Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

insect sanoi:
En yleensä anna palautetta mistään, mutta nyt on oikea aika avautua.
Olen ollut nyt viikon Saariselällä ja kaikki on oikeastaan mennyt päin persettä. Joka kerta kun olemme menneet rinteeseen, ensimmäiseen pariin tuntiin ei näe laskea juuri ollenkaan ( johtuu kaamoksesta, mille ei tietenkään mahda mitään ),
mutta juuri kun valot lyödään päälle rinteeseen ja siellä voisi alkaa jopa näkemäänkin jotain niin joka helvetin rinne lyödäänkin kiinni paria tuntia aikaisemmin, kuin mitä on luvattu hissilippuja ostaessamme. Huonoimpana päivänä kerkesimme laskea vain kerran hyvällä näkyvyydellä valojen ollessa päällä.

Toiseksi rinteet ja nousuladut ovat olleet kokoajan todella huonossa kunnossa hissipoikien vetäessä elbaa kopeissaan. Lisäksi hiihdonopettajat valittavat "liian lujasta" laskemisesta, kun mäessä oli jotain ulkomaalaisia (eikö me makseta ihan sama hinta lipuista ja siten olla oikeutettuja laskemaan kaikissa rinteissä?)

Olen nyt lautaillut streetillä viikon verran ja tänään ensimmäistä kertaa hyppyrit olivat jopa kunnostetut. Kysyessämme hissipojilta aukioloaikojen syytä on yleensä vain "emmää tiä, oon vaan töissä täällä".
Syy että wineen tästä juuri täällä on se että en löytänyt Saariselän nettisivuilta minkäänlaista palauteboksia, jonne olisin voinut tästä avautua.

Kirjoitin tämän tänne nyt siksi, että jos joku täällä joskus harkitsee laskettelumatkaa Saariselälle, niin kannattaa harkita kahdesti tänne tulemista.
Ikävä winetä näin jouluaattona, mutta tänään paloi pinna lopullisesti. :wall:

Muka lapin legenda, ja vitut...

Noo, tuu muitte pakkislaiste kans juomaan kaljaa saariselän baareihin Laskettelu tähä aikaa vuodest vähä hankalaa.
:kippis1:

Vituttaa kun en ole päässyt kolmeen päivään salille, vaan olen joutunut kotona olemaan leffoja katsomassa :curs:
Katoin vahingossa salin aukioloajoista, että sali olisi 31.12 ollut kiinni ja tänään olisi ollut joutilasta aikaa sinne mennä ja luulin että se olisi ollut kiinni vaikka olisi ollut auki :curs:
Toinen juttu samaa asiaa, että koko päivän ajattelin, että huomenna pääsee salille pitkästä aikaa niin huomasinkin, että sali on huomenna KIINNI :curs: :curs:

olen tuppukylältä lähtöisin ja täällä taas käymässä. samat naamat jotka olivat jo vajaa 10 vuotta takaperin istumassa, syljeksimässä ja ryyppäilemässä keskustassa, istuvat siinä vieläkin. vaatteet tai kampaus ei ole muuttunut mihinkään. osa näistä on siis yhtä aikaa koulussa olleita. vituttaa tuommonen kun ei haluta elämältään mitään tai etes yritetä hankkia töitä tai käydä kouluja loppuun. samat viivakoodiviikset yrittävät vielä teinityttöjä pokata. ihan kuin aika olisi pysähtynyt, tai paremminkin, ajokkina toimiva sama 80-luvun alun corolla näyttää aikakoneelta jolla nämä peräkylien sankarit pärähtävät paikalle.

illalla meni hermo tähän kun aikakoneen pakoputki tipahti tielle ja porukalla ahtautuivat pilottitakeissaan tojotasta pihalle. nauraa räkättivät / örisivät siinä kuin eläimet. itse katselin tilannetta vähän matkan päästä ja matkin tuota typertynyttä vahingoniloista naurua niin että huomasivat ja häpeissään korjasivat pakoputken peräkonttiin. vituttaa tuommonen saamattomuus. :curs:

Elämäntavoiltaan kriminaali naapuri joka ilmeisesti pitää haastaa käräjille toistuvista erittäin törkeistä häiriöistä - kyllä vituttaa.

