Mitä, tällainen thread missä voi ihan päästellä tunteita vapaaks?
Okei.
Mua vituttaa, kun vanhoja viestejä ei voi quotata, tai tuoda esiin, on se kuitenkin parempi kuin aloittaa new thread.
Sanotaan: on parempi postittaa vanhaan threadiin kuin aloittaa uusi. Mutta ei se näköjään ole niin. Loppuun kuluttu asia? Ei se ole. Tulee varmaan uusia jäseniä, jotka sitten alkaa postaa uusia thredejä, mutta jos vanha threadi on nähtävissä, niin sehän olisi hyvä. Vittu eihän se ole mun tehtävä tuoda vanhoja thredejä julki, mutta kun mä selaan näitä sivuja, en mä rupee luomaan uutta threadia ja jos nään vanhan thredin missä ei ole vastattu mun kysymykseen taikka muuten vaan voi tuoda oman ajatuksen ilmi, niin se on huomattavasti parempi kirjoittaa siihen vanhaan threadiin.
Mä katoin läpi, tuolla on 5 tai enemmän threadia kysymyksiä solariumista, vitamiineistä, palkkareista... jne. Mut mä en aloitakkaan uutta thrediä, vaan käytän niitä vanhempia threadeja. Eikös se ole se tarkoitus... TIETYSTI se on!
Okei, sitten mua vituttaa kun usa sotii arabimaita vastaan, usan pitäisi vetää joukot pois arabimaista ja lakkauttaa rahatuki israelin armeijalle.
Sitten mua vituttaa kun on öljypäästöjä ja muita paskamönjiä meressä.
Mua vituttaa eläinten salametsästys, mua vituttaa demokratian huonot puolet ja kommunismin huonot puolet.
Mua vituttaa homoavioliitot, ja perkele jos ne hyväksyy homoparien adoptiolapset niin there's gonna be HELL to pay! Sama juttu lesboavioliitoista.
Sit mua vituttaa jos salikortti on vanha ja unohdin lataa sen ja viikonloppuna ei ole saliomistaja paikalla JA PERKELE kun täytyy keksiä sitten jotain muuta.
Vituttaa kun ihmiset arvostelee kehonrakentajia aivottomiksi, vittu ITE ootte aivottomia!
Sitten mua vituttaa työnantajan hirveä hengityksen haju.
ROOOOOOAAAAAAARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! :curs:
oke, nyt meen vetää sheikin ja rasvatonta kalkkunaa ja ruisleipää.