Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Disabled sanoi:
Vituttaa!

Meen just tapaa todella kaunista ja ihanaa tyttöä, mutta salee ryssin kaiken. En ole mikään kova naistenmies, eli jotain punastelen ja mykistelen ja sit lähen kotiin nukkumaan. Ei perkele.

Pah! Ei yksi tommoinen nyssyttelykerta mitään tuhoa. Todennäköisesti on vain otettu kun ekoilla tärskyillä on paikalla ujo herrasmies. Seuraavalla kerralla otat sitten paikkasi haltuun. :whip:

make77 sanoi:
Itellä on vähän saman tyylinen tapaus kun kävelin parivuotta sitten töistä kotiin ja lähdin ylittämään Bulevardia (Helsinki) niin juuri kun olin pääsemässä koko kadun yli niin tienlaidasta lähtee liikkeelle semmonen pisnis ukko uudella V70 Vulvullaan ja kattoo tyynenrauhallisesti mua ja liruttaa kokoajan lähemmäs ja lähemmäs. Auto siis liikkui kävelyvauhtia ja päätin että perkele kun muutenkin kävelen kiireessä junälle niin on mulla senverta nopeutta ettei tarvi juoksuaskelta ottaa ettei alle jää. no just kun olin puolivälin auton keulasta ylittäny niin äijä otti ja kopsautti puskurilla suoraan jalkaan. AI PERKELE?
:david: tunki pään ikkunasta ulos ja huusi että pidä juniori vähän vauhtia niin ei tarvii töniä.
:curs: :curs:
Huusin takas että mitä vittua sä spede ajat tahallaan suojatiellä päälle niin äijä karjas että painu nyt vittuun siitä edestä että pääsee tärkeemmät menemään.
Vielä enemmän :curs:
Kädet meni nyrkkiin ja kaksinkäsin konepeltiin niin kovaa ku tumpuista irtos.
Ja päälle että sun on parempi pitää nyt se saatanan leipäläpes kiinni tai tulee ruumiita.
Otin pari askelta kävelytielle ja just kun olin sivuikkunan kohdalla niin äijä vielä näytti keskaria.
Jotenki se jalka vaan otti suunnan kohti kartturin ovea ja siihenkin klommo.
Samassa :david: survas kaasun pohjaan ja lähti menee.
Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.

Sama! Mikonkadulla joku ajoi jollain uudehkolla pisnisautolla suojatiellä varpaiden yli. Jalassa oli Jalaksen turvakengät, joten ei tuntunu missään :D Kerkesin vielä potkaisemaan täysillä takaoveen. Kuski ajoi tien sivuun, mutta en jäänyt kuuntelemaan mitä asiaa sillä oli :david:

avautuminen...

Ajattelin vaan avautua; vituttaa ku ei oo kameraa et sais lähetettyä tänne kuvia, että sais palautetta. Kymmenen kiloa on tullu painoa ja olis kiva vähän saada palautetta siita, että mihin kannattas panostaa nyt :itku:

edit: on ite vähän hankala arvioida omaa kehoa ja kaverit ei tajua vittuakaan

Lainaa joltakin kaverilta, sukulaiselta tai työpaikalta päiväksi kameraa :)

gulag sanoi:
Sama! Mikonkadulla joku ajoi jollain uudehkolla pisnisautolla suojatiellä varpaiden yli. Jalassa oli Jalaksen turvakengät, joten ei tuntunu missään :D Kerkesin vielä potkaisemaan täysillä takaoveen. Kuski ajoi tien sivuun, mutta en jäänyt kuuntelemaan mitä asiaa sillä oli :david:

Hyvin toimittu! Noi pisnesäijät bemareillaan ajaa vaikka lapsen yli jos sattuu osuu tielle :curs:

henrig75 sanoi:
Hyvin toimittu! Noi pisnesäijät bemareillaan ajaa vaikka lapsen yli jos sattuu osuu tielle :curs:

Eivät aja. Eivät edes pienet vihaiset kurppamummot ajele ihmisten yli.

gulag sanoi:
Varpaiden yli kuitenkin.. 15cm lisää, niin se on koko ihminen :hyper:

Voin vain kuvitella sut tuskaisena mittaamassa jalkaterän pituutta viivottimella! :piis:

Dippi sanoi:
päivystykseen parin päivän sairastelun jälkeen, eivätkä suostu lähtemään ennenkuin lääkäri on kirjoittanut antibioottireseptin

Oliko jossain minun kirjoituksessa sanottu että menin lääkäriin hakemaan penisilliinikuurin "parin päivän sairastelun jälkeen" joka sitten vaihdettiin pari päivää myöhemmin antibioottikuuriin? Asian laita ei ole näin vaan tässä on pidetty flunssaa pian kuukauden verran. Vituttaa ihmiset jotka tekee yleistyksiä asiasta josta eivät tiedä yksityiskohtia.

