Vituttaa ku lindexin mainoksissa raiskataan Billy Idolia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu ku huomenna on töitä.
- Olen aina ollut sellainen hippi luonne ja flegmaattinen persoona, että mieluummin olen vapaa tekemään oikeasti mitä haluan, kuin että tekisin töitä ja saisin vähän enemmän rahaa, Tatu selittää lehdessä elämäntapaansa.
Koita ny vaan jaksaa mennä sinne töihin, että Tatulla olis kiva olla: Tuima.fi: 26-vuotiaalle sossusta ja Kelalta 1 050 €/kk pienellä vaivalla - "Mieluummin olen vapaa tekemään mitä haluan" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Miten vitussa tässä sais kerättyä itsensä kasaan ja huomenna töihin. Aika paljon kiinnostaa työt tai kitisevät vitun asiakkaat. Mistä vitusta rupeis selvittämään käytännönasioita jos isä kuolee. Täytyykö tässä rueta omaishoitajaksi jos isä selviää. Mitä vittua tässä tekisi. Voi vittu kun vituttaa ja mitä vittua jos olisikin pienemmät ongelmat, olisiko sitä sitten yhtä vittuuntunut vai olisiko sitä pahemmin....Onko onnellisuus elämässä vakio? Olin viikon metsällä ja sain purettua kaiken stressin ja murheet mielestä. Kaiken piti olla hyvin kun tulin lauantaina kotiin. Sitä kestikin jopa yhden päivän.
Sunnuntai yönnä isä kiidätettiin sairaalaan teholle ja siellä on koneissa edelleen. En ole nukkunut tai syönnyt sitten sunnuntai illan jälkeen kunnolla yhtään. Olen ollut teholla ja käynnyt vain koirat ulkoiluttamassa kotona. Vituttaa niin että tätä ei voi sanoin kuvata....
Miten vitussa tässä sais kerättyä itsensä kasaan ja huomenna töihin. Aika paljon kiinnostaa työt tai kitisevät vitun asiakkaat. Mistä vitusta rupeis selvittämään käytännönasioita jos isä kuolee. Täytyykö tässä rueta omaishoitajaksi jos isä selviää. Mitä vittua tässä tekisi. Voi vittu kun vituttaa ja mitä vittua jos olisikin pienemmät ongelmat, olisiko sitä sitten yhtä vittuuntunut vai olisiko sitä pahemmin....