Pimeällä motarilla ajaminen. Toisaalta ei vituta, mutta vastaantulijoiden (n. 80%) reaktiot vituttaa! Ajetaan siis pimeällä suoralla motarilla (hiljainen liikenne yleensä aina minun ajojen aikaan) ja itse ajan pientareen puoleista kaistaa ja vastaantulija ajaa myös. Vastaantulija ottaa pitkät pois jo kilometrin päästä ja pistää 500m (hieman karrikoitua :)) ennen kohtaamista pystyyn vitunmoisen valoshown, kun en ota pitkiä pois. Ja niitähän en suoralla pois ota (puhutaan siis moottoritiestä), koska oikein suunnatut valot ei häikäise vastaantulijaa motarilla. Vaarallista on se, että tämä sama prosentti autoilijoista tuijottaa(!!) niitä vastaantulijoiden valoja joka kohtaamistilanteessa, niin vittu häikäiseehän ne lyhyetkin silloin!! Katsellaan eteenpäin ja sitä oikeanpuoleista pientaretta eikä keskitytä niihin vastaantulijan valoihin.

Lyhyillä valoilla ajettaessa 100km/h, on onnettomuusriski 50 kertaa suurempi, kuin pitkillä ajettaessa. Virkavallan kommentti tätä kysyessäni heiltä oli, että motarilla ei kuulu ottaa pitkiä pois kohdattaessa, jos edessä ei ole autoa tai valot eivät kohtaa esim. jyrkässä mutkassa.

Toinen mikä vituttaa liikenteessä on se, että liikenneympyrässä ajaminen voi olla joillekin niin helvetin vaikeeta. Ei voi olla niin vaikeaa opetella, että ympärässä jo ajavalla on etuajo-oikeus ja sitä vilkkua käytetään vasta ympyrästä poistuttaessa.

Kolmas mikä vituttaa liikenteessä on se, että itä-suomessa ei prkl saa tilaa, kun yrittää ruuhkassa tai muuten vain vaihtaa kaistaa! Amispenat ja papat vaan kiihdyttää siihen rinnalle, kun näkee, että toinen yrittää vilkun kanssa saada vaihdettua haluamalleen kaistalle...Eteläsuomessa tämä tilan antaminen toimii yleensä hyvin.

Mua vituttaa kanssa se, että motarilla ei tarttee vaihtaa pitkiä pois. Mua ei ainakaan vastaantulevien pitkät valot häiritse yhtään. Autokoulussa jo kauan aikaa sitten opetettiin ettei motarilla vaihdeta pitkiä pois kuin edellä mainitsemissasi tilanteissa. Motarinopeuksissa tarttee nähdä mahdollisimman kauas.

laitanpa tänne elämäni top3 Vitutukset (tällä hetkellä):
1. en päässyt poliisikouluun. :curs: :curs:

2. syksyllä vietin viisi viikkoa opiskelujen takia ulkomailla samassa asunnossa eräänlaisen terroristin kanssa. aikuinen nainen, 38v, käyttäytyi kuin minkäkin teini. äksyili, vittuili, mussutti suklaata kaksi levyä päivässä, muita herkkuja ja joi pari litraa kokista :urjo:, röhnäsi sohvalla, ei jaksanut liikkua rannalle, jonne vaivaiset 500m, vihasi aurinkoa ja rantahiekkaa (vittuako lähtee espanjaan?!?!?!?). sit meni häneltä nilkatkin muka paskaksi, joten minä ja kolmas opiskelija ravattiin työharjoittelussa kuin viimeistä päivää, ja tämä ihraperse-vittunaama-läskireisi-selluliittihirviö-pässiaivo-kusipää istui sohvalla ja mussutti suklaata!!! mitään ei uskaltanut sanoa/tehdä, kun tää yksi sai aina kunnon raivarit, jos vähän omaa mielipidettä sanoi. ainoa motiivi oli päästä pois lasten luota, koska ne tappeli. (vittuako niitä kannattaa hankkia, jos niitä ei kerran kestä?!)

sit vielä kaiken lisäksi jopa minä pelkäsin tätä naista, että se voisi jopa lyödä. oli tosi aggressiivinen, kun ei saanut kunnolla nukuttua naapureiden metelöinnin takia. espanjassa kun ei toteuteta hiljaisuutta 22 jälkeen. vali vali vali vali vali vali siitä ja tästä. kantsis miettiä kahdesti ennen kuin lähtee toisenlaiseen kulttuuriin työharjoitteluun.töissä vielä sitten päti oikein kunnolla, että oikein vittu sai olla esillä, perkeleen huomionhakuinen ihraperse! eikä riitä, että olen vielä samassa luokassa tän hirviön kanssa ja joudun joka päivä näkemään tän pärstää ja sen karkin syömistä. :urjo:
ja kaiken tämän lisäksi, hän ilmoitti halunsa minulle lähteä uudelleen keväällä samaan paikkaan, jos mä en lähde. vaikka kovasti vannoi, ettei ikinä enää. :curs:

