Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

naksu sanoi:
Mulla akkarintamalla kaikki on niin vitun hienosti. Vielä kun exä keksi soittaa ja kysellä vointia ja kun sanoin, että on niin vitun vaikeeta ymmärtää suhteen olevan ohi, niin tämä kuittaa, että eihän sitä koskaan tiedä. Kiitos!!! :curs: Yritä nyt itse selventää ajatuksias, kun toinen antaa ymmärtää, että on ehkä tulossa takaisin, kun on niin ikävä jne. jne. Vittu.
Aika törkeetä toisen tunteilla leikkimistä mun mielestä. Joko ollaan yhessä tai sitten se on ohi. Ei ole mitään välimuotoa. Ja jos kerran on poikki mennyt, niin miten ihmeessä siitä enää voi tulla mitään? Jaksamista sulle naksu, koita mennä päivä päivältä rauhassa eteenpäin. Joku aamu sä huomaat, että elämä hymyilee taas. :thumbs:

naksu sanoi:
Mulla akkarintamalla kaikki on niin vitun hienosti. Vielä kun exä keksi soittaa ja kysellä vointia ja kun sanoin, että on niin vitun vaikeeta ymmärtää suhteen olevan ohi, niin tämä kuittaa, että eihän sitä koskaan tiedä. Kiitos!!! :curs: Yritä nyt itse selventää ajatuksias, kun toinen antaa ymmärtää, että on ehkä tulossa takaisin, kun on niin ikävä jne. jne. Vittu.
Joo, perustapaus sanoisin. Ainakin vahvasti vaikuttaa, että menee saman kaavan mukaan kuin omassa historiassani.

Näyttäisi siis siltä, että nainen päättää pitää sua hollilla siltä varalta jos se ei onnistakaan löytämään markkinoilla uutta uhria. Näin se homma etenee... Kannattaa olla aika tarkkana ton suhteen.

Mun tapauksessa eukko sanoi haluavansa "olla sinkkuna välillä" ja "ei halua olla vastuussa kellekkään"... eli suomeksi: Haluaa mennä ja paneskella miten tykkää. Noh, mä aloin noudattamaan tota samaa kuviota kans... Nyt kun ollaan nähty baarissa, niin mulla on ollut eri muijia seuralaisina ja se on hengaillu likkakavereidensa kanssa kytäten yllättävän kiinnostuneesti mun touhuja. :thumbs:

En kuitenkaan täysin tyrmää etteikö naisesi voisi haluta vain jotain aikalisää pelkästään ja palata sun tykö sitten jossain vaiheessa. Kai mäkin uskon sisimmässani saavani vanhan eukkoni vielä jossain vaiheessa takaisin... :nolo:

Proteos sanoi:
Joo... Perustapaus sanoisin... Ainakin vahvasti vaikuttaa että menee saman kaavan mukaan kuin omassa historiassani.

Näyttäisi siltä, että nainen päättää pitää sua hollilla siltä varalta jos se ei onnistakaan löytämään markkinoilla uutta uhria. Näin se homma etenee... Kannattaa siis olla aika tarkkana ton suhteen.

Mun tapauksessa eukko sanoi haluavansa "olla sinkkuna välillä" ja "ei halua olla vastuussa kellekkään"... eli suomeksi: haluaa mennä ja paneskella miten tykkää. Noh, mä aloin noudattamaan tota samaa kuviota ja tähän asti mulla on ollut baarissa muijia ja se on hengaillu likkakavereidensa kanssa ja kytännyt mun touhuja. :thumbs:

En kuitenkaan täysin tyrmää etteikö naisesi voisi haluta vain jotain aikalisää pelkästään ja palata sun tykö sitten jossain vaiheessa.

Joo sulla tuntuu juttujes perusteella olevan aika värikästä naisrintamalla. :D Mulla taas on tyttö sellainen tapaus, että sitä ei nappaa juosta bileissä eikä paneskella ympäriinsä tippaakaan. Ei siis ole koskaan harrastanut mitään suhteiden ulkopuolisia panoja... eli sen koipien väliin ei ihan vähällä yrittämisellä ole (toistaiseksi) päässyt.

