Aylah sanoi:
Joo... olet puhunut. Vastaan lähes suoraan sun viesteihin, koska näemmä aika suoraan hyökkäsit mua kohtaan viestissäsi vaikka et sitä viittinytkään suoraan ilmaista. En viittiny quotata kaikkea mahollista koska sitä tarinaa riittää tässäkin.
En myönnä ainakaan itse olevani pelimies, koska käsittääkseni pelimies uskottelee itsestään erilaisen kuvan kuin hän todellisuudessa on. Mä kerron suoraan mikä olen.
Pahoittelut ensin että heitin vitsiä "vakavasta" aiheesta (mieshuorat ja naishuorat panevat keskenään... sulle tulee paha mieli.. wtf!). Unohdin että kaikki eivät jaksa lukea/selvittää koko tarinaa ymmärtääkseen toisten asioita.
Ensin viittaus faktaan "muiden kanssa pyörimiseen vaikka exä on mielessä". En nyt todellakaan ton perusteella kulje baareissa etsimässä mun exää... joku raja sentään. Silti en kiistä etteikö se pyörisi välillä mielessä. Ei auta mittään... eteenpäin on mentävä ja katottava jos oikea osuu kohdalle. Jos exä näkee mut baarissa toisen kanssa... siinäpähän näkee. Ite se tekee kuitenkin päätöksensä äijiensä suhteen tilanteen mukaan. Päätöksen joka epäilemättä ei ole noin mustavalkoinen kuin jonkun raivoriitan.
Lähtökohta mulla on tällä hetkellä se, että käyn baareissa, tapailen naisia ja jos nainen haluaa mun taustojen tietämisen jälkeenkin lähteä mun kanssa menemään... niin silloin lähtee. Näyttää olevan "kunnolliselle" naiselle vähän liian kova pala hyväksyä, että baarit on täynnä kaikennäköistä naispuolista horoa jotka hakee pelkkää panoa illasta toiseen.
Seuraavaksi varmaan epäilet etten todellisuudessa kerro taustojani vaan leikin kilttiä poikaystävää alusta asti. Noh, metsään meni. Lähinnä mun aikasempi tausta kilttinä miehenä pakottaa mun kertomaan tyyliin "mä en halua mitään vakavaa suhdetta nyt, on exä vielä hiukan ongelma", mikäli näin on. Kaikkihan on tietty pelimiehen (kuka vittu tämä fiktiivinen henkilö edes on?) vika... ainakin "kilttien" tyttöjen mielestä.
Miten niin itketään ettei ole fiksuja naisia...? Usko pois, niitä ihan "kilttejäkin" tyttöjä tulee vastaan, mutta... jos ne ei kiinnosta mua niin paljon että voisin harkita pidempää suhdetta, en touhuakkaan niiden kanssa mitään. Tässä tilanteessa pätee edellä mainittu moraali (kaltaiseni miehet eivät ilmeisesti erotukkaan niin negatiivisesti naisten silmissä kuin koitit antaa ymmärtää).
Loppuun sanoisin vielä tohon sun hauskaan donitsivertailuun, että samaiset "pelimiehet" eivät tarvitse donitseja. Heillä riittää valinnanvaraa muutenkin.
Viestissä ei ole mitään henkilökohtaista... kerroin vaan faktaa asiasta.
Btw. 60 david-hymiötä ei tee tekstistä yhtään sen fiksumpaa. ;)