3.kaverit.
saan aina ite olla menossa, kun he pyytävät mukaan. sit jos ite haluaisin lähteä, ni "ei jaksa, ei huvita, en tänään, ei nyt.." mä olen aina se joka tutustuu uusiin ihmisiin, kun yksi on niin vitun ujo piimä, ettei osaa moikkaa sanoa ja niin sinisilmäinen, ettei tosikaan. sit ei tajua millään miksi muutin pois kotoa. selitän että joo, faija ryyppää ja tekee muutakin paskaa siinä samalla. kaveri kun haluaa muuttaa sen takia pois kotoa, ettei tarvi riidellä 14v siskon kanssa että kuka saa katsoa telkkaria. :rolleyes: on se niiiiiin rankkaa tää elämä kun ei voi telkkaria katsoa. mitä jos vittu ostaisit oman telkkarin, vitun idari!!!! mut kun on niin kasvanut hopealusikka perseessä, niin ei ymmärretä, että joillakin asiat pahemmin. ja sit kun pitäis nähdä kaveria joka päivä. ei voi tajua, että hei, mä teen yövuoroja keskellä viikkoa ja menen sitten vielä kouluun suoraan. vittu jaksa kuunnella kaverin miettimistä kun sit muuttaa omaan asuntoon, kun vois nukkuakin joskus! "ai, oletko taas töissä?! hmm.. no, mä ajattelin, että jos haluaisit lähteä lenkille tai jotain?" niin, kylhän sellaisen 35h:n valvomisen jälkeen lenkkeily on ensimmäisenä mielessä. :rolleyes:

toinen kaveri on kyynisyyden huippu, ellen se sitten ole minä. kuitenkin aina kuulee kommenttia, että "hei, tää kuulostaa tosi törkeältä, mutta ehkä se haluaa vain naida sua.." siis kyseessä on uusi mies, johon olen tutustunut. ei mitään kannustusta, ja on ihan pakko luoda kunnon paskaa toisen niskaan. kun erosin syksyllä eräästä kusipäästä, kaveri heitti viestillä, että "no, onhan asiaa jo vatvottu!" kiitti tuesta, kun muutenkin ties millainen tyyppi kyseessä, ei tod. irtoa mitään tukea. ja muutenkin koko aikaa kuuluu jonkinlaista vitutusta, kun ei ole miestä, ei ole elämää, on töissä ja koulussakin kaikki menee pieleen.

erehtyy siihen itsekin, mutta tällä hetkellä elämä hymyilee ainakin jotenkin. ei vain aina jaksa kuunnella kavereiden valitusta, kun mikään eri riitä. yksikin kaveri sekoili kolmen jätkän kanssa ja yhtäkään niistä ei saanut. yksi oli vielä varattu, mikä idari kaveri onkaan. :wall: sit mulle soitetaan ja valitetaan: yhyy, ei ole miestä. sit vielä nämä "kaverit", joista "ois tosi niinku ihkuu nähdä, hei oikeasti." ou pliis. :rolleyes:

kyllä helpotti :)

ja vielä lisäys tohon kaverilistaukseen. kaveri, joka tappelee siskonsa kanssa telkkarin katsomisesta, ei myöskään uskalla ajaa autoa. sit aina yrittää tulla kyydillä. mutta teinpäs minäkin niin vittumaisesti, että tahalteen aloin laskemaan bensan hintaa niin tarkkaan että laskettiin senteissä matkan hintaa. äikkis, perkele. ei kiitellyt kyydistä jne, mutta oli se niin helppoa tulla vain autoon ja istua perseellään. eipä istu enää. sit ite ei voi lainata autoa vanhemmiltaan. ja kaikki asiat, jota ostetaan, esim. vuokrataan leffat, pitää laskea niin sentilleen tarkkaan, ettei vahingossakaan toinen pääse halvemmalla.. sehän oiskin maailman kauhein asia, jos toinen pääsee viittä senttiä halvemmalla.. tietty toiselle ei tarvi maksaa kaikkea, mutta vituttaa laskimen kanssa joka kerta olla liikenteessä, kun pitää olla tarkan markan budjetti. pitemmän päälle vitutuskäyrä on tod. korkealla.

