Sumu sanoi:Mikä helvetin pakko on dokailla aina tällaisina ääliö-amatööridokauspäivinä?
"kansallisina rataurpopäivinä" se olisi mun nimitys:D.
Muuten aivan samaa mieltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sumu sanoi:Mikä helvetin pakko on dokailla aina tällaisina ääliö-amatööridokauspäivinä?
insect sanoi:En yleensä anna palautetta mistään, mutta nyt on oikea aika avautua.
Olen ollut nyt viikon Saariselällä ja kaikki on oikeastaan mennyt päin persettä. Joka kerta kun olemme menneet rinteeseen, ensimmäiseen pariin tuntiin ei näe laskea juuri ollenkaan ( johtuu kaamoksesta, mille ei tietenkään mahda mitään ),
mutta juuri kun valot lyödään päälle rinteeseen ja siellä voisi alkaa jopa näkemäänkin jotain niin joka helvetin rinne lyödäänkin kiinni paria tuntia aikaisemmin, kuin mitä on luvattu hissilippuja ostaessamme. Huonoimpana päivänä kerkesimme laskea vain kerran hyvällä näkyvyydellä valojen ollessa päällä.
Toiseksi rinteet ja nousuladut ovat olleet kokoajan todella huonossa kunnossa hissipoikien vetäessä elbaa kopeissaan. Lisäksi hiihdonopettajat valittavat "liian lujasta" laskemisesta, kun mäessä oli jotain ulkomaalaisia (eikö me makseta ihan sama hinta lipuista ja siten olla oikeutettuja laskemaan kaikissa rinteissä?)
Olen nyt lautaillut streetillä viikon verran ja tänään ensimmäistä kertaa hyppyrit olivat jopa kunnostetut. Kysyessämme hissipojilta aukioloaikojen syytä on yleensä vain "emmää tiä, oon vaan töissä täällä".
Syy että wineen tästä juuri täällä on se että en löytänyt Saariselän nettisivuilta minkäänlaista palauteboksia, jonne olisin voinut tästä avautua.
Kirjoitin tämän tänne nyt siksi, että jos joku täällä joskus harkitsee laskettelumatkaa Saariselälle, niin kannattaa harkita kahdesti tänne tulemista.
Ikävä winetä näin jouluaattona, mutta tänään paloi pinna lopullisesti. :wall:
Muka lapin legenda, ja vitut...
) ennen kohtaamista pystyyn vitunmoisen valoshown, kun en ota pitkiä pois. Ja niitähän en suoralla pois ota (puhutaan siis moottoritiestä), koska oikein suunnatut valot ei häikäise vastaantulijaa motarilla. Vaarallista on se, että tämä sama prosentti autoilijoista tuijottaa(!!) niitä vastaantulijoiden valoja joka kohtaamistilanteessa, niin vittu häikäiseehän ne lyhyetkin silloin!! Katsellaan eteenpäin ja sitä oikeanpuoleista pientaretta eikä keskitytä niihin vastaantulijan valoihin.
on se niiiiiin rankkaa tää elämä kun ei voi telkkaria katsoa. mitä jos vittu ostaisit oman telkkarin, vitun idari!!!! mut kun on niin kasvanut hopealusikka perseessä, niin ei ymmärretä, että joillakin asiat pahemmin. ja sit kun pitäis nähdä kaveria joka päivä. ei voi tajua, että hei, mä teen yövuoroja keskellä viikkoa ja menen sitten vielä kouluun suoraan. vittu jaksa kuunnella kaverin miettimistä kun sit muuttaa omaan asuntoon, kun vois nukkuakin joskus! "ai, oletko taas töissä?! hmm.. no, mä ajattelin, että jos haluaisit lähteä lenkille tai jotain?" niin, kylhän sellaisen 35h:n valvomisen jälkeen lenkkeily on ensimmäisenä mielessä.

isoJ sanoi:Saatana sattuipa tossa pari viikkoo sitten "pikku" työtapaturma,
meni oikea olkapää paskaks, sieltä tod.näk. repes jotain. Nyt on sit juostu lääkäreillä ja ens viikolla menen
magneettikuvaukseen, josta sitten selviää pitääkö olkapää leikata.
Sehän tietäis useamman kuukauden huilia salitouhuista :wall:, saa sanoa
lihoille good bye.. Sitten vielä vakuutusyhtiökin meinaa vittuilla, ne kun nyt
miettii et korvaavatko kuvauksen yksityisellä vai julkisella puolella, julkinen =
useamman kuukauden jono, prkle!! :curs: :curs:
Vamman takia tulee rahallisestikin jokunen tonni takkiin, kun toista duuniani en pysty yks-kätisenä hoitamaan.
Saatana että vetää vielen matalaks tällainen, sitä terveyttä kun ei osaa
arvostaa ennen kuin sen menettää :down: .
mitäs komediaa tässä on..?eiköhän meistä jokainen joskus ole ollut aloitteilja..vai mitä JesuiittaJesuiitta sanoi:Em. tarzanin kyykyt ovat jotain neljänneskyykkyjä pikkuraudoilla ja kauheilla ähinöillä, kroppahan on tietenkin mallia tikku. Hyvin menee. :D
kumali sanoi:päätin nousta istuma-asentoon ja tyynesti istuin siinä 70kg sylissä ja odotin jotta neidit kävelevät ohi

Hei! Kuinka paljon on maksimi jota joku on rullannut tosta kropan yli?Pyranha sanoi:Heh voin jopa kuvitella ilmeesi "juu mä tässä olen rannerullauksia alottelemassa"![]()
No joo jäin tuossa itsekin tangon alle 2 kuukautta sitten, ja sitä ei ole sitten piitkään aikaan sattunut. Kyllä nolotti, tosin otin penkin normaalista poiketen viimeisenä liikkeenä joten oli hankala arvioida jaksamista lihakset hapoilla.
Rullaile siinä sitten rapiat sata kiloa vatsan yli ettei kukaan ehdi näkee
![]()

80- 90kg kanssa voi vielä nousta istumaan tanko rinnalla ja huikata vaan että vattalihaksia tässä reenaan... :DXXL sanoi:Hei! Kuinka paljon on maksimi jota joku on rullannut tosta kropan yli?
Itsellä rullailu jäi aikoinaan 80-90 kilon seudulle kun vielä yksin pusersi, nyt on kovemmilla painoilla aina varmistaja. Kyllä se silloinkin luissa ja nahoissa tuntui.![]()

muistaakseni opastivat nostelemaan ilman lukkoja jotta voi heijata painot lattialle jos tulee hätäArsi sanoi:Kun painoa on tarpeeksi, niin siinä luultavasti saavat sitten kylkiluutkin kyytiä... Olikohan se "Selviytymisopas" -ohjelmassa, kun oli juuri vinkkinä tuo "jos painot jäävät rinnalle, niin kannattaa ennemmin rullata tanko vatsan yli, kuin tukehtua..." No shit, Sherlock?![]()

Hape sanoi:mitäs komediaa tässä on..?eiköhän meistä jokainen joskus ole ollut aloitteilja..vai mitä Jesuiitta
:thumbs: ?
Joskus kauan sitten varmaan 40 kiloa vahingossa lähti menemään toiselta puolelta tankoa alas, aika heijari siitä tuli kun toinen pää tippui.. Onko kellään kokemusta isommista raudoista kun tiputetaan alas? Luulis et joku yli 100 kiloo varmaan viskaa tankon kattoonFreddy sanoi:muistaakseni opastivat nostelemaan ilman lukkoja jotta voi heijata painot lattialle jos tulee hätä
![]()