. tokan kerran tässä kuussa kuumetta. Viimeksi meni kahdessa päivässä ohi, taitaa mennä nytkin, mutta tää vitutus jää ... pakko kai vaihtaa työpaikkaa tai tästä
vitun elämästä ei tuu yhtään mitään ..TANA. Ja mäkun olisin niin vitun vähään
tyytyväinen ....... Vituttaa tää avautuminenkin eikä auttanu yhtään .. kele.
Masentaa....ahdistaa....vituttaa ja sen näkee .. et sillee.. toivottavasti tää on ohimenevää..

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä joittenkin ihmisten logiikkaa, että lähdetään aivan helventimoisessa flunssassa kyläilemään :curs:. Tahdon nyt erittäin kovasti kiittää tätiäni ja hänen miestään, joiden ansiosta mulle tarttui se helvetin flunssa :curs:. Treenit menee nyt pieleen ja ssamoin kuin se vitun dieetti, jonka ajattelin aloittaa.

Toivottavasti flunssa on mennyt ohi sitten maanantaina, kun on äikän yo-kokeen toinen osa.

Vitun sukulaiset :wall: :curs: ....

blackie sanoi:
Vituttaa autoilijoiden 'minä minä minä' asenne.

Aivan. Juuri samaa tuossa kirosin. Tänään on taas kolissut pelti ihan mukavasti. Huomenna taas lehdissä isolla otsikolla, kuinka sää yllätti autoilijat :jahas: . On se kumma, että ei osata ajaa sään mukaan, vaan mennään kuin kesällä.
Noi kuolemat harmittaa, mutta peltien ryttääminen on ihan oikein kuskeille, ehkä osaavat ensi kerralla ajaa varovaisesti. :thumbs:

jalkatreeni meni ihan vituiksi tänää. viimekerral meni enkat ja tänää oli vahva olo ja odotukset korkeella. nyt muutetaa treeniohjelmaa rankalla käellä prkl :wall: :wall:

eilen se sit tapahtui. nimittäin ero. ilmoitti mesengerin kautta, ettei ole oikein tunteita mua kohtaan, kun aloitettiin niin varovaisesti ettei ehtinyt ihastumaan ja odotti sitä turhaan. ja taida olla myös ensimmäinen nainen, joka jätettiin sen takia kun en saanut orgasmia joka kerta. ei voinut edes kasvotusten sanoa asiaa. kun sanoin että kiva kun tän mesen kautta vaivauduit ilmoittamaan, totesi vain että olisiko pitänyt sitten kasvotusten asia sanoa. siis what the fuck?! juuri kun tästä asiasta oltiin puhuttu seurustelun alussa, että asioista puhutaan kasvotusten eikä sitten tehdä noin juuri kuin hän teki! hän on muka niin teini vielä, ja mä kun olen niin rauhallinen ja vakavamielisempi.. no, onhan sekin syy eroon tietty. on lievästi sanottuna paska fiilis ja itkettää koko ajan, ja tänään pitäisi sitten vielä palauttaa avain, pari muuta tavaraa ja leikkiä reipasta opiskelijaa työharjoittelussa. no, olisihan se pitänyt arvata ettei tääkään juttu kestä. :( :itku: :itku: :curs:

Aylah sanoi:
eilen se sit tapahtui. nimittäin ero. ilmoitti mesengerin kautta, ettei ole oikein tunteita mua kohtaan...
Nämä on aina ikäviä hetkiä, mutta ei auta muu kuin koittaa kestää.

Tekstiviestit yms. sähköpostit on kyllä yksiä kirottuja viestimiä mitä tulee ihmissuhteiden setvimiseen.

Aylah sanoi:
eilen se sit tapahtui. nimittäin ero. ilmoitti mesengerin kautta, ettei ole oikein tunteita mua kohtaan, kun aloitettiin niin varovaisesti ettei ehtinyt ihastumaan ja odotti sitä turhaan. ja taida olla myös ensimmäinen nainen, joka jätettiin sen takia kun en saanut orgasmia joka kerta. ei voinut edes kasvotusten sanoa asiaa. kun sanoin että kiva kun tän mesen kautta vaivauduit ilmoittamaan, totesi vain että olisiko pitänyt sitten kasvotusten asia sanoa. siis what the fuck?! juuri kun tästä asiasta oltiin puhuttu seurustelun alussa, että asioista puhutaan kasvotusten eikä sitten tehdä noin juuri kuin hän teki! hän on muka niin teini vielä, ja mä kun olen niin rauhallinen ja vakavamielisempi.. no, onhan sekin syy eroon tietty. on lievästi sanottuna paska fiilis ja itkettää koko ajan, ja tänään pitäisi sitten vielä palauttaa avain, pari muuta tavaraa ja leikkiä reipasta opiskelijaa työharjoittelussa. no, olisihan se pitänyt arvata ettei tääkään juttu kestä. :( :itku: :itku: :curs:

Sun juttujen perusteella toi jätkä on kyllä vaikuttanut aivan totaaliselta kusipäältä. Toivottavasti itse älyät tuon seuraavan viikon aikana ja ero kääntyy surusta iloon. Toki en tiedä paljoakaan, joten saatan olla väärässä...

