Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ahvena sanoi:
Jos ihminen pantas arvioimaan pikkunoston perusteella kaks yhtäpainavaa settiä joista toinen on maastavetopainoilla ja toinen tavallisilla kiekoilla, painavammaksi valittaisiin varmasti se missä on pienemmät kiekot.
Vielä tästä: Oletteko huomanneet kuinka kevyiltä ne suuret täysimittaiset, yleensä valkoiset 10 kg levyt tuntuu verrattuna niihin pieniin mustiin saman painoisiin? Tuntuu kuin höyhentä nostaisi...

n00kie sanoi:
lopettakaas toi parisuhdehässäkän väittely jo...perustakaa oma theadi sille.
Joo.. toi on totta. Oli vaan pakko kirjoittaa vastineita...

Mulle saa heittää privana jos haluaa sanoa jotain aiheeseen liittyen, ettei jää mitään hampaankoloon.

Threadiin liittyen mua vituttaa influenssa (tai vast.) joka on vaivannut jo jonkin aikaa... nyt tosin tuntuu menevän parempaan suuntaan. Kerpele.

Jatkaakseni omaa linjaani vituttaa myös se, että eräs tyttönen jonka kanssa koitan saada jotain järkevää aikaiseksi sai teräaseesta baarissa. Onneksi tikkauksella selvittiin. En päässyt lähtemään baariin silloin kun olin kippeenä... :(

Kaveri, joka alko jonki aikaa sitte kulkeen mukana salilla mainosti tuossa kans yks päivä, että kyllä nää isot kympit on keveämpiä ku nuo umpi rautaset pienemmät... No jaah, pitää vissin lähtee punnitteen niitä ens kerralla :) .

Ajoin kolarin, poliisit paikalle ja vastapuoli myönsi syyllisyytensä. Kaikki ok.

Tänään tulee kirje vakuutusyhtiöltä että pitää tehdä vahinkoilmoitus + todistajan lausunto tapahtuneesta. Tein kaiken tarvittavan ja iltapäivällä soitetaan vakuutusyhtiöstä että vastapuolen todistajan pitää vielä tehdä ilmoitus tapahtuneesta. Vastapuoli ei ole myöntänyt vakuutusyhtiölle syyllisyyttään. Sen jälkeen jos homma ei vieläkään selkene niin pitää lähtä oikeuteen taistelemaan.

Kauhea tappelu ja kädenvääntö saatiin yksinkertaisen oloisesta asiasta aikaiseksi. Vastapuoli tuli kotipihalta eteen, vähän peltiä ruttaantu ja kenellekkään ei käynnyt mitään. Minun mielestäni aika selkeän oloinen tapaus. :(

Ei tämä ole salikomediaa, avautumista pikemminkin.
Olisin halunnut tehdä pari sarjaa kapeaa penkkiä, vaan ainoalla penkillä oli joku penkki&puhe-kaveri, minä silti rohkea poikana kysymään sopiiko välissä tehdä (kun sarjojen välissä ehti seurustelemaan), vastauksen äänensävystä olisi pitänyt unohtaa ajatus. Mutta myöntävän murahduksen jälkeen olisin vitoset puodottanut päistä pois, kapeaa kun olisin tehnyt pari sarjaa. Silloin tämä sankari keksi että hän ei kerkiä odottamaan sarjojen välissä niin kauaa että kiekkoja vaihtaa. On muitakin mainioita ojentaja liikkeitä mutta silti pukkasi moinen asenne vituttamaan. Että terveisiä vaan :david:

En tiedä mikä siinä on mutta pistää aina naurattamaan nämä amisviikset jotka treenaavat liian isolla painoilla ja väärällä tekniikalla.

Venyttelin yks päivä käsiä kunnolla taakse ja rintaliivit napsahti auki. ihan vieressä treenasi muutama mies niin ei kehdannut vääntää niitä siinä takaisin kiinni. Siinä siiten yritin pitää ylävartaloa mahdollisimman paikallaan ja tein vielä pari sarjaa rintaa. Onneksi samaiselta salilta löytyy muitakin tyyppejä joista sais hyvät jutut tänne.

