Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tää sai ees vähä piristettyä iltaa :D mutta menee kyllä yli hilseen tyttöystävän mielenmaailma, en vain voi käsittää.
Mikä vittu siinä on että jos kahvitunnilla ei halua ottaa pullaa niin se ei stna mene kerralla perille. Heti ollaan kuin vittuilisin tai olisin ylpeä jos sanon että pelkkä kahvi riittää kiitos. Ja sitten vielä yritetään tuputtaa viisi minuuttia.
Mikä vittu siinä on että jos kahvitunnilla ei halua ottaa pullaa niin se ei stna mene kerralla perille. Heti ollaan kuin vittuilisin tai olisin ylpeä jos sanon että pelkkä kahvi riittää kiitos. Ja sitten vielä yritetään tuputtaa viisi minuuttia.
Ei helvetti tuota työkkärin toimintaa. 10 toimistoa ja tasan yksi otti vastaan. Tunnin siellä jonotin, saatana.
Yksi kaveri oli aikeissa tehdä vaakaprässiä, johon oli laitettu helvetin iso lappu, jossa luki "odottaa huoltoa". No eipä tämä kaveri sitä nähnyt, vaan istui tämän lapun päälle ja ihmetteli kun laite ei jostain kumman syystä toimi. No ei tämäkään häntä haitannut, vaan jatkoi vaakaprässin tekoa kovasti puhkuen, mutta ilman painoja (vaijeri oli poikki).
kunhan ihmettelenMenin jonkun miehen viereen laitteeseen. Yhtäkkiä karmea lemu levisi sieraimiini, herra oli päästänyt oikein mojoavan kananmunapierun. Mies kipaisi nopeasti tiehensä. Siinä vaiheessa vielä nauratti, vaikkakin haju oli hirveä. Samantien viereeni tulee toinen jäbä, söpö tapaus, jota aina vähän vilkuilen. Sankka ruskea pilvi leijui yhä ympärilläni ja valitettavasti näin hänen nuuhkivan ilmaa ja katsovan sitten minua...
Jotenkin arvasin, että kevyttä vittuilua on luvassa. Mut sunnuntaitreeni aamuviideltä ni tollasta voi sattua...![]()
DNA-laskut pitäisi saapua aina spostiin, mutta joulukuussa en saanut mitään laskua,joten nyt laskussa on 5E muistutus laskusta jota en ole saanut.
Soitin asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa. Ovat laskun lähettäät, vastuu siirtynyt minulle, joten myös tuo extra 5e täytyy maksaa
Roskakori ja roskaposti -roskakori kysyvät aina lupaa minulta ennenkuin tyhjenevät itsenäisesti, kun tietty määrä viestejä.
Joten en ole voinut missata kyseistä laskua. Se ei ole vaan koskaan saapunut minulle!
Mitä kikkeliä oikein tapahtunut, ei voi edes spostiin enää luottaa. prkl!
Menin jonkun miehen viereen laitteeseen. Yhtäkkiä karmea lemu levisi sieraimiini, herra oli päästänyt oikein mojoavan kananmunapierun. Mies kipaisi nopeasti tiehensä. Siinä vaiheessa vielä nauratti, vaikkakin haju oli hirveä. Samantien viereeni tulee toinen jäbä, söpö tapaus, jota aina vähän vilkuilen. Sankka ruskea pilvi leijui yhä ympärilläni ja valitettavasti näin hänen nuuhkivan ilmaa ja katsovan sitten minua...
olin kaverin kanssa täpötäydellä salilla. Polleana menin tasapainolaudan päälle, kaverille kovaan ääneen ihmetellen: "mikä virka tälläkin on? Liian helppoa."