Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itselle tilanne on lähinnä kummallinen, joku voi tästä komediaakin repiä.
Viime viikolla olin salin pukkarissa riisumassa ja justiin suihkuun lähdössä. Olin ainoana pukkarissa ja valinnut kaapin itselle tavallisesta paikasta perimmäisestä nurkasta kun sinne sitten pamahti semmonen noin nelikymppinen äijä. Siinä just bokserisillaan olin ja tämä päätti sitten valita suht isosta pukkarista juuri sen minun viereisen kaapin. En sitte viittinyt kuitenkaan sanoa mitään vaikka vitutti riisua ja pukea siinä seinää vasten kun äijä siihen änkesi.

Noh tänään salilla olikin enemmälti porukkaa ja pukkarissakin oli tunkua. Olin taas tunkenut kamani samaan kaappiin. Siinä jälleen kerran tein lähtöä suihkuun kun tämä viimeviikkoinen ukkeli tuli pukkariin toppavaatteet päällä. Ja taas viereiseen kaappiin. Vaikka äijän tunnistin niin en pahemmin kiinnittänyt huomiota kun pukkarissa kuitenkin oli niin paljon porukkaa että väkisinkin jonkun viereen oli mentävä. Ehkäpä se oli sen vakkaripaikka.

Menin sitten suihkuun niin mitäs mitäs, tämä herra seuras perässä. Se ei siis käynyt välissä ees treenaamassa tai mitään vaan tuli ilmeisesti salille vain suihkuun/katseleen muita? Suihkun jälkeen kun menin pukemaan niin heppu siinä vieressä patsasteli munasillaan koko sen ajan kun puin ja jäi vielä sinne kun lähdin. Tosi ärsyttävää kerätä kaapista kamppeita kun se seiso munasillaan siinä ja katseli.

Enskerralla jos muualla on tilaa nii en kyllä anna sen viereen ängetä :D

Eikös tuommoset kummajaiset löydy yleensä uimahallista :D

Viereisellä kyykkytelineellä oli pari semikarjua jätkää treenaamassa. Toinen alkoi demonstroida kulmasoututekniikkaa ilman tankoa, ja näytti ainakin omaan silmään ihan oikeaoppiselta. Puolentoista sekunnin päästä käännyin taas katsomaan, ja toinen leveä hymy huulillaan veteli sisään ja ulos samalla tekniikalla kuin tämä banaani :dance2:. Oli jätkällä ainakin lantiossa liikkuvuutta.

Jep jos kyseessä on rasvoissa oleva treenaaja, mutta matalilla rasvoilla saa kunnon adonisbeltin

Niin no, en tiä... Itellä on rasvat n. 14% ja ongelmana juurikin tuo keskivartalo. Absit kyl näkyy, mut sais näkyy enempikin. Tosin enpä oo tota ko. liikettä onneks moneen vuoteen tehny. Teen sen sijaan esim. vartalon kiertoja.

heppu siinä vieressä patsasteli munasillaan koko sen ajan kun puin ja jäi vielä sinne kun lähdin. Tosi ärsyttävää kerätä kaapista kamppeita kun se seiso munasillaan siinä ja katseli.

Enskerralla jos muualla on tilaa nii en kyllä anna sen viereen ängetä :D

parhaiten näitä pääsee kun alat vaan tuijottaan sen meisseliä ihan häpeilemättä,katsot välillä tiukasti silmiin ja hymyilet.tuijotat vaan niin kauan että ukko lopettaa. kyllä YLEENSÄ löysää.

voi ensin tuntua homolta,mutta kun teet sitä joka kerta niin alat pääseen asiasta jyväll,siitä tulee tapa ja sut jätetään useimmiten rauhaan.

parhaiten näitä pääsee kun alat vaan tuijottaan sen meisseliä ihan häpeilemättä,katsot välillä tiukasti silmiin ja hymyilet.tuijotat vaan niin kauan että ukko lopettaa. kyllä YLEENSÄ löysää.

voi ensin tuntua homolta,mutta kun teet sitä joka kerta niin alat pääseen asiasta jyväll,siitä tulee tapa ja sut jätetään useimmiten rauhaan.

Sitten on ne loput, mitkä on ihan fiiliksissä ja alkaa tarjoamaan aina meisseliään. :D

Herra Mirandos, sitä ei mielellään ottaisi muiden pieruja omalle kontolle. On niitä nimittäin myös omasta takaa.

Vuosia sitten :rolleyes: olin kaverin kanssa täpötäydellä salilla. Polleana menin tasapainolaudan päälle, kaverille kovaan ääneen ihmetellen: "mikä virka tälläkin on? Liian helppoa."
Pyöräytin seinästä kovat vauhdit ja saman tien kaaduin kovan ryminän seurauksena maahan, tottakai kirkuen. Maassa selällään maatessa aloin tietysti nauramaan, kaikkien salikävijöiden huomiossa paistatellen. Henkeä vetäessäni minulta pääsi valtavan kovaääninen pieru.
Kaveri lähti siinä vaiheessa pukukoppiin. Sinne vei pian omakin tieni, pieru vanavedessä uiden. (Jaksu, niin kaikki kuurotkin varmasti huomasivat.)