Sen ongelma näköjään tuntuisi olevan se, että kun sillä ensimmäistä kertaa meni suhde todella vakavaksi, niin se pelästyi sitten aika kunnolla... Tää sitten vaikutti meidän väleihin ja sai mut lopulta surulliseksi ja siitä se taas oli sitä mieltä, että se ei voi jatkaa mun pompottelua ja pisti poikki... Mua tossa vituttaa se, että tilanteen takia en oikeasti osaa sanoa, että haluaako se vielä takaisin. Että osaa olla niin helvetin vaikeeta.

Salillakin on eräs tyttö pidempään seuraillut mun touhuja siitä lähtien, kun sattui kävelemään mun ohi bileissä yliopistolla. Yrittää aina varovasti katsella ja hymyilee, jos satun vähänkään katsomaan sinne päin. Pitäisköhän yrittää löytää säälipano ja iskeä kiinni? :D

naksu sanoi:
Joo sulla tuntuu juttujes perusteella olevan aika värikästä naisrintamalla. :D
Joo... no eiköhän kaikki juttujen perusteella ole kovia naistenmiehiä. Mä kerron ainoastaan vittumaisista tilanteista omiin akkoihin liittyen. ;)

Sen verran voin sanoa, että ennen puolisen vuotta sitten kariutunutta suhdettani olin kohtuu erilainen, mutta eron takia vissiin joku napsahti päässä ja näillä mennään.

naksu sanoi:
Mua tossa vituttaa se, että tilanteen takia en oikeasti osaa sanoa, että haluaako se vielä takaisin. Että osaa olla niin helvetin vaikeeta.
Todennäköisesti se ei kovin selkeästi tulekaan ilmi... Taas viittaus omaan tapaukseeni, mä kuulin varmaan joku 5 eri selitystä miksi erottiin ja silti parin viikkoa eron jälkeen keskustelussa muija sanoi että homma olisikin mun vika tyyliin "kun sä lähdit menemään silleen siitä tilanteesta". Lisäksi olen kuullut exän kavereilta kaikkea paskaa miltä exästä taas tänään tuntuu yms. Uskon vahvasti, että järjellä et pysty tilannetta itsellesi perustelemaan.

naksu sanoi:
Salillakin on eräs tyttö pidempään seuraillut mun touhuja siitä lähtien, kun sattui kävelemään mun ohi bileissä yliopistolla. Yrittää aina varovasti katsella ja hymyilee, jos satun vähänkään katsomaan sinne päin. Pitäisköhän yrittää löytää säälipano ja iskeä kiinni? :D
Jos tuntuu siltä, että voisit lähteä uuteen niin anna mennä vaan. Kuitenkin jos meinaat ainoastaan yhden yön hoitoa niin kannattaa tehdä se tytölle selväksi. Ei kannata pahoittaa toisen mieltä omien ongelmien takia. Mulla kesti noin kuukauden eron jälkeen ennenkuin aloin touhuamaan muiden tyttöjen kanssa. Kaikille olen kertonut tilanteeni ja etten halua sitoutua sen kummemmin... ehkä sen takia ne onkin niin innoissaan kun tietää että jotain ei voi saada.

Kaverin muijakaveri sanoi baarissa kun juteltiin mun naistapauksista, että yksi hyvistä tavoista saada exä takaisin on pyöriä muiden naisten kanssa. Silloin se kenties huomaa mitä on menettämässä ja homma etenee. En nyt itekään tietty vain ja ainoastaan sitä mieti koko aikaa vaan katon samalla jos tulee uusi ja mielenkiintoinen tuttavuus vastaan niin siitä se sitten lähtee.

