Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

naksu sanoi:
Mun mielestä on myös aivan turha etsiä jotain elämää suurempaa ihmistä, koska se onni tulee kuitenkin sun sisältä, eikä jonkun toisen kautta. Oikeastaan se onni tulee minusta sitä kautta, että uskaltaa paljastaa itsensä täysin toiselle ihmiselle ja tuntee saavansa kunnioitusta ja tukea.

Mä olen samaa mieltä, että elämää suurempaa ihmistä on turha etsiä, kaikissa meissä on omat vikamme ja hyvät puolemme. Kaikista vaikeinta ja tärkeintä on olla rehellisesti se oma itsensä ja luottaa siihen toiseen.

Se vaan joskus on niin pirun vaikeeta kun törmäät sellaiseen ihmiseen joka kyllä puhuu, mutta ei tee tai ole valmis tekemään mitään. Tai edellinen suhde on päättynyt sanoihin "sä olet tosi ihana, enkä varmasti löydä enää yhtä ihanaa ihmistä, mut mä en nyt vaan oikein tiedä mitä tältä elämältä halua..." :wall: Mut tosi asiahan on ettei ketään voi pakottaa mihinkään ja se on hyväksyttävä. Enkä halua ketään arvostella, jokaisella on oikeus elää elämäänsä niin kuin haluaa, loppujen lopuksi itse joutuu omien valintojensa kanssa elämään.

Taas vituttaa kaikki! Miks ihmeessä pitää olla niin suuri suu että riidellessä avaan sen aina niin auki että kaikki pienimmätkin sammakot pääsevät suusta ulos joilla ei loppujen lopuksi ole mitään suurta merkitystä kokonaisuudessa suhteessa mutta niistä kasautuu sellainen toista loukkaava kasa?

Proteos sanoi:
Näyttää olevan "kunnolliselle" naiselle vähän liian kova pala hyväksyä, että baarit on täynnä kaikennäköistä naispuolista horoa jotka hakee pelkkää panoa illasta toiseen.

no mä olenkin vähän erilainen nuori, enkä tod. jaa persettä kelle tahansa, joka sattuu mulle vähän totuuksia baari-illan aikana itestään kertomaan.mut mulle ihan sama jos joku niin haluaa tehdä, eipähän tiedä mitä menettää.. ikinä en sellainen ole ollut,enkä tule olemaan.en ennen exää enkä tän nykyisenkään jälkeen jos satutaan eroamaan.mulla on arvot vähän erilaiset kuin muille tän päivän ihmisillä. en ole mikään tosi rakkaus odottaa-fanaatikko, mut mulle vain parisuhde, toisen ihmisen kunnioittaminen ja siitä välittäminen, läheisyys jne. ovat tärkeimpiä kuin vain parin minuutin nautinto jonku täysin vieraan ihmisen kanssa.mut ihmiset ovat erilaisia.

mä jaksan kyllä pitää jalat ristissä siihen asti kunnes tulee sellainen ihminen, jonka kanssa haluan oikeasti harrastaa seksiä enkä vain sen takia että oho oho, kun panettaa.. on pakko saada munaa. no way! sen tietää mitä noi baaripanot on, eikä vois vähempää kiinostaa, sillä vakituisen seurustelukumppanin kanssa seksi on niiiiin paljon parempaa kuin kymmenen eri kumppanin kanssa et saisi vain parin minuutin ajan nautintoa. kun se oikeasti nautintoa ei tod. ole.

sun jutuista vaan saa sellaisen kuvan, että donitsikin kelpaa kunhan saa exän kateelliseksi.. jos kerran niin paljon exä on mielessä, miksi et yritä saada sitä takaisin kun kerran tekstien perusteella häntä kaipaat? siis jollain muulla keinolla kuin että pokailet baarista naisia exän kavereiden silmien edestä, et sit varmasti kertovat exällesi että siellä se teki sitä ja tätä, lähti sen muijan kanssa jne. en tiedä sun tilannetta tarkalleen, mut vähän toi kuulostaa eätoivoiselta. ei pahalla, mut eikö tossa jutussa satuta vain itseään ja sit sitä baaripanoa? ja sori jos kävi henk. kohtaiseksi palautteen anto, mut mulla vain on vielä edellinen suhde mielessä, vaikkei pitäisi.arvet ovat ikuisia, eikä pahoja muistoja voi niin vain unohtaa vaikka prkl mitä tekisi.se vain kuulostaa liiankin tutulta, että "kun mä en tiedä mitä haluan elämältä ja plaa plaa plaa.." mut noh, ehkä oli vähän huono päivä eilen.

