Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Isolation sanoi:
Lyön vaikka pääni pantiksi että se ei ollut siitä kiinni että muija halus eroon! Sitä kun on itse "hieman" humalassa, vitusti porukkaa, huono tuuri (kumpikin etsii eri paikasta samaan aikaan) nii tuollasta voi ainakin minun uskomuksen mukaan sattua ja kokemusta niistä "perusjätöistä" on.. eikä tämä kokemani mukaan ollut sellainen. Vitutus on äärimmäinen :curs: :wall:

Varmaan 95% noista katoamisista johtuu siitä että se muija häipyy,kävi mulle kerran kuitenkin niin että "kadotin" yhden muijan ja etin sitä periaatteessa jokopaikasta ja lähdin pois.Kaveri kerto seuraavana päivänä että se muija oli ettinyt mua sieltä sen jälkeen kun olin lähtenyt.Mutta kyllä tuo katoamis temppu on aika ominainen tolle 2 jalkaselle lajille.

Piskuista updatea tähän.

jubar sanoi:
Tänään tuli sitten vastaus. Kaksi riviä. Ensimmäisessä sähköpostiosoite, toisessa sanat go nuts

Olin ollut aivan oikeassa. Tänään tuli vastausviesti, jossa sanoi että olen lukenut häntä aivan oikein, loukattua nyt sitten tuli ja olipas hyvä että ymmärsin pyytää anteeksi. Sitten riitaa haastaen että mistä kaikista syistä nyt sitten olinkaan ollut väärässä. :jahas:

Nyt oikeastaan vituttaa sitten se, että joudun myöntelemään, että hän on oikeassa kaikissa syytekohdissaan. On vähän riskialtista lähteä sähköpostitappelua aloittamaan, venyy aina niin pitkiksi ja paljon jää sanomatta ja tulee pahaa verta. Ollaan nyt sitten vaan kilttiä poikaa ja avaudutaan palstoilla, jota neitokainen ei osaa lukea..

Sain kuulla että parhaan ystäväni isällä on pahasti selkärankaan ja kylkiluihin levinneitä syövän etäpesäkkeitä mitä ei saada pois, elinaikaa annettu 1-2v.
Ja mitään fiksua et osaa sanoa. :(

jubar sanoi:
Piskuista updatea tähän.

Olin ollut aivan oikeassa. Tänään tuli vastausviesti, jossa sanoi että olen lukenut häntä aivan oikein, loukattua nyt sitten tuli ja olipas hyvä että ymmärsin pyytää anteeksi. Sitten riitaa haastaen että mistä kaikista syistä nyt sitten olinkaan ollut väärässä. :jahas:

Nyt oikeastaan vituttaa sitten se, että joudun myöntelemään, että hän on oikeassa kaikissa syytekohdissaan. On vähän riskialtista lähteä sähköpostitappelua aloittamaan, venyy aina niin pitkiksi ja paljon jää sanomatta ja tulee pahaa verta. Ollaan nyt sitten vaan kilttiä poikaa ja avaudutaan palstoilla, jota neitokainen ei osaa lukea..

Oho:eek:, ompa menoa.
En pysty käsittämään, mikä tässä jutussa on niin kohtuutonta?
ja vielä kun on vanha ystävä?

En itse asiassa itsekään oikein käsittänyt, miten osuin niin hermoon, mutta alkuperäisessä viestissäni, joka koko jutun sai käyntiin, käytin suurinpiirtein kovuusastetta "en ihan tiedä, mitä voisin sanoa saadakseni sinut ymmärtämään, ettei jo ihan periaatteestakaan ole mukava odottaa näin pientä asiaa kuin sähköpostiosoite näin pitkään. Mitä haluaisit minun sanovan?"

Sitten sitä ilmeisesti on tullut "paisuteltua asia kohtuuttomiin" minun "freaky mailissani". Mene ja tiedä.. Luulisin, että saattaa tätä toista osapuolta itseäänkin hieman hävettää, ettei ole näin pitkässä ajassa saanut asiaa toimeksi ja purki sen sitten minuun. Onko tuo nyt sitten reilua, onkin asia erikseen.

Vituttaa toi armeijan alkaminen. Ei muuta mutta reenit kärsii...

Voe vittujen kevät!1111!yks!

Kyynärtaive otti nokkiinsa kolmisen viikkoa sitten ojentajatreenissä.
Vieläkään ei voi mitään yläkropalle tehdä.

Kohtalon ivaa on, että aina ehtii tehdä penkin ja vinopenkin ennenkuin kyynärtaive alkaa vittuilemaan ja pitää todeta ettei voikaan treenata vieläkään. Jospa joku kosminen voima haluaa tehdä musta rintahauispellen?
Noh, huomenna jalkoja eniveis.