Eli voin aina kun herään aamulla jonkun tytön luota lohduttautua sillä, että mun ja exän takia mä tän tein... :D

Proteos sanoi:
Eli voin aina kun herään aamulla jonkun tytön luota lohduttautua sillä, että mun ja exän takia mä tän tein... :D

Kuulostaa hyvältä toimintamallilta tulevaisuutta ajatellen. ;)

Oon veltolla keskivartalolla varustettu hernekeppi. Riuku, jolta rauta nousee saatana huonommin kuin 6 vuotta nuoremmilta, pieniltä ja hoikilta tyttös-ihmisiltä. Vasen käsi on paitsi saatanan paljon oikeaa ohuempi, myös melkein puolet heikompi.

Ja lisäksi opiskeluhommat kusee.

naksu sanoi:
Kuulostaa hyvältä toimintamallilta tulevaisuutta ajatellen. ;)

Anteeksi avautuminen, mut Vittu, mitä ihmisten tunteilla leikkimistä! ja sitten ihmettelette miks teän naissuhteet on vaikeita? Pelimiehet on ihan perseestä! :curs: :wall:

tai no jokainen kai elää tavallaan, mikä minä olen muitten elämää moittimaan...

hamara sanoi:
Anteeksi avautuminen, mut Vittu, mitä ihmisten tunteilla leikkimistä! ja sitten ihmettelette miks teän naissuhteet on vaikeita? Pelimiehet on ihan perseestä! :curs: :wall:

Toi mun kommentti oli kyllä ihan läppä... Mua ei henk.koht. kiinnosta satunnaissuhteet tippaakaan, koska pelkkä pano ei lämmitä ollenkaan. Vittu mua vituttaa! Onnistuin heräämään tänään ilman, että exä oli heti mielessä ja samantien tippa linssissä. Sitten katson kännykkään, niin sieltä on tutulta viesti, joka pyytää meitä tulemaan sen tupareihin... eipä ollut näköjään kuullut erosta. Nyt on taas aivan yhtä ikävä. :(

naksu sanoi:
Toi mun kommentti oli kyllä ihan läppä... Mua ei henk.koht. kiinnosta satunnaissuhteet tippaakaan, koska pelkkä pano ei lämmitä ollenkaan. Vittu mua vituttaa! Onnistuin heräämään tänään ilman, että exä oli heti mielessä ja samantien tippa linssissä. Sitten katson kännykkään, niin sieltä on tutulta viesti, joka pyytää meitä tulemaan sen tupareihin... eipä ollut näköjään kuullut erosta. Nyt on taas aivan yhtä ikävä. :(

Enkä takoittanut sitä mitenkään henkilökohtaisesti sinulle :piis: Tuli vaan huonoja muistoja mieleen (ja siitä vitutus) miehestä joka puhui paljon, mut teki vähän ja purin sen sitten näin nimettömänä sinuun... niin kun sanoin ei ole minun asiani tuomita kenenkään elämää, jokaisella on oikeus elää se juuri niin kuin haluaa!

lauantaina olis kisat mutta olka on inva. tänään kokeilemaan aloituspainoa jonka perusteella tietää kykeneeko kisaan.. vittu näitä vaivoja :curs:

Dragon sanoi:
Ja taas on Wintoosan uudelleen asennusrumba edessä... Voi ny vittu...

Otan osaa - niin on pahimmassa tapauksessa täälläkin. :curs: Avauduinkin tuolla mimmipuolella jo siitä, miten kone ensiksi pyytää verkkokortin ajureita ja sitten, kun niitä sille tarjoaa, niin eipäs kelpaakaan. Voihan :curs: ja :wall:

Vatsa sekaisin. Eilen ei pysynyt edes nesteet sisällä ja kova kuume.
5kg työllä hankittua (toivotavasti läskiä ja nestettä?) massaa lähti vuorokaudessa.

Nyt helpottaa.