vielä jatkuu "kaverista". jos mä puhun kovaan ääneen, ni mä puhun kovaan ääneen. on aivan turha hyssytellä jossain ärrän kassalla. en voi sille mitään, että en puhu kuin seinäruusu hiljaa mumisten jotain "anteeksi että olen olemassa ja hengitän." toisen kaverin kanssa tää homma hoituu automaattisesti. on kuin sanaton sopimus, että hei, mä maksan nämä ja sä noi tietty niin et saman verran molemmat suunnilleen. jos heittää pari kymmenen senttiä, ei maailma kaadu niin ton toisen kaverin kanssa.

no joo, yövuoro pahentaa asioita. :zzzz:

isoJ sanoi:
Saatana sattuipa tossa pari viikkoo sitten "pikku" työtapaturma,
meni oikea olkapää paskaks, sieltä tod.näk. repes jotain. Nyt on sit juostu lääkäreillä ja ens viikolla menen
magneettikuvaukseen, josta sitten selviää pitääkö olkapää leikata.

Sehän tietäis useamman kuukauden huilia salitouhuista :wall:, saa sanoa
lihoille good bye.. Sitten vielä vakuutusyhtiökin meinaa vittuilla, ne kun nyt
miettii et korvaavatko kuvauksen yksityisellä vai julkisella puolella, julkinen =
useamman kuukauden jono, prkle!! :curs: :curs:

Vamman takia tulee rahallisestikin jokunen tonni takkiin, kun toista duuniani en pysty yks-kätisenä hoitamaan.

Saatana että vetää vielen matalaks tällainen, sitä terveyttä kun ei osaa
arvostaa ennen kuin sen menettää :down: .

Dodiin!! Tänään sain sitten vakuutusyhtiöltä päätöksen: eivät korvaa yhtään mitään, kuulemma terve olkapää ei vammaudu ilmoittamallani tavalla, eli olkapääni on kuulemma vammautunut jossain muualla jo aiemmin, kyseessä ei ole edes työtapaturma, EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ POHJOLA!!!

Sitten kun kysyy päätöksen tehneen lääkärin nimeä, että voisin kysyä henk.koht. perusteluita päätökseen niin sitä ei minulle kerrota, PERKELE ETTÄ VITUTTAA!!!!!!! virkailija totesi vaan lakonisesti että minulla on oikeus valitttaa 30 päivän kuluessa päätöksestä, minkä tottakai tulen tekemään.

Olkapää ei vaan edelleenkään ole kunnossa, käsi on "voimaton", olkapää rutisee ja voin käsi raamatulla vannoa ettei se ole ollut ennen tätä tapaturmaa millään tavalla kipeytynyt tms.

Tänään oli tarkotus muuttaa uuteen kämppään.
En ollut ennen sopimuksen tekoa asuntoa nähnyt kun edellinen asukas teki oharit.
Noh, huoltomies päästi sisään ja tarkasti kämpän.
Ei helvetti, entinen asukas ollut ilmeisesti kertaakaan siivonnut asuessaan.
Paskaa lattiat ja seinät täynnä. :curs:
Kellarikin oli luonnollisesti munalukolla varustettu...

Toivottavasti parin parin päivän sisällä pääsis uudestaan yrittämään.
Sinisilmäisenä uskoin että kaupungin asunnosta joku muuttaa sotkematta koko paskaa.

Voi vehje, että teki tänään pahaa kattella kun salilla 1 kaveri teki kaikki liikkeet taas niin päin persettä ettei mitään rajaa. Penkkiä munat katossa, kuten tämä sankari aina tekee ja sitten jotain aivan ihmeellistä adolf hitlerin natsitervehdys-vipunostoja sivulle symbioosia kauheilla painoilla ja kunnon heijarilla, siis aivan uskomaton liike, kyynärpäät liikkuivat ehkä 10 cm kropasta. Em. tarzanin kyykyt ovat jotain neljänneskyykkyjä pikkuraudoilla ja kauheilla ähinöillä, kroppahan on tietenkin mallia tikku. Hyvin menee. :D

Jesuiitta sanoi:
Em. tarzanin kyykyt ovat jotain neljänneskyykkyjä pikkuraudoilla ja kauheilla ähinöillä, kroppahan on tietenkin mallia tikku. Hyvin menee. :D
mitäs komediaa tässä on..?eiköhän meistä jokainen joskus ole ollut aloitteilja..vai mitä Jesuiitta
:thumbs: ?