Edit: mun mielestä jo se, että ei uskalla pistää poikki kasvotusten kertoo aika paljon ihmisen luonteesta...

....tää fu*king ammattikorkeakoulu. Opetus on aivan perseestä. Opettajista suurin osa on työelämästä revittyjä motivaationsa menettäneitä täydennysmiehiä, joita ei paskaakaan voisi kiinnostaa oppilaiden oppiminen, saatikaan opettamisen taso. VIDDU. :curs: Valmistuminen sen kuin pitkittyy, koska motivaatio katoaa sitä mukaa kuin rahat haihtuvat tililtä. => On siis tehtävä työtä. VIDDU. :curs: Keskiviikot+viikonloput paskapalkalla, väsymys painaa, vitutus nousee, oravanpyörä on valmis. VIDDU. :curs: ...ja tietysti, palkkaa kertyy vuodessa just sen verran, että tulorajat ylittyy, on siis maksettava osa opintotuista takaisin. :curs: Pelkillä tuilla ei pärjää, mutta ei ilmankaan. VIDDU :curs: No mutta vittuako tässä itkemään, ei Nykäsen Matillakaan oo sen helpompaa....kait?

....niin, ja nainenkin kiukuttelee, sekin vielä. No VIDDU :itku:

Aylah sanoi:
eilen se sit tapahtui. nimittäin ero.

Jaksamista! Ansaitset ehdottomasti parempaa! Surut on surtava ja sen jälkeen vahvempana eteenpäin. Päivä kerrallaan.

erosta vielä. en sit tiedä pitäisikö laittaa viestiä, että jos puhuttaisiin ihan kunnolla eikä mesen kautta erota. musta aivan hirveää ettei voida suoraan kasvotusten sanoa toiselle asioita. vituttaa niin paljon ja itkettääkin ettei silmät pysy päällä. toisaalta en halua pakottaa toista kohtaamaan mua, mut mä en haluaisi erota, sillä hänen kanssaan olen ollut onnellinen pitkään aikaan. seksikin on tuntunut parhaalta hänen kanssaan, vaikken ole saanut joka kerta. mua se ei haittaa, mutta hänelle se on kunnia-asia. ilmeisesti hänen exät ovat saaneet joka kerta.. mut miten vain. vitutus on kova jos ei voida edes puhua. uskaltaisiko ehdottaa jatkamista? kun mä sitä haluaisin eikä tunnu oikealta erota näin! :itku:

Vituttaa kun on alaselkä niin kipeä ettei voi olla! Ei voi kunnolla istua eikä seistä! Viikon treenitki on jäänyt väliin... :curs: :wall:

Aylah sanoi:
erosta vielä. en sit tiedä pitäisikö laittaa viestiä, että jos puhuttaisiin ihan kunnolla eikä mesen kautta erota. musta aivan hirveää ettei voida suoraan kasvotusten sanoa toiselle asioita. vituttaa niin paljon ja itkettääkin ettei silmät pysy päällä. toisaalta en halua pakottaa toista kohtaamaan mua, mut mä en haluaisi erota, sillä hänen kanssaan olen ollut onnellinen pitkään aikaan. seksikin on tuntunut parhaalta hänen kanssaan, vaikken ole saanut joka kerta. mua se ei haittaa, mutta hänelle se on kunnia-asia. ilmeisesti hänen exät ovat saaneet joka kerta.. mut miten vain. vitutus on kova jos ei voida edes puhua. uskaltaisiko ehdottaa jatkamista? kun mä sitä haluaisin eikä tunnu oikealta erota näin! :itku:

Jos haluat puhua hänen kanssaan eron selväksi, ota ihmeessä yhteyttä ja ehdota hänelle puhumista. Et tässä vaiheessa enää menetä mitään. Helppoa se puhuminen ei todennäköiseti ole, mutta toivottavasti saatte asiat selviksi, eihän niitä voi aukikaan jättää. Pitäisihän aikuisten ihmisten pystyä keskustelemaan asiat selviksi. Jaksamista sinulle!

Back
Ylös Bottom