Toista viikkoa kipeänä, lämpö sahaa ylös ja alas. Keuhkokuvat on otettu ja astetta tuhdimmat lääkkeet sekoittaneet vatsan---> kaikki ulos. Hallelujaa ja reilu viikon päästä olis kirjoitukset. :itku: Kaikki pahinta tästä tekee varmaankin yksinäinen olo, kun ei ole himassa ketään ja kultakin kaukana. :( Mikään ei tunnu piristävän oloa...

hamara sanoi:

siis niinpä. veit sanat suustani :curs: . mut mikäs minä neuvomaan. turhaako sitä sitten tänne itkee jos naiset hankalia jos tuolleen käyttäytyy.. et voiskohan se syyllinen olla kenties paskaan parisuhdetilanteeseen (tai siis jos sellaista olisi) ihan itessä. ihan vaikutatte vähän :david: x 100. ihan vain linkkivinkki.. jos mä eroaisin nykyisestäni ja näkisin sen baarissa - jonku toisen naisen kanssa heti eron jälkeen, evvk koko mies enää. toi on tod. huono keino saada ketään takaisin. kertois ainakin mulle, että pelimies täysin eli :david: :urjo:.

no tuli sit luettua sivu kokonaan. et niin, muistoja mullekin kun tuli. alkaa niin vituttamaan kunnolla, kun lukeekin et joku vitsailee tuollaisella asialla, että jooh, panoja vaan.. R.A.I.V.O :curs: missä vitussa ne on sellaiset ihmiset, jotka haluavat normaalin parisuhteen, kolme mukulaa, volvon ja koiran pihalle räksyttämään?! onko niin vitun vaikeaa etsiä jotain elämää suurempaa ihmistä, joka täyttäisi ihmisen toiveet. mä uskon, että se on ihan ihmisestä kiinni, kenen kanssa haluaa sitoutua ja milloin. tietty vastapuolenki pitää olla samanlaisissa fiiliksissä.

et sori tää avautuminen myös, mut alkaa noi valitukset vituttamaan et "kun mä nussin ympäri kaupunkia jokaista naista, miksi en saa ketään ja miksi mulle ei ole ketään, joka antaisi muutakin kuin mitä mies yleensä haluaa? teen kateelliseksi exän sillä että nain jokaista vastaantulijaa. heh heh.." jep, on hauskaa joo. sit tänne vain avautumaan kun elämässä ei ole naista, joka kattelis tuollaista miestä :david: :urjo:. sori vain, mut kuka järkevä nainen on sellaisen miehen kanssa, joka panee donitsiakin jos sattuis vastaan tulemaan. jos mä saisin tietää että nykyinen on tuollainen, ni prkl :evil: tulee keskustelua ja hyvin syvällisiä sellaisia. no mut mikäs minä olen neuvomaan, et ei henk. koht. kellekään - ainakaan pahasti. olen puhunut.

Gillyanne sanoi:
Otan osaa - niin on pahimmassa tapauksessa täälläkin. :curs: Avauduinkin tuolla mimmipuolella jo siitä, miten kone ensiksi pyytää verkkokortin ajureita ja sitten, kun niitä sille tarjoaa, niin eipäs kelpaakaan. Voihan :curs: ja :wall:

Mä rikoin tämän koneen ihan ite laittamalla yhden betasoftan sisään... ja poks...

Toi sun tilanne on paskamaisempi, kun pitäisi toimia, etkä ole mitään väärää ns. tehnyt.

Aylah sanoi:
no tuli sit luettua sivu kokonaan. et niin, muistoja mullekin kun tuli. alkaa niin vituttamaan kunnolla, kun lukeekin et joku vitsailee tuollaisella asialla, että jooh, panoja vaan.. R.A.I.V.O :curs: missä vitussa ne on sellaiset ihmiset, jotka haluavat normaalin parisuhteen, kolme mukulaa, volvon ja koiran pihalle räksyttämään?! onko niin vitun vaikeaa etsiä jotain elämää suurempaa ihmistä, joka täyttäisi ihmisen toiveet. mä uskon, että se on ihan ihmisestä kiinni, kenen kanssa haluaa sitoutua ja milloin. tietty vastapuolenki pitää olla samanlaisissa fiiliksissä.

