protsku
Banned
Tomi sanoi:Antibioottia flunssaan? :jahas:
Joo, penisilliinillä aloitettiin ja kun ei tehonnut niin vaihdettiin antibiootiksi! :itku: :urjo:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Antibioottia flunssaan? :jahas:
-ltä.jarhu sanoi:Vittu ku vituttaa kaiken maailman munapää naapurit, jotka alkaa popittaa vittu kahdeksalta aamulta ja vittu saatana popittaa vittu iltakymmeneen perkele! Saatana. Tai no, voin mä aina popittaa vähän isommalla :D
Mutta kun vituttaa saatana
Tuota, oletko varma? Englanninkielessä kun on näitä mielenkiintoisia "break a leg" - pidä hauskaa - ilmaisujakin.jubar sanoi:Otti sitten perkele vissiin nokkiinsa!
Ja tarvii vielä ihmetellä, ettei tehoa. Tämmösten paskahousujen ja leväperäisten lääkärien takia, niitä antibiooteille resistenttejä bakteereita sikiää. :curs:protsku sanoi:Joo, penisilliinillä aloitettiin ja kun ei tehonnut niin vaihdettiin antibiootiksi! :itku: :urjo:
Plus sellaisten vanhempien, jotka tuovat flunssaisen mukulansa päivystykseen parin päivän sairastelun jälkeen, eivätkä suostu lähtemään ennenkuin lääkäri on kirjoittanut antibioottireseptin...stranger sanoi:Ja tarvii vielä ihmetellä, ettei tehoa. Tämmösten paskahousujen ja leväperäisten lääkärien takia, niitä antibiooteille resistenttejä bakteereita sikiää. :curs:
= "antaa palaa!" Ihan tavallinen puhekielen ilmaisu.jubar sanoi:Tänään tuli sitten vastaus. Kaksi riviä. Ensimmäisessä sähköpostiosoite, toisessa sanat go nuts
Ei mahda enään olla kaverisi :(Strappado sanoi:Kaverin tyttöystävä päätti antaa minulle synttärilahjaksi blowjobin. Eihän sitä nyt poskeen ottavaa tyttöä saa estää, mutta helvetti että on nyt morkkis.
Vittu, sinua en ainakaan kaveriksini haluaisiStrappado sanoi:Kaverin tyttöystävä päätti antaa minulle synttärilahjaksi blowjobin. Eihän sitä nyt poskeen ottavaa tyttöä saa estää, mutta helvetti että on nyt morkkis.
Antza sanoi:VITTU ETTÄ VITUTTAA!! VITTU... ihmissuhdeongelmia. Prkl, ei voi käsittää miten tuntee itsensä onnettomaksi ja voimattomaksi... :(