Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Haha, tää sai ees vähä piristettyä iltaa :D mutta menee kyllä yli hilseen tyttöystävän mielenmaailma, en vain voi käsittää.

Ite oon ollu pidempään samaa mieltä, mutta oon oppinu sen, että kaikista tyhjänpäiväsistä räkytyksistä ei kannata ottaa itteensä.

Mikä vittu siinä on että jos kahvitunnilla ei halua ottaa pullaa niin se ei stna mene kerralla perille. Heti ollaan kuin vittuilisin tai olisin ylpeä jos sanon että pelkkä kahvi riittää kiitos. Ja sitten vielä yritetään tuputtaa viisi minuuttia.

Mikä vittu siinä on että jos kahvitunnilla ei halua ottaa pullaa niin se ei stna mene kerralla perille. Heti ollaan kuin vittuilisin tai olisin ylpeä jos sanon että pelkkä kahvi riittää kiitos. Ja sitten vielä yritetään tuputtaa viisi minuuttia.

Olisit ottanu sen pullan käteen ja heittäny mielenosoituksellisesti sen kaaressa roskikseen.. "Siinä oli mun pulla, kiitos oli hyvää.."

Oon huomannu saman. Vielä pahempi on jos kieltäydyt ilmaisesta alkoholista, hoitoon pitäisi lähteä suunilleen samalta istumalta, siihen ei kelpaa syyksi autot eikä dieetit. Suomalaiseen mentaliteettiin ei lukeudu sana ei jos alkoholia on tarjolla.

..tää pitäis kyllä tutkia perinpohjin tää keissi. Miten joku voi olla ottamatta pullaa jos sitä on näkyvillä, hyvin huolestuttavaa!

Mä en juo edes sitä kahviakaan. Voi vittu että se on vaikea saada ihmisille menemään jakeluun.

Meidän salilla käy joku ehkä reilu viisikymppinen täti reenaamassa joka tuntuu jämähtäneen treenitrikoissaan 80-luvulle. Tämä nyt ei ole varsinaisesti se komedian aihe vaan se, että taas parilla kertaa peräkkäin kun olen nähnyt hänet salilla on hän tehnyt smith -kyykkyä. Tyylinä on, että smithiin ladataan reilu 90kg jonka jälkeen tehdään niiauskyykkyä polvia koukistamalla liikeradan ollessa noin 10cm. Tätä täti hinkkaa aina sen kuutisen sarjaa. Itsellä ainakin menee pointti vähän ohi. Eilen tuo näytti tekevän myös kylkiä käsipainolla. Näytti vaan koukistuvan käsi siihen malliin, että oli ehkä ennemmin joku pystyssä suoritettava kulmasoutuvariaatio. Onhan se hyvä, että pidetään kunnosta huolta, mutta kun asiat voisi tehdä oikeasti kunnollakin.

Ei helvetti tuota työkkärin toimintaa. 10 toimistoa ja tasan yksi otti vastaan. Tunnin siellä jonotin, saatana.

Työkkäri onkin paskin paikka minne ihminen voi mennä.. Mua vituttaa se paikka yli kaiken, ja maanantaina pitäs taas sinne lähtee jutustelemaan turhia.

Hahaa, luulin päässeeni eroon flunssapaskasta, mutta sieltä se vaan näyttää vielä tulevan takas. Oisko vielä joku päivitetty versio 1.2, nyt entistä paremmalla kurkkukivulla!
Saatanan saatana.

Yksi kaveri oli aikeissa tehdä vaakaprässiä, johon oli laitettu helvetin iso lappu, jossa luki "odottaa huoltoa". No eipä tämä kaveri sitä nähnyt, vaan istui tämän lapun päälle ja ihmetteli kun laite ei jostain kumman syystä toimi. No ei tämäkään häntä haitannut, vaan jatkoi vaakaprässin tekoa kovasti puhkuen, mutta ilman painoja (vaijeri oli poikki).

Se jatko, mutta et mennyt vinkkaamaan että rikki on :rolleyes: kunhan ihmettelen

eilen oli huvittavaa katseltavaa sellanen noin 40v. mies egopainoineen. Kaveri oli mallia laihaläski, ilme tuima, pää kalju. Otti heti alkuun 30kg käsipainot ja alkoi niillä tekemään hauiskääntöä. Oli hurjan näköistä kun jaloista selkään ja päähän väänsi koko kropalla. no, voihan koko kropan venyttelyn hoitaa noinkin.

Menin jonkun miehen viereen laitteeseen. Yhtäkkiä karmea lemu levisi sieraimiini, herra oli päästänyt oikein mojoavan kananmunapierun. Mies kipaisi nopeasti tiehensä. Siinä vaiheessa vielä nauratti, vaikkakin haju oli hirveä. Samantien viereeni tulee toinen jäbä, söpö tapaus, jota aina vähän vilkuilen. Sankka ruskea pilvi leijui yhä ympärilläni ja valitettavasti näin hänen nuuhkivan ilmaa ja katsovan sitten minua...

Mikset sanonut: "Itselleni päästin , ja heti on muut haistelemassa!"

