Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Isolation sanoi:
Eikä se todellakaan voinu olla että muija itse halus musta eroon, niin hyvin se osoitti kiinnostuksensa illan aikana! VOI JUMALAN KEVÄT!!
Sitten kun vuosia karttuu tuossa baarielämässä, niin huomaat, että tuota sattuu yllättävän usein. Eikä kyse ole huonosta tuurista.

Isolation sanoi:
Eikä se todellakaan voinu olla että muija itse halus musta eroon, niin hyvin se osoitti kiinnostuksensa illan aikana! VOI JUMALAN KEVÄT!!
En halua olla ilon pilaaja, mutta ei se muija mihinkään tosta noin vain katoa, jos se ei halua..

Isolation sanoi:
Perkele!!! Vittu että vituttaa tää mun tuuri! VITTU TÄÄ OO TOTTA ENÄÄN!! Eilen löysin elämäni naisen baarista. Kaikki skulas parremmin kuin hyvin ja sitten ku oltiin lähdössä sen kämpille sieltä baarista niin vittu hukkasin sen siihen vitun väen tungokseen!! :wall: :wall:

Joo, ei kuule tainnut olla sattumaa :)
Tulet kokemaan ton montaa kertaa vielä.
Nim. Saman kokenut

Isolation sanoi:
Nyt selvis ainakin toi sun nimimerkin analogia. Tervetuloa elämään! :)

Kuinka moni on saanut nämä kortit: "Meen käymään nopeesti vaan vessassa, tuun ihan koht takas" ja "Käyn ettimäs pari kaveriani, tuun ihan koht takas." Tää on kunnon baarilorton tyypillinen: "Mun on nyt vaan jätettävä sut, ku sopisin tapaamisen ton yhden toisen jätkän kans" (Ja viikon päästä ruinas mua baariin) :rolleyes:

Vinkki: Kannattaa mennä vaikka siihen vessa ulkopuolelle odottamaan, eipä pääse ainakaan pakoon :D

jänkäkoira sanoi:
En halua olla ilon pilaaja, mutta ei se muija mihinkään tosta noin vain katoa, jos se ei halua..

Näin on. Varma merkki muijan lähtösuunnitelmista on esim. kun muija ilmoittaa käyvänsä vessassa tai etsimässä kavereitaan.

John R sanoi:
Näin on. Varma merkki muijan lähtösuunnitelmista on esim. kun muija ilmoittaa käyvänsä vessassa tai etsimässä kavereitaan.

Jaa, täytyy vissiin seuraavalla kerralla juoda todella vähän mitään nestettä ja istua koko ilta jalat ristissä... :rolleyes:

Kalmiron sanoi:
Jaa, täytyy vissiin seuraavalla kerralla juoda todella vähän mitään nestettä ja istua koko ilta jalat ristissä... :rolleyes:

:D Ok, tarkennusta: Olet juuri rohkaissut mielesi, ja mennyt juttelemaan jollekin kissalle. Juttu saattaa luistaa ihan kohtuu hyvin ja olet ihan tyytyväinen suoritukseesi. Sitten jos muija ilmoittaa lähtevänsä käymään vessassa niin pikkuisen voi huolestua. jos muijaa ei takaisin kuulu 10min aikana, kaiken toivon voi heittää ja ottaa lisää olutta. :kippis1:

Lyön vaikka pääni pantiksi että se ei ollut siitä kiinni että muija halus eroon! Sitä kun on itse "hieman" humalassa, vitusti porukkaa, huono tuuri (kumpikin etsii eri paikasta samaan aikaan) nii tuollasta voi ainakin minun uskomuksen mukaan sattua ja kokemusta niistä "perusjätöistä" on.. eikä tämä kokemani mukaan ollut sellainen. Vitutus on äärimmäinen :curs: :wall:

Isolation sanoi:
Lyön vaikka pääni pantiksi että se ei ollut siitä kiinni että muija halus eroon! Sitä kun on itse "hieman" humalassa, vitusti porukkaa, huono tuuri (kumpikin etsii eri paikasta samaan aikaan) nii tuollasta voi ainakin minun uskomuksen mukaan sattua ja kokemusta niistä "perusjätöistä" on.. eikä tämä kokemani mukaan ollut sellainen. Vitutus on äärimmäinen :curs: :wall:
Mene ensi viikonloppuna samaan paikkaan uudestaan kattomaan jos näkyisi samaa naista. Mikäli nainen oli tosissaan sun suhteen ja kadotti sut vahingossa, uskoisin hänenkin ilmaantuvan (jos ei siis mitään muutakaan keinoa ole selvittää tietoja toisesta esim. kavereiden kautta).

Joku mikä lie vatsapöpö/ruokamyrkytys/whatever otti sitten ja iski kyntensä meikäläiseen (ja kyse EI siis tosiaankaan ole darrasta, eilisen alkoholipoliittinen saldo kun oli tasan 1 siideri). Heräsin viime yönä siihen, kun vatsaan sattui niin maan ...keleesti, ja edelleen on hutera olo, masu sekaisin yms. :( Ei paljoa tee mieli syödä, vaikka toisaalta nälkä onkin.