kumali sanoi:
päätin nousta istuma-asentoon ja tyynesti istuin siinä 70kg sylissä ja odotin jotta neidit kävelevät ohi

Heh voin jopa kuvitella ilmeesi "juu mä tässä olen rannerullauksia alottelemassa" :hyper:

No joo jäin tuossa itsekin tangon alle 2 kuukautta sitten, ja sitä ei ole sitten piitkään aikaan sattunut. Kyllä nolotti, tosin otin penkin normaalista poiketen viimeisenä liikkeenä joten oli hankala arvioida jaksamista lihakset hapoilla.
Rullaile siinä sitten rapiat sata kiloa vatsan yli ettei kukaan ehdi näkee
:nolo:

Pyranha sanoi:
Heh voin jopa kuvitella ilmeesi "juu mä tässä olen rannerullauksia alottelemassa" :hyper:

No joo jäin tuossa itsekin tangon alle 2 kuukautta sitten, ja sitä ei ole sitten piitkään aikaan sattunut. Kyllä nolotti, tosin otin penkin normaalista poiketen viimeisenä liikkeenä joten oli hankala arvioida jaksamista lihakset hapoilla.
Rullaile siinä sitten rapiat sata kiloa vatsan yli ettei kukaan ehdi näkee
:nolo:
Hei! Kuinka paljon on maksimi jota joku on rullannut tosta kropan yli?

Itsellä rullailu jäi aikoinaan 80-90 kilon seudulle kun vielä yksin pusersi, nyt on kovemmilla painoilla aina varmistaja. Kyllä se silloinkin luissa ja nahoissa tuntui. :)

XXL sanoi:
Hei! Kuinka paljon on maksimi jota joku on rullannut tosta kropan yli?

Itsellä rullailu jäi aikoinaan 80-90 kilon seudulle kun vielä yksin pusersi, nyt on kovemmilla painoilla aina varmistaja. Kyllä se silloinkin luissa ja nahoissa tuntui. :)
80- 90kg kanssa voi vielä nousta istumaan tanko rinnalla ja huikata vaan että vattalihaksia tässä reenaan... :D
kun mennään yli 150kg niin ilme alkaa olee sen näkönen et kaikki ei oo kunnossa... :hyper:
Mulla on muutaman kerran käynyt niin että raskaissa nostoissa ranne nytkähtää niin et tanko on hetkisen peukalon varassa... saa hien pintaan... :eek:

Kun painoa on tarpeeksi, niin siinä luultavasti saavat sitten kylkiluutkin kyytiä... Olikohan se "Selviytymisopas" -ohjelmassa, kun oli juuri vinkkinä tuo "jos painot jäävät rinnalle, niin kannattaa ennemmin rullata tanko vatsan yli, kuin tukehtua..." No shit, Sherlock? :hyper:

Arsi sanoi:
Kun painoa on tarpeeksi, niin siinä luultavasti saavat sitten kylkiluutkin kyytiä... Olikohan se "Selviytymisopas" -ohjelmassa, kun oli juuri vinkkinä tuo "jos painot jäävät rinnalle, niin kannattaa ennemmin rullata tanko vatsan yli, kuin tukehtua..." No shit, Sherlock? :hyper:
muistaakseni opastivat nostelemaan ilman lukkoja jotta voi heijata painot lattialle jos tulee hätä
:)

Hape sanoi:
mitäs komediaa tässä on..?eiköhän meistä jokainen joskus ole ollut aloitteilja..vai mitä Jesuiitta
:thumbs: ?

No tää kaveri ei kuitenkaan ole mikään aloittelija kun on käynyt salilla vaikka kuinka ja kauan, kai sen tavote on sitten vaan tehdä liikkeet niin päin helvettiä kuin mahdollista. En meinannut tota millään pahalla, mun rispekstit saa kun yrittää vaan niin perkeleesti kunhan siinä hommassa on edes jotain järkeä, tällä kaverilla ei järkeä mukaan ole siunaantunut.

Freddy sanoi:
muistaakseni opastivat nostelemaan ilman lukkoja jotta voi heijata painot lattialle jos tulee hätä
:)
Joskus kauan sitten varmaan 40 kiloa vahingossa lähti menemään toiselta puolelta tankoa alas, aika heijari siitä tuli kun toinen pää tippui.. Onko kellään kokemusta isommista raudoista kun tiputetaan alas? Luulis et joku yli 100 kiloo varmaan viskaa tankon kattoon :hyper:

Back
Ylös Bottom