Niinpä. Mä voin kertoa, että tossa oli täysin se mitä itsekin halusin ja tosiaan luulin, että tossa on se mun elämäni nainen. Olihan hänessä vikoja, mutta hyviä puolia oli niin paljon, että en vaatinut mitään muuta. Halusta se mun kohdalla enimmäkseen oli kiinni, koska tämä oli ensimmäinen suhde, jossa ajattelin, että ton ihmisen kanssa voisin kuvitella asuvani, koska hän oli minusta täysin riittävä. Mun mielestä on myös aivan turha etsiä jotain elämää suurempaa ihmistä, koska se onni tulee kuitenkin sun sisältä, eikä jonkun toisen kautta. Oikeastaan se onni tulee minusta sitä kautta, että uskaltaa paljastaa itsensä täysin toiselle ihmiselle ja tuntee saavansa kunnioitusta ja tukea. Tämä tietysti vaatii sopivan ihmisen, josta pitää kaikin puolin, mutta usein se ensivaikutelma, jonka saa rakastumalla pettää pahasti ja itse tykkään siksi enemmän lähteä kaveripohjalta liikkeelle ilman liikoja tunteita ja jos toinen tuntuu sopivalta, niin siitä sitten rakentaa toimiva suhde...

Hauskinta tässä on se, että hän ei pysty itsekään sanomaan musta yhtäkään huonoa puolta ja olen kuulemma ihana ihminen, hauska, fiksu jne. jne. mutta hän ei ole varma mitä haluaa... Eli vaikuttaa just siltä, että hän etsii sitä elämää suurempaa ihmistä. No onnea vaan sitten.

naksu sanoi:
Mun mielestä on myös aivan turha etsiä jotain elämää suurempaa ihmistä, koska se onni tulee kuitenkin sun sisältä, eikä jonkun toisen kautta. Oikeastaan se onni tulee minusta sitä kautta, että uskaltaa paljastaa itsensä täysin toiselle ihmiselle ja tuntee saavansa kunnioitusta ja tukea.

toi on niin totta kuin vai voi olla.

naksu sanoi:
Hauskinta tässä on se, että hän ei pysty itsekään sanomaan musta yhtäkään huonoa puolta ja olen kuulemma ihana ihminen, hauska, fiksu jne. jne. mutta hän ei ole varma mitä haluaa... Eli vaikuttaa just siltä, että hän etsii sitä elämää suurempaa ihmistä. No onnea vaan sitten.

no voin nyt sanoa oman kokemuksen tohon, että "kun mä en tiedä mitä haluan". exä sanoi mulle, kun erottiin, että mä en oikein tiedä mitä haluan elämältä tällä hetkellä. kun en osaa seurustella oikein.. plaa plaa plaa.." siis toi oli silloin kun mä sain tarpeekseni sen tyylistä kohdella mua, liittyy niin paljon muutakin.. mut kuiteski, jos se ei tiedä mitä haluaa, ni anna mennä ja ole yksin vähän aikaa. niin mä pelkäsin syksyllä yksin olemista, vaikkakin se exä oli täysi :david: x 1000. mut sitten kun oli yksin, huomasi että on niiiiiin paljon onnellisempi kuin tod. huonossa suhteessa.

ei se pakottamalla muutu yhtään sen paremmaksi. yleensä ihmiset etsivät epätoivoissaan toista ihmistä, joka veisi murheet ja kaiken paskan pois elämästä sekä olisi ulkoisesti että sisäisesti täydellisyyden perikuva, mutta se ei kuitenkaan ole niin. jos huomaa, että toisen ihmisen kanssa on hyvä olla, niin miksi ihmeessä pilata sitä jollain taukojutuilla.. "kokeillaan taukoa, ehkä se parantaa suhteen laatua." jooh, niinhän sitä voi uskotella. kyllähän sen huomaa, että jos toinen haluaa taukoa, että missään mennään. samalla voi pakata kamat ja häipyä toisen elämästä kokonaan. tai jos toinen päättää lähteä pettämään. kunnes huomaa sen panon jälkeen, miten osaa arvostaa ja rakastaa sitä jota on pettänyt sittenkin. :( ei ymmärrä ei. jos ihminen on onnellinen, miksi sitä pitää haluta aina vain lisää ja lisää jotain muuta. kun asiat voisivat olla kuiteski paljon huonommin. ihmiset eivät osaa arvostaa sitä mitä on. vasta kun se menettää, tajuaa mitä oli. meni vähän :offtopic: mut sainpas taas purettua pahaa mieltä :)