Tuleehan näitä aina silloin tällöin eikä tässä nyt kuolemankielissä olla, mutta vituttaa se silti kun kohdalle sattuu - vatsataudit ovat IMO kyllä taudeista ikävimpiä! :wall:

Fabien sanoi:
Kerro, mikä on hätänä. :love:

Tyttöystävä laittoi suhteen 1,5 vuoden seurustelun jälkeen jäähylle, koska ei osaa sanoa mitä haluaa just nyt ja hänestä on tuntunut sekavalta viime aikoina. Sanoi, että on väärin mua kohtaan jos hän ei saa ajatuksiaan selvitettyä. Yhden asian tiedän... ei kiinnosta etsiä muita, vaan toivon sydämestäni että saan hänet takaisin.Yhteinen aika on ollut elämäni parasta aikaa. Siinä raavaan miehen tilitystä... :(

joopa joo, vituttaa kun yrittänyttä taas lannistetaan
miksi edes yrittää jos ei siitä ei tule mitään?
ainakaan sitten ei tulis niitä pettymyksiä...

olipa siinä taas tiivistelmä viikonlopun baarireissusta

Antza sanoi:
Tyttöystävä laittoi suhteen 1,5 vuoden seurustelun jälkeen jäähylle, koska ei osaa sanoa mitä haluaa just nyt ja hänestä on tuntunut sekavalta viime aikoina. Sanoi, että on väärin mua kohtaan jos hän ei saa ajatuksiaan selvitettyä. Yhden asian tiedän... ei kiinnosta etsiä muita, vaan toivon sydämestäni että saan hänet takaisin.Yhteinen aika on ollut elämäni parasta aikaa. Siinä raavaan miehen tilitystä... :(

Sinuna ottaisin uuden tilalle. Turha märehtiä menneitä, ja vaihtamalla yleensä paranee ;)

Guile sanoi:
joopa joo, vituttaa kun yrittänyttä taas lannistetaan
miksi edes yrittää jos ei siitä ei tule mitään?
ainakaan sitten ei tulis niitä pettymyksiä...

olipa siinä taas tiivistelmä viikonlopun baarireissusta
Totuus on että ei kannatakaan yrittää. Mutta jos päättääkin rehellisesti vain vetää jumalattomat kännit ja öristä sekavia niin johan rupeaa tapahtumaan.

Näin siis jos oli kyse perimmäisen-pyhimmän saavuttelusta baariolosuhteissa?

Antza sanoi:

Kuulostaapa sanasta sanaan täsmälleen samalta, mitä mulle tapahtui puolisen vuotta sitten. Tiedän, että tuossa tilanteessa valtaa mielen sellainen ajatus kuin että "Voiko vitutukseen kuolla?".

Omasta kokemuksesta voisi vetää johtopäätöksen, että "ei osaa sanoa, mitä just nyt haluaa" tarkoittaa, että "voisi katsella muitakin". Ja "hänestä tuntuu sekavalta" voi tarkoittaa, että hän on mahdollisesti ihastunut johonkin toiseen.

Takaisin saamisesta ei kannata toivoa elätellä. Sillä saa oman olotilansa vieläkin onnettomammaksi. Varsinkin siinä vaiheessa, kun huomaa, että toinen käveleekin käsikkäin uuden könsikkään kanssa. Jos jäät kädet ristissä rukoilemaan, että hän palaisi takaisin, niin sitä ei varmasti tapahdu. Säälipisteitä ei tässä pelissä jaeta. Kannattaa siis ajatella, että peli on jo menetetty, ja suunnittelee asiat sen mukaan.

Sitäpaitsi tehokkaimmin saat hänet havahtumaan, kun pistät uutta matoa koukkuun ja alat katselemaan muitakin. Jos tunteita on vielä jäljellä hän saattaa vielä herätä, ja tulla toisiin aatoksiin, kun tajuaa, että sinä et todellakaan jää nyyhkyttämään yhden kotkottajan perään. Samalla saat myös itsekkin muuta ajattelemista, ja huomaat, että eihän se exä nyt mikään niin ihmeellisen ihana ollutkaan. Onhan niitä muitakin.

Mutta uuteen suhteeseen säntäämistä kannattaa silti varoa. Ei varmasti tule onnistumaan, jos epätoivon vallassa valitsee ensimmäisen vastaantulijan. Omalle itsetunnolle se saattaa hetkellisesti tehdä mannaa, mutta jossain vaiheessa alkaa tökkimään, ja samalla tulee ehkä särjettyä jonkun viattoman osapuolen sydän.

Loppupeleissä auttaa ainoastaan aika, mutta aika kuluu nopeammin, kun seikkailee ja pitää hauskaa. Näin puoli vuotta eron jälkeen alkaa jo ihan oikeasti tuska helpottamaan.

Uber-Gott sanoi:
Totuus on että ei kannatakaan yrittää. Mutta jos päättääkin rehellisesti vain vetää jumalattomat kännit ja öristä sekavia niin johan rupeaa tapahtumaan.

Näin siis jos oli kyse perimmäisen-pyhimmän saavuttelusta baariolosuhteissa?

oon tullu siihen tulokseen että kannattee vaan mennä ja olla ilman mitään suurempia toiveita

Angelos sanoi:
Kuinka moni on saanut nämä kortit: "Meen käymään nopeesti vaan vessassa, tuun ihan koht takas" ja "Käyn ettimäs pari kaveriani, tuun ihan koht takas." Tää on kunnon baarilorton tyypillinen: "Mun on nyt vaan jätettävä sut, ku sopisin tapaamisen ton yhden toisen jätkän kans" (Ja viikon päästä ruinas mua baariin) :rolleyes:

Vinkki: Kannattaa mennä vaikka siihen vessa ulkopuolelle odottamaan, eipä pääse ainakaan pakoon :D

Tätä tapahtuu kuulkaa aivan tahattomastikin. Oma nainen ei muista hyvässä tuiskeessa mitä on luvattu ja kenelle, heti kun vessanovi heilahtaa. Siinä jää oma kulta ja kaikki kaverit kuka minnekin heitteille, heti jos veskistä tultuaan huomataan esim.häppärien lähestyvän loppuaan tai kaveri väkijoukossa.. :D

Back
Ylös Bottom