Mutta tästäkin huolimatta peace, vittujako minä alan jostain nettipersoonista vetämään herneitä nenään. :lol2:

protsku sanoi:
Oliko jossain minun kirjoituksessa sanottu että menin lääkäriin hakemaan penisilliinikuurin "parin päivän sairastelun jälkeen" joka sitten vaihdettiin pari päivää myöhemmin antibioottikuuriin?
Täh? Mistäs tuo nyt tuli? Enhän minä sinua tuolla viestilläni tarkoittanut, vaan totesin yleisesti, ettei antibioottien liikakäyttö johdu pelkästään lepsuista lääkäreistä vaan myös asiakkaista. Ikäsi puolesta et varmaankaan ole enää "mukula, jonka vanhemmat tuovat päivystykseen"...

Ei pidä lukea liikaa rivienvälistä. :piis:

Eilen kävin juttelemassa yhdelle mukavan oloselle (näköselle) pokelle ovella, kun mun kaverilla kesti takin kanssa. Oon sen kanssa aikasemmin ohimennen puhunu jotain saleilusta ja aattelin mennä jatkamaan juttua.. No, se onki voimamies enkä mä taas tiedä niistä asioista paljon mitään. Tuli taas puhuttua niin fiksua juttua, että se varmaan luulee mun olevan joku bodaripokeja metsästävä hupakko. Ja se oli ensimmäinen kerta kun ikinä oon mennyt ite tolleen juttelemaan portsareille, kun saa ne työssään muutenkin tarpeeksi kuunnella asikakkaita... No, ottaa päähän kuitenkin.

kata sanoi:
Eilen kävin juttelemassa yhdelle mukavan oloselle (näköselle) pokelle ovella, kun mun kaverilla kesti takin kanssa. Oon sen kanssa aikasemmin ohimennen puhunu jotain saleilusta ja aattelin mennä jatkamaan juttua.. No, se onki voimamies enkä mä taas tiedä niistä asioista paljon mitään. Tuli taas puhuttua niin fiksua juttua, että se varmaan luulee mun olevan joku bodaripokeja metsästävä hupakko. Ja se oli ensimmäinen kerta kun ikinä oon mennyt ite tolleen juttelemaan portsareille, kun saa ne työssään muutenkin tarpeeksi kuunnella asikakkaita... No, ottaa päähän kuitenkin.

Kyllä se siitä, pomminvarmasti. :love:

Muijan kanssa meni suhde metsään niin että rytinä kävi. Ollut tosiaan liipasimella tässä viime aikoina ja perjantaina tarinoitiin asiat halki. Käytännössä mut dumpattiin, eikä ollut oikein vaihtoehtojakaan.

Ei vituta tosin enää niin paljon kuin parin viime viikon aikana, koska homma on ratkaistu, vaikkakaan ei toivomallani tavalla. Tiedostan nyt senkin, että pidemmän päälle muutamasta asiasta olisi joka tapauksessa tullut mulle isoja ongelmia, mikäli touhu ois jatkunu samanlaisena, joten sikäli hyvä ettei tämä suhde jatkunut pitempään. Harmittaa silti ettei homma toiminu.

Nyt pitää vaan löytää uusi tyttö, jotta vanha unohtuu... siinä taas vitullista projektia kerrakseen.

Mun epäonneni on vakio. Aina joku homma kusee... ei ikinä tunnu että kaikki on kohdallaan. vittu.

Proteos sanoi:
Nyt pitää vaan löytää uusi tyttö, jotta vanha unohtuu...

