Aylah sanoi:
Et pysty tosiaankaan pahoittamaan mun mieltä tai muuta ilmoittamalla mielipiteesi. Voit sanoa kantasi toiminnastani... jos se tuntuu epätoivoiselta niin en yritä turhaan oikoa sitä. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiin.
Tolla sun "minä"- lähestymistavalla on hiukan vaikea perustella koko tilannetta, koska se on sun henk.koht. toimintamalli... kaikki ihmiset kuitenkin käyttäytyvät baareissa eri tavalla. Jatkan kuitenkin hieman "minä"- linjalla minkä aloitit. En ole ylpeä nykytilanteestani, mutta huomattavasti mielummin panen satunnaisesti eri ihmisiä kuin olen panematta ollenkaan. Kaikkein mieluiten tietenkin olisin todellakin yhden ja saman naisen kanssa, mutta tällä hetkellä se ei onnistu. En usko siihen itse, että voisin vain asettua jonkun kohtalaisen tytön kanssa aloilleni ja olla onnellinen elämäni loppuun asti. Se jos mikä on itsensä pettämistä... Mun on löydettävä joku jota voin rakastaa aidosti kuten rakastin exääni.
Donitsi- juttu nousi taas pinnalle joten jatkan siitä. ;) Hieno teoria sinällään, mutta itseasiassa olen aika nirso naisten suhteen... edelleen. Eli sanoisin nätisti että paikkoja on enemmän kuin tulee käytettyä. Mä en itseasiassa kovin usein edes "luo" niitä itse. Saattaa kuulostaa ylimieliseltä, mutta näin vain on. Toiseksi "baaripano"- käsite on aika jännä. Olen jutellut monien tyttöjen kanssa (kavereita, hoitoja, mitä lie) ja on tullut ilmi jännä juttu, että todella monet naiset oli maannu useiden kymmenien jätkien kanssa... Eli sunkin kaveripiiristä voi löytyä näitä maagisia "baaripanoja". Ja sitten väitetään aina että miehet pettää ja panee... yeah right. Tietäisittepä todellisuuden. :P
Tällä "toiminnallani" mä olen päässyt todella vaikean ajan ohi elämässäni. En usko, että toiminnallani on ollut ikäviä vaikutuksia kyseisiin naisiinkaan, koska todellakin toimin kuten olen kertonut aiemmin. Muutamia kommentteja joita mulle on sanottu erotessa: "...sä olet kyllä silti maailman herttaisin mies...", "...kiva ettei menty tän pidemmälle tai mä olisin muuten menny varmaan tosi rikki...". Eli ehkä en nyt aivan pahin mahdollinen tapaus ole.
Mitä mun exään tulee... yritin aikani saada sitä takaisin, ehkä hieman liikaakin. Asiat vaan ei aina järjesty niinkuin haluaisi, koska ei eletä missään satumaassa. Meidän tilanteessa mut siis dumpattiin, joten sikäli pystyin ymmärtämään kaverin muijakaverin teorian muiden naisten tapailusta (eli ehkä exä huomaa etten mä ollutkaan liian "helppo" tapaus tai mikä sitten olikin ongelmana tms). Mutta kuten sanottua, tapailen niitä siksi, että ehkä jossain vaiheessa tulee miellyttävä yksilö kohdalle.
Sitten loppuun vielä... Mä en todellakaan "pokaile naisia exän silmien alla". Kuljen muiden naisten kanssa ja jos exä sattuu samaan baariin niin minkäs teet. Ei kukaan täysjärkinen jää istumaan kotiin kädet ristissä ja odota että exä soittaa. Sen verran tiedän että oman elämän omaava itsevarma mies menee naisten silmissä epätoivoisen vässykän ohi, joten siitä on mulle turha jauhaa. On pakko jatkaa elämää, niin raadolliselta kuin se tuntuukin. Exän suhteen ainoa mitä voi tapahtua on siis yhteydenotto tms. sen suunnalta ja sitten mietittäisiin se tilanne uudelleen. Mulla ei oikein ole enää aseita siinä sodassa...
Edelleenkin asiat ja mielipiteet väittelee... ei henk.koht.