Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu sentään. Salillä käyty viimeksi 27.12.
Tänään oli tavote päästä mutta toisin kävi - tulehdus päällä eikä sais sporttaa. Kaiken lisäksi selkä tais hieman revähtää kun AIVASTIN. Mitä helvettiä?

Naiset.. tai no ei kaikki mut tässä on tämmöstä pientä kaukosuhde säätöö vasta viikon ollu ja nyt tais loukkaantuu ku laitto fb parisuhteessa enkä oo vielä valmis hyväksymään sitä. Kauheen nopeesti pitää edetä oon kuitenki sanonu et välitän siitä mut ei mee perille nyt se sit luulee että en tykkää siitä.

Eli eräs suht tuntematon muija tuli puhumaan ja sanoi että haluis nähä, nyt oon ehdottanu 6 eri päivää mutta aina on jotain kissanristiäisiä :D ei silleen vituta mutta lähinnä saa äänen mun päässä huutamaan kokoajan "Wtf?"

Ei osaa kahden vuoden treenitauon jälkeen aloittaa maltillisesti. Pohkeet ja takareidet ei ole koskaan ollut näin kipeät. Levosta liikkeelle pääsy on enemmän kuin vaivalloista. Lisäksi iski jokin vatsapöpö. En diggaile vatsataudista!

Ihan myrkkyä nää pitkät sairaslomat kun ei oo autoa et pääsis kyläilemään tutuille eikä muutenkaan järkevää tekemistä kotona. Oon yrittänyt kasvattaa motivaatiota säästämiseen et saa hommattua kaikenlaista tv:stä autoon mutta sekään innosta ennen kuin tulee rahaa paremmin. Olisi mukavaa heittää koko vähäinen ryjä omaisuus kaatopaikalle ja hommata uudet kamat ja sisustaa koti sen näköiseks että kehtaa sisällekkin päästää ihmisiä, vois kohentaa mielialaakin kun koti olisi viihtyisä. Välillä sitä innostuu ja välillä vituttaa kun rahaa tulee niin hitaasti.

Soijaproteiinijauhe... Siis hyi helvetti, että voi olla pahan makusta ja tökkivää, sekotti sitä sitten veteen, appelsiinimehuun tai mansikkamehuun. Kaiken lisäks tota schaibaa on vielä koko pussi jäljellä :face:

Eiköhän tullut selväksi että tarkotin ihan vaan yleisesti et on tullut sinne salille liikkumaan löhöömisen sijaan.

Pointti oli ihan vaan se, että olisi varmasti viisasta jättää toisten ihmisten sekä heidän tekemiset arvostelematta. Etenkin kun siihen ei oikeasti ole aihetta.

Pointti oli ihan vaan se, että olisi varmasti viisasta jättää toisten ihmisten sekä heidän tekemiset arvostelematta. Etenkin kun siihen ei oikeasti ole aihetta.

Justhan se sano itsekin katuvansa postaustaan. Pointsit ainakin multa sille, aika harvinaista tällä palstalla.

Unohdin tietokoneen koko päiväksi päälle. Sähkölaitos arvostaa.

Emännän kaverin häät tuossa hitusen keväämmällä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa enkä tunne sieltä yhtään ketään. Olen tässä miettinyt erilaisia keinoja pystyä väistämään ne, mutta mieleistä ei ole vielä löytynyt. Vetäiskö maasta pyöreällä selällä ja hankkii välilevynpullistuman, vai söisikö puolalaisia pakastemarjoja kypsentämättä ja hankkii noroviruksen + hepatiitin, vai hyppäiskö vain katolta? Kaikki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta kuin sinne meneminen. Kokeilin jo ilmoittaa ihan reippaasti, että mua et sinne v...u mukaan saa, mutta sain sen tasoisen ukaasin, että on ilmeisesti keksittävä jotain muuta. :D

Emännän kaverin häät tuossa hitusen keväämmällä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa enkä tunne sieltä yhtään ketään. Olen tässä miettinyt erilaisia keinoja pystyä väistämään ne, mutta mieleistä ei ole vielä löytynyt. Vetäiskö maasta pyöreällä selällä ja hankkii välilevynpullistuman, vai söisikö puolalaisia pakastemarjoja kypsentämättä ja hankkii noroviruksen + hepatiitin, vai hyppäiskö vain katolta? Kaikki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta kuin sinne meneminen. Kokeilin jo ilmoittaa ihan reippaasti, että mua et sinne v...u mukaan saa, mutta sain sen tasoisen ukaasin, että on ilmeisesti keksittävä jotain muuta. :D

Vedä jäätävät lärvit. Siis jo hyvissä ajoin päivällä ennen häitä. Ensinnäkin kännissä ne bileet kestää ja toisekseen ei tarvii toista kertaa lähteä edustamaan :) Win-win

Back
Ylös Bottom