Ei näin. Ei todellakaan. Tyttökaverin etsiminen ainoastaan siihen tarkoitukseen,että vanha unohtuu on huono idea. Se ei ole reilu kummallekkaan osapuolelle, jos kannaltasi suhteen tarkoitus on vain entisen unohtaminen. Mainitsit, että sinut dumpattiin. Nyt ei muuta kuin raakaa itsetutkiskelua ja rehtiä peiliin katsomista, niin kasvu ihmisenä on taattu. Virheitä tulee kaikille, mutta niiden tiedostaminen on askel kohti valoisampaa minä-kuvaa. :love:

Fabien sanoi:
Ei näin. Ei todellakaan. Tyttökaverin etsiminen ainoastaan siihen tarkoitukseen,että vanha unohtuu on huono idea. Se ei ole reilu kummallekkaan osapuolelle, jos kannaltasi suhteen tarkoitus on vain entisen unohtaminen. Mainitsit, että sinut dumpattiin. Nyt ei muuta kuin raakaa itsetutkiskelua ja rehtiä peiliin katsomista, niin kasvu ihmisenä on taattu. Virheitä tulee kaikille, mutta niiden tiedostaminen on askel kohti valoisampaa minä-kuvaa. :love:

Fabien, kerro mikä sai sut ryhtymään rakkauden ja positiivisen elämänasenteen lähettilääksi täällä pakkotoisto-forumilla :) Oot kahden vuoden aikana kirjoittanut 232 viestiä, joista about 200 viimeisen parin kuukauden aikana.

Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen :haart:

Faabio on itse varmaan viime aikoina lyönyt keskeen rakkauden pajatsossa. Hän haluaa jakaa neuvoja ja levittää rakkautta ympärilleen.

:love: <------------------- Tämän olen oppinut Faabiolta.

Fabien sanoi:
Juu, ymmärrän pointtisi. Luonnollisesti haen koko ajan sellaista tyttöä jonka kanssa voisin kuvitella seurustelevani pidempäänkin. En ole harrastanut juuri lainkaan lyhyitä suhteitä pelkän panemisen takia. Viestistäsi saa sellaisen kuvan, ettei muka voisi heti alkaa etsiä uutta tyttöä. Meillä tilanne on ollut vaolea jo parisen viikkoa joten olen ehtinyt ajatella asioita paljon. Joillakin ihmisillä voi olla, että muna sanelee ehdot tällaisissa tapauksissa, mutta uskoisin itse pystyväni toimimaan järkevästi tilanteen taas koittaessa. Mulla on sellainen tunne, että haluan nyt löytää uuden naisen itelleni. Jos se vaatii vaikka 50 juttelukertaa eri naisten kanssa ravintoloissa niin ei voi mitään, mutta niin käyköön.

Ennen kuin tapasin tuota kyseistä tyttöä, mulla pyöri toinen nainen mielessä, mutta kun tutustuin tohon paremmin, niin vanha unohtui luonnollisesti. Elämässä täytyy vain suunnata eteenpäin... itsesääliin ei voi jäädä rypemään.

Dumppaamisesta vielä... mut dumpattiin se on fakta. Mikäli ei olisi dumpattu tai sovittu kyseistä lopputulosta, olisin kenties ite pistänyt pelin poikki. Muutoksien olisi pitänyt olla suuria... Valitettava fakta on myös se, ettei eroon johtanut syy ollu mun aiheuttama. Tiedän sen itse ja tämän lisäksi juteltiin pitkään tästäkin asiasta jolloin moni outo asia selvisi (joo tiedän, että naiset osaa sanoa mitä haluaa kuulla jne.). Mä en todellakaan pidä itseäni minään täydellisenä tms., mutta voin sanoa, että tällä kertaa en tyrinyt millään tavalla.

Perkele!!! Vittu että vituttaa tää mun tuuri! VITTU TÄÄ OO TOTTA ENÄÄN!! Eilen löysin elämäni naisen baarista. Kaikki skulas parremmin kuin hyvin ja sitten ku oltiin lähdössä sen kämpille sieltä baarista niin vittu hukkasin sen siihen vitun väen tungokseen!! :wall: :wall:

Eikä se todellakaan voinu olla että muija itse halus musta eroon, niin hyvin se osoitti kiinnostuksensa illan aikana! VOI JUMALAN KEVÄT!!

Isolation sanoi:
Perkele!!! Vittu että vituttaa tää mun tuuri! VITTU TÄÄ OO TOTTA ENÄÄN!! Eilen löysin elämäni naisen baarista. Kaikki skulas parremmin kuin hyvin ja sitten ku oltiin lähdössä sen kämpille sieltä baarista niin vittu hukkasin sen siihen vitun väen tungokseen!! :wall: :wall:

Eikä se todellakaan voinu olla että muija itse halus musta eroon, niin hyvin se osoitti kiinnostuksensa illan aikana! VOI JUMALAN KEVÄT!!

Baarista?! Vaikka olet vasta 17? Hyi, häpeä... :whip:

Back
Ylös Bottom