Mutta voe kyrpä että hajottaa. :wall:

grimJester sanoi:
Miksi kaikki goddamn naiset on mielisairaita? :wall:

Oltiin lähdössä Rammstein-keikalle. Vähän pohjia kurkusta alas nousukännin takaamiseen. Kävelymatkalla nainen ottaa mun ja kaverin käsistä kiinni ja rupee heittäytymään about selälleen että se roikkuu ilmassa ja me pidetään se pystyssä. Hihitellen hullun lailla. Pari kertaa se repii liikaa ja kaatuu selälleen. Onneksi ei kuitenkaan lyö takaraivoaan asfalttiin. Jotain parisataa metriä Areenalta se lähtee juoksuun meitä muita edelle, hihitellen hullun lailla. Mä jo huudan sille että pysähtyis kun se on lähdössä tietä ylittämään ja autoja tulee.

Sitten se häviää johonkin (jäädään rakkoja tyhjentämään matkalla). Ajatellaan että se löytyy sitten katsomosta. Ei sitten löydy. Kun keikka on jo alkanut, lähetän sille pari tekstaria. About keskellä keikkaa lähden käytävälle soittamaan sille. Ei vastausta. Mietin jo pitäiskö soittaa sairaaloita läpi, muta en nyt sitten kuitenkaan. Istun siinä, vieressä luultavasti Hartwall Areenan ainoa tyhjä paikka.

Keikan jälkeen soitan sille. Se vastaa, väittäen että on Pasilassa ja on ollut keikalla. Joku on kuulemma sanonut sille "tuu tänne" ja sitten se on ollut jossain yläkatsomossa. Joo. Pitänee kysyä yksityiskohtia keikan tapahtumista. En tiedä mitä se oikeasti on tehnyt, mutta ei kai onneksi jäänyt auton alle.

Miksei naiset voi käyttäytyä järkevästi? :wall: :curs:
Update, oletettavasti lopullinen.

Soitin eilen ja järjestin tapaamisen. Se olettaa että ajattelin pistää suhteen poikki tosta. Pyydän sitä kertomaan oman versionsa siitä mitä keikalla on tapahtunut. Se väittää että usein kännissä lähtee juoksemaan muuten vaan, ja että otti Areenan sisällä siiderin, jäi juttelemaan satunnaisten vastaantulijoiden kaa, huomaa kadottaneensa lippuaan ja lähtee sitten niiden matkaan. Kun huomautan että harvemmin saa istumapaikkoja ilman lippua, se "muistaa" että joku noiden satunnaisten vastaantulijoiden kaveri oli jättänyt tulematta, joten se sai ilmaisen lipun.

Sen jälkeen se keksii että on soitellut äxänsä kaa jonkun aikaa ja on vielä rakastunut siihen. Vähän myöhemmin ne ovatkin tapailleet viime aikoina taas.

Yhteisymmärryksessä päädytään siihen ettei meidän kannata tavata enää. Poistan sen puhelinnumeron mun kännystä.

The End :urjo:

Geckonen sanoi:
:offtopic: Monesko vuos Tove sulla menossa? Mulla lähti toinen käyntiin.
Mulla on toinen vuosi tota paskaa menossa, ja kovasti näyttää siltä että alan joulun jälkeen lukea Åbo Akademin farmasian pääsykoekirjoja.. Terveysala kiinnostaa, mutta potilastyö uhkaa viedä "järjen"...
Kuvittelin muuten viikko sitten antavani i.m injektiossa kusipäälle potilaalle syanidia, oli huomattavasti helpompi hymyillä. Suorastaan nauroin sisimmässäni, kun tiesin että se nilkki pelkää piikkejä ja tärisi kuin haavanlehti jo ennen kuin otin neulasta hylsyn pois... :lol2: :D :lol2: :evil:

grimJester sanoi:
Yhteisymmärryksessä päädytään siihen ettei meidän kannata tavata enää. Poistan sen puhelinnumeron mun kännystä.

The End

Aivan oikea ratkaisu. Rivien välistä tunnen sua kohtaan löylynlämmintä myötätuntoa ja huomaan selvästi yhden asian: ansaitset todellakin parempaa kuin tuollaisen ihmisen. Toivon sinulle kaikkea hyvää sekä mielenlujuutta ja uskoa siitä, että SE oikea nainen löytyy vielä tulevaisuudessa. Ehkäpä jo seuraavassa konsertissa katsot viereesi ja näet suloisen naisen vieressäsi ja suljet hänet ihanissa ajatuksissasi hellään sielujen väliseen hehkuvaan syleilyyn.