Aylah sanoi:
en ole mikään tosi rakkaus odottaa-fanaatikko, mut mulle vain parisuhde, toisen ihmisen kunnioittaminen ja siitä välittäminen, läheisyys jne. ovat tärkeimpiä kuin vain parin minuutin nautinto jonku täysin vieraan ihmisen kanssa.mut ihmiset ovat erilaisia.

mä jaksan kyllä pitää jalat ristissä siihen asti kunnes tulee sellainen ihminen, jonka kanssa haluan oikeasti harrastaa seksiä enkä vain sen takia että oho oho, kun panettaa..

Oho, luulin että olen ainut tuommoinen tässä maassa. No topicciin palatakseni;

Suhde mitä ilmeisemmin mennyt poikki tyttöystävän kanssa, jostain syystä ei kuitenkaan paljoa vituta/masenna, eniten harmittaa menettää juuri hänet.

Aylah sanoi:
Et pysty tosiaankaan pahoittamaan mun mieltä tai muuta ilmoittamalla mielipiteesi. Voit sanoa kantasi toiminnastani... jos se tuntuu epätoivoiselta niin en yritä turhaan oikoa sitä. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiin. :)

Tolla sun "minä"- lähestymistavalla on hiukan vaikea perustella koko tilannetta, koska se on sun henk.koht. toimintamalli... kaikki ihmiset kuitenkin käyttäytyvät baareissa eri tavalla. Jatkan kuitenkin hieman "minä"- linjalla minkä aloitit. En ole ylpeä nykytilanteestani, mutta huomattavasti mielummin panen satunnaisesti eri ihmisiä kuin olen panematta ollenkaan. Kaikkein mieluiten tietenkin olisin todellakin yhden ja saman naisen kanssa, mutta tällä hetkellä se ei onnistu. En usko siihen itse, että voisin vain asettua jonkun kohtalaisen tytön kanssa aloilleni ja olla onnellinen elämäni loppuun asti. Se jos mikä on itsensä pettämistä... Mun on löydettävä joku jota voin rakastaa aidosti kuten rakastin exääni.

Donitsi- juttu nousi taas pinnalle joten jatkan siitä. ;) Hieno teoria sinällään, mutta itseasiassa olen aika nirso naisten suhteen... edelleen. Eli sanoisin nätisti että paikkoja on enemmän kuin tulee käytettyä. Mä en itseasiassa kovin usein edes "luo" niitä itse. Saattaa kuulostaa ylimieliseltä, mutta näin vain on. Toiseksi "baaripano"- käsite on aika jännä. Olen jutellut monien tyttöjen kanssa (kavereita, hoitoja, mitä lie) ja on tullut ilmi jännä juttu, että todella monet naiset oli maannu useiden kymmenien jätkien kanssa... Eli sunkin kaveripiiristä voi löytyä näitä maagisia "baaripanoja". Ja sitten väitetään aina että miehet pettää ja panee... yeah right. Tietäisittepä todellisuuden. :P

Tällä "toiminnallani" mä olen päässyt todella vaikean ajan ohi elämässäni. En usko, että toiminnallani on ollut ikäviä vaikutuksia kyseisiin naisiinkaan, koska todellakin toimin kuten olen kertonut aiemmin. Muutamia kommentteja joita mulle on sanottu erotessa: "...sä olet kyllä silti maailman herttaisin mies...", "...kiva ettei menty tän pidemmälle tai mä olisin muuten menny varmaan tosi rikki...". Eli ehkä en nyt aivan pahin mahdollinen tapaus ole.

Mitä mun exään tulee... yritin aikani saada sitä takaisin, ehkä hieman liikaakin. Asiat vaan ei aina järjesty niinkuin haluaisi, koska ei eletä missään satumaassa. Meidän tilanteessa mut siis dumpattiin, joten sikäli pystyin ymmärtämään kaverin muijakaverin teorian muiden naisten tapailusta (eli ehkä exä huomaa etten mä ollutkaan liian "helppo" tapaus tai mikä sitten olikin ongelmana tms). Mutta kuten sanottua, tapailen niitä siksi, että ehkä jossain vaiheessa tulee miellyttävä yksilö kohdalle.