Meillä käy silloin tällöin eräs ulkomaalainen tyyppi treenaan vähän hauista. Treeni kestää vähintään viisi tuntia ja kokoajan hauista. Omin silmin olen nähnyt! Tosi laiha tietenkin. No, tekeehän se sentään eri liikkeitä, ettei yhtä ja samaa.... :rolleyes:

Mieheni sanoi nähneensä samaisen tyypin eräällä toisella salilla, jossa tämä kuulemma saattaa kahdeksankin tuntia hengaila ja treenata hauista. Jos salilla alkaa jossain vaiheessa vaikka urheiluseuran vuoro, jäbä menee käytävään istumaan. Palaa sitten haukkatreeninsä pariin kun toisten vuoro loppuu. :thumbs:

Sarjojen välissä istuksii jossain penkillä ja tuijottaa tyhjyyteen kasvot seinää päin. Haisee kuulemma järkyttävältä, itse en tuota vahvista, olen vältellyt parhaani mukaan. Jotenkin kylmii selkäpiitä kun näkee sen.

Ja niin, tottahan tällä on aina aurinkolasit päässä. Kesät talvet, ulkona ja sisällä. Varmaan loistava kehonrakennustulevaisuus häikäisee!

Monesti on tehnyt mieli mennä sanomaan että määrä ei korvaa laatua, mutta taidan silti jättää väliin.

Oon muuten kans huomannu, et noilla ulkolaisilla, varsinkin Välimeren alueen, asukkailla tuppaa olemaan vahva tuoksu ja machomeininki. Eli haistaan hirveelle hielle ja pidetään sitä "suurta" käsivartta korostavaa hihatonta keskimääräistä treenaajaa huomattavasti useammin. Ja samalla salilla käy kans yks etelän adonis, jolla on aina ulkokengät treenatessa ja niissä on suunnilleen viisisenttiset pohjat, ettei miesten mies ois ihan napoleon;)

Olin tänään kyykkäilemässä, ku joku häiskä teki siinä vieressä maastavetoa. No sepä sitte kysäsi multa yhes vaihees: "Onko sulla mankkaa tos sali kassissa?"
Minä naurahin ja sanoin: "Eihän mulla semmosta"
Kuluu 10-20 sekuntia
Maastavetäjä: "Siis magnesiumia"
Minä: "AI, magnesiumia, joo"
Sitte vähän nolotti, mut en oo kyl koskaan tätä sanaa kuullu magnesiumista käytettävän... Häiskä sitte kysyki, et gramofoniako mä luulin sen tahtovan?
God I´m stupid :nolo:

pistää vihaks nää kunnon peri suomalaiset kisaturistit täällä lahessa. tulee repii rivelistä ja kysyy mikä on paras kaupunki.......hah hah hai no kai se on vaa sanottava LAHTI.

naksu sanoi:
Aylah, sulla tuntuu olevan vähän enemmänkin ongelmia. Noilla syillä katsoisin ensin peiliin ja hoitaisin itseni kuntoon ennen muiden kritisoimista.

no ihan by the waynä, totesin kyllä teksteissäni että mikäs minä neuvomaan.. oho oho, nyt mä vasta tajusin et mulla on ongelmia. kiitti hei vinkistä! :rolleyes: mut joo, niitä ongelmia, joiden laadusta kellään ei ole mitään tietoa, hoidetaan kyllä. ja toivon mukaan tulevaisuus näyttäisi paremmalta, ettei tarvis täällä avautua kaikesta mahd. ylimääräisestä paskasta :)

ja kyllä, itsetunto mulla on tod. huono. tiedostan sen itsekin. mut täysin nyt tämä on :offtopic:

Back
Ylös Bottom