Miss, jos jätän perheeni, tuletko vaimokseni? <3

DNA-laskut pitäisi saapua aina spostiin, mutta joulukuussa en saanut mitään laskua,joten nyt laskussa on 5E muistutus laskusta jota en ole saanut.
Soitin asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa. Ovat laskun lähettäät, vastuu siirtynyt minulle, joten myös tuo extra 5e täytyy maksaa

Roskakori ja roskaposti -roskakori kysyvät aina lupaa minulta ennenkuin tyhjenevät itsenäisesti, kun tietty määrä viestejä.
Joten en ole voinut missata kyseistä laskua. Se ei ole vaan koskaan saapunut minulle!

Mitä kikkeliä oikein tapahtunut, ei voi edes spostiin enää luottaa. prkl!

Mulle on käyny samalla tavalla 2x.

Kaikki muu maili kyllä osaa perille mutta ei DNA lasku.

Paperilaskusta vaihdoin sähköpostilaskuun juuri sen takia kun ulkomaalainen postinjakaja jakoi kirjelaskun joka toinen kerta naapuriin tai hukkas kokonaan sen matkalle. Ajattelin että sähköpostilasku ei ainakaan huku matkan varrelle... :face:

Ensimmäinen vapaaviikonloppu kolmeen kuukauteen ja mä tuun nyt kipeeksi, oon koko tuon 3kk pysynyt yhtäjaksosesti terveenä kun on pitäny painaa duunia ja koulua. Piti tänään ottaa muutama olut frendin kanssa, kävästä laavulla paistamassa erämakkarat jäähileisen kaljan kera ja sieltä himaan saunomaan ja niin edelleen, ottaa irti arjesta kun takana on kolme vuotta koulua ja edessä on ylioppilaskirjoitukset, tässä olis just ollu hyvä väli rentoutua mutta ei, mä istun viikonlopun himassa.

DNA-laskut pitäisi saapua aina spostiin, mutta joulukuussa en saanut mitään laskua,joten nyt laskussa on 5E muistutus laskusta jota en ole saanut.
Soitin asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa. Ovat laskun lähettäät, vastuu siirtynyt minulle, joten myös tuo extra 5e täytyy maksaa

Roskakori ja roskaposti -roskakori kysyvät aina lupaa minulta ennenkuin tyhjenevät itsenäisesti, kun tietty määrä viestejä.
Joten en ole voinut missata kyseistä laskua. Se ei ole vaan koskaan saapunut minulle!

Mitä kikkeliä oikein tapahtunut, ei voi edes spostiin enää luottaa. prkl!
Ota eLasku.

Iltalehti ja Iltasanomat. Entiä, yhtäkkiä on alkanu vain vituttamaan suunnattomasti noi uutisten laatu. En kyllä enään koskaa lue sieltä mitään...

Iltalehti ja Iltasanomat. Entiä, yhtäkkiä on alkanu vain vituttamaan suunnattomasti noi uutisten laatu. En kyllä enään koskaa lue sieltä mitään...

Semmosta vitun kalasteluklikkijournalismipaskaa! Yks hyvä esimerkki tämän päivän jutuista: "Nyt jää mg:n ilmaveivit kakkoseks!"... Ajattelin, että nyt on Ovie heittäny jalan takaa tupla pyörähdyksellä ilmaveivin yläkulmaan vähintään. Noh oikeasti se vaan pompautti lavassa kiekko 2 kertaa ja sitten moken kyljestä maaliin.. Repesin ihan vitusti. On kyllä uutisten laatu jotain niin ala-arvoista kun olla ja voi, mutta niinhän sen iltapaskoilta voi odottaa olevankin.

Spotify... miksi helevetissä se avaa nuo linkit johonkin webbisoittimeen eikä tuohon ohjelmaan joka on sitä varten

Koulu. Tuntuu että kaikki menee siellä ny päin persettä. Kaikki mahdolliset stressinaiheet pakattuna viimeseen vuoteen ruotsinkursseista lähtien. Treeni-intokin on kadonnut jonnekin vaikka nyt olisi tavotteitakin ja uusia jänniä mahdollisuuksia tarjolla. Ja onko pakko olla näin pimeää koko ajan? Plus kroppa ei ole pitkään aikaan ollut näin juminen :/

Inttiä kolme viikkoa takana. Paino pudonnut kolme kiloa, voimat kadonnut kokonaan ja käsistä lähteny 2cm ympärysmittaa. Muita en edes viittiny edes mitata ton jälkeen.Ei vituta ei:curs:

Back
Ylös Bottom