Itellä on vähän saman tyylinen tapaus kun kävelin parivuotta sitten töistä kotiin ja lähdin ylittämään Bulevardia (Helsinki) niin juuri kun olin pääsemässä koko kadun yli niin tienlaidasta lähtee liikkeelle semmonen pisnis ukko uudella V70 Vulvullaan ja kattoo tyynenrauhallisesti mua ja liruttaa kokoajan lähemmäs ja lähemmäs. Auto siis liikkui kävelyvauhtia ja päätin että perkele kun muutenkin kävelen kiireessä junälle niin on mulla senverta nopeutta ettei tarvi juoksuaskelta ottaa ettei alle jää. no just kun olin puolivälin auton keulasta ylittäny niin äijä otti ja kopsautti puskurilla suoraan jalkaan. AI PERKELE?

tunki pään ikkunasta ulos ja huusi että pidä juniori vähän vauhtia niin ei tarvii töniä.
:curs: :curs:
Huusin takas että mitä vittua sä spede ajat tahallaan suojatiellä päälle niin äijä karjas että painu nyt vittuun siitä edestä että pääsee tärkeemmät menemään.
Vielä enemmän :curs:
Kädet meni nyrkkiin ja kaksinkäsin konepeltiin niin kovaa ku tumpuista irtos.
Ja päälle että sun on parempi pitää nyt se saatanan leipäläpes kiinni tai tulee ruumiita.
Otin pari askelta kävelytielle ja just kun olin sivuikkunan kohdalla niin äijä vielä näytti keskaria.
Jotenki se jalka vaan otti suunnan kohti kartturin ovea ja siihenkin klommo.
Samassa

survas kaasun pohjaan ja lähti menee.
Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.