Itselle tilanne on lähinnä kummallinen, joku voi tästä komediaakin repiä.
Viime viikolla olin salin pukkarissa riisumassa ja justiin suihkuun lähdössä. Olin ainoana pukkarissa ja valinnut kaapin itselle tavallisesta paikasta perimmäisestä nurkasta kun sinne sitten pamahti semmonen noin nelikymppinen äijä. Siinä just bokserisillaan olin ja tämä päätti sitten valita suht isosta pukkarista juuri sen minun viereisen kaapin. En sitte viittinyt kuitenkaan sanoa mitään vaikka vitutti riisua ja pukea siinä seinää vasten kun äijä siihen änkesi.
Noh tänään salilla olikin enemmälti porukkaa ja pukkarissakin oli tunkua. Olin taas tunkenut kamani samaan kaappiin. Siinä jälleen kerran tein lähtöä suihkuun kun tämä viimeviikkoinen ukkeli tuli pukkariin toppavaatteet päällä. Ja taas viereiseen kaappiin. Vaikka äijän tunnistin niin en pahemmin kiinnittänyt huomiota kun pukkarissa kuitenkin oli niin paljon porukkaa että väkisinkin jonkun viereen oli mentävä. Ehkäpä se oli sen vakkaripaikka.
Menin sitten suihkuun niin mitäs mitäs, tämä herra seuras perässä. Se ei siis käynyt välissä ees treenaamassa tai mitään vaan tuli ilmeisesti salille vain suihkuun/katseleen muita? Suihkun jälkeen kun menin pukemaan niin heppu siinä vieressä patsasteli munasillaan koko sen ajan kun puin ja jäi vielä sinne kun lähdin. Tosi ärsyttävää kerätä kaapista kamppeita kun se seiso munasillaan siinä ja katseli.
Enskerralla jos muualla on tilaa nii en kyllä anna sen viereen ängetä :D
Eikös tuommoset kummajaiset löydy yleensä uimahallista :D
olin kaverin kanssa täpötäydellä salilla. Polleana menin tasapainolaudan päälle, kaverille kovaan ääneen ihmetellen: "mikä virka tälläkin on? Liian helppoa."