Sitten loppuun vielä... Mä en todellakaan "pokaile naisia exän silmien alla". Kuljen muiden naisten kanssa ja jos exä sattuu samaan baariin niin minkäs teet. Ei kukaan täysjärkinen jää istumaan kotiin kädet ristissä ja odota että exä soittaa. Sen verran tiedän että oman elämän omaava itsevarma mies menee naisten silmissä epätoivoisen vässykän ohi, joten siitä on mulle turha jauhaa. On pakko jatkaa elämää, niin raadolliselta kuin se tuntuukin. Exän suhteen ainoa mitä voi tapahtua on siis yhteydenotto tms. sen suunnalta ja sitten mietittäisiin se tilanne uudelleen. Mulla ei oikein ole enää aseita siinä sodassa...

Edelleenkin asiat ja mielipiteet väittelee... ei henk.koht.

Qpel. Toisin sanoen Quarter pixel. Avi-soitinta käyttäville varmaan tuttu "codekki". Ei ole montaa leffaa tullut vastaan missä tämä on(avi soitin ei tue sitä). Mutta nyt latasin Family guy 1-2-3 kaudet ja prkl 1 ja 2 kausi on kodeerattu qpelillä. Noh 3 kausi sentään toimii. Niin juu ja myösChapelle show season 1 ei toimi. Ja meidän kone ei alle 24 tunnin kodeeraa mitään uudestaan.
Its not that i want to destroy qpel... I just dont want it around... anymore :D

Proteos sanoi:

mä tiedän miten itse käyttäydyn, mut en mä halua kuulla kaveriltakaan mitään epätoivoista ruikutusta jostain yhden illan jutusta. kun musta se taas on itsensä huijaamista pahimmillaan, että naidaan ketä tahansa vapaasti vaikkei oikeasti halutakaan mutta kun mä nyt tässä joltain saan, ni miksi en. osa mun kaveripiiristä voi ehkä olla jakorasioita, mut eivät onneksi ala mulle tilittämään jokaista tippurimunaista äijää, jonka on tavannut. no thanks! ei sovi mun elämään, enkä hyväksy poikaystävältäkään sellaista menneisyyttä et on pannut jokaista vastaantulijaa tai toiminut pelimiehenä viimeiset viisi vuotta ja nyt sitten mä muka oisin jotenki erilainen nainen, jonka kanssa haluaa seurustella. ja jos mä sellaisesta kuulen, niin voi olla että homma loppuu siihen. kun sitä ei poikaystäväkään katsoisi hyvällä, että oisin jakanut persettä baarissa kuin viimeistä päivää. joten miksi en voisi vaatia sitä mieheltä, ettei ole työntänyt itseään jokaiseen reikään.

ehkä mulla on vähän kyyninen asenne siitä huolimatta että parisuhde on suht ok. mutta mä tiedän että jossain vaiheessa mä tulen pettymään, vaikka kovasti yritän ajatella positiivisesti että ei se petä. mutta exän jälkeen en ole mistään varma. jotenki vain meinaa pää räjähtää kun lukaisee sit täällä tilitystä että kun naisia riittäisi joka sormelle, eikä silti olla onnellisia. mä ehkä vieläkin olen sinisilmäinen siitä mitä hyvä parisuhde on, mutta varmasti siihen ei kuulu pettäminen tai baarissa hyppääminen joka viides minuutti. menee vähän :offtopic: , mut menköön.

onhan se varmaan miehen vaikeampi olla ilman seksiä kuin naisen. mulla toimintamalli on henk. koht, sillä seksin ajatteleminen jonkun täysin vieraan ihmisen kanssa yököttää, ihan jo sen takia mitä exä teki jne. petti, käytti hyväkseen, henkistä väkivaltaa jne., listaa voisi jatkaa enemmänkin, mut en nyt tässä ala siitä tilittämään.. joten ei olis voinut vähempää seksi kiinnostaa syksyllä. ja kuinkakohan moni petetty nainen lähtee etsimään baarista yhden illan juttuja, vaikka itse olisikin jättäjä? ehkä mä tod. olen erilainen nuori kun ajattelen tällain, et tuskin kovin moni. miehethän nyt sitten haluavat heti vierasta kun siihen on mahdollisuus. sori yleistys, mut näinhän se on. mä ainakin halusin jäädä omaan kotiin, jossa tiesi olla turvassa, eikä kukaan voinut tulla sinne mua loukkaamaan.

