Hyi saatana, ostin Rainbow Cokis lightia ku normaali (mikä maistuu siedettävältä) oli loppu. Puoltoista litraa solahti just viemäristä alas, älkää ikinä koskeko siihen. HYI V**TU!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässähän on vaihtoehto näille kotona treenaaville, ei tarvitse investoida mihinkään laitteisiin :Dkodari76 sanoi::lol2: Siis miettikää mitä tuo mies voisi antaa Suomen urheiluvalmennukselle! Aina puhutaan mielikuvaharjoittelun tärkeydestä, mutta tuossa on sitä jotain.
Sitä vois kotona treenata vaikka 2x6:ta tuolla tavalla. Ja sitten välillä tekisi vaikka 3x3:n. Täytyy vaan muistaa ne hammassuojat, ettei majavat jää parkettiin törröttämään.
golgamech sanoi:Voi vittujen vittu.
Ei saatana.
Luin eilen ylppäreihin himassa, ja mutsi otti mun auton kun lähti tsadissa käymään.
Meninpä tuossa syömään aamiasta kymmenen aikoihin ja mutsi huutelee jotain: "Joku ajo eilen mun perään ja puskuri on paskana," ja hekotteli. No luulin että se jotain vitsiä vääntää.
Syötyäni olin sitten menossa huoneeseen taas lukemaan niin sitten äippä tulee ja sanoo, että se takapuskin on oikeesti paskana.
No juoksinpa salamana kattomaan pihalle ja huutelemaan vittua (naapurin skidit vähän katto pitkään.)
Koko vasen puoli takapuskurista on täynnä semmosia mukavia viiden sentin skraaduja ja puskin on tullut alas- ja ulospäin pyöräkotelon kohdalta. Onneksi ei mitään pahempaa, mutta ei vittu että tommonen vituttaa. Pitää vielä jossain välissä kattoa, ettei takapöntölle käynyt mitenkään, kun juuri sen yläpuolella on puskurissa eniten damagea.
Stnan idiootit.

Jerko sanoi:No mutta kai auton ostajakin saa sillä välillä ajella...![]()

WastingTime sanoi:Naiset vituttaa... pitkäaikainen tyttöystäväni(2,5v+) lähti tossa 5kk sitten vaihtoon Aasian ja tarkotus oli että minä hommaan täältä kämpän nii muutetaan sitten yhteen kun se tulee takasin tuolta. Nyt kuukausi sitten sain ilmoituksen ekan kerran, että hän ei enää olekaan varma tunteistaan minua kohtaan ja ei pysty muuttamaan yhteen. Tässä vaiheessa oli kämppä kaottuna ja muuttovalmiina, osa kamoista jo siellä. Onneks kämppä oli tuttujen, eli ei tullu iso ongelmaa tuosta.
Nyt hän sitten ilmoitti, että ei tulekaan tällä viikolla suunnitelmien mukaisesti Suomeen vaan jääkin Aasiaa kiertelemään pariksi kuukaudeksi, sen sijaan että voitais selvittää asia. Ei minun kuulemma kannata kuitenkaan hirveästi odottaa enää suhteelta...
Ite olen ihan rikki, olen vieläkin varma että rakastan tyttöystävääni, mutta ei oo paljon auttanu. Minulta ei tosiaan ole kysytty mitään eikä kerrottu asiasta muuten kuin ilmoitusluontoisesti... :itku:

milkboy sanoi:No ei helvetti mikä "temppu", voin vain kuvitella miltä tuo tuntuis. Neiti lähti maailmalle eikä oikein tiennyt mitä haluaa, päätti sitte ainaski yhen ihmisen mielen kunnolla pahottaa. (puhun tietenkin asiasta josta en tiedä loppujenlopuksi mitään eli teidän suhteesta mutta haluttipa avautua)
noh koitahan jaksella...kyllä tämä yksinäisen ihmisen elämä tuntuu loppujen lopuksi hyvältä vaihtoehdolta![]()