:love:

Tove sanoi:
Mulla on toinen vuosi tota paskaa menossa, ja kovasti näyttää siltä että alan joulun jälkeen lukea Åbo Akademin farmasian pääsykoekirjoja.. Terveysala kiinnostaa, mutta potilastyö uhkaa viedä "järjen"...
Kuvittelin muuten viikko sitten antavani i.m injektiossa kusipäälle potilaalle syanidia, oli huomattavasti helpompi hymyillä. Suorastaan nauroin sisimmässäni, kun tiesin että se nilkki pelkää piikkejä ja tärisi kuin haavanlehti jo ennen kuin otin neulasta hylsyn pois... :lol2: :D :lol2: :evil:

Jos terveysala kiinnostaa, mutta tollanen konkreettinen hoitaminen ei, miten olisi sosionomiksi lukeminen. Ei ehkä yhtä hehkeää kuin farmasian lukeminen, mutta saman alan hommia kuitenkin.
Nimittäin toi kuvailemasi potilastapaus ei "välttämättä" herätä luottamusta.. Ei pahalla, mutta vaikka minulla ei ole minkäänsortin piikkikammoa, niin olisi jännäkakka kolkuttelemassa porteilla jos hoitaja tulisi neulan kanssa pistämään hullunkiilto silmissä.

Itteäni vituttaa aivan suunnattomasti tämä kurkkukipu. Angiinaa ei todettu, mutta joka perkeleen aamu on kurkku niin paskana ettei voi niellä, puhumisesta puhumattakaan(?!). Himpun verran vaikeaa hymyillä harjottelussa potilaille kun koskee niin hitosti. Kipulääkkeitä menee kuin karkkia ja ne auttavat hetken, mutta vain hetken. Saatana!

Geckonen sanoi:
Itteäni vituttaa aivan suunnattomasti tämä kurkkukipu. Angiinaa ei todettu, mutta joka perkeleen aamu on kurkku niin paskana ettei voi niellä, puhumisesta puhumattakaan(?!). Himpun verran vaikeaa hymyillä harjottelussa potilaille kun koskee niin hitosti. Kipulääkkeitä menee kuin karkkia ja ne auttavat hetken, mutta vain hetken. Saatana!
Mononukleoosi?

Kiitos.

Rakkaus onkin kun värikäs perhonen aurinkoisena kevätpäivänä, kirkkaan sinisen taivaan alla. Se laskeutuu varovasti helliin käsiin, jotka pistää sen siiven kiinni neulalla lattiaan. Sitten se pyrkii epätoivoisesti sytkärin polttavaa liekkiä pakoon, mutta pyörii vain kivuliaasti neulan ympäri. Kun liekit tavoittavat sitä värikäs siipi tummenee mustaksi kun väri valuisi tulen kautta ilmaan. Viimeiset nykäykset loppuvat ja neulassa kiinni oleva siipi katkeaa.

Perhonen on vihdoin vapaa.

[/tommytabermanavautuminen]

Joo, katse eteenpäin, niin eiköhän se siitä. :)

Geckonen sanoi:
Veikkaan että joo. Angiina-pikatesti näytti negatiivista ja sairaanhoitaja sanoi olevan bakteeriperäinen infektio. Ei kai tässä mitään muuta kuin tulehduskipulääkeitä naamaan.
Mononukleoosin aiheuttaa Epstein-Barrin-virus, ei bakteeri. Siihen olisi ilmeisesti lääkkeet, jos se olisi bakteeriperäinen infektio?

Tomi sanoi:
Mononukleoosin aiheuttaa Epstein-Barrin-virus, ei bakteeri. Siihen olisi ilmeisesti lääkkeet, jos se olisi bakteeriperäinen infektio?

Totta. Pahoittelen huonoa ulosantiani. Kipulääkkeillä toi olo pikkusen aina paranee, mutta vain vähäksi aikaa. Täytyy kai vaan sairastaa homma läpi. On sitä pahempaakin oloa ollut, mutta vituttaa silti.

Voi vitun vittu...

Mursin nilkkani viikonloppuna. Treeneihin ei mitään asiaa vähään aikaa. Sauvoilla kävely tuottaa jo tuskaa.
Tässä tilanteessa miettii että onko se massan hommaaminen kroppaan niin merkityksellistä sittenkään kun kepeillä kävelee. Olisi paljon kepeämpää liikuskella noilla tikuilla jos olisi kakskytäkiloa vähemmän päällä. Perrkele...

Gunther sanoi:
Mursin nilkkani viikonloppuna. Treeneihin ei mitään asiaa vähään aikaa. Sauvoilla kävely tuottaa jo tuskaa.
Tässä tilanteessa miettii että onko se massan hommaaminen kroppaan niin merkityksellistä sittenkään kun kepeillä kävelee. Olisi paljon kepeämpää liikuskella noilla tikuilla jos olisi kakskytäkiloa vähemmän päällä. Perrkele...

Ja mies painaa 85kg!!! :D (siis ainakin profilen mukaan?

Back
Ylös Bottom