DNA-laskut pitäisi saapua aina spostiin, mutta joulukuussa en saanut mitään laskua,joten nyt laskussa on 5E muistutus laskusta jota en ole saanut.
Soitin asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa. Ovat laskun lähettäät, vastuu siirtynyt minulle, joten myös tuo extra 5e täytyy maksaa

Roskakori ja roskaposti -roskakori kysyvät aina lupaa minulta ennenkuin tyhjenevät itsenäisesti, kun tietty määrä viestejä.
Joten en ole voinut missata kyseistä laskua. Se ei ole vaan koskaan saapunut minulle!

Mitä kikkeliä oikein tapahtunut, ei voi edes spostiin enää luottaa. prkl!

DNA-laskut pitäisi saapua aina spostiin, mutta joulukuussa en saanut mitään laskua,joten nyt laskussa on 5E muistutus laskusta jota en ole saanut.
Soitin asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa. Ovat laskun lähettäät, vastuu siirtynyt minulle, joten myös tuo extra 5e täytyy maksaa

Roskakori ja roskaposti -roskakori kysyvät aina lupaa minulta ennenkuin tyhjenevät itsenäisesti, kun tietty määrä viestejä.
Joten en ole voinut missata kyseistä laskua. Se ei ole vaan koskaan saapunut minulle!

Mitä kikkeliä oikein tapahtunut, ei voi edes spostiin enää luottaa. prkl!

Toi dna laskutuspalvelu on iha kusinen, yrityksen puolesta noita joutunut handlaa ja liittymiä sulkeneet kun itse mokanneet laskujen lähetyksessä. Moneen kertaa säädetty kuntoon ne ja joka toinen kuukaus ne onnistuu ne säätää vituiks eikä laskut tule perille.

Menin jonkun miehen viereen laitteeseen. Yhtäkkiä karmea lemu levisi sieraimiini, herra oli päästänyt oikein mojoavan kananmunapierun. Mies kipaisi nopeasti tiehensä. Siinä vaiheessa vielä nauratti, vaikkakin haju oli hirveä. Samantien viereeni tulee toinen jäbä, söpö tapaus, jota aina vähän vilkuilen. Sankka ruskea pilvi leijui yhä ympärilläni ja valitettavasti näin hänen nuuhkivan ilmaa ja katsovan sitten minua...

Sillä hajulla on tarkoitus. Se on sitä varten jos paikalla sattuisi olemaan kuuroja.

Herra Mirandos, sitä ei mielellään ottaisi muiden pieruja omalle kontolle. On niitä nimittäin myös omasta takaa.

Vuosia sitten :rolleyes: olin kaverin kanssa täpötäydellä salilla. Polleana menin tasapainolaudan päälle, kaverille kovaan ääneen ihmetellen: "mikä virka tälläkin on? Liian helppoa."
Pyöräytin seinästä kovat vauhdit ja saman tien kaaduin kovan ryminän seurauksena maahan, tottakai kirkuen. Maassa selällään maatessa aloin tietysti nauramaan, kaikkien salikävijöiden huomiossa paistatellen. Henkeä vetäessäni minulta pääsi valtavan kovaääninen pieru.
Kaveri lähti siinä vaiheessa pukukoppiin. Sinne vei pian omakin tieni, pieru vanavedessä uiden. (Jaksu, niin kaikki kuurotkin varmasti huomasivat.)

Itselle tilanne on lähinnä kummallinen, joku voi tästä komediaakin repiä.
Viime viikolla olin salin pukkarissa riisumassa ja justiin suihkuun lähdössä. Olin ainoana pukkarissa ja valinnut kaapin itselle tavallisesta paikasta perimmäisestä nurkasta kun sinne sitten pamahti semmonen noin nelikymppinen äijä. Siinä just bokserisillaan olin ja tämä päätti sitten valita suht isosta pukkarista juuri sen minun viereisen kaapin. En sitte viittinyt kuitenkaan sanoa mitään vaikka vitutti riisua ja pukea siinä seinää vasten kun äijä siihen änkesi.

Noh tänään salilla olikin enemmälti porukkaa ja pukkarissakin oli tunkua. Olin taas tunkenut kamani samaan kaappiin. Siinä jälleen kerran tein lähtöä suihkuun kun tämä viimeviikkoinen ukkeli tuli pukkariin toppavaatteet päällä. Ja taas viereiseen kaappiin. Vaikka äijän tunnistin niin en pahemmin kiinnittänyt huomiota kun pukkarissa kuitenkin oli niin paljon porukkaa että väkisinkin jonkun viereen oli mentävä. Ehkäpä se oli sen vakkaripaikka.

Menin sitten suihkuun niin mitäs mitäs, tämä herra seuras perässä. Se ei siis käynyt välissä ees treenaamassa tai mitään vaan tuli ilmeisesti salille vain suihkuun/katseleen muita? Suihkun jälkeen kun menin pukemaan niin heppu siinä vieressä patsasteli munasillaan koko sen ajan kun puin ja jäi vielä sinne kun lähdin. Tosi ärsyttävää kerätä kaapista kamppeita kun se seiso munasillaan siinä ja katseli.

Enskerralla jos muualla on tilaa nii en kyllä anna sen viereen ängetä :D

Back
Ylös Bottom