Tänään salille ilmestyi kaksi jamppaa(jotain vajaa 30v, eikä ennen salilla näkyneitä). Samantein toinen jamppa huusi "onko täällä talon puolesta nostovöitä" johon eräs äijä vastasi että "ei ole", sit se jamppa heitti et "voitko lainata sun vyötäs" johon äijä että "en lainaa" no sit se jamppa intti vielä pari kertaa eikä kuitenkaan vyötä lainaksi saanut.

No, sitten ne alkoi tekemään kyykkyä, lämmitteli tangolla ja pomppi ympäri salia kuin jänöjussit. Sit tää toinen jamppa oli selvästi omasta mielestään "pro" näissä hommissa (kauheita kyniksii molemmat) ja opasti toista jamppaa. No, 55kg tankoon ja tanko niskaan, meni kyykkyyn, ei päässyt enää ylös ja tipautti tangon alas ja lensi perseelleen. No eikun uudestaan, nyt onnistui ja teki se varmaan 6 sikatörkeetodellaepäpuhdasta kyykkyä toisen varmistaessa. Sit se selitti sille toiselle et kolme kuukautta sitten otin helpon kutosen 150 kilolla. No sit se toinen niistä kyykkäsi jollain 40 kilolla tämän suupaltin varmistaessa ja karjumassa niin että varmasti kaikki kuuli. No tätä kyykky-rumbaa jatkui hetken aikaa.

Jossain "palautus-vaiheessa" se jamppa kurkkasi salin toiseen osaan jossa oli muutamia pikku-jätkiä joista eräs puhui kännykkään, sit se alkoi huutelemaan sille pojalle et "vittu ei täällä mitään kännykkään puhuta, painukaa helvettiin täältä tää on punttisali, leikkikenttä on tuolla päin". Vähän ajan päästä se huusi jollekkin toiselle joka venytteli kepillä että "hähää, mikä säkin luulet olevasi" toinen jamppa kysyi et mitä siellä oli niin taas tämä et "joku luulee olevansa kovakin jätkä kun pyörittelee tollaista vitun keppiä".

No oli niillä vielä jotain säätöä ja ihme juttuja mut en enää jaksanut kiinnittää huomiota. Ainiin sen suupaltin salivarustus oli jotkut kengät, vanha college ja pitkät kalsarit(sellaiset luonnonvalkoiset löysät :lol2: ). Ja sit ku ne lappas niitä painoja siihen tankoon niin se sanoi/huusi sille toiselle et hae tollainen 15kg:n paino, no se haki niin sit taas se toinen huusi et ei sellainen, että eihän tuo ole lähellekkään samanlainen ku tää, tää on keltainen etkö nää! (sillä oli siis väliä että ne painot on aivan samanlaiset, koska salilla on samankokoisia kiekkoja jotka jotkut on esim keltaisia ja toiset perus-harmaita)

No siinä ajanmittaa niitä kuunnellessa kävi mielessä et joko noi tai siis ainakin se toinen, on joko aineissa tai jotenkin vammainen, ei tuollaisia spedejä muuten voi olla olemassa. Jos nyt olisi ollut MP3 soitin mukana jossa mulla on myös nauhoitus mahdollisuus niin olisin varmasti nauhoittanut sitä meininkiä. No joo, on meitä moneen junaan ja tää nyt ei varmaan anna mitään täyttä kuvaa tilanteesta mutta kuitenkin. Enpä ole ennen moista nähnyt.

nigster sanoi:
Ainiin sen suupaltin salivarustus oli jotkut kengät, vanha college ja pitkät kalsarit(sellaiset luonnonvalkoiset löysät :lol2: ).
Voi lollo :D

