Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vittuttutuuttttatatataa perkele ku ajetaan mun bensalla huviajeluita ja palautetaan auto tyhjänä vittututtu ja sanotaaan et voitsiit vittu käydävittu tankaamassaa vittu!!!! ei mulla oo varaa vittu ajaa huvikseni, saatana ja sitte toine tulee ja ajaa mun rahoilla huvikseen vitttututututuutitiititgi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Artemis sanoi:
vittuttutuuttttatatataa perkele ku ajetaan mun bensalla huviajeluita ja palautetaan auto tyhjänä vittututtu ja sanotaaan et voitsiit vittu käydävittu tankaamassaa vittu!!!! ei mulla oo varaa vittu ajaa huvikseni, saatana ja sitte toine tulee ja ajaa mun rahoilla huvikseen vitttututututuutitiititgi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
No eipä tähän voi muuta sanoa kuin että tasan oma mokasi, jos annat kavereittesi pitää sinua lapasena. :wall:

Tomi sanoi:
No eipä tähän voi muuta sanoa kuin että tasan oma mokasi, jos annat kavereittesi pitää sinua lapasena. :wall:

Enkai minä sentään kavereilleni autoani jaa. :david: Velipoika se minun bensat oli ajanut salaa tietämättäni. En olisi uskonut että se kehtaisi palauttaa sen tyhjänä. Mutta koin ikävän yllätyksen kun hyppäsin rattiin ja oli helvetillinen kiirus.

Artemis sanoi:
Enkai minä sentään kavereilleni autoani jaa. :david: Velipoika se minun bensat oli ajanut salaa tietämättäni. En olisi uskonut että se kehtaisi palauttaa sen tyhjänä. Mutta koin ikävän yllätyksen kun hyppäsin rattiin ja oli helvetillinen kiirus.
No eipä tähän voi muuta sanoa kuin että tasan oma mokasi, jos annat velipoikasi pitää sinua lapasena. :D

BigBucks sanoi:
Koira katos.. OOn vitun jääs 5tuntii ettiny... SYOny mitää... saatanan tyypit paukuttelee noit helkkarin paukkojua tuol ulkona... IHAN USKOMATON VITUTUS :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Toivottavasti sesse löytyy!

Koiranturjake meillä söi avokin jujutsukortin. Odotan kauhuissani, että isäntä tulee aamuvuorosta. Pitää lähteä koirulin kanssa evakkoon...

Lääkärin täti totesi minulle tänään angiinan ja antoi vielä kaupan päälle kymmenen päivän antibioottikuurin. Selväpäinen uusivuosi, täältä tullaan. :evil:

Ite ryyppäsin kun oli angiina ja antibiioottikuuri vielä kesken. Ei tullut mitään ihme vaikutuksia. Ja vielä elossa näyttäsin olevan. Mutta en suosittele välttämättä :)

Vihattu sanoi:
Ite ryyppäsin kun oli angiina ja antibiioottikuuri vielä kesken. Ei tullut mitään ihme vaikutuksia. Ja vielä elossa näyttäsin olevan. Mutta en suosittele välttämättä :)

Saman tein viime uutena vuotena. Känni oli jotenkin paljon sekavampi ja krapulan jälkeen tauti oli poissa.. :D

Tänään tapahtui työpaikallani seuraavaa: Olin toimiston puolella aamupäivällä kun oli hiljaista ja paikalla vain kaksi asiakasta. Äkkiä kuuluu hirveä huuto ja minä ryntään katsomaan salin puolelle mitä on sattunut. Herrasmies makaa penkillä tanko rinnan päällä ja hentorakenteinen eläkeläismummo pitälee tankoa jotenkuten koholla mutta eihän se siitä mihinkään liiku. Painoa oli huimat 50kg mutta herrasmiehellä ei ilmeisesti mitään voimia jäljellä sen ylös saamiseksi. Sanon mummelille että ota sinä toinen pää niin minä otan toisen puolen ja nostetaan yhdessä.Saatiin tanko telineeseen ja henkeään haukkoen sanoo: Voi ETTÄ kun hävettää!
No sattuuhan tota... :)

yani sanoi:
Lääkärin täti totesi minulle tänään angiinan ja antoi vielä kaupan päälle kymmenen päivän antibioottikuurin. Selväpäinen uusivuosi, täältä tullaan. :evil:

ei sen nii väliä jos ei oksenna...turhaa oo selvinpäin.

Missukka sanoi:
Koiranturjake meillä söi avokin jujutsukortin. Odotan kauhuissani, että isäntä tulee aamuvuorosta. Pitää lähteä koirulin kanssa evakkoon...

Ei tulis mieleen antaa välillä ruokaakin sille lemmikille, ettei sen tartte mutustaa patjoja ja jujutsu-kortteja :D

Voi helevetti tuota kolomosen natsiohjelmaa saatana!! Pikkukakarat laulaa jotain tappakaa nekrut, me oomme valkoisia arjalaisia maailman valtiaita paskaa, gggRRRRRÄYHY

Vihattu sanoi:

Se riippuu antibiootista: joihinkin viina ei vaikuta, joidenkin teho heikkenee ja osalla on antabus-vaikutus.
Kannattaa varmaan lukea se tuoteseloste...

Missukka sanoi:
Voi helevetti tuota kolomosen natsiohjelmaa saatana!! Pikkukakarat laulaa jotain tappakaa nekrut, me oomme valkoisia arjalaisia maailman valtiaita paskaa, gggRRRRRÄYHY

Joo tuo ohjelma nosti kyllä niskakarvat pystyyn :curs: Varsinkin kun aletaan pakkosyöttämään lapsille tollasta paskaa niin menee pikkasen yli meikäläiseltä :curs:

Back
Ylös Bottom