Aylah sanoi:
Joo... olet puhunut. Vastaan lähes suoraan sun viesteihin, koska näemmä aika suoraan hyökkäsit mua kohtaan viestissäsi vaikka et sitä viittinytkään suoraan ilmaista. En viittiny quotata kaikkea mahollista koska sitä tarinaa riittää tässäkin.

En myönnä ainakaan itse olevani pelimies, koska käsittääkseni pelimies uskottelee itsestään erilaisen kuvan kuin hän todellisuudessa on. Mä kerron suoraan mikä olen.

Pahoittelut ensin että heitin vitsiä "vakavasta" aiheesta (mieshuorat ja naishuorat panevat keskenään... sulle tulee paha mieli.. wtf!). Unohdin että kaikki eivät jaksa lukea/selvittää koko tarinaa ymmärtääkseen toisten asioita.

Ensin viittaus faktaan "muiden kanssa pyörimiseen vaikka exä on mielessä". En nyt todellakaan ton perusteella kulje baareissa etsimässä mun exää... joku raja sentään. Silti en kiistä etteikö se pyörisi välillä mielessä. Ei auta mittään... eteenpäin on mentävä ja katottava jos oikea osuu kohdalle. Jos exä näkee mut baarissa toisen kanssa... siinäpähän näkee. Ite se tekee kuitenkin päätöksensä äijiensä suhteen tilanteen mukaan. Päätöksen joka epäilemättä ei ole noin mustavalkoinen kuin jonkun raivoriitan.

Lähtökohta mulla on tällä hetkellä se, että käyn baareissa, tapailen naisia ja jos nainen haluaa mun taustojen tietämisen jälkeenkin lähteä mun kanssa menemään... niin silloin lähtee. Näyttää olevan "kunnolliselle" naiselle vähän liian kova pala hyväksyä, että baarit on täynnä kaikennäköistä naispuolista horoa jotka hakee pelkkää panoa illasta toiseen.

Seuraavaksi varmaan epäilet etten todellisuudessa kerro taustojani vaan leikin kilttiä poikaystävää alusta asti. Noh, metsään meni. Lähinnä mun aikasempi tausta kilttinä miehenä pakottaa mun kertomaan tyyliin "mä en halua mitään vakavaa suhdetta nyt, on exä vielä hiukan ongelma", mikäli näin on. Kaikkihan on tietty pelimiehen (kuka vittu tämä fiktiivinen henkilö edes on?) vika... ainakin "kilttien" tyttöjen mielestä.

Miten niin itketään ettei ole fiksuja naisia...? Usko pois, niitä ihan "kilttejäkin" tyttöjä tulee vastaan, mutta... jos ne ei kiinnosta mua niin paljon että voisin harkita pidempää suhdetta, en touhuakkaan niiden kanssa mitään. Tässä tilanteessa pätee edellä mainittu moraali (kaltaiseni miehet eivät ilmeisesti erotukkaan niin negatiivisesti naisten silmissä kuin koitit antaa ymmärtää).

Loppuun sanoisin vielä tohon sun hauskaan donitsivertailuun, että samaiset "pelimiehet" eivät tarvitse donitseja. Heillä riittää valinnanvaraa muutenkin.

Viestissä ei ole mitään henkilökohtaista... kerroin vaan faktaa asiasta.

Btw. 60 david-hymiötä ei tee tekstistä yhtään sen fiksumpaa. ;)

Back
Ylös Bottom