Ja sit ku ne lappas niitä painoja siihen tankoon niin se sanoi/huusi sille toiselle et hae tollainen 15kg:n paino, no se haki niin sit taas se toinen huusi et ei sellainen, että eihän tuo ole lähellekkään samanlainen ku tää, tää on keltainen etkö nää! (sillä oli siis väliä että ne painot on aivan samanlaiset, koska salilla on samankokoisia kiekkoja jotka jotkut on esim keltaisia ja toiset perus-harmaita)
Tätä minäkin harrastan. En voisi kuvitella vetävän esim. penkkiä Wrangen paino toisella puolella ja peruspaino toisella. Sitten sehlataan ympäri salia kunnes oikea pari löytyy. Vielä ei ole tarvinnut mennä sanomaan, että: "Lainaa tota kympin keikkoo? Saat tän toisen tilalle!". Voisi tulla niitä "outoja katseita"

Aylah, sulla tuntuu olevan vähän enemmänkin ongelmia. Noilla syillä katsoisin ensin peiliin ja hoitaisin itseni kuntoon ennen muiden kritisoimista.

jaki_ sanoi:
Tätä minäkin harrastan. En voisi kuvitella vetävän esim. penkkiä Wrangen paino toisella puolella ja peruspaino toisella. Sitten sehlataan ympäri salia kunnes oikea pari löytyy. Vielä ei ole tarvinnut mennä sanomaan, että: "Lainaa tota kympin keikkoo? Saat tän toisen tilalle!". Voisi tulla niitä "outoja katseita"

Joo en minäkään tee niin että on "isot/paksut" levyt ja toisella puolella "pienet/ohuet" levyt. Mutta kun tuolla salilla on esim 5, 10 ja 15 kg:n painoja jotka on aivan samanlaisia, jotkut vaan keltaisia, jotkut valkoisia ja jotkut harmaita, muuten siis saman kokoisia ja paksuisia. Mahtoiko tosta taas mitään ymmärtää :D

Näillä jampoille annan kyllä täydet 5 x :david:

Aylah sanoi:
OK. Asia tuli selväksi mulle nyt. Sä olet sinisilmäinen... eikä siinä mitään.

Kaikki kohtaavat vaikeat asiat eri tavalla, hyvä jos kertomasi toimintamalli sopii sinulle. Vaikeita hetkiä nyt varmasti tulee jokaiselle vastaan pitkin elämää, mutta eiköhän niillä ole opettavainenkin vaikutus. Hieno homma tosiaan, että olet löytänyt kumppanin joka on samantyylinen kuin sinä. Se lienee ideaali tilanne.

Tuohon viittaukseen missä sanoit ettei petetyn/jätetyn kuuluisi lähteä baariin etsimään uutta seuraa, niin ei se kovin usein heti tapahdukaan. Mulla meni noin kuukausi ennenkuin tajusin ettei se palvele ketään, että nöyristelen ja koitan sinnikkäästi saada exää takaisin ja pitäydyn "tarjouksista". Sinnikkyys ja epätoivo on muuten vaarallisen lähellä toisiaan ja siksi ei aina tiedäkkään miten kuuluisi toimia (vrt. ylimielisyys - itsevarmuus).

Edelleen painotan naisten kertomaa tarinaa... että monet heidän tuntemistaan kavereista omaavat hiukan "villimmän" historian kuin antavat ymmärtää. Muistuu mieleen yksi tapaus jonka kanssa vietettiin yötä yhdessä, niin aamulla sen jätkäkaveri soitti kännykkään... keskustelu meni tyyliin: "..et sä nyt voi tulla.. oon mä yksin.. meen kohta duuniin". Siinä vaiheessa mietin, että on se nyt vittu kun puhuttiin baarissa niin toista.

Ja sitten jätkät... tiedostakaa se, naisten laivareissut on kuuleman mukaan niitä villeimpiä tapauksia... naisten suusta kuultuna. Mutta minkäs teet, parempi tiedostaa asiat kuin murehtia ja uskotella itselleen jotain mikä ei ole totta. Suurin osa ihmisistä valitettavasi hairahtuu välillä... Ja tohon sun pettämiskommenttiin voin sanoa etten ole kertaakaan pettänyt naista jonka kanssa olen seurustellut.

Kaiken kokemani ja kuulemani jälkeen alan uskomaan koko ajan enemmän vanhaa sanontaa: "Todellisen seksikumppaneiden määrän saat selville kun jaat 3:lla miesten ilmoittaman määrän ja kerrot 3:lla naisten ilmoittaman määrän". Eli miehet liioittelee, naiset vähättelee... se on tullut selville.

