Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tomi sanoi:
Antibioottia flunssaan? :jahas:

Joo, penisilliinillä aloitettiin ja kun ei tehonnut niin vaihdettiin antibiootiksi! :itku: :urjo:

Tällainen pikkuflunssa pistää vituttamaan. Ke-pe meni saikulla kun oli vähän kuumettakin, mutta nyt jäi sellanen saatanan köhä, että ei salillekkaan uskalla lähteä. Kai tätä vielä kestää sitten ainakin pari viikkoa. :curs: :wall:

Vittu ku vituttaa kaiken maailman munapää naapurit, jotka alkaa popittaa vittu kahdeksalta aamulta ja vittu saatana popittaa vittu iltakymmeneen perkele! Saatana. Tai no, voin mä aina popittaa vähän isommalla :D

Mutta kun vituttaa saatana

Eräs nainen jäi mieleen kun se jätti aina painot tankoihin , meni kerran hauiskääntökoneeseen väärinpäin ja alko tekee ojentajii (ojentajakone siinä toisella puolella)
Eräs mies treenaa lyhyissä shortseissa ja jos se tekee makuullaan jotain liikkeitä niin sitte on muilla ihmisillä aika vapaat näkymät sen sukukalleuksiin.

huvittavinta salilla on nimenomaan hormonihöyryiset (vetänyt LIIKAA kamaa) bodarit, kaverit joiden elämään juttujen mukaan ei mahdu muuta kuin asentajan/poken hommat ja potaaminen. Ihme öykkäreitä suurin osa, eipä siis ihme että lajilla on huono maine. Joskus huvittaa se homomainen keikistely mitä ne pitää peilin edessä, huokaillen itsekseen voi et mä oon kaunis, ja toinen homostelija vielä vieressä kehumassa "sul on nii upeet pikepsit" :D

Olin heinäkuussa Australiassa ja vanhan frendin luona sitten pilettämässä, ja tapasin ihanan aussineidon. No, illan päätteeksi käteen ei sitten kuitenkaan jäänyt kuin etunimi, ja vinkkasin hienovaraisesti frendilleni kotiin päästyäni, että olipas se kertakaikkisen mukava ihminen. Olisi ollut ihan hauska vähän paremminkin tutustua. No, ystäväni tähän sitten, että oli ollut tyttö samaa mieltä ja antanut sähköpostiosoitteensa, joka nyt oli vain päässyt sitten hukkumaan. Tässä nyt viimeiset neljä ja puoli kuukautta olen ottanut asiaa puheeksi, oli kuitenkin sen verran päässyt amor meikäläisenkin eteiskammioita kutittelemaan. Nyt sitten n. viikko sitten otin asian jälleen pöydälle, ja käytin hiukkasen - en paljon - vaativampaa sävyä. Kysyin ihan ystävällisesti neuvoakin, että mites nyt sitten melkein viiden kuukauden jälkeen voisi mahdollisesti tällaisen yhteyden aloittaa vaikuttamatta ihan :david: -ltä.

Tänään tuli sitten vastaus. Kaksi riviä. Ensimmäisessä sähköpostiosoite, toisessa sanat go nuts

Otti sitten perkele vissiin nokkiinsa! On se kyllä kumma. Ensin panttaa osoitetta puoli vuotta ja vinkkailee aina välillä että juu, kyllä kiinnostusta yhteyden aloittamiseen löytyy, juu. Sitten annetaan tuollainen saatanan syyllisyyspaukku. Ei sitten auttanut kuin taputtaa päähän, että ei kai neidillä vaan mennyt hernemaissipaprika sievään nöpönenään? Että minun tässä taas tietenkin täytyy tanssia ripaskaa sukat korvissa ja laannuttaa prinsessa, ennenkuin pääsen sähköisesti hakkailemaan hänen kaveripiiriään. On se perkele kyllä kumma! :curs:

jarhu sanoi:
Vittu ku vituttaa kaiken maailman munapää naapurit, jotka alkaa popittaa vittu kahdeksalta aamulta ja vittu saatana popittaa vittu iltakymmeneen perkele! Saatana. Tai no, voin mä aina popittaa vähän isommalla :D

Mutta kun vituttaa saatana

Et kai sä vaan mun naapurissa asu? :D

Joo, hormonit tekeekin tyhmäksi... legendaarista paskapuhetta. Yleensä kehonrakentajat ja voimanostajat ovat salin mukavinta porukkaa, kusipäitä tietenkin löytyy aina. Eikä portsarin/asentajan hommat tee kenestäkään tyhmää.

Tuo "homomainen keikistely" on poseerausta ja se liittyy oleellisesti kehonrakennukseen. Oletko kenties niitä, joilla puntarin lukema on kehityksen merkki? Peilistä on helppo seurata kehitystä ja kaveri on tässä hyvänä apuna.

Enhän nyt tietenkään varma ole, ja otin erehtymisen mahdollisuuden kyllä vastausmailissakin huomioon, mutta olen tuntenut ko. ihmisen jo 17 vuotta, ja sävy on melkoisen tyly ja töksäyttävä, jos laittaa

whoever@whereever.com
go nuts

Siitä tuli sellainen 'piä tunkkis' -fiilis.

protsku sanoi:
Joo, penisilliinillä aloitettiin ja kun ei tehonnut niin vaihdettiin antibiootiksi! :itku: :urjo:
Ja tarvii vielä ihmetellä, ettei tehoa. Tämmösten paskahousujen ja leväperäisten lääkärien takia, niitä antibiooteille resistenttejä bakteereita sikiää. :curs:

stranger sanoi:
Ja tarvii vielä ihmetellä, ettei tehoa. Tämmösten paskahousujen ja leväperäisten lääkärien takia, niitä antibiooteille resistenttejä bakteereita sikiää. :curs:
Plus sellaisten vanhempien, jotka tuovat flunssaisen mukulansa päivystykseen parin päivän sairastelun jälkeen, eivätkä suostu lähtemään ennenkuin lääkäri on kirjoittanut antibioottireseptin...

Kaverin tyttöystävä päätti antaa minulle synttärilahjaksi blowjobin. Eihän sitä nyt poskeen ottavaa tyttöä saa estää, mutta helvetti että on nyt morkkis.

Strappado sanoi:
Kaverin tyttöystävä päätti antaa minulle synttärilahjaksi blowjobin. Eihän sitä nyt poskeen ottavaa tyttöä saa estää, mutta helvetti että on nyt morkkis.
Ei mahda enään olla kaverisi :(

Itseäni vituttaa armoton krapula :curs:

Strappado sanoi:
Vittu, sinua en ainakaan kaveriksini haluaisi

VITTU ETTÄ VITUTTAA!! VITTU... ihmissuhdeongelmia. Prkl, ei voi käsittää miten tuntee itsensä onnettomaksi ja voimattomaksi... :(

Antza sanoi:
VITTU ETTÄ VITUTTAA!! VITTU... ihmissuhdeongelmia. Prkl, ei voi käsittää miten tuntee itsensä onnettomaksi ja voimattomaksi... :(

Kerro, mikä on hätänä. :love:

Vituttaa!

Meen just tapaa todella kaunista ja ihanaa tyttöä, mutta salee ryssin kaiken. En ole mikään kova naistenmies, eli jotain punastelen ja mykistelen ja sit lähen kotiin nukkumaan. Ei perkele.

Back
Ylös Bottom