Tuli vaan tuosta sun lopputekstistä sellainen olo että exäsi tapaus olisi vaikuttanut sun itsetuntoon aika pahasti. Mulla taas ei ole itsetunnon kanssa mitään ongelmaa, joten ehkä se selittää meidän erilaisen toiminnan.

nigster sanoi:
Joo en minäkään tee niin että on "isot/paksut" levyt ja toisella puolella "pienet/ohuet" levyt. Mutta kun tuolla salilla on esim 5, 10 ja 15 kg:n painoja jotka on aivan samanlaisia, jotkut vaan keltaisia, jotkut valkoisia ja jotkut harmaita, muuten siis saman kokoisia ja paksuisia. Mahtoiko tosta taas mitään ymmärtää :D

Näillä jampoille annan kyllä täydet 5 x :david:
Minä taas tarvitsen ihan samanlaiset painot molemmille puolille.
Ettei ihan turha viesti tule niin pistetään jotain:
Meidän salilla on "salikerros" ja rappuset jotka johtaa "lämmittely kerrokseen"(on siis 4-5 metriä korkeemmalla) missä on pyöriä, juoksumattoja ym.Ymmärsitte? Pistin lämmittely kerroksessa juomapullon maahan ja vahingossa potkaisin sitä ja se vieri huutavan pelottavaa vauhtiaa reunaa kohti, josta se olisi minun tuurillani osunut siihen isoon jätkään. Onneksi kaveri kerkesi nappaamaan sen. Mitäs siinä sitten kun olisi tippunut jonkun päähän?

Minulla nousee penkissä paremmin jos päissä on isot maastanostopainot. Tuntuu raskaammalta kun on sellaiset mustat ohuet. Tämä johtuu varmaan vaistomaisesta valmistautumisesta "suurempiin" painoihin. Kroppa vahvenee kun näkee että vastassa on isommat painot. Voiko olla näin??

XXL sanoi:
Minulla nousee penkissä paremmin jos päissä on isot maastanostopainot. Tuntuu raskaammalta kun on sellaiset mustat ohuet. Tämä johtuu varmaan vaistomaisesta valmistautumisesta "suurempiin" painoihin. Kroppa vahvenee kun näkee että vastassa on isommat painot. Voiko olla näin??

Juju on siinä että olet iloinen jo eka toistosta isoilla painoilla etkä luovuta helpolla. Jos päissä on ne pikku älpyrät ja satakakku ei näytä miltään, eka toisto tuntuu ett juma ku painaa ja eihän tästä tuu mitään. Ja kyllähän tossa väitteessäs on perää, kroppa oottaa että lasti painaa, joten ei tule yllätyksenä. Yläri taas aiheuttaa sen että luovuttaa helpommin. Jos ihminen pantas arvioimaan pikkunoston perusteella kaks yhtäpainavaa settiä joista toinen on maastavetopainoilla ja toinen tavallisilla kiekoilla, painavammaksi valittaisiin varmasti se missä on pienemmät kiekot. Hommalla on tekemistä saman ilmiön kanssa kuin sillä että pikkumies joka pääsee tasoihin painissa painijan kanssa saa enemmän rispektiä kuin isompi ukko joka voittaa painijan viimeisessä erässä.

lassi-s sanoi:
dodiiiiii, nyt sitten sai itse aikaan varsinaista salikomediaa. tein lämmittelyä kyykyssä 100 kg:lla ja yht'äkkiä RRRÄTSSSSS ja housut repes haaroista aivan täysin paskaks, vyötäröstä vyötäröön haaroista.

Joopajaapa, kaiketi näin sattuu jokaiselle kyykkääjälle jossain vaiheessa! Itelle kävi näin pari vuotta takasin, mutta niin nolosti että heti ensimmäisellä vääristyksellä kuulu perseestä KRUITS ja koko takasauma halki! :hyper:
Nauratti ja vitutti yhtä aikaa. Kävin sillon vielä (olosuhteiden pakosta) semmosella tiukkapiposella snobisalilla, ja eihän siellä voinu rikkinäisillä byysillä treenata...oli pakko hiipiä